Саша Купер

Бензогенератор, питання по цим АVR: в чому різниця між АVR з однією фішкою і двома?

5 повідомлень у цій темі

Всім доброго часу доби.

Хто знає, хто розбирався з AVR бензогенератора 3 кВт, 5 кВт? В мене питання по цим АVR: в чому різниця між АVR з однією фішкою і двома? Яку функцію виконує друга фішка (де 2 контакти), і що це за обмотка, для чого вона?

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трудно понять изложенный вопрос. 

Дякую. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Саша Купер сказал:

Всім доброго часу доби.

Хто знає, хто розбирався з AVR бензогенератора 3 кВт, 5 кВт? В мене питання по цим АVR: в чому різниця між АVR з однією фішкою і двома? Яку функцію виконує друга фішка (де 2 контакти), і що це за обмотка, для чого вона?

Дякую.

Никто не знает что у вас в руках. Просто разные конструкции с разным подключением.
У типовых генераторов есть отвод от выходной обмотки с напряжением около 130 вольт.
Это напряжение выпрямляется и через схему регулирования подаётся на обмотку возбуждения.
Контроль выходного напряжения, как правило, осуществляется уже на "главном" выходе (бывают исключения).
 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Той AVR ( в подальшому називатиму його реле-регулятор, по аналогії з автомобільним) що з двома колодками при перевищенні напруги або частоти струму більш як на 20% глушить двигун, додаткова колодка- вимикач запалення. В деяких генераторах він не запалювання вимикає, а засвічує червоний світлодіод. 

-Реле-регулятор з однією колодкою тільки регулює струм через обмотку збудження.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

, Куляста Блискавка написав:

Той AVR ( в подальшому називатиму його реле-регулятор, по аналогії з автомобільним) що з двома колодками при перевищенні напруги або частоти струму більш як на 20% глушить двигун, додаткова колодка- вимикач запалення. В деяких генераторах він не запалювання вимикає, а засвічує червоний світлодіод. 

-Реле-регулятор з однією колодкою тільки регулює струм через обмотку збудження.

Якщо він засвідчує червоний світлодіод, то чому друга колодка (2-х контактна) з'єднана з однією з обмоток альтернатора, а не з панеллю приборів? В тому і питання, що це за обмотка? Хтось можливо перемотував і стикнувся з таким альтернатором?

, Vitaliy5 написав:

 

IMG_20191201_195847.jpg

 

IMG_20191201_201237.jpg

Змінено користувачем Саша Купер
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку