Флекс

Шпіндель та регулювання підшипника" ИЖ 250 ИТВ" (1987рік.)

19 повідомлень у цій темі

Всім привіт.

Раніше придбав данний верстат (ИЖ 250 ИТВ, з зовнім ременем), потроху доводжу до діла. На данний час розібрав передню бабку, замінюю те що потребує заміни і також всі підшипники. Саме по підшипникам і питання, а саме консультація, порада, поправка тих хто розуміється.

Було знайдено всі шпіндельні підшипники:

*Перший:

1.jpg

 

Другий:

2.jpgIMG-d717999c76c68dbd6186f97fa0591997-V.jpg

 

Спарені третій і четвертий:

IMG_20221108_141808.jpgIMG_20221108_141812.jpg

 

Та пятий і шостий:

IMG_20221014_101421.jpgIMG_20221108_142205.jpg

 

Ну і сам шпіндель:

IMG_20221013_175825.jpg

IMG_20221014_095351.jpg

 

Чи правильно я розумію про їх регулювання.

Регулюється тільки перший, лише про нього знайшов написане?

А саме разбирається шпіндель, виймається кільце перед переднім підшипником, який сідає на конус, збираєть на столі все без нього, з усіма підшипниками ( окрім 5,6) до самої різьби/гайки. Все це діло стягується гайкою, виставляємо на передній підшипник стійку з мікрометром часового типу, з поділкою 1микрон, та вибираємо підтяжкою гайки радиальний люфт, поки не досягнемо люфу в 1-3 мікрону. Після цього, заміряємо відстань розташування знятого переднього кільця. Шліфуємо його в цей розмір, розбираємо шпіндель, ставимо кільце та збираємо все вже з ним. Забув написати, що вимірювання проводяться на сухі, вимиті від змазки підшипники.

 

Чи правильно я все зрозумів, чи треба ще якось регулювати другий підшипник, в середині є розпорне кільце, чи воно вже на заводі відрегульовано?

 

 

 

 

Змінено користувачем Флекс
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не вірно. Регулюється лише передній роликовий. Ну і дуплекс, другий підшипник упорно-радіальний (не плутати з радіально-упорним) не регулюється. 

Робив таку роботу. Прийшлось побігати між іжом і шліфом. Бо заміри люфта можливо побачити лише коли шпіндель стоїть в пб. Ніякими мікронними індикаторами ви не поміряєте люфт на столі, бо посадка зовнішньої обойми переднього підшипника в пб зведе всі вимірювання нанівець. І буде або перетягнутий підшипник, або люфт. Це як майку поверх светра підбирати.

 

Змінено користувачем Дядько Максим
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядько Максим написав:

Не вірно. Регулюється лише передній роликовий. Ну і дуплекс, другий підшипник упорно-радіальний (не плутати з радіально-упорним) не регулюється. 

Робив таку роботу. Прийшлось побігати між іжом і шліфом. Бо заміри люфта можливо побачити лише коли шпіндель стоїть в пб. Ніякими мікронними індикаторами ви не поміряєте люфт на столі, бо посадка зовнішньої обойми переднього підшипника в пб зведе всі вимірювання нанівець. І буде або перетягнутий підшипник, або люфт. Це як майку поверх светра підбирати.

Максиме дякую за пораду, тоді збирати не на столі, а в передню бабку і мікрометр на сам шпіндель, та досягнути 1-3 микрон люфту на ньому?

Ще питання до Вас, а дуплекс як регулюється, це 3,4 спарені, так?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Флекс написав:

ИЖ 250 ИТВ

1.jpg

 

 

3 години тому, Флекс написав:

збирати не на столі, а в передню бабку і мікрометр на сам шпіндель, та досягнути 1-3 микрон люфту на ньому?

Я б не ризикнув на даному підшипнику вибирати люфт менше 5 мікрон. І ті не зразу. А вибрав би до 0,01мм. Провів обкатку. Після чого переміряв люфт. І вже потім довів до потрібного значення шляхом підшліфовки кільця з розрахунку 0,23мм товщини на 0,01мм радіального.

зі

у вас мав би бути передній 2го класу, чи хочаб 4го. Чи там лише в марці станка лишилося ИТВ - високої точності?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години тому, Флекс написав:

Всім привіт.

...

Було знайдено всі шпіндельні підшипники:

Вітаю.

Як Ви визначали марку імпортних аналогів ?

 

Бо у мене вже декілька маркувань на  ГОСТовський  2-3182112 К :

NN3012K/UPW33

NN3012KC1NAP4

 

З вашого фото - буде третє :

NN3012KМ/P5W33

 

Як правильно ?

Що саме треба шукати ?

Змінено користувачем технократ
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Де знайти надійний та точний ресурс для розшифровки та правильного підбору імпортних аналогів на ГОСТовські пшдшипники? 

Змінено користувачем технократ
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, технократ написав:

NN3012K/UP

W33

NN3012KC1NAP4

 

З вашого фото - буде третє :

NN3012KМ/P5W33

NN дворядні циліндричні роликопідшипники

Р4, P5 - клас точності

UP спец клас (близький до 4го)

К посадка 1:12

М - оброблений сепаратор центрований по тілах кочення

W33 наявність канавки на зовнішньому кільці з трьома отворами змашування

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, технократ написав:

Бо у мене вже декілька маркувань на  ГОСТовський  2-3182112 К

https://bestbearing.com.ua/podshipniki/rolikovye-tsilindricheskie-dvukhryadnye/18014-podshipnik-2-3182112-ke-nn3012-kp2

Ходять слухи, що 1ГПЗ (московський) вже припинив своє існування

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин тому, gesichtslos написав:

 

Я б не ризикнув на даному підшипнику вибирати люфт менше 5 мікрон. І ті не зразу. А вибрав би до 0,01мм. Провів обкатку. Після чого переміряв люфт. І вже потім довів до потрібного значення шляхом підшліфовки кільця з розрахунку 0,23мм товщини на 0,01мм радіального.

зі

у вас мав би бути передній 2го класу, чи хочаб 4го. Чи там лише в марці станка лишилося ИТВ - високої точності?

 

Дякую за пораду, прийму до уваги!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, технократ написав:

Вітаю.

Як Ви визначали марку імпортних аналогів ?

 

Бо у мене вже декілька маркувань на  ГОСТовський  2-3182112 К :

NN3012K/UPW33

NN3012KC1NAP4

 

З вашого фото - буде третє :

NN3012KМ/P5W33

 

Як правильно ?

Що саме треба шукати ?

Треба знайти розшифрування підшипників СКФ в інтернеті, як Вам описали вище, різниця в сепараторах, обоймах, классу і т.д.

Змінено користувачем Флекс
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую що нагадали, 

 ... довго висіли на затвердженні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Флекс написав:

Всім привіт.

Раніше придбав данний верстат (ИЖ 250 ИТВ, з зовнім ременем), потроху доводжу до діла. На данний час розібрав передню бабку, замінюю те що потребує заміни і також всі підшипники. Саме по підшипникам і питання, а саме консультація, порада, поправка тих хто розуміється.

Було знайдено всі шпіндельні підшипники:

*Перший:

1.jpg

 

Другий:

2.jpgIMG-d717999c76c68dbd6186f97fa0591997-V.jpg

 

Спарені третій і четвертий:

IMG_20221108_141808.jpgIMG_20221108_141812.jpg

 

Та пятий і шостий:

IMG_20221014_101421.jpgIMG_20221108_142205.jpg

 

Ну і сам шпіндель:

IMG_20221013_175825.jpg

IMG_20221014_095351.jpg

 

Чи правильно я розумію про їх регулювання.

Регулюється тільки перший, лише про нього знайшов написане?

А саме разбирається шпіндель, виймається кільце перед переднім підшипником, який сідає на конус, збираєть на столі все без нього, з усіма підшипниками ( окрім 5,6) до самої різьби/гайки. Все це діло стягується гайкою, виставляємо на передній підшипник стійку з мікрометром часового типу, з поділкою 1микрон, та вибираємо підтяжкою гайки радиальний люфт, поки не досягнемо люфу в 1-3 мікрону. Після цього, заміряємо відстань розташування знятого переднього кільця. Шліфуємо його в цей розмір, розбираємо шпіндель, ставимо кільце та збираємо все вже з ним. Забув написати, що вимірювання проводяться на сухі, вимиті від змазки підшипники.

 

Чи правильно я все зрозумів, чи треба ще якось регулювати другий підшипник, в середині є розпорне кільце, чи воно вже на заводі відрегульовано?

 

 

 

 

Доброго дня. Питання до автора. Підкажіть будь ласка як дістати шпиндель? Шо для цього треба зробити? В мене такий самий станок иж250итв 87р.

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора. Знімаєте патрон, за ним пластину на шість болтів, та в бабці регулюючу гайку. Виходить в сторону зад.бабки. Чим витискати Вам вирішувати. Я знімав шків ременя, вал, шестерню і легенько через мідну оправку вистукував. Але придивіться довколо, щоб нічого не зломати.

Змінено користувачем Флекс
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 годин тому, Флекс написав:

Доброго вечора. Знімаєте патрон, за ним пластину на шість болтів, та в бабці регулюючу гайку. Виходить в сторону зад.бабки. Чим витискати Вам вирішувати. Я знімав шків ременя, вал, шестерню і легенько через мідну оправку вистукував. Але придивіться довколо, щоб нічого не зломати.

Дякую за інформацію!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тобто відрегулювати все в зібраному виді не вийде та треба обов'язково розбирати, та робити як описано вище, я правильно розумію? (ИТВМ 0.1 89-го року), я підшипники не міняю, просто хочу довести люфт хоч до сотки (зараз 4).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, 4x4 написав:

 (зараз 4).

Яке зусилля до шпінделя було прикладене при замірі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gesichtslos написав:

Яке зусилля до шпінделя було прикладене при замірі?

Рукою підтиснув дубовою палкою по фланцю (не конусу), але взагалі цікаві досліди, як казав класик -- по паспортній перевірці на всі види биття на самих низьких обертах (без патрону) я ну максимум у 1-2 мікрони вихожу з допуску. Але навіть рукою при виключеному шпінделі можу підняти на 2 сотки шпіндель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сухий підшипник і зусилля придатне лише припідняти його (прикиньте скільки то буде), скачок стрілки. Я бачив як гнуть куди більші шпінделя, не те що цей..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку