Artem1ks

Діагноз електродвигуну)

42 повідомлення у цій темі

@Войциг сейчас уже не в проводах речь, именно этому двигателю pi/da это уже понятно ) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тогда в перемотка.... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тільки перемотка може бути трохи дешевше ніж купити інший б/в двигун. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При чому тут перемотка до мого запитання  я не розумію ?!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Artem1ks написав:

@Войциг сейчас уже не в проводах речь, именно этому двигателю pi/da это уже понятно ) 

Вероятность этого очень большая, но без специального прибора не определишь. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

но без специального прибора не определишь. 

Нечітко розумію логіку в плані "спєциального прібора".

Є зборка з двигуном яка працювала, зараз не працює. Якщо заміна двигуна оживить зборку, то нафіга той "спєциальний прібор"?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Stebium1 у нас есть мегаомметр , токовые клещи , обычный мультиметр , еще один обычный мультиметр (набор юного електрика бл.)... я тут поставил просто вопрос еще , на сколько допустимое отклонение показаний потребления тока по фазах ) но тут пошла дискуссия сколько стоит перемотка мотора:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

12.5 12.3 14.5

Особиста думка: Ну, таке...

 

Може в вас там з механікою спряженою проблема - клинить і тому не пускається... Не на холостому ж він під 8 кВА споживав...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

есть мегаомметр , токовые клещи , обычный мультиметр , еще один обычный мультиметр

Если я не ошибаюсь, то этот прибор называется блокинг-генератор для определения КЗ-витков в катушках индуктивности.

Пока Вы им не проверите нет гарантий, что неисправность именно в двигателе.

А не где то в цепи которую Вы пропустили. 

, Artem1ks написав:

на сколько допустимое отклонение показаний потребления тока по фазах )

Для этого нужно одномоментно снять напряжение на фазах. Ибо перекос фазного напряжения будет вызывать перекос тока на обмотках. Но если цепь на одной из фаз имеет большее сопротивление, то и перекос тока может быть скажем так странным.

Но всё же лучше спросить профессиональных электриков.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Олек77 написав:

Особиста думка: Ну, таке...

 

Може в вас там з механікою спряженою проблема - клинить і тому не пускається... Не на холостому ж він під 8 кВА споживав...

10.2 10.5 11.5   220v 230v 230v 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години тому, Artem1ks написав:

яка саме розбіжність по фазах є допустимою ? 

 

Вам треба визначити добротності обмоток.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Artem1ks написав:

10.2 10.5 11.5   220v 230v 230v 

 

Разброс не большой.... В сети 220v тут не понятно. 3х фазная сеть должно быть 380v, или двигатель от частотник работает? Другие электродвигатель нормально запускаються? 

 Отключи концы от самого двигателя и померяй АБ, АС, БС. Похоже меряешь между фазной и нолем. 

Змінено користувачем Войциг
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, softm написав:

Вам треба визначити добротності обмоток.

Опосередковано визначенням добротності обмоток є пуск ( мотузкою) і робота двигуна в схемі ""зірка"" від однієї фази 220В на холостому ходу. При зниженій (в наслідок виткового замикання або значно рідше ушкодженню пакета сталі) добротності - важкий або неможливий пуск, робота з гудінням, нагрівом, нерівномірним ходом. 

Забув додати - цей тест потрібно робити на всіх обмотках по черзі. 

Ознакою несправності також буде самовільний, без розкрутки ротора вручну старт двигуна.  

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Опосередковано визначенням добротності обмоток є пуск ( мотузкою) і робота двигуна в схемі ""зірка"" від однієї фази 220В на холостому ходу.

хочу уточнити

під'єднувати треба саме одну обмотку, тоб то між середньою точкою і виводом однієї з обмоток по черзі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Serbond написав:

саме одну обмотку, тоб то між середньою точкою і виводом однієї з обмоток по черзі?

Ні, виводи А-В, А-С, В-С, клемної коробки. Тобто пару обмоток. Якщо є вивід нейтралі зірки то корисно при роботі двигуна поміряти напругу на кожній обмотці. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ещё... Возможно проблема с бельё ей клеткой, обрыв. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

на сколько допустимое отклонение показаний потребления тока по фазах

Наскільки  мені  відомо,  5 - 10 % .    На  коротке  в  обмотках  можете  перевірити  через  понижуючий  3-фазний  транс  за  допомогою  кульки  від  підшипника.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку