Meyson

Покраска вимірювальних приладів

43 повідомлення у цій темі

, технократ написав:

ИС, мені здається. що вже після цього єтапу в неї вже не буде майбутнього

юстировку і так прийдеться робити після зняття обєктивів. 

Можливо не так поставив питання, цікавить чи після всіх процедур метал не буде крутити довго і поступово, чи можна буде зробити раз юстировку, чи не прийдеться постійно підрегульовувати? Бо якщо подумати то щоб зняти окисли і іржку то треба буде добряче попрацювати щіткою, а вона тоже добре наклепує метал, особливо якщо вона на болгарці або на дрелі

, Абрикоска написав:

к примеру, можно вспомнить как хорошо теряют размер КМД

теплове розширення металу ніхто не скасовував, як тільки плитка остиває, все стає на своє місце

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Абрикоска написав:

Хаммерайт - на сколько я помню это английский бренд и краска английского разлива, лет 10-15 назад только Англия вроде была, сейчас Польский Хаммер дешевле, по этому английский мало кто возит, но он есть и прилично дороже. От себя могу порекомендовать именно английского разлива, результат превзойдет ожидания! Был вроде в эпицентрах

то вже може взяти автомобільні матеріали?, там чого тільки немає, до вибору до кольору, і ціни адекватні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В принципі корозію можна зупинити, є така штука APP Rust Stop дорогувато але розхід дуже низький. А ле всеодно як тоді зняти стару краску без щіток і піску?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Meyson сказал:

як тоді зняти стару краску без щіток і піску?

 

СП-6 густо і обернути в стреч плівку на півгодинки.

Змінено користувачем Karmadon
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гравитекс вроде как не дорогая но крепкая краска. У меня авто предыдущее было ей снизу полосой подкрашено так с виду очень прочная штука. Бывает трех цветов белая серая и черная. Весной купил литр польского гравитекса 110 грн. Еще руки не дошли и банку не открывал. 

graviteks-porozhki_opt.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гравиком  красить........))))) Это ведь не краска.

 Его только под краску, сверху нужно закрывать, потому что он пористый, влагу наберает.  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гравік це вже перебор

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Meyson написав:

Можливо не так поставив питання, цікавить чи після всіх процедур метал не буде крутити довго і поступово, чи можна буде зробити раз юстировку, чи не прийдеться постійно підрегульовувати? Бо якщо подумати то щоб зняти окисли і іржку то треба буде добряче попрацювати щіткою,

Ви дуже все ускладнюєте.

Думаю, що піскоструйку та шліфовку можна треба взвгалі викреслити з отих процедур.

Болгарки та щітки - також.

 

Якщо ИС-ка робоча :

- Навіщо знімати об'єктиви, краще не чіпати оптику.

- Оптику досить протерти зсередини спиртом, через робочий паз.

- А трубу (вона, до речі, з  алюмінію) можна відновити ручними методами, не лізучи в механізми.

 

Корозію можна видалити хімічно.

Потім локально зашпаклювати, загрунтовати ...

Пофарбувати можна або локально. або повністю в новий колір.

Але це все без розборки.

 

Взагалі, Ви зразу взялися шукати краску, а це один з останніх, неважливих пунктів.

  

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

Корозію можна видалити хімічно.

Потім локально зашпаклювати, загрунтовати ...

Пофарбувати можна або локально. або повністю в новий колір.

Але це все без розборки.

зовні все гуд, а от з середини повний капець, схоже що з середини вона взагалі не крашена бо там окисли просто відлущуються, якщо залишити як є то чистити обєктиви треба буде кожного разу. Обєктиви вже знімали, вони навіть промарковані з заводу котрий звідки щоб не попутати, якщо нічого лишнього не крутити то повинні знятися і поставитися без проблем, принайні в мене немає бажання регулювати призми заново, бо то буде ще те весілля. Но красити однозначно треба, особливо з середини

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Meyson написав:

В принципі корозію можна зупинити, є така штука APP Rust Stoр дорогувато але розхід дуже низький. А ле всеодно як тоді зняти стару краску без щіток і піску?

APP Rust Stop не нейтралізовує корозію, а лише затримує (частково) її поширення, при чому під плівкою  Rust Stop-а  процес корозії буде відбуватись. А от щоб зупинити сам процес, тут вже потрібен пісок, або хімічне травлення. Крацовочні щітки також не зовсім ефективні для повного зняття слідів корозії. Недоліки хімії в тім, що травити треба кислотами або лугами, а повністю нейтралізувати хімію також тяжко. Тому, хоч не хоч, а краще піску поки нічого не придумали.

9 годин назад, Karmadon написав:

 

СП-6 густо і обернути в стреч плівку на півгодинки.

 Змивки СП-6, СП-7 не знімають всіх порошкових фарб. Для зняття порошкових покриттів потрібно більш матьору хімію. Зараз це не є проблемою, але знову ж таки повне видалення  залишків хімії на поверхні оброблювальної деталі трохи проблематичне....зі всіма наслідками.

7 годин назад, технократ написав:

- А трубу (вона, до речі, з  алюмінію) можна відновити ручними методами, не лізучи в механізми.

 

Корозію можна видалити хімічно.

Потім локально зашпаклювати, загрунтовати ...

От з алюмінієм якраз і найбільші проблеми. Багато хто думає, що алюміній не кородує, але це не так. В деяких випадках не захищений алюміній кородує більш активніше від сталі. Ось тут вже без хімії тяжко обійтись. В промисловому виробництві найпоширенішим мабуть методом захисту ал. сплавів від корозії поки залишається анодування поверхні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, IMP сказал:

Змивки СП-6, СП-7 не знімають всіх порошкових фарб.

 

Є таке таке діло, но дуже рідко. Варто спробувати.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, IMP написав:

APP Rust Stop не нейтралізовує корозію, а лише затримує (частково) її поширення, при чому під плівкою  Rust Stop-а  процес корозії буде відбуватись

заявляють що це трошки не так, APP Rust Stop зупиняє міжкристальну корозію, тобто втягується в метал. після обробки корозія зупиняється на дуже довгий термін, вже провіряли. Ідеально було б його наносити після піскоструйки, тому що пісок видаляє тільки поверхневі прояви корозії, але з порошковою покраскою невідомо чи це пройде, нішхто не знає як воно переносить нагрів.

1 година назад, IMP написав:

Змивки СП-6, СП-7 не знімають всіх порошкових фарб

А в нас і немає такої потреби, чи хочете сказати що прилад уже з заводу пофарбований порошком?

Цікаво чи самі змивки потім не призведуть по появи корозіі, а то їх відтерти тоже треба постаратись, тому що:

1 година назад, IMP написав:

повністю нейтралізувати хімію також тяжко

 

так що виходить:

1 година назад, IMP написав:

хоч не хоч, а краще піску поки нічого не придумали

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Karmadon написав:

Є таке таке діло, но дуже рідко. Варто спробувати.

Видно вам рідко попадали "нормальні" порошкові фарби. Я вже таке перепробував коло 20 років тому )))):D

9 годин назад, Meyson написав:

заявляють що це трошки не так, APP Rust Stop зупиняє міжкристальну корозію, тобто втягується в метал. після обробки корозія зупиняється на дуже довгий термін, вже провіряли.

Якщо маєте бажання і не довіряєте мені погугліть таку інформацію: Rust Stop розроблявся канадцями для застосування в космічній галузі, при чому, досить давно, ще в кінці минулого століття. Не знаю, що саме "там не зрослось", але його почали застосовувати....в тому числі для антикорозії автомобілів і торгувати почала ним ця Valvoline™ торгова марка. До речі, засіб випускається в трьох різних консистенціях густини (від рідкої, як вода, до густої, як нігрол, яка наноситься лише апаратами безповітряного нанесення. І дише років 5 -7 ??? тому польська фірма з іноземними інвестиціями АРР почала фасувати рідкий засіб  і продавати в нас.

9 годин назад, Meyson написав:

Ідеально було б його наносити після піскоструйки, тому що пісок видаляє тільки поверхневі прояви корозії

 Саме так.

9 годин назад, Meyson написав:

але з порошковою покраскою невідомо чи це пройде, нішхто не знає як воно переносить нагрів.

 От з цим не посперечаюсь. Тут треба лише пробувати.

10 годин назад, Meyson написав:

чи хочете сказати що прилад уже з заводу пофарбований порошком?

 Мабуть, що — так. Як правило подібні прилади випускали підприємства ВПК, а "колгосп" там не проходив....

10 годин назад, Meyson написав:

Цікаво чи самі змивки потім не призведуть по появи корозіі, а то їх відтерти тоже треба постаратись,

Приведуть. Вся справа в тому, що кислоти нейтралізуються лугами, і навпаки. В будь-якому випадку це не є добре. Тому я й пропонував механічну обробку піском, як єдино прийнятний варіант.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, Meyson написав:

хочете сказати що прилад уже з заводу пофарбований порошком?

 

, IMP написав:

Мабуть, що — так. Як правило подібні прилади випускали підприємства ВПК, а "колгосп" там не проходив....

 

Ні, не так.

На ВПК тоді ще не було таких матеріалів, як порошкова фарба.

 

Навіть пізніше, коли ця фарба вже "зайшла" на простори СНГ,

 все одно, регламенти та техпроцеси, що  використовувалися при виробництві продукції ВПК,

- не передбачали її використання.

 

У деякій мірі - по інерційності бюрократичного апарату,

але в більшості випадків - все ж обгрунтованно.

 

До того устаткування існує ряд спеціфічних вимог,

які "порошковий метод нанесення фарби"  - не задовольняє.

Тому фарбують "малярним методом".

 

Що, в цілому,, є правильним. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

Ні, не так.

 Не буду з вами сперечатись. Можливо я й не правий, на істину не претендую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, IMP написав:

і торгувати почала ним ця Valvoline™ торгова марка

бачив тести з порівнянням того самого Valvoline і APP, перший виявився повна фігня, другий класно себе проявив, обидва рідкі.

Може поляки таки допиляли його? по консистенції і по запаху APP дуже схожий на отверджувач від акрилової фарби, але є запах ще дечого, що в принципі не дивно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після огляду з пристрастями вияснилося що корозія поїла не тільки корпус але й попала в обєктиви, лінзи і призми прийдеться витягувати і промивати.

Виявляється не все так страшно настроюється,вже покрутив все що не приржавіло, і все стоїть на своїх місцях))). Все там просто і зрозуміло головне терпіння і не прикладати лишньої сили, так що все ще буде....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку