Partas

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    72
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

6 Нулевая

О Partas

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения 8 апреля

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Красилів

Посетители профиля

291 просмотр профиля
  1. такими штуками вулики розгружають та розставляють, повно відео на ютубі, але мабуть то вулики з пінопласту
  2. Це дуже слушне зауваження, дійсно якщо автомобіль буде стояти під кутом, то вантаж в піднятому стані їздитиме не зрозуміло куди і зафіксувати одній людині буде проблематично, а притримувати 300 кг гранітної плити руками страшновато. Мабуть краще зробити звичайний Г- подібний підйомник, яким можливо одній людині безпечно знімати вантаж. Дякую шановному панству за консультацію, зробити таку штуку можливо, але працювати з таким маніпулятором, встановленим на авто небезпечно!!!
  3. Таким маніпулятором можливо підняти вантаж з любої точки, а в телескопічних маніпуляторах є мертва зона в радіусі мінімальної довжини стріли. Цей можливо зробити з металолому, а на телескопічний треба профільні труби з товщиною стінки як мінімум 5 мм. Це взагалі засада! Металобаза не продає такі труби кусками по метру, і знайти в Хмельницькому проблемно. На фото в кінці стріли 80 кг... маловато
  4. Потрібно зробити маніпулятор для авто, опорно-поворотну стойку вже зварив. як зробити верх пока не вирішив. Цікавить такий варіант як на фото. Як правильно розрахувати та виготовити шарнірне з'єднання двох частин стріли орієнтовно довжина однієї частини стріли 1 метр. Піднімати планую до 300 кг. Взагалі таке шарнірне зєднання витримає 300 кг з плечем в 1 метр? На власні очі бачив як зрізається полуось в уралі, трохи стрьомно Підскажіть хто в цьому розбирається, чи варто таке робити?
  5. так працює через LPT порт, 4 осі + ноутбук до нього по лінійних підшипниках куплялися на цнц пром юа (не реклама), вал без опори ф20 4 штуки простих SBR20UU та 2 штуки двойних SCS 20UU є до них вали десь по 60 см вал на опорі ф16 4 штуки простих (відкриті) SBR16UU є до них вал на опорі довжина 75 см також ще є 4 лінійних підшипника на вал 30 см відкритого типу і сам вал довжиною з 40 см. тримачі для валів Ф20 мм 8 штук, для валів ф30 5 штук.
  6. На обмін маслостанція 12 В 80 А = 960 Ватт з гідроборта вантажного авто максимальний тиск 300 бар
  7. Дєрєбан того що на фото, збирав довго, два дні погрався... крокові двигуни два 18 кгс, один 28 кгс фактично нові, трапеція 16/4 з капролоном, контроллер на 4 осі з доработкою, щоб не пропускав кроки блок живлення може працювати від АКБ, лінійні підшипники 20 мм і 16 мм. Пишіть що цікавить. Мене цікавить двигуни ЗМЗ 402 (волга 2410), УМЗ 421 і запчастини до них
  8. Потрохи збираю комплектуючі для гравіровального, чим більше зібрав тим більше виникає питань щодо роботи, зокрема регулювання зазору між голкою та заготовкою, як шановне панство думає створювати нову тему в розділі чи писати тут про зборку "від а до я" ?
  9. а куди ви поставите швп по Y ?
  10. Всім привіт, підскажіть як правильніше (дешевше) зробити портал для гравірувального станка є в наявності профіль 45 45 мм. Планую вал на опорі 16 мм. Портал довжиною 1,2 метра. Така конструкція, при масі осі Z = біля 5 кг, не скрутить портал за часовою стрілкою? 5 кг взято з перспективою розширення до фрезера по пінопласту
  11. Это дюраль? По длине он ровный если посмотреть с торца?
  12. Потрохи починаю в'їжати що до чого... а як бути з створенням G коду для MACH3? В Арткамі можливо зробити таку операцію щоб задати кількість ударів в точцi X10 Y10 величиною ходу (швидкості) координати Z?, (при використанні крокового двигуна) наприклад: G01 X10 Y10 F100 G01 Z-2 F500 (величина удару відповідно параметр F500)
  13. К сожалению посмотреть возможности не имею, разве что на ютубе Поисковиком уже искал... Совсем не понимаю как заставить контроллер управлять соленоидом... тьма... Видел варианты когда вместо соленоида стоит шаговый двигатель с коромыслом и при полуобороте ударяет иглой заготовку.