Валера

Заміна підшипників шпинделя 3е642.

12 сообщений в этой теме

Чи можливо поміняти підшипники в шпинделі з внутрішнім КМ-4 від 3Е642 ? Де їх взяти ? В старому є люфт і шум при обертанні. Це можливо при наявності невеликої майстерні ,чи його треба здавати десь в спецмайстерню ? Чи взагалі є сенс ремонтувати такий шпиндель? 

    Хочу використати на заточному для круглої шліфовки. Оберти не будуть високі , але люфт недопустимий.

Також маю шпиндель від 3А64Д з КМ-3. До нього теж є підшипники ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Є новий шпіндель до 3е642 , можливо цікавить? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Разбирал свой шпиндель с 3д641е. Внутри 4 радиально упорных подшипника и подпружиненная шайба для компенсации зазора.

Маркировка на самих подшипниках.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Там не просто 4 подшипника и шайба . Подшипники дуплексированы .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Vitalik_R сказал:

Є новий шпіндель до 3е642 , можливо цікавить? 

Та цікавить , але ж напевно коштує дорого ? Яка ціна ?

2 минуты назад, Шевченко Дмитрий сказал:

Там не просто 4 подшипника и шайба . Подшипники дуплексированы .

А де їх шукати,щоб купити ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 минуты назад, Валера сказал:

Та цікавить , але ж напевно коштує дорого ? Яка ціна ?

А де їх шукати,щоб купити ?

В мене 3В642, там шпиндель менший - КМ3. Свій шпиндель я звичайно перебирав і змащував. Як вже казали вище, там здвоєні радіально-упорні підшипники. Маркування їх треба шукати в паспорті верстата, скоріш за все вони відрізняються від моїх.

Замінити їх можна, але вони попаровані, з шліфованими розпірними кільцями, які підганяються під кожну пару підшипників індивідуально. Якщо будете розбирати, все промаркуйте і збирайте назад в такому ж порядку. Зверніть також увагу, що на обоймах підшипників є позначки (зазвичай електроолівцем), які повинні бути встановлені одна навпроти іншої.

Змащуються такі підшипники спеціальним консистентним мастилом для високошвидкісних вузлів. Рядянська - Старт, я використовував сучасну SKF LGLT2.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 минут назад, MartVlad сказал:

В мене 3В642, там шпиндель менший - КМ3. 

Маю 3А64д . Там подібний до Вашого шпиндель з КМ-3. Є такий старий,а на станку стоїть новий. Не можу зрозуміти коли і як його змазувати ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
25 минут назад, Валера сказал:

Маю 3А64д . Там подібний до Вашого шпиндель з КМ-3. Є такий старий,а на станку стоїть новий. Не можу зрозуміти коли і як його змазувати ?

 

Регулярно змащувати високошвидкісний шпиндель (типу раз у зміну) не варто.:)

Зазвичай шпиндель перевіряється, а мастило замінюється раз на рік, наприклад. Паспорт пише: "при ремонті". Об'єм мастила для 3В642 - 50мл. Мастило - ЦИАТИМ 202.

Для вашого треба глянути, в паспорті має бути.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 часов назад, Валера сказал:

Хочу використати на заточному для круглої шліфовки. Оберти не будуть високі , але люфт недопустимий.

Для круглої шліфовки є відповідна бабка з електроприводом.

 

Screenshot_2017-10-09-10-38-38.png

 

20170626_170420.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В мене та бабка ж є, тільки не комплектна,нема двигуна і шківів для пониження обертів. А бабка 3 центром праворуч  , то може бути будь-яка ? Зараз в барахолці є така бабка,але ціна якась нереальна.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Двигун і шківи - це ж дрібниці!

Бабка справа - то так звана "задня бабка". Її можна знайти без проблем, навіть у нас на Барахолці. В мене вона була з верстатом, а от передню купував тут, попалась за хорошу ціну - 300грн.

Вам можна взяти задню бабку будь-якого заточного, головне щоб висота передньої і задньої співпадали (до сотки!).

 

Взагалі, комплектний заточний - дуже корисний при ремонті, робить круглу і плоску шліфовку, мені дуже допомагає. :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас