#96290 Опубліковано: 25 лютого, 2018 В цьому розділі викладаю деякі рішення в ремонті швейних і взуттєвих машин. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96292 Опубліковано: 25 лютого, 2018 На що звернути увагу при покупці машини 330 класу ПМЗ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96296 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Радикальна переробка транспортера 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96297 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Про зварені коромисла Зварка коромисла 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96298 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Скажіть,а Ви тільки промислові ремонтуєте чи побутові теж? Маю проблему з побутовою,віддавати в ремонт просто боюся. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96299 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Коли на двохголкову машину нема оригінальних комплектів між голками 8 мм, переробляємо китайський. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96301 Опубліковано: 25 лютого, 2018 , vlad69 написав: Скажіть,а Ви тільки промислові ремонтуєте чи побутові теж? Маю проблему з побутовою,віддавати в ремонт просто боюся. Я працюю на виробництві і часу дуже не вистачає, але зараз кину відео, яке можливо Вам допоможе. Ремонт побутової швейної машини. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96302 Опубліковано: 25 лютого, 2018 За відео дякую,але в мене не подолка а Верітас-автоматік, багатоопераційна. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96303 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Реставрована голкова пластина 332 класу через 4 роки. , vlad69 написав: За відео дякую,але в мене не подолка а Верітас-автоматік, багатоопераційна. З якого Ви міста? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96307 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Переробляємо взуттєву машину на швейну Переробляємо зіг-заг на макасинний шов 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96308 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Виготовляємо петляч для скорняжної машини. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96310 Опубліковано: 25 лютого, 2018 8 минут назад, Roman MECHANIC сказал: З якого Ви міста? З м.Києва. Проблеми у машини такі: 1. Інколи рве нитку. 2.Недостатньо на шві натягнута верхня нитка,при чому не постійно,а 1 раз через 8-10 стежків.Виглядає у формі незятягнутоі петлі,яку легко можно піддіти голкою.(я думаю Ви зрозуміли мене).Більше натягування верхньоі нитки результату не має,а призводить тільки до іі розриву. 3Стежки в строчці виходять не рівно один за одним,а як би під невеличким кутом(ялинкою) Якщо щось не зрозуміло,я можу намалювати. Дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96312 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Маєте проблему з обгонними муфтами 430 класу ПМЗ? Пропоную провірене вирішення: пристосування китайських обгонних муфт від скорняжних машин важкої серії. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96320 Опубліковано: 25 лютого, 2018 , vlad69 написав: З м.Києва. Проблеми у машини такі: 1. Інколи рве нитку. 2.Недостатньо на шві натягнута верхня нитка,при чому не постійно,а 1 раз через 8-10 стежків.Виглядає у формі незятягнутоі петлі,яку легко можно піддіти голкою.(я думаю Ви зрозуміли мене).Більше натягування верхньоі нитки результату не має,а призводить тільки до іі розриву. 3Стежки в строчці виходять не рівно один за одним,а як би під невеличким кутом(ялинкою) Якщо щось не зрозуміло,я можу намалювати. Дякую. Ялинка від того, що зіг-заг не на нулі, якщо все ж на нулі, тоді тре подивитись, чому кулачок зіг-загу штовхає поводок, можливо сусідні поводки зачіпляються не за свої поводки, може кулачки якісь провернуті. По стібку краще зробити відео по скидуванні нитки. Скажіть який у вас човник, коливний, обертовий , в горизонтальній чи вертикальній площині. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#96429 Опубліковано: 25 лютого, 2018 Реставрація колонки 332 класу 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#97502 Опубліковано: 28 лютого, 2018 Виготовляємр голкову пластину для Пфафф 471 з лівою колонкою. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#97534 Опубліковано: 1 березня, 2018 Добрый день. Нуждаюсь в Вашем совете. Имею машину 330 КЛ. в хорошем состоянии.Но есть одна проблема-- при переключении длинны стежка некоторое время не вращается транспортёр - потом включается и всё работает нормально.Подскажите в чём причина? И ещё подскажите шток на котором крепится рольфус имеет на конце лыску и отверстие с резьбой -- что туда устанавливается ? Имею несколько разных швейных машин люблю сам в них разбираться ; а знаний недостаёт ! Заранее благодарю за ответ. С уважением Леонид. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#148584 Опубліковано: 11 грудня, 2018 (змінено) @Roman MECHANIC Здравствуйте, Роман! У меня на хозяйстве заимелся оверлок Агат, трёхниточный, аналог Джуки МО816 (или 814, точно не знаю, думаю, Вы догадываетесь о каком идет речь). Он настроен на опиковочный шов (т.е. узкий шов где- то 3 мм шириной). Если я правильно понимаю, чтобы сделать шов стандартной ширины (5-6мм) надо заменить игольную пластину и , наверно, лапку. У Вас найдутся такие детали на продажу? (если да, то далее в личке обсудим) Змінено 11 грудня, 2018 користувачем newengine 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах