#18779 Опубліковано: 16 лютого, 2017 Починаємо. Поламавсь патрубок. Зрізаємо уламок, точимо новий патрубок, вварюємо замість уламка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19004 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Доволі поширена робота. Зварка деталі від автодзеркала. Сплав ЦАМ (цинк-алюміній-мідь). Цинк плине на межі 350-400С а горить на температурі 500С. Тому зварити можливо тільки зануривши деталь повністю у воду. На поверхні залишається тільки місце зварки. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19005 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Обережніше із цинком, надихатися його парою дуже шкідливо і гидко. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19009 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Теж доволі часто ламають вижимні лапки. Інколи просто зварюємо Інколи точимо й приварюємо. 14 минуты назад, Куляста Блискавка сказал: Обережніше із цинком, надихатися його парою дуже шкідливо і гидко. Витяжка наше усьо. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19013 Опубліковано: 17 лютого, 2017 @Wir Arbeiten хорошие работы, а какой у вас аппарат и как устроена вытяжка? сам готовлюсь к покупке аппарата, вытяжку начал делать, интиресно как у других устроено 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19052 Опубліковано: 17 лютого, 2017 2 часа назад, Максим сказал: @Wir Arbeiten хорошие работы, а какой у вас аппарат и как устроена вытяжка? сам готовлюсь к покупке аппарата, вытяжку начал делать, интиресно как у других устроено Стаціонарний 315AC/DC(380В) та 200AC/DC(220D)- для прогулянок. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19055 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Є така цікава робота - відновлення різьблених отворів в аллюме. Справа в тому що після того як отвір наплавлений його треба свердлити, та різати різьблення, а знайти центр стає проблемою. Як ми з неї викручуємось. На прикладі колокола. Купляємо прозорий Оракал(ПВХ самоклейка) у реклямщиків. Взагалі то краще прозорий поліпропілен(він погано тягнеться й добре тримає розмір), но його ви навряд чи знайдете. Відрізаємо клаптік та приклеюємо до деталі. Притираємо та приглажуємо ретельно. Потім відриваємо - отримали відбиток . Заварюємо отвор. Наліпку наліплюємо назад, орієнтуючись по відбитку. Суміщаємо всі отвори, всі криві і границі. Кернимо, свердлимо, ріжемо різьблення. Це все, нічого складного. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19089 Опубліковано: 17 лютого, 2017 4 часа назад, Wir Arbeiten сказал: Стаціонарний 315AC/DC(380В) та 200AC/DC(220D)- для прогулянок. а кто производитель, бренд 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19093 Опубліковано: 17 лютого, 2017 21 минуту назад, Максим сказал: а кто производитель, бренд Relon унд Master. Різниці між ними в AC не помітив. Сінергіі та цифри в них не має. Все крутілками регулюється. В Релоні тільки підключеня пальника нестандартне що досить незручно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19094 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Да. Витяжка. Купол - стара витяжка кухонна. Тільки двигун потужніший 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19096 Опубліковано: 17 лютого, 2017 @Wir Arbeiten Спасибо, я планирую кинд 315 брать, а вытяжку решил делать без зонта, просто вентилировать все помещение. Помещение у меня объемом 50кубов, а вытяжка 1600 кубометров в час, думаю должно хватить. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19102 Опубліковано: 17 лютого, 2017 @Максим Зимой холодновато не будет? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19108 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Ще робота яка буває. Крильчатка від помпи проїла під собою площину улітки і відтепер квьоло тягне. 1. Наплавляємо тіло. 2. Сфрезеровуємо наплавлене. Але як зрозуміти скільки ще сфрезеровувати. Як витримати дистанцію поміж крильчаткою та площиною. Все просто - катаєте три кульки з пластиліну і кладете на площину - накриваєте крильчаткою, пластилін розплющує, штангенциркулем міряєте висоту розчавленої кульки. . 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19314 Опубліковано: 19 лютого, 2017 Робота в 3-мірному просторі. Тому що у деталі немає бази, ані площіни, ані осі. Єдине що лишилось - це співпадання частей детали по лінії розлому. Тому беремо колегу, штангель і руками складаючи два уламки колега(в моєму випадку колежанка) замірює все що можливо заміряти. В нашому випадку це тільки відстань між частинами деталі. Потім робимо імпровізований стапель з шпильки будівельної, дроту, аккуратно обплутуємо, прилягання уламків постійно перевіряючи пальчиками. Тепер лишилось зварить уламки. Це все. Усім велика подяка. 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19356 Опубліковано: 19 лютого, 2017 Wir Arbeiten. Кропотливо-ювелирная работа, как говорится подготовка наше все. Класс. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21309 Опубліковано: 27 лютого, 2017 Есть крепление зеркала от Амарок WV сплав ЦАМ, как правильно сварить тигом и каким присадком? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21379 Опубліковано: 27 лютого, 2017 (змінено) Для роботи Вам знадобиться: 1) дріт 4047(і тільки він) - товщина 0,8 - це маленька бухточка від полуавтомата(в мне така). Але й пруток 1мм підійде. Якщо немає 4047 - доведеться придбать. 2) відро з водой і невеличкий черпак - поливать детальку. 3) режим "AC - пульс" на зварювальному апараті 4) болгарка, бормашинка, металощіточка. 5) Трохи терпіння. Миємо-чистимо місце майбутньої сварки, бо цинк сам по собі плине-горить-нервує зварювальника, а так щоб ще болото не заважало зварювати. Складуємо уламки, та скріплюємо їх двома-трьома точками. Для цього вмикаємо режим пульс і налаштовуємо так щоб струм пульсував у межах "17-26" Ампер, а "форсаж дуги" вирубаємо до нуля, це для того щоб цім "форсажним" прострілом який запалює дугу не випалювало багато цинку під пальником і попіл цинку не заважав зварюванню, тепер на такому низькому струмі да ще й без форсажу запалювання буде важко запалити дугу, тож точимо електрод тоненько, сідаємо зручненько так щоб вийшло запалити дугу на короткій відстані між електродом та деталькою, щоб нічого не заважало і руки не трусились. Параметр який я Вам не скажу а Вам доведется з ним погратися - це частота коливання струму в межах 17-26 А. Я також кожного разу граюсь. Як тільки дуга загориться ви побачите синій колір - це цинк додає, а через деякий час секунди 2-3 цинк стрельне и горіння дуги ускладниться, так от частоту коливання треба зробити такою щоб струм падав до того як стрельне цинк. або Ви самі вимикайте дугу. Топто у Вас не те щоб поставити соплю - 2-3 секунди, за цей час Ви маєте встигнути подати дріт, бо сам по собі ЦАМ не злипнеться. Дугу вимкнули - чекайте поки охолоне деталь або - поливайте ії водою. Якщо Ви скріпили деталь точками, то тепер занурюйте її у відро з водою так щоб на поверхні було тільки місце зварювання. Сам процесс схожий на те що ви насичуєте присадком деталь по границі розлому точка за точкою, а потім вона перестає стріляти і появляється можливість зварювання. Можливо це зміна концентрації цинку так впливає на зварювання. Єдине від чого мені не вдавалося позбавитись - це прострели, деталька неначе шашель побив. Болгарка і бормашина і щіточка потрібні постійно підчищать місце зварювання, бо кожна спроба поставити точку закінчується тим що місце зварювання забруднюється. Коли почне вдало виходити зварювати, не радійте і не поспішайте - дайте охолонути, ЦАМ плине непомітно, деталь майже не змінює свою геометрію, хоча може будь вона вже рідина. Одного разу зачепив відро рукою і деталька просто скрапнула у воду. Змінено 27 лютого, 2017 користувачем Wir Arbeiten 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21381 Опубліковано: 28 лютого, 2017 Наразі, ми зачепились за ЦАМ, то в мене питання до колег. Інколи бувають деталі дуга на яких горить синім коліром, але на зварювання на ЦАМ не схоже і вагою не важке. Сьогодні це був секатор китайський . Що це може бути за сплав і чим його коректно зварювати? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21398 Опубліковано: 28 лютого, 2017 8 часов назад, Wir Arbeiten сказал: Наразі, ми зачепились за ЦАМ, то в мене питання до колег. Інколи бувають деталі дуга на яких горить синім коліром, але на зварювання на ЦАМ не схоже і вагою не важке. Сьогодні це був секатор китайський . Що це може бути за сплав і чим його коректно зварювати? Плюс у використанні ЦАМу при литті є його гарна заповнюваність форми і низька температура плавлення. Часто сплави ЦАМу застосовують при ручному литтю (де не потрібно машини, яка виливає деталі під тиском..) Тяжко здогадатись, що можуть додати до сплаву китайці. Маю знайомих, які іноді "підливають" комплектуючі для своєї продукції, то там чого тільки не навчились вони домішувати до сплаву,, для покращення проливання. Часом до мене попадають після галтовки частини литників...Пробував їх зварювати ТІГом, то плавляться як свинець і також іноді віддавало синювато-зеленим кольором. Класика говорить. що як правило при зварюванні лиття краще застосовувати присадок 4043, але іноді бувають і виключення (магній....) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21410 Опубліковано: 28 лютого, 2017 ось і мої 5 копійок 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21433 Опубліковано: 28 лютого, 2017 Дуже дякую Вам, що долучились до темки. Розкажіть про бочку докладніше. З чим була бочка? Хто мив ії, чим мили, може випаровували? В чому була причина ремонту? ясно що тріснуло-порвало, але чому ? З середини проварювали? На бочки знайшли клеймо з якого сплава зроблена ? Взагалі дуже цікаво все :-) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21445 Опубліковано: 28 лютого, 2017 (змінено) 1 час назад, Wir Arbeiten сказал: Дуже дякую Вам, що долучились до темки. Розкажіть про бочку докладніше. З чим була бочка? Хто мив ії, чим мили, може випаровували? В чому була причина ремонту? ясно що тріснуло-порвало, але чому ? З середини проварювали? На бочки знайшли клеймо з якого сплава зроблена ? Взагалі дуже цікаво все :-) бочка після дтп возили КАС мили власники бочки переварював бо Чоткі пацани полуавтоматом понасирали і то всьо по відіокремлювалось сплав бочки хз по скільки то прокат то варив амг5 бо присадки як би вибір не великий варилась спочатку із середини потім розделка до внутрішнього шва і проварив зовні по факту 11 з хвостиком метрів шва 3 дні роботи, матеріал заплати амг5 5мм саму заплатку прокатали на вальцах ще раз за таке не візьмусь (якщо після когось вирізати ) також тріщини і тд після когось не переварюю забебало ... тікі нові не доторкані, або після себе (хоча поки що не доводилось) от остання переробка після чотких пацанів от це стало останньою краплиною всих з таким лісом посилаю Змінено 28 лютого, 2017 користувачем FRM Garage 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21448 Опубліковано: 28 лютого, 2017 Дуже Вам дякую. А чим вимивали бак від ..даф-а? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21449 Опубліковано: 28 лютого, 2017 спочатку сам мив кехером і моторною хімією, а потім набридло мокнуть і вожу на грузову мийку там моторна хімія + мийка висого тиску з фрезою+ вода 80-90 градусів після такої мийки алюміній аж репить як провести пальцем і всього 200грн бак 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21460 Опубліковано: 28 лютого, 2017 Wir Arbeiten. Спасибо большое. С вашими подсказками все хорошо получилось. Блин фото не успел сделать сразу забрали. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах