VUL777CAN

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    0/0
  • Публікації

    645
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

170 Відмінна

1 підписник

Про VUL777CAN

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження 01.01.19

Персональна інформація

  • Стать
  • Країна

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

4 896 переглядів профілю
  1. Після цієї процедури вам залишиться лишень,підкласти необхідну кількість вибухівки під стола й запустити його на орбіту. Тому-що ви не зможете забезпечити рівномірного прогріву деталі,як наслідок отримаєте деформації конструкції.
  2. Конечно можно.
  3. До речі,гарна річ користувався такою при діфовці неабияк допомогає.
  4. Профильная линейка https://www.drive2.ru/l/1649923/
  5. Конечно можно,адрес в приват.
  6. Ноги,крылья....главное ХВОСТ. (Вибачте за офтоп)
  7. Да забирайте,иначе у него одна дорога,разбор на радиодетали и чермет.
  8. Я понимаю что вы правы и скорее всего так и будет.
  9. Отключение при наборе давления и переход привода в холостой режим. Это просто размышления абы не сдавать в чермет и применить с пользой.Но я пока склоняюсь к отправке на метлом,ибо продавать за те деньги за сколько их сейчас продают,то терять время. Подкупает другое дешевизна деталей и приличный ресурс. Если все-же решу делать то только на электродвигателе.
  10. Доброго дня.В процессі переборки залізяк,на потрібне й непотрібне,постало питання куди застосувати двигуни які є в наявності.А саме два двигуни ВАЗ 1,5 та два штуки УД-2М1,всі в робочому стані,якщо з двигунами від автівок більш-менш зрозуміло то застосувати УД-ешки, питання.По прямому призначенню сумнівно й дорого,коротше віджили вони своє як двигуни. Так от прийшла мені думка,якщо застосувати їх як компрессор,звісно з певними змінами в конструкції.Але певні роздуми все-ж таки доймають,як подіє на механізм ,зміна штатного мастила на компрессорне. Маю думку застосувати двигуни від ВАЗа як привід,може хто підкаже яку муфту використати механічну чи електричну. Це все звісно на стадії роздумів над технічними питаннями та доцільністю затії.
  11. Додам; Двигун коллекторний КС-04,робочий але коллектор "уставший". Виконуючий блок інкубатора,двигун-редуктор 2об\хв,відсутній транс.Єлектронний блок був робочий. Нагрівальний єлемент,здається з фотоглянцювателя. Комплект з системи запалювання авто Skoda(модель не памятаю).
  12. Добре,адресу в приват.
  13. Принято.
  14. Коса за Yrec. Добавлю дещо. Болгарка 180-та Арсенал, згорівший якір пошкоджена кнопка пуску,редуктор в робочому стані. Болгарка 125-та DWT,згорівший якір відсутня кнопка та щітки,редуктор в робочому стані. Газовий пальник перероблений з зварювального обладнання (скотчем примотаний штуцер для балону)