#315152 Posted June 10 Добрий день! Прошу поради. Принесли знайомі у ремонт радянську дрель: "не працює, а як потрясеш працює))))))))) але не стабільно". Розібрав почистив. І на щіткотримачах хтось ліпив LC-ланцюжок, два конденсатори катушечка - це все обмотане ізострычкою і з обривами. Думаю : зроблю без цих соплів - але коли запустив статор гріється дуже сильно і іскрить колектор. Почав згадувати як воно було (схема БУЛО). Запитання наступне як з'єднати контакти 1 2 3 ???? Контакти 2 та 3 були з'єднані, а як струм іде на щітку (контакт 1) не можу зрозуміти, чи це все докупи спаяти?. Ще раз хочу сказати, що LC-ланцюжок був збоку і під ізочтрічкою були обриви. Дякую наперед! 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315154 Posted June 10 А конденсатор хіба не паралельно перемикачу?По нижній схемі повинно працювати і без іскрогасящої цепочки 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315164 Posted June 10 А що то за дрель така, можна хоч модель чи фото? 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315172 Posted June 10 Пропоную підсушити якорь та статор та перевірити їх обмотки тестером. Якщо є вихід на LC метр, то рекомендую перевірити індуктивність обмоток якоря і статора. Якщо дрель стара, то вона може бути і без можливості реверсу, змініть напрямок обертання. 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315175 Posted June 10 Реверсу там немає . Шильда немає. Корпус повність пластиковий , стоїть невеличкий двоступінчатий редуктор. Я думаю там неспроста були навішені конденсатори 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315178 Posted June 10 Та конденсатори та катушка -- то таке, хтось робив фільтр, щоб компенсувати заваду, яку давав піджарений якір. На справних дрелях ці фільтри не потрібні: на конаковкє 1202 я фільтруючий кондєр після заміни якоря викинув, і ніяких наслідків не було, телевізор та ноут наводок не побачили. А у вас, схоже, якір та статор згоріли, і треба їх міняти 😟. 1 Share this post Link to post Share on other sites
#315255 Posted June 12 В 10.06.2022 в 23:35, Svin2204 сказал: Та конденсатори та катушка -- то таке, хтось робив фільтр, щоб компенсувати заваду, яку давав піджарений якір. На справних дрелях ці фільтри не потрібні: на конаковкє 1202 я фільтруючий кондєр після заміни якоря викинув, і ніяких наслідків не було, телевізор та ноут наводок не побачили. А у вас, схоже, якір та статор згоріли, і треба їх міняти 😟. Та то така дрель що фіг знайдеш запчастини. Я якір і статор не перевіряв приладами, на гоко в нормі (але перевірю) там основна проблема в підклиненій щітці була. Але всеж таки: ЯК ТОЙ ФІЛЬТР НАЗАД ПРИЛІПИТИ???? 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315272 Posted June 12 2 часа назад, Жорик сказал: Та то така дрель що фіг знайдеш запчастини. Я якір і статор не перевіряв приладами, на гоко в нормі (але перевірю) там основна проблема в підклиненій щітці була. Але всеж таки: ЯК ТОЙ ФІЛЬТР НАЗАД ПРИЛІПИТИ???? Не треба нічого ліпити, люди правду кажуть, підтверджую власним досвідом, впевнений, якорю хана. Можна, звичайно, замовити перемотку, але по ціні вийде як купити іншу дрельку. 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315278 Posted June 12 2 часа назад, Жорик сказал: Але всеж таки: ЯК ТОЙ ФІЛЬТР НАЗАД ПРИЛІПИТИ???? А нафіга? Якщо з'єднати точки 1-2-3, то буде той фільтр гасити заваду, що з'являється від дохлого якоря -- так замініть якір, і на ту мізерну наводку, що має місто за штатного режиму роботи дрелі, забийте болт. Да, а фото дрелі можна побачити у зібраному і розібраному (цікавить якір) стані? Бо зараз це все у мене виходить "ля-ля"якесь... 1 Share this post Link to post Share on other sites
#315280 Posted June 12 (edited) Іще: який характер іскри на колекторі: якщо кругова яскраво-біла, то якорю писець, а якщо просто сильно іскрить, то можно почистити колектор старим ластиком або навіть проточити, що теж іноді допомогає. Edited June 12 by Svin2204 Автозаміна у телефоні 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315283 Posted June 12 3 часа назад, Жорик сказал: на гоко в нормі Потратьте 5 хвилин на перегляд відео за посиланням, дуже помічне https://www.youtube.com/watch?v=IZ3csrU7q8E 0 Share this post Link to post Share on other sites
#315308 Posted June 13 16 часов назад, StatusQuo сказал: Потратьте 5 хвилин на перегляд відео за посиланням, дуже помічне https://www.youtube.com/watch?v=IZ3csrU7q8E Є у мене навіть приспособа з насоса яка міжвиткове виявляє, треба було дійсно перевірити якір до зборки (але кажу що на око з ним все у нормі було (порівняти є з чим) і підозра була тільки на щітки так як коли потрясеш починало робити , більш нарікань у власника не було, я його прошліфував на токарному і продорожив, почистив щіткотримачі і замінив підшипники - і тут таке..... Перевірю якір і статор то напишу. 0 Share this post Link to post Share on other sites