AStorm

Восстановление сверлильного 2н125л

32 повідомлення у цій темі

38 минут назад, Grinder сказал:

Противага пінолі?

Кріпиться за вушко, накручується в паз на зубчатці лімба (шестерні). Ось, зліва внизу видно вушко.IMG_20200306_180710.jpg

 

Щоб дістатися цього вушка потрібно знімати праву кришку чи можна через ліву що під лімбом? 

Змінено користувачем -----Трудяга-----
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години назад, Валентин В.В. написав:

Так же подскажите, бабка станка 2н125л. Коробка скоростей у нее от 2н125, или таки от 2н118? Вудь ручки переключения как у 2н118?

118 і 125л (2н125 без "л").

Ручки по вертикалі (по горизонталі).

Хід пінолі - 150 (200).

Виліт від осі шпінделя до ЛХ - 200 (250).

Шпінделі повністю збігаються за зовн. розмірами, тими, що в межах пінолі і вище; тільки КМ різні.

Швидкостей 9 (12).

Подачі. Тут є відмінності 118-6, 125л-3, 125-9. Але 3 - це лише не вистачає однієї подвійної зубчати.

 

Я 10-ки разів бачив живцем кожного з них, на деяких працював, 118 маю в наявності. Але я не стверджую, що у 125л і 118 одна голова. Хоч і дуже схожі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, -----Трудяга----- написав:

Щоб дістатися цього вушка потрібно знімати праву кришку чи можна через ліву що під лімбом?

Однозначно відповісти не можу. Оригінальних не розбирав, а у мене 2Е118, а у нього дещо відрізняються і вікна під кришками, і деякі вузли (гляньте у моїй темі).

Можу порекомендувати почати зі сторони лімба. Бо якщо починати зі сторони штурвала, то там без зняття КП, зубчатки автоподачі (рахуйте повного розбирання), засунути руки буде або не можливо, або дуже проблематично.

 

Ось знята права кришка. Доступ практично неможливий. І враховуйте, що зправа потече масло.

post-137861-096471400_1455721558.jpg

Змінено користувачем Grinder
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Крепление тросика на 2н125л.

IMG_20210111_103343.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня трос оборвался. чтобы его поменять нужно вынимать коробку или можно поменять через крышку с левой стороны?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрався до станка :

IMG_20210112_163512.jpg

 З очевидного відсутня вся верхня частина: мотор, 2 півмуфти, фланець. Більше сюрпризів - вскрытие покажет.

 Сіре гівно на фото, то від пари років простою поряд з робочим місцем болгарок і плазми. То навіть добре що станок там не робив, бо загнувся б скоро. До прикладу: радіалка, яку купили разом з цим 125-тим вже така ушатана від абразиву, шо по ній різак на металоломі плаче.

IMG_20210112_163631.jpg

Рейка з вигляду взагалі не робила...

 По стану станка є думка що попередні власники пустили станок на органи, питання в тому через те, що є якийсь серйозний дефект, чи просто так?.. 

 Проект неспішний буде, думаю до літа руки дойдуть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, -----Трудяга----- сказал:

У меня трос оборвался. чтобы его поменять нужно вынимать коробку или можно поменять через крышку с левой стороны?

Можно. Разбирается лимб и т.д. Всё доступно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку