Georg_Adolfovich

Двигун і привід подач 67к25

16 повідомлень у цій темі

Доброго дня.

Придбав фрезера 67к25, хочу замінити рідний двигун подач на серву.

У паспорті на верстат написано 2000 об/хв і номінальний момент 13Н/м при потужності 1,3кВт. Щось тут не то.

Зараз дивлюсь на серву з крутним моментом 2,4Н/м при 3000об/хв. Думаю ставити через ремінь з редукцією 1:3, і того 7,2Н/м, чи достатньо буде такого моменту?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Georg_Adolfovich написав:

Доброго дня.

Придбав фрезера 67к25, хочу замінити рідний двигун подач на серву.

У паспорті на верстат написано 2000 об/хв і номінальний момент 13Н/м при потужності 1,3кВт. Щось тут не то.

Зараз дивлюсь на серву з крутним моментом 2,4Н/м при 3000об/хв. Думаю ставити через ремінь з редукцією 1:3, і того 7,2Н/м, чи достатньо буде такого моменту?

 

Емнип  на 16а20 на оси Z 14н/м серва стоит. Так что думаю, что что-то в паспорте не то указано. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

 

Емнип  на 16а20 на оси Z 14н/м серва стоит. Так что думаю, что что-то в паспорте не то указано. 

16а20 то токарний верстат, там не треба піднімати консоль зі столом і заготовкою 250кг(якщо не помиляюсь, саме стільки по паспорту максимальне навантаження на стіл) вгору звичайним трапецеідальним гвинтом. А це під пів тонни без противаги. І ще можна врахувати ККД кінематики, що ніяк не те ж саме що і прямий привід на 16а20.

Змінено користувачем Georg_Adolfovich
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Georg_Adolfovich написав:

16а20 то токарний верстат, там не треба піднімати хрестовий супорт зі столом і заготовкою 250кг(якщо не помиляюсь, саме стільки по паспорту максимальне навантаження на стіл) вгору звичайним трапецеідальним гвинтом. А це під пів тонни без противаги. І ще можна врахувати ККД кінематики, що ніяк не те ж саме що і прямий привід на 16а20.

 

  А он там не через червячный редуктор идет?  На токарных свой головняк, при нарезании резьб с большими шагами суппорт нужно ускорять и тормозить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

 

  А он там не через червячный редуктор идет?  На токарных свой головняк, при нарезании резьб с большими шагами суппорт нужно ускорять и тормозить.

По кінематичній схемі порахував, один оберт двигуна це 1мм переміщення, черв'яків там нема.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Georg_Adolfovich написав:

По кінематичній схемі порахував, один оберт двигуна це 1мм переміщення, черв'яків там нема.

 

Якщо це так, тоді виходить що на прискорені переміщення ( судячи по даним з інтернету ) 1800мм\хв потрібно якраз двигун 1800 обертів на хв. Для такого станка і 1000мм\хв достатньо для прискорених подач. Але основні робочі режими це сильно меншне навіть 1000 обертів: 50...500. І саме на таких оборотах потрібна "сила", тому вибирайте двигун який має менші оберти і з високим моментом. Ну або редукцію робіть з тим же розрахунком. Двигун постіного струму який там стоїть в оригіналі якраз має такі властивості - високий момент на невеликих обертах.

Подумайте над варіантом залишити мотор як є, але поставити якийсь сучасний привід.  

Змінено користувачем jenkins
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, jenkins написав:

 

Якщо це так, тоді виходить що на прискорені переміщення ( судячи по даним з інтернету ) 1800мм\хв потрібно якраз двигун 1800 обертів на хв. Для такого станка і 1000мм\хв достатньо для прискорених подач. Але основні робочі режими це сильно меншне навіть 1000 обертів: 50...500. І саме на таких оборотах потрібна "сила", тому вибирайте двигун який має менші оберти і з високим моментом. Ну або редукцію робіть з тим же розрахунком. Двигун постіного струму який там стоїть в оригіналі якраз має такі властивості - високий момент на невеликих обертах.

Подумайте над варіантом залишити мотор як є, але поставити якийсь сучасний привід.  

 

 

Как вариант можно даже самому сделать на базе какой-нибудь атмеги. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, jenkins написав:

 

Якщо це так, тоді виходить що на прискорені переміщення ( судячи по даним з інтернету ) 1800мм\хв потрібно якраз двигун 1800 обертів на хв. Для такого станка і 1000мм\хв достатньо для прискорених подач. Але основні робочі режими це сильно меншне навіть 1000 обертів: 50...500. І саме на таких оборотах потрібна "сила", тому вибирайте двигун який має менші оберти і з високим моментом. Ну або редукцію робіть з тим же розрахунком. Двигун постіного струму який там стоїть в оригіналі якраз має такі властивості - високий момент на невеликих обертах.

