ALVIDIM

Подключение сервопривода на станок 6720

16 повідомлень у цій темі

Доброго времени суток. Прошу помощи в подключении китайского сервопривода 1.5 кВт (драйвер + привод) вместо штатного ДПТ на станке 6720. У меня нет опыты работы с сервоприводами. Есть опыт с гибридными шаговиками. Если с чпу все понятно там со стойки идет управление на степ и дир, то с управлением сервой без контроллера у меня много вопросов. Как я понимаю можно использовать аналоговое управление 0-10В для управлением скорости вращения. 

 

Мне нужно задействовать штатные кнопки на пульте и оставить прежнюю логику работы станка. То есть, управление скоростью подачи потенциометром, кнопки направления подачи и кнопки ускоренного хода. Для корректности напишу перечень задач , которые мне необходимо решить:

 

1) Как осуществить управление скоростью вращения привода через потенциометр.

 

2) Как управлять включением и направлением вращения привода через штатные кнопки.

 

3) Как реализовать визуальный вывод текущей скорости на панель управления. В штатном там установлен стрелочный миллиамперметр. Устанавливать цифровой тахометр или есть другие варианты.

 

Буду очень благодарен за любую помощь.  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ALVIDIM написав:

Для корректности напишу перечень задач , которые мне необходимо решить

Для початку треба мати модель сервопривода і мануал до нього (бажано англійською бо деякі китайські взагалі не мають не китайських мануалів).

Далі знайти в мануалі чи цей привід підтримує Velosity control mode - керування за швидкістю.

Якщо так то знайти як перемкнути в цей режим параметрами і як підключити зовнішні сигнали обертання вперед-назад  і потенціометр.

 

Якщо відповіді на ці питання ви знайдете самостійно  - решту напевно допоможуть тут в темі.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Який двигун? Там є два види. Один довгий інший плоский. Для них знадобитися 110В постійної напруги, десь 1.5кВт. Блок живлення такий є? Чи є рідний трансформатор може і сам блок управління?

Покажіть як виглядає шафа зараз? Який конкретно китайський драйвер ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Драйвер SD-300. Velosity control mode - не нашел. Аналоговое управление скоростью вроде бы есть. Прикрепляю даташит.

SD300.pdf

Фото двигателя и шкафа.

двигатель.jpg

шкаф 1.jpg

шкаф 2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Причина модернизации- ДПТ самопроизвольно стартует на максимальных оборотах. То есть, при включении вводного сразу начинает крутиться. Повезло, что глюкнул не во время работы, а когда менял инструмент, а то была бы беда. Я хотел ставить асинхронник на 2.2 кВт с фланцем + частотник. Этот вариант можно подключить по электрике вообще без проблем. Но на ресурсах пишут без обратной связи может проседать скорость при низах или при нагрузке. Поэтому я отбросил этот вариант и выбрал серву.

Змінено користувачем ALVIDIM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, ALVIDIM написав:

Драйвер SD-300. Velosity control mode - не нашел

Китайці назвали це так Speed control mode.

Базове підключення в цьому пункті.

7.7 Simple wiring operation in speed control mode

 

Головна проблема - напрям руху визначається потенціометром - тобто подали 0....+10V --їдемо в одну сторону, а якщо подати  0...-10V - в протилежну.

А включати - виключати рух треба подавати сигнал на вхід 10.

 

Також експериметуючи із серво  треба змінити ці два параметри на ненульові значення!  Ну хоча б поставит для початку 100мс і перевірити, можливо добавити щоб плавно рушало.

PA40 Acceleration time constant
PA41 Deceleration time constant

 

Це тому що якщо ви забудете регулятор в положенні максимальної швидкості і включите сигнал дозволу на вхід 10 

- серва дико стартане до максимальної швидкості, а параметри PA40, PA41 задають темп розгону

 

П.С. Щодо мотора постійного струму... То можливо зремонтувати блок приводу і полагодити тахогенератор буде простіше ніж городити по новому керування.

Релюшок в тій шафі достатньо щоб зламати голову щоб розібратись. Маю надію що у вас є правильна схема.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, ALVIDIM написав:

Причина модернизации- ДПТ самопроизвольно стартует на максимальных оборотах.

Я б поставив додатковий розрив у МП двигуна , а потім вже розбирався.

А так, там внизу якісь плати: поміняти електроліти, прозвонити діоди (в т.ч. ті, що зверху) і транзистори.

Змінено користувачем Dmytro55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там три плати. Якщо хочаб одну витягуєш , мотор не працює. Думаю що питання в них, але геть немає можливості і часу цим займатись. Ще в цьому шкафу постійно щось трапляеться. Потрібно смикать релюхи і блок цифровою індикації буває перезавантажується сам по собі. Проситься глобальна модернізація бо спокійно працювати неможливо. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В вас, насправді, два варіанти:
1. Зробити нову систему керування на сучасних елементах;
2. Зробити повний ЧПК.

Не дякуйте!
Я лише попередив.
Бо ті "костилі" ні до чого не приведуть. Воно як було косе від народження - так і залишиться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, kratmel написав:

 

Головна проблема - напрям руху визначається потенціометром - тобто подали 0....+10V --їдемо в одну сторону, а якщо подати  0...-10V - в протилежну.

А включати - виключати рух треба подавати сигнал на вхід 10.

 

 

Не могу понять как это увязать и что куда подключать если мне нужно использовать штатные кнопки(понятно, что их нужно заменить на кнопки с несколькими парами контактов) потенциометром и кнопкой ускоренного хода. Прошу что бы кто то объяснил на пальцах. Готов финансово отблагодарить. Мне нужно срочно запустить станок, я думаю многие бывали в подобной ситуации и надеюсь поймут.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

Не дякуйте!
Я лише попередив.
Бо ті "костилі" ні до чого не приведуть. Воно як було косе від народження - так і залишиться.

И все-таки СПАСИБО :) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене такий самий шкаф і мотор, мабуть і станок весь такий же. 

Цей серводрайвер до цього двигуна не підходить взагалі ніяк. 

Поремонтувати рідний блок управління - це найпростіший варіант із всіх можливих. Заміна на щось інше буде зовсім не бюджетною. Частотник + редуктор (потрібно приблизно в 2-3 рази зменшити оберти) + асинхронник можливий варіант але ж теж коштує.... + механіка.

Я свій блок управління собі полагодив, прийшлось повозитись але це реально. Схеми є. Почніть з простого - зверху зліва на блоку управління двигуном є клемна колодка, відкрутіть провод 4 ( і хай висить в повітрі ), та поставте перемичку між 4 і 5 виводами. Включіть станок. Якщо двигун нікуди не крутиться а лише гудить - значить проблема не в блоці управління, і він цілком правильно працює. Якщо він почав крутитись - проблема скоріш за все в ньому.

 

А от релюшки в станку - це повний треш, мабуть конструктори спеціально відбирали найогидніший з усіх можливих варіантів реле. Але замінити їх на щось інше це ще один триндець враховуючи загальну кількість дротів. Хіба що по одному реле в день міняти з валеріанкою і ромашкою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За проханням автора теми розробив найпростішу схему адаптації цього сервопривода до верстата.

Для реалізації потрібно два реле із двома перемикаючими контактними групами із обмоткою на напругу яка використовується для пускачів управління верстата.

https://www.eti.ua/produktsiya-ua/industral-electromagnetic-relays-and-miniature-elctromagnetic-releys

Вангую, що там 24 або 110В змінного струму. Може хто підскаже.

Обмотки кожного із двох реле треба підключити паралельно до двох пускачів у схемі верстата які включаються для руху двигуна вперед і назад.

Перевіряється які саме візуально.

Відключаємо провода до штатного двигуна (шоб не спрацьовував взагалі).

В ключаємо штатно подачу оберти вперед - спостерігаємо, що клацає (який пускач) в момент натискання кнопки.

Вимикаємо оберти. Потрібний пускач відключається.

Аналогічно в іншу сторону.

Далі по схемі потрібно блок живлення 220 на 24V DC постійного струму.

https://www.rcscomponents.kiev.ua/product/blok-zhyvlennia-shcho-vbudovuietsia-36w-24v-ov-r24-1-5a_184188.html

Платка DC/DC для отримання стабілізованої напруги 10В із 24В. Тут я показав таку яка терпить КЗ на виході. Хоча підійде довільна інша

https://www.rcscomponents.kiev.ua/product/rehulovanyi-dc-dc-peretvoriuvach-na-lm2596s_109750.html

 

схема.jpg

Критика і виправлення приймаються :) 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, jenkins написав:

У мене такий самий шкаф і мотор, мабуть і станок весь такий же. 

Цей серводрайвер до цього двигуна не підходить взагалі ніяк. 

Поремонтувати рідний блок управління - це найпростіший варіант із всіх можливих. Заміна на щось інше буде зовсім не бюджетною. Частотник + редуктор (потрібно приблизно в 2-3 рази зменшити оберти) + асинхронник можливий варіант але ж теж коштує.... + механіка.

Я свій блок управління собі полагодив, прийшлось повозитись але це реально. Схеми є. Почніть з простого - зверху зліва на блоку управління двигуном є клемна колодка, відкрутіть провод 4 ( і хай висить в повітрі ), та поставте перемичку між 4 і 5 виводами. Включіть станок. Якщо двигун нікуди не крутиться а лише гудить - значить проблема не в блоці управління, і він цілком правильно працює. Якщо він почав крутитись - проблема скоріш за все в ньому.

 

А от релюшки в станку - це повний треш, мабуть конструктори спеціально відбирали найогидніший з усіх можливих варіантів реле. Але замінити їх на щось інше це ще один триндець враховуючи загальну кількість дротів. Хіба що по одному реле в день міняти з валеріанкою і ромашкою.

Я хочу встановити новий комплект. Тобто мотор 1.5кВт и драйвер до нього. Я просто не знаю як зробити підключення, щоб працювали кнопки направлення руху, потенціометр та швидка подача. В мене не було практики з підключенням сервоприводів без контроллера. Ось у цьому стоїть питання. Зараз поки гостро потрібно зробить апгрейд по подачам, в майбутьому хочу взагалі позбавитись шкафа і перевести все на твердотілі реле і сіменс логоб, така задумка. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

За проханням автора теми розробив найпростішу схему адаптації цього сервопривода до верстата.

Для реалізації потрібно два реле із двома перемикаючими контактними групами із обмоткою на напругу яка використовується для пускачів управління верстата.

 

Я просто безмежно Вам вдячний !!! Завтра замовлю компоненти, буду намагатись зібрати все до купи. Як дасть Бог запущу з мене МОГОРИЧ!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем большое спасибо, станок на серве работает отлично! Хочу выразить отдельную ОГРОМНЕЙШУЮ благодарность kratmel !!!

 

Кстати серва стала на родную плиту и фланцем и отверстиями крепления, и еще самое интересное по шкиву, там 22 вал. Совсем без доработок, может кому то эта информация пригодится. 

серво 1.jpg

серво 2.jpg

серво 3.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку