San1084

ВФГ для нгф 110ш4 підскажіть

21 повідомлення у цій темі

Доброго всім здоров'я. Вирішив я всеж зроботи ВФГ на хоботі. Голова поворотна. Тож двигун повинен повертатися разом з нею. Стоїть питання. Який двигун поставити ( в планах 1.1кВт на 1000.) Можливо буде частотник. Він є але іншого проекту. Та які шківи поставити і під який профіль ременю?

Ось фото те що вспів зробити за три дні. 20230202_184659.jpg

20230211_184050.jpg

20230211_183950.jpg

20230217_091305.jpg

20230217_091350.jpg

20230211_191502.jpg

20230214_103556.jpg

Змінено користувачем San1084
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Давно перешел на поликлиновые ремни, ходят отлично.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, San1084 написав:

Який двигун поставити ( в планах 1.1кВт на 1000.)

Он же огромный и тяжёлый!

Обороты будете поднимать шкивами? Ну так что бы хоть на 3т оборотов на шпинделе выйти?

Ну и последнее, не думаю что жёсткости станка хватит переварить такую мощ, как по мне 500-750 Вт при 1500 оборотов было бы практичнее. 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене двигун є і 750 ват 4АМ. Він в чавуні а той що 1.1 кВт на 1000 аир в алюмінії. Я от подумав якщо зробити на двигуну шків одного деаметру наприклад 65мм а на голові як на 2м112. Щоб і частотнику легше було. Сидів поміркував то оберти мінімальні будуть 350 і максимальні до 1500. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, San1084 написав:

мінімальні будуть 350

  Для роботи дисковою відрізною фрезой  на сталі -це завелики, процес  відрізання може бути довгим, пому буде потрібне незалежне охолодження двигуна. Да весь інструмент  з р6М5-р18 потребуе не швидких обертів. Так щоб вашім двигунам було більш- меньш комфортно, це работа твердосплавними фрезамі якщо на сталі

Змінено користувачем Виктор Смирнов
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Виктор Смирнов написав:

работа твердосплавними фрезамі якщо на сталі

А это совсем другие режимы резания чем

 

, Виктор Смирнов написав:

відрізання може бути довгим, пому буде потрібне незалежне охолодження двигуна. Да весь інструмент  з р6М5-р18 потребуе не швидких обертів

И да придётся тавить дополнительный кулер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Достатньо 450 Вт, 3000 об/хв, 3 шківа та частотник.

ВФГ.jpg

Змінено користувачем V G
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, San1084 написав:

подумав якщо зробити на двигуну шків одного деаметру наприклад 65мм а на голові як на 2м112. Щоб і частотнику легше було

Ну давайте так поразмыслим, Если на двигателе 1 ручей на Шпинделе к примеру 3, то нужно обеспечить не толшько натяжку ремня, но перемещение двигателя вдоль своей оси! И это на конструкции котороя ещё имеет поворачиваться! Не слишком ли сложно?

С другой стороны одним частотником Вы не сможете обеспечить весь диапазон необходимых оборотов.

Соответственно для удаления перемещения по одной оси нужно ставить парные шкивы, как на той же сверлилке. Я бы порекомендовал посмотреть в сторону шкивов ТВ-16, при передачи 1.5/1   1/1 и 1/1.5

Имеем шаг 50% И не нужно двигать двигатель вверх-вниз.

Теперь диапазон оборотов его можно счтать от фрез, но придётся считать от шпинделя

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@V G Опередил :)

Почему от шпинделя, там уже есть подшипники и у них есть ограничение по частоте вращения.

Вангую, что их предел 3000

Теперь попробуем посчитать двигатель из предложеных шкивов

3000/1.5= 2000 это частота на которую нужно разогнать обороты движка.

Обычный 1500 об двигатель хорошо себя чуствует как минимум от 25 до 75гГц питания

это от 750 до 2250 оборотов.

Вот и получаем что частота шпинделя будет от 500 до 3375 это как минимум

Дальше берём калькулятор фрезеровщика и смотрим что да как

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Даже на 10 Гц нормально працює

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, V G написав:

Даже на 10 Гц нормально працює

У меня то же, но гарантировать для каждого двигателя и частотника я не возьмусь, есть моменты.

Это одно, второе, а сколька там крутящего остаётся?

Учитывая что чем больше диаметр фрезы тем меньше нам нужны обороты и при этом нужно больше крутящего момента, я и привёл те 25Гц как золотую серединку для минималки. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, V G написав:

Достатньо 450 Вт, 3000 об/хв, 3 шківа та частотник.

ВФГ.jpg

Буду робити як у Вас. На такому ремені. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Stebium1 написав:

Ну давайте так поразмыслим, Если на двигателе 1 ручей на Шпинделе к примеру 3, то нужно обеспечить не толшько натяжку ремня, но перемещение двигателя вдоль своей оси! И это на конструкции котороя ещё имеет поворачиваться! Не слишком ли сложно?

С другой стороны одним частотником Вы не сможете обеспечить весь диапазон необходимых оборотов.

Соответственно для удаления перемещения по одной оси нужно ставить парные шкивы, как на той же сверлилке. Я бы порекомендовал посмотреть в сторону шкивов ТВ-16, при передачи 1.5/1   1/1 и 1/1.5

Имеем шаг 50% И не нужно двигать двигатель вверх-вниз.

Теперь диапазон оборотов его можно счтать от фрез, но придётся считать от шпинделя

Дякую. Ввечері порахую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мав не одну таку голову. двигуни стояли 0.37кв на 3т об.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, praktik64 написав:

мав не одну таку голову. двигуни стояли 0.37кв на 3т об.

Таких двигунів у мене 4 шт. нових. А які ж тоді шківи стояли?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин тому, V G написав:

Достатньо 450 Вт, 3000 об/хв, 3 шківа та частотник.

ВФГ.jpg

Не підскажите які шківи у Вас стоять? Полікліновий ремінь теж буду ставити. Але різати частотником буду до 25гц. Щоб не тяжко йому було. Китай всеж. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

одна лишилася. потрібно глянути. від оф 55 здається теж може добре стати. теж гляну

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось які в мене частотники. Один стоїть на тв6. Задоволений. 

20230218_095927.jpg

20230218_095921.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, San1084 написав:

Не підскажите які шківи у Вас стоять? Полікліновий ремінь теж буду ставити. Але різати частотником буду до 25гц. Щоб не тяжко йому було. Китай всеж. 

Ремінь типу PJ. Фактичні діаметри шківів небагато відрізняються від ескізів. (наявність матеріалу, компоновка, та інші зміни під час виготовлення). В налаштуваннях ставте від 5 ГЦ далі практика покаже.

рикен 1.jpg

рикен 2.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, San1084 написав:

Таких двигунів у мене 4 шт. нових. А які ж тоді шківи стояли?

Фото оригінала. Там до 6000 об. на шпинделі 

Рикен3.jpg

рикен4.jpg

Змінено користувачем V G
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Оце апарат. Дякую. Буду експерементувати. Але тільки через тиждень. Я вже трохи змінив кріплення пластини для двигуна. Трохи токарки і на відрізному станку відрізав пластину для кріплення двигуна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку