• Объявления

    • softm

      Изменения в правила   10.12.2018

      В правила барахолки добавлен пункт 3.11   3.11 Ограничение количества забронированных и неоплаченных лотов - по сроку пребывания покупателя на форуме: до 7-ми дней от регистрации - 2 лота до 30-ти дней от регистрации  - 5 лотов

Kardan

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    117
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    2

Kardan last won the day on 27 февраля 2017

Kardan had the most liked content!

Репутация

75 Хорошая

4 подписчика

О Kardan

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
  • Страна
    Украина
  • Город
    Бар
  • Имя Пользователя
    Сергей

Посетители профиля

847 просмотров профиля
  1. З грузовиками справу маю рідко,а легкові порядка трьох ГБЦ на день.Але моя робота і заміна направляючих,і розборка зборка,і шліфовка фрезеровка,і шліфовка клапанів.М"ясоруками не цікавлюся взагалі ніякими,хоча признаю право на їх існування і те що деякі з них можуть на досить пристойному рівні працювати.Вперше в руках я її тримав у 2005 році,і тоді зробив висновки що вона не для мене-мене більше влаштувала моя конструкція,яка працює і до сьогодні.У планах була покупка Ньювена,але тепер розумію що вже його не куплю.Там цінник у базі сама проста версія від ста штук євриків.Розумні люди купили такі станки тоді,і на сьогодні вони повністю себе виправдали.Я вже сказав що данна конструкція може більш-менш працювати з пілотами від 8мм і вище,але виникають великі сумніви в її жорсткості на грузовиках. Нікому,навіть китайцям не приходить в голову копіювати жигулі,чомусь вони копіюють пристойніші машини.Так і тут-данна система не варта уваги для клонування-її треба доопрацьовувати,при тому для грузовиків окремо і для легковиків окремо. Це всього навсього моє ИМХО основане на власному досвіді.Кожен має право на свою думку і свої набиті шишки на голові))))
  2. Вечір добрий,почнемо з того що ТС пілот проблему ніяк не вирішує.Так,він меньше прогинається,але прогинається...За притірку треба забути взагалі,але якщо і притирати,то для усунення можливого дроблення і проявки дефектів на клапані і сідлі.НІКОЛИ,НІЯКА притірка не виправляє співвісність.Для досягнення висококласного результата шпіндель має центруватися максимально точно,і чим тонша ножка клапана,тим чутливіший механізм базування має бути-у вищезгаданої мащинки з цим проблеми дуже великі.Для роботи по грузовиках вона придатна(якщо не буде дробити),для сучасних легкових вона не підходить.
  3. http://chipmaker.com.ua/index.php?/profile/181-vigorko/ Зверніться до Ігоря,можливо він з цим допоможе.
  4. давно не цікавився-це для мене етап пройдений,тому нічим не допоможу.
  5. Женя,все вірно,колись мене вчили так-"щоб небуло пі...жу,то роби по чєртежу"))) Одна справа зробити за взірцем,інша конструювати своє,ти свою роботу виконав на високому рівні,все як замовляли.
  6. Ще добавлю-конструкція не збалансована,масу треба максимально перенести вниз,або максимально зменшити вагу у верхній частині.
  7. Вставлю свої п"ять копійок...Робота виконана на рівні вище пристойного,але схема мало придатна для ДВЗ нинішнього покоління.Биття пілота на кінці в дві сотки -достойний результат,і не погоджуся що він не має великого значення-при базуванні то має дуже велике значення.Але...при відсутності повітряної подушки навіть при відсутності биття,отримати стабільно точне базування не вийде.А коли пілот 5-6 мм взагалі нереально. За взірець взята стара Міра,краще звернути увагу на нову-там зовсім інша конструкція і результат куди кращий.
  8. Можу поділитися тільки 10.5,всі інші треба виготовляти перешліфовуючи.
    Все отлично,рекомендую всем.
  9. я правильно розумію-внутрішній КМ3 ,зовнішній КМ4?
  10. направляючі (пілоти) для так званих шарошок для обробки сідел клапанів .
  11. ну яка ж вона "Новый с хранения" виправте
  12. спасибо
  13. А можно четкое фото маркировки круга?