Подумайте над варіантом залишити мотор як є, але поставити якийсь сучасний привід.  

Теж розглядав варіант залишити мотор, але поки що не знайшов привід. В ідеалі щоб він був недорогий і працював від 220.

Комплект серви яскава продають за 6 тисяч грн, маю сумнів що сучасний привід для ДПС зараз можна знайти за ці гроші.

 

Ще одне питання у повній відсутності інформації на цей двигун, яка там напруга на збудження, наприклад.

 

1 година назад, vaycartana написав:

 

 

Как вариант можно даже самому сделать на базе какой-нибудь атмеги. 

Мені пропонували зробити простіше, поставити симісторний регулятор, кажуть що воно працює, але ж воно не матиме зворотнього зв'язку, може воно і не критично, треба експериментувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Без зворотнього зв'язку буде погано - від навантаження буде змінюватись подача аж до зупинки. Маленькі оберти буде проблемно підтримувати, по факту буде різна швидкість подач в різних напрямках ітд. 

 

Рідного приводу двигуна немає? На двигуні якісь таблички збереглись? Може по фото з інтернету знайти такий самий? Вангую що там двигун на 110В, а це значить там був трансформатор здоровенний. 

 

Якщо серва розрахована приблизно на 1кВт+, тоді з редукцією приблизно 1:1.5 ... 1:2 буде працювати нормально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, jenkins написав:

Без зворотнього зв'язку буде погано - від навантаження буде змінюватись подача аж до зупинки. Маленькі оберти буде проблемно підтримувати, по факту буде різна швидкість подач в різних напрямках ітд. 

 

Рідного приводу двигуна немає? На двигуні якісь таблички збереглись? Може по фото з інтернету знайти такий самий? Вангую що там двигун на 110В, а це значить там був трансформатор здоровенний. 

 

Якщо серва розрахована приблизно на 1кВт+, тоді з редукцією приблизно 1:1.5 ... 1:2 буде працювати нормально.

Рідний привід і мотор є, але по перше воно трифазне, а по друге дуже багато займає місця. І привід глючить, сам не перевіряв, але впевнений що то можна побороти.

Ось фото шафи і двигуна (не робив цілеспрямовано фото, тому тільки загальний вигляд), таблички на ньому я не знайшов. Трансформатор на 140В.

IMG_20220722_130036.jpgIMG_20220722_130051.jpgIMG_20220722_130011.jpg

 

Сервопривід яскава з мотором 750Вт, редукція 1:3 максимальна швидкість руху виходить 1000мм/хвилину, мене це задовольняє. Але гемор з переробкою того всього.

Що радує, то це те, що трансформатор можна продати за якісь гроші.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Georg_Adolfovich написав:

Теж розглядав варіант залишити мотор, але поки що не знайшов привід. В ідеалі щоб він був недорогий і працював від 220.

Комплект серви яскава продають за 6 тисяч грн, маю сумнів що сучасний привід для ДПС зараз можна знайти за ці гроші.

 

Ще одне питання у повній відсутності інформації на цей двигун, яка там напруга на збудження, наприклад.

 

Мені пропонували зробити простіше, поставити симісторний регулятор, кажуть що воно працює, але ж воно не матиме зворотнього зв'язку, може воно і не критично, треба експериментувати.

 Если это чисто подачи, то можно и ассинхронник обычный поставить + частотник. Там цены более гуманные :-)

 

Если это тот привод, что на фото то это поляк, у меня на фрезере такие стояли, они на фрезерах не очень хорошо стоят, у меня за 2 года 2 мотора вылетело, поменял на болгарские.

Змінено користувачем vaycartana
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо у Вас все більш менш комплектне, тоді може просто поремонтувати те що є? Якщо є три фази тоді нащо ще щось міняти? Бонус трьох фаз що навантаження від станка рівномірно розподілиться на всі фази а не на одну. Там же крім цього є інші мотори на три фази ( сож, гідравліка ) - там треба буде ставити робочі конденсатори + можливо доведеться додавати схему з пусковим конденсатором якщо вони не зможуть стартувати, потім ще треба буде заміна трансформаторів бортового живлення ( вони на 380 здається ), треба вияснити яка напруга котушок пускачів, можливо і їх теж доведеться міняти.  

Перехід на 220В в прицнипі реальний, і можливо навіть досить логічний, але це потребує переробки всього шкафа по суті з нуля, сам шкаф взагалі може бути непотрібний, бо розміри сильно зменшаться - можна все вмістити в сам станок або в пульт станка.  Якби у Вас шкафа не було б взагалі або некомплектний то однозначно робити з нуля на сучасних компонентах, але якщо майже все є... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, jenkins написав:

Якщо у Вас все більш менш комплектне, тоді може просто поремонтувати те що є? Якщо є три фази тоді нащо ще щось міняти? Бонус трьох фаз що навантаження від станка рівномірно розподілиться на всі фази а не на одну. Там же крім цього є інші мотори на три фази ( сож, гідравліка ) - там треба буде ставити робочі конденсатори + можливо доведеться додавати схему з пусковим конденсатором якщо вони не зможуть стартувати, потім ще треба буде заміна трансформаторів бортового живлення ( вони на 380 здається ), треба вияснити яка напруга котушок пускачів, можливо і їх теж доведеться міняти.  

Перехід на 220В в прицнипі реальний, і можливо навіть досить логічний, але це потребує переробки всього шкафа по суті з нуля, сам шкаф взагалі може бути непотрібний, бо розміри сильно зменшаться - можна все вмістити в сам станок або в пульт станка.  Якби у Вас шкафа не було б взагалі або некомплектний то однозначно робити з нуля на сучасних компонентах, але якщо майже все є... 

Ви праві, з нуля і буду робити всю електрику на нормальній базі, а не на совковому лайні.

Токарний я без проблем перевів на 220.

З фрезером це не складніше, два частотних перетворювача і один сервопривід. 3 фаз вдома не маю, нажаль, і не думаю, що найближчим часом з'явиться така можливість.

 

2 години тому, vaycartana написав:

 Если это чисто подачи, то можно и ассинхронник обычный поставить + частотник. Там цены более гуманные :-)

 

Если это тот привод, что на фото то это поляк, у меня на фрезере такие стояли, они на фрезерах не очень хорошо стоят, у меня за 2 года 2 мотора вылетело, поменял на болгарские.

Розглядав варіант частотного перетворювача, але двигун кіловата на 1,5 + частотний перетворювач на 220 ті ж самі гроші, що і серва.

Прикинув що при моменті на валу двигуна 7,2Н/м зусилля на гайці має бути 1500кгс, цього має вистачити, ККД гвинта брав за 30%.

Та і досі не вірю, що на рідному двигуні крутний момент 13Н/м при потужності 1,3кВт і 2000 обертах на хвилину.

Змінено користувачем Georg_Adolfovich
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Переробити токарний набагато легше ніж фрезерний, на цьому фрезерному треба реалізувати управління подачами, кінцевики обов'язково, реверс подач, управління муфтами (здається тут муфти на подачі і клапани гідравліки на тормози?), блокування шпинделя при заміні інструменту, блокування шпинделя при переключенні передачі шпинделя і так далі... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, jenkins написав:

Переробити токарний набагато легше ніж фрезерний, на цьому фрезерному треба реалізувати управління подачами, кінцевики обов'язково, реверс подач, управління муфтами (здається тут муфти на подачі і клапани гідравліки на тормози?), блокування шпинделя при заміні інструменту, блокування шпинделя при переключенні передачі шпинделя і так далі... 

Це вже не зовсім стосується суті питання.

Дякую за поради, але я це все розумію, ми не про розробку всього з 0 мову ведемо (хоча не виключаю і такого варіанту), електросхема на верстат вже є готова, її треба тільки зібрати на нормальній елементній базі.

Не розумію як двигун 1,3кВт при 2000 обертах видає 13Н/м.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Georg_Adolfovich написав:

Не розумію як двигун 1,3кВт при 2000 обертах видає 13Н/м.

Він не видає цей момент на 2000 об. Це максимальний довготривалий момент двигуна, і він реалізується на нижчих обертах. Взагалі у цих постоянників головний параметр це струм і момент, а не потужність, бо вони розраховані на широкий діапазон регулювання, і самі розумієте що при 100 об/хв там з тої потужності лишиться ват100.

До того ж якщо він з обмоткою збудження то іноді використовується і другий контур керування збудженням (але це в основному на шпінделях).

Серва теж має максимальний момент і номінальний. Якщо 2,4 це номінал, то там максимальний десь 6Нм, тоді її цілком вистачить щоб зрушити стіл і т д.  З редукцією як Ви і хотіли зробити.

 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку