#181019 Опубліковано: 24 травня, 2019 Приветствую! Поделитесь пожалуйста опытом: кто чем пользуется для фрезеровки гбц? Назрел вопрос освоить это ремесло, подопытная бошка имеется, станок тоже уже в строю (F2-250), также есть в хозяйстве пару оправок под торцевые фрезы с посадочным диаметром 40 и 50 мм и пару блинов диаметром 195 и толщиной 40-50мм, ну и 1к62 должен помочь в изготовлении оснастки. Суть вопроса какова - у кого какие соображения по инструменту для данной работы? Рассматриваю вариант "сковородки" в которую крепится резец или два, остоется неясность по максимальному диаметру по кромкам резцов - какой предпочтительно? Также под какое сечение резца лучше сделать? Ну и кардинальный вариант - насадить на оправку "брусок" прямоугольного сечения а на концах разместить те самые резцы. Интересует Ваше мнение и нароботки в данном ремесле. П.С. Склоняюсь больше именно к "сковородке", потому как она представляет собой своего рода маховик, который будет сглаживать часть вибрацый. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181026 Опубліковано: 24 травня, 2019 Існує думка, що все-таки ГБЦ краще шліфувати. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181028 Опубліковано: 24 травня, 2019 2 минуты назад, IMP сказал: Існує думка, що все-таки ГБЦ краще шліфувати. Повністю розділяю таку думку, але є клієнти що бажають виконати фрезеровку, а у мене є фрезер, як я можу відмовляти людям)) Тим більше що ці самі клієнти підуть до іншого майстра який виконає цю роботу. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181030 Опубліковано: 24 травня, 2019 32 минуты назад, Константин_88 сказал: Приветствую! Поделитесь пожалуйста опытом: кто чем пользуется для фрезеровки гбц? Назрел вопрос освоить это ремесло, подопытная бошка имеется, станок тоже уже в строю (F2-250), также есть в хозяйстве пару оправок под торцевые фрезы с посадочным диаметром 40 и 50 мм и пару блинов диаметром 195 и толщиной 40-50мм, ну и 1к62 должен помочь в изготовлении оснастки. Суть вопроса какова - у кого какие соображения по инструменту для данной работы? Рассматриваю вариант "сковородки" в которую крепится резец или два, остоется неясность по максимальному диаметру по кромкам резцов - какой предпочтительно? Также под какое сечение резца лучше сделать? Ну и кардинальный вариант - насадить на оправку "брусок" прямоугольного сечения а на концах разместить те самые резцы. Интересует Ваше мнение и нароботки в данном ремесле. П.С. Склоняюсь больше именно к "сковородке", потому как она представляет собой своего рода маховик, который будет сглаживать часть вибрацый. шлифовка лучший выбор,если таки фрезеровка-скоростная фреза диаметром от 300мм с прорвой напаек на ней,очень точно до веденных в размер,такую работу иногда делают прямо на расточном для блоков,и именно блоки по поверхности фрезеруют. На заводе-изготовителе блоки и головки фрезеруют,но в ремонте главное-добиться минимально возможного сьема,даже оставляя в неважных местах лысины-нетронутые места.И каждая головка имеет минимальный допуск высоты,дальше-лом. И еще-попадутся в работу старые дизеля с форкамерами из жаростойкой стали или еще хуже-японские из порошка,.который только один из известных мне спецов может обработать,Вы не сможете ничего сделать.Только шлифовка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181032 Опубліковано: 24 травня, 2019 Вы сможете отвечать за качество обработки,гарантирующее уплотнение по МЕТАЛЛИЧЕСКОЙ прокладке,при средней цене новой головки от 500 баксов,б.у-шной от 100 и цене за работу в 200-300грн?А отвечаете Вы на всю сумму. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181062 Опубліковано: 24 травня, 2019 1 час назад, Barth сказал: И еще-попадутся в работу старые дизеля с форкамерами из жаростойкой стали или еще хуже-японские из порошка,.который только один из известных мне спецов может обработать,Вы не сможете ничего сделать.Только шлифовка. Тут однозначно и без вариантов. 1 час назад, Barth сказал: Вы сможете отвечать за качество обработки,гарантирующее уплотнение по МЕТАЛЛИЧЕСКОЙ прокладке,при средней цене новой головки от 500 баксов,б.у-шной от 100 и цене за работу в 200-300грн?А отвечаете Вы на всю сумму. Моя задача изначально обсудить с клиентом этот вопрос и прояснить ситуацыю что такое фрезеровка, а что такое шлифовка и тут уже ему решать - идти на риск и экономить, или сразу делать основательно и искать где выполнить шлифовку. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181066 Опубліковано: 24 травня, 2019 1 час назад, камасутра сказал: Делайте типа сковородки - вполне работоспособная и проверенная конструкция. Резца достаточного и одного. Главное материал подобрать - из импортного твердосплава в идеале.Форма пластин - самая разнообразная - стержень, спрофилированный лодочкой или тупо сменная пластинка какой-нибудь формы, закрепленная к сковороде - все зависит от ваших возможностей и кошелька клиентуры. Но и наш ВК8 или КНТ16 или ТН 20 тоже вполне сносно работают. Диаметр... лучше всего иметь минимум 2 фрезы - до 200мм и вторую не меньше 260 мм. Лучше 300. Для большей части работ потребуется 200 мм. Усилия там не большие - съем пара десяток ( как правило ). Иногда бывает и миллиметр, но это уже крайности. Спасибо за советы! Работая за токарным с литейным алюминием осмелюсь утверждать что ощутима разница между ВК8 и т5 или т15, первый ведёт себя гораздо хуже и чаще налипаает, огромную роль конечно играет заточка, но всёже. Всё хочу попробовать импортные пластины которые идут конкретно для алюминия - очень любопытно, но пока не преходилось такой возможности. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181068 Опубліковано: 24 травня, 2019 когда-то случайно попались мне вставки для токарного резца, вставки из аспк, черные цилиндрические заточеные вставки 3-4 мм в диаметре, я выставил их на продажу и через пару дней продал все, человек купивший их сказал что этими вставками фрезерует головки блоков с форкамерами, правда или нет не знаю 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181071 Опубліковано: 24 травня, 2019 Прошу отнестись с пониманием, ведь вопрос не стоит в том что лучше - шлифовка или фрезеровка, тут и так всё ясно, а в том какие особенности конструкции режущего инструмента для такого вида работ, исли уж братся их выполнять. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181075 Опубліковано: 24 травня, 2019 можно фрезеровать,но раз беретесь,настройте идеально жестко станок,проверьте параллели-попендикуляры,шоб седла и вентиляторов не получалось,допуск на кривизну,равномерную,без ям и бугров на всю длину головки 0.05 максимум.кроме обработки Вам точно понадобится линейка-призма,проверять шо до и шо после получается.Контора,куда я вожу головки и остальное-шлифовщик минут 20 и иногда больше только выставляет головку,чтоб как можно меньше снять.Чистота-шероховатость точнее,указана на каждой упаковке прокладки,можете посмотреть,при правильной фрезеровке следы-сетка от фрезы видна,но никак и ничем не ощущается,т.е.аналогична шлифовке.И смазка нужна,сплав головок хоть и сложный,многокомпонентный.но ведет себя как Д-16 без Т-пакость тянучая короче. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181078 Опубліковано: 24 травня, 2019 по сплавам для обработки-не очень в них дело,инструмент должен быть реально полирован.По фрезеровке с форкамерами-брехня,на заводе такие головки фрезеровали,ПОТОМ вставляли форкамеры,подбирая их по высоте,они должны с нуля выступать на пару соток. Попробуйте залить в Ал примерно У-8 каленую,пару пятаков и пройдитесь фрезой. И есть много головок с завода.новых,шлифованных в зеркало. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181079 Опубліковано: 24 травня, 2019 9 минут назад, Barth сказал: можно фрезеровать,но раз беретесь,настройте идеально жестко станок,проверьте параллели-попендикуляры,шоб седла и вентиляторов не получалось,допуск на кривизну,равномерную,без ям и бугров на всю длину головки 0.05 максимум.кроме обработки Вам точно понадобится линейка-призма,проверять шо до и шо после получается.Контора,куда я вожу головки и остальное-шлифовщик минут 20 и иногда больше только выставляет головку,чтоб как можно меньше снять.Чистота-шероховатость точнее,указана на каждой упаковке прокладки,можете посмотреть,при правильной фрезеровке следы-сетка от фрезы видна,но никак и ничем не ощущается,т.е.аналогична шлифовке.И смазка нужна,сплав головок хоть и сложный,многокомпонентный.но ведет себя как Д-16 без Т-пакость тянучая короче. Спасибо огромное за советы! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181098 Опубліковано: 25 травня, 2019 попробуйте перед обработкой промазать кисточкой поверхность головки моторной синтетикой,как краской и если не лень один раз отполируйте ,совсем не много,по полмиллиметра каждую рабочую грань возле кромки.Шоб блестело.Когда мне лень,делаю проще-на алмазе точу вдоль а не поперек. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181106 Опубліковано: 25 травня, 2019 Раніше всі головки фрезерував, в тому числі і чавунні. Перше що потрібно зробити - перевірити станок на точність. Лінійка шд кл0, на дві плитки - в шпіндель індикатор. У фрезерах у яких геометрія не першої свіжостівам на лінійці покаже ніби то ГОРБ, якого насправді нема. Вся суть - стіл певалюється і кренить в крайніх точках задираючи краї. Якщо таким фрезером ви фрезернете головку, то на головці отримаєте ГОРБ. При затяжці тої головки у неї вклинить в розточках розпредвал і....приїхали. Тому перш ніж реалізовувати бажання "хочу фрезерувати" треба дати чітку оцінку геометрії станка. Сковорода, по львівськи - пательня. Стальний або чугунний бліняра діаметром 300мм, товщиною 30-40. Насаджений на оправку і проточений прямо в фрезері (різець від токарного в тіски і точим щоб прибрати биття). Один отвір з краю під різець. Перекос голови ставиться на діаметрі 300 близько 0,02 в любу сторону. Сідловидність головки при цьому буде 0,01-0,015. Різець - юзав хвости від ТС фрез, заточені типу різьбового з радуском. Обороти 630-800, подача на чорнову 250. На чистову 63. Нюанси: прт фрезеровці важливо щоб не було ніяких твердих вкраплень в алюмінію. Буває прогорить клапан чи сідло і кусочок чугуна вклепає в головку. Потім на тому кусочку різець БЗДИК і скололо. Все з початку. Доходило до того, що ту злощасну крупинку виковирював, заварювали раковину тігом і все з початку. Зйом як би ви не хотіли у вас буде мінімум 8 соток-десятка. На шліфовці деякі головки вкладаю в 0,02-0,03. А це, вибачте, ресурс....Забудьте про головки з форкамерами (бусік Т4, паджеро і т.д.), там фрезеровка - псування запчастини. Після освоєння шліфовки алюмінію ні одна головка не попала на фрезер. п.с. пацаваті майстри травлять в інтернеті "тєорію заговора" що шліфувати ніззя, а тільки фрезерувати бо сідло після сковороди позитивно впливає на місячну активність, гетерофазну овуляцію і прочу лабуду, при цьому ні в одному сервіс мануалі НІ ОДНОГО автовиробника інформації "НЕ ШЛІФУВАТИ а тілько ФРЕЗЕРУВАТИ" нема. Є допуск на допустиму нерівність і все. Шліфую голови вже років 6...ні одної назад не повернули через неточність виконання і т.д. і не збираюся повертатися до фрезерного, натомість більше - купив великий плоскошліф щоб брати головки довжиною метр. якось так.. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181107 Опубліковано: 25 травня, 2019 9 часов назад, камасутра сказал: посмотрите видео Сергея ( Кардана ) а нету больше видосов его.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181108 Опубліковано: 25 травня, 2019 Фрезерую розточним станком без блінів просто в розточну головку вкручую токарний патрон 80 мм ним зажимаю різець висуваю скільки мені треба залежить від ширини головки але тільки алюмінієві головки і виходить чудово іномарочні взагалі ідеал як шкло там кращий сплав... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181109 Опубліковано: 25 травня, 2019 Ніхто ні одної не повернув за неякісну роботу... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181112 Опубліковано: 25 травня, 2019 16 минут назад, Славко сказал: Фрезерую розточним станком без блінів просто в розточну головку вкручую токарний патрон 80 мм ним зажимаю різець висуваю скільки мені треба залежить від ширини головки але тільки алюмінієві головки і виходить чудово іномарочні взагалі ідеал як шкло там кращий сплав... Та нема різниці який станок, хоч горизонтально розточний, хоч продольно шліфувальний - головне вкласти в параметр. Шліфовка перекриває всі головки і колектора незалежно від матеріалу, при цьому дає на порядок точніший результат при меншому зйомі. Всі хто купляють шліф до фрезеровки не повертаються. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181116 Опубліковано: 25 травня, 2019 24 минуты назад, камасутра сказал: Ну не все ) Для каждой работы свой станок. Снимать 0,4 мм на головке ЗМЗ 402 (к примеру) на шлифовке - себя не уважать - а меньших съемов там не бывает.. 0,4 це общепринятий припуск на шлифовку ,меньше 0,2 в принципі снять не виходить ,всі головки криві. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181119 Опубліковано: 25 травня, 2019 10 часов назад, Barth сказал: попробуйте перед обработкой промазать кисточкой поверхность головки моторной синтетикой Думаю хорошая подстраховка против нароста 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181121 Опубліковано: 25 травня, 2019 3 часа назад, Дядько Максим сказал: Раніше всі головки фрезерував, в тому числі і чавунні. Перше що потрібно зробити - перевірити станок на точність. Лінійка шд кл0, на дві плитки - в шпіндель індикатор. У фрезерах у яких геометрія не першої свіжостівам на лінійці покаже ніби то ГОРБ, якого насправді нема. Вся суть - стіл певалюється і кренить в крайніх точках задираючи краї. Якщо таким фрезером ви фрезернете головку, то на головці отримаєте ГОРБ. При затяжці тої головки у неї вклинить в розточках розпредвал і....приїхали. Тому перш ніж реалізовувати бажання "хочу фрезерувати" треба дати чітку оцінку геометрії станка. Сковорода, по львівськи - пательня. Стальний або чугунний бліняра діаметром 300мм, товщиною 30-40. Насаджений на оправку і проточений прямо в фрезері (різець від токарного в тіски і точим щоб прибрати биття). Один отвір з краю під різець. Перекос голови ставиться на діаметрі 300 близько 0,02 в любу сторону. Сідловидність головки при цьому буде 0,01-0,015. Різець - юзав хвости від ТС фрез, заточені типу різьбового з радуском. Обороти 630-800, подача на чорнову 250. На чистову 63. Нюанси: прт фрезеровці важливо щоб не було ніяких твердих вкраплень в алюмінію. Буває прогорить клапан чи сідло і кусочок чугуна вклепає в головку. Потім на тому кусочку різець БЗДИК і скололо. Все з початку. Доходило до того, що ту злощасну крупинку виковирював, заварювали раковину тігом і все з початку. Зйом як би ви не хотіли у вас буде мінімум 8 соток-десятка. На шліфовці деякі головки вкладаю в 0,02-0,03. А це, вибачте, ресурс....Забудьте про головки з форкамерами (бусік Т4, паджеро і т.д.), там фрезеровка - псування запчастини. Після освоєння шліфовки алюмінію ні одна головка не попала на фрезер. п.с. пацаваті майстри травлять в інтернеті "тєорію заговора" що шліфувати ніззя, а тільки фрезерувати бо сідло після сковороди позитивно впливає на місячну активність, гетерофазну овуляцію і прочу лабуду, при цьому ні в одному сервіс мануалі НІ ОДНОГО автовиробника інформації "НЕ ШЛІФУВАТИ а тілько ФРЕЗЕРУВАТИ" нема. Є допуск на допустиму нерівність і все. Шліфую голови вже років 6...ні одної назад не повернули через неточність виконання і т.д. і не збираюся повертатися до фрезерного, натомість більше - купив великий плоскошліф щоб брати головки довжиною метр. якось так.. Дякую що ділетесь власним досвідом! Про дизельні наветь не думаю)) Покищо) на днях забираю 3г71 - потрібно лише запустити і освоїти, всього навсього)) 2 часа назад, makks сказал: а нету больше видосов его.. К сожалению тоже не смог ничего найти( 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181125 Опубліковано: 25 травня, 2019 4 часа назад, Дядько Максим сказал: Перше що потрібно зробити - перевірити станок на точність. Лінійка шд кл0, на дві плитки - в шпіндель індикатор Після підтяжки клинів, поставил лінійку ШП 400 кл1 на КМДшки і отримав значення 0,03 на всю довжину (400мм), тобто по краях 0, середина -0,03мм. Чи достатньо такої точності станка? Вище була інформація про допустиму кривизну голови до 0,05мм. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181127 Опубліковано: 25 травня, 2019 9 минут назад, Константин_88 сказал: поставил лінійку ШП 400 кл1 на КМДшки і отримав значення 0,03 на всю довжину (400мм), тобто по краях 0, середина -0,03мм А вы линейку переворачивать побывали? Показания при этом меняются?Может линейка имеет деформацию. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181132 Опубліковано: 25 травня, 2019 48 минут назад, Николай Владимирович сказал: А вы линейку переворачивать побывали? Показания при этом меняются?Может линейка имеет деформацию. Пробовал, показания те же. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#181145 Опубліковано: 25 травня, 2019 1 час назад, камасутра сказал: Если честно, грустно! Точность обработки граничит с допустимым допуском плоскости детали. И это на 400 мм. А если головка 500-600 мм - вообще выйдет за предел. Не хочу расстраивать вас раньше времени, но возможно придется восстановить геометрию стола и салазок перед тем, как брать серьезную работу. Вообще, неплохо было бы отфрезеровать какого-то подопытного и измерить кривизну уже полученной поверхности, а потом уже говорить о результатах. Да, так и планирую, благо подопітная голова есть. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах