#341587 Опубліковано: 16 березня , Tramp написав: Так, забув сказать, з новими деталями проблем наче не виникає. А от ті що під реставрацію, які вже мали покриття. Відчищаю лугом, Після анодування і забарвлення, коли починаю збирати то відчутно збільшений люфт по різьбі. Різьба зазвичай з кроком 0.5-1 на діаметрах Ø36-40мм То Ви його лугом розтравлюєте. Переробка анодування зняття лугом більш-менш надійна тільки перший раз, друга - вже розміри відчутно змінюються, третя - змінюються настільки, що деталь часто вже замовника не влаштовує. Тому що така природа анодування - створювати покриття з матеріалу самої деталі. Поліетилен, поліпропілен, пвх (то матеріали сантехнічних труб/заглушок до них) стійкі і у лузі, і у кислоті. ФУМ-лента теж стійка. Або лити конічні корки з https://silikoni.com.ua/skl50/ Лити можна просто у форму з глянцевого паперу (я користуюся старими рекламними буклетами з виставок) клеїти папір - скотчем (в жодному разі не пластиліном). 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341595 Опубліковано: 17 березня @Олек77 Дякую за підказку, думаю фум-стрічка буде саме те для зовнішньої різьби. А от з внутрішньою дещо складніше, уявіть фотооб'єктив там різьбова фіксація лінз і лінзоблоків і така доволі складна геометрія внутрішня. В ідеалі, внутрішнє покриття малоби бути темним матовим щоби від стінок не відбивалось світло (або відбивалось мінімально) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341605 Опубліковано: 17 березня для чого ви хочете захистити різьбу від анодного шару? Судячи по вашому обладнанні, ви не зможете наростити більше 10 мікрон, люфт на різьбовій парі, точно більший. І анодована деталь з різьбою буде виглядати естетичніше, ніж частково анодована деталь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341651 Опубліковано: 18 березня 21 година тому, tosi написав: для чого ви хочете захистити різьбу від анодного шару? Судячи по вашому обладнанні, ви не зможете наростити більше 10 мікрон, люфт на різьбовій парі, точно більший. І анодована деталь з різьбою буде виглядати естетичніше, ніж частково анодована деталь. Я можливо некоректно обмалював ситуацію. Маємо: деталі під реставрацію, які вже були поанодовані. Підготовка і зняття старого покриття в лужному розчині (який і прослаблює різьбу) Тобто, більш коректно поставлене питання виглядало би так: як захистити різьбу від лужного розчину в процесі підготовки деталі? Елементи з різьбою в процесі складання перекривають один одного і на естетичний вигляд не впливають, вподальшому зібрана конструкція експлуатується в зібраному стані. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#341652 Опубліковано: 18 березня Ну вам вже все розказали. Анодний шар не береться "нізвідки", алюміній віддає свої молекули на створення анодного шару, відповідно коли ви в лузі зняли анодний шар, розміри просіли. В вас хіба що один варіант, це спробувати наростити суттєво грубший анод, в холодному електроліті. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342253 Опубліковано: 5 квітня Слава Україні! Підкажіть до кого можна звернутися за анодуванням пластини? Це пікгард для гітари. Виготовлений з АМГ3, товщина 1,5мм. Розміри 260х240 та ще маленька 170х70. Треба зробити мідний шар, який потім я зможу патінувати та якось зістарити. В когось ємність дозволяє такий розмір покривати? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342254 Опубліковано: 5 квітня Я перепрошую, а чому з латуні не зробити відразу? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342261 Опубліковано: 6 квітня 12 години тому, shogunArt написав: Підкажіть до кого можна звернутися за анодуванням пластини? Це пікгард для гітари. Виготовлений з АМГ3, товщина 1,5мм. Розміри 260х240 та ще маленька 170х70. Треба зробити мідний шар, який потім я зможу патінувати та якось зістарити. В когось ємність дозволяє такий розмір покривати? .Міднення це процес "катодування", а не анодування. Притому на алюміній мідь покласти так, щоб воно трималося досить заморочливо.https://metallchemie.kiev.ua/гальваніка-деталей-київ/ - оцих хлопців запитайте, вони сталь/цам/алюміній міднити (і не тільки міднити) вміють. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342278 Опубліковано: 6 квітня 22 години тому, shogunArt написав: Слава Україні! Підкажіть до кого можна звернутися за анодуванням пластини? Це пікгард для гітари. Виготовлений з АМГ3, товщина 1,5мм. Розміри 260х240 та ще маленька 170х70. Треба зробити мідний шар, який потім я зможу патінувати та якось зістарити. В когось ємність дозволяє такий розмір покривати? розмір не великий, але не дуже зрозуміло що ви саме хочете зробити тому що анодування це створення анодного шару оксиду алюмінію на поверхні деталі, і його пори можна заповнити барвником "під мідь", після закупорки цих пор, щось зробити (зістарити) з цим покриттям майже не реально. А от нанести мідний шар на поверхню алюмінію, це вже гальваніка 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах