Jonhson

Розколотий підшипник?

12 повідомлень у цій темі

Розбирав генетератора для ремонту.  Дивлюсь, один підшипник якось люфтить.Ну люфтить, бува -  вирішив міняти.  Зняв, відмив, а там таке (див. фото).

Тобто,таке враження, що по заводу його розкололи....

Навіщо - не зрозуміло. Є певні ідеї, звичайно, але.... 

Що скаже колективний розум?   

 

IMG_20230319_212227.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фото зробити якісно

І маркіровку показати або по ній подивитися в інеті

Змінено користувачем makks
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, makks написав:

Фото зробити якісно

І маркіровку показати або по ній подивитися в інеті

Не впевнений, що це допоможе, але гаразд. Ось фото більш якісне та маркування  

IMG_20230319_220016.jpg

IMG_20230319_220040.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Таке уявлення наче його гужоном фіксували

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dedal написав:

Таке уявлення наче його гужоном фіксували

Ні. Дещо поясню. Розбирав генератор.  Там циліндр двигуна, на коленчатий вал надіт по конусу вал ротора генератора.  А цей підшипник - друга опора валу генератора.  Від просто в сілуміновій кришці сидить. 

ТОж, що мене дещо бентежить.  По суті - три підшипника. Два - колінвала, третій - цей. 

Якшо так городити, то, по уму, треба ставити підшипник, здатний до самоустановлення.  Чи як воно там українською...

Але, здається, що китайці дещо "зекономили". Розкололи обойму, зробили великий люфт і заспокоїлися. 

Отже, це моя думка. Але, це лише моя думка.

Я з таким вперше зтикаюся.

Тож, може хтось ще щось скаже?  

 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На мою думку - це звичайна тріщина яка виникла внаслідок експлуатації деталі (зовнішньої обойми) із штучно створеним концентратором напружень (заглибина - отвір на обоймі). Умисно це чи так сталось випадково невідомо.

Однак припускаю, що в процесі збирання підшипник просто впав на тверду підлогу. Підняли протерли і поставили не завдаючи собі клопоту перевіряти чи все гаразд.

Однак статистика каже - забитий молотком підшипник - довго не ходить. Забивали його несвідомо (низька кваліфікація) чи свідомо (хитрий план) результат один - суттєве зменшення періоду експлуатації.

 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

На мою думку - це звичайна тріщина яка виникла внаслідок експлуатації деталі (зовнішньої обойми) із штучно створеним концентратором напружень (заглибина - отвір на обоймі). Умисно це чи так сталось випадково невідомо.

Однак припускаю, що в процесі збирання підшипник просто впав на тверду підлогу. Підняли протерли і поставили не завдаючи собі клопоту перевіряти чи все гаразд.

Однак статистика каже - забитий молотком підшипник - довго не ходить. Забивали його несвідомо (низька кваліфікація) чи свідомо (хитрий план) результат один - суттєве зменшення періоду експлуатації.

Це не вмятина! Це отвір! В зовнішній обіймі!  Наскрізь!  Його зробити - це ж сексу має бути стільки, що випадково його ніхто робити не буде! 

Хто сверлив підшипник - мене зрозуміє...  

Тож, в мене і виникла ідея, що воно було по заводу розколото.  Бо навіщо ще сверлити?!  Він же сидить у глухому гнізді... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Погуглити підшипник з отвором під мащення.

https://agrowestua.com/product/25053-pidshipnik-z-otvorom-pid-zmazku-ta-zatisknoju-vtulkoju-50x90x49-2mm

Правда отвір мав бути меншого діаметра, але іншого пояснення в мене нема.

Змінено користувачем kratmel
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, kratmel написав:

Погуглити підшипник з отвором під мащення.

https://agrowestua.com/product/25053-pidshipnik-z-otvorom-pid-zmazku-ta-zatisknoju-vtulkoju-50x90x49-2mm

Правда отвір мав бути меншого діаметра, але іншого пояснення в мене нема.

Только есть одно но - он закрытый. Как же старое масло будет уходить. Та и надо в посадку глядеть если там ответное отверстие.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, Jonhson написав:

Тож, в мене і виникла ідея, що воно було по заводу розколото.  Бо навіщо ще сверлити?!  Він же сидить у глухому гнізді...

Дивуватися китайським "витворам" не варто

китайські конструктора як правило керуються одним параметром - ціна

і то що тут стоїть підшипник з отвіром, який тут вроді і не зрозуміло нащо, то на мій погляд відповідь проста...

була кількість у залишках на складі, або десь поталанило придбати такі підшипники за недорого, або планували ставити на цю опору пресмасльонку(можливо навіть на якусь кількість і ставили), а потім як завжди "спростили" щоб було дешевше.

глянути китайську єлектроніку, по пів плати як правило запчастин нема(спростили), а ті що стоять, часто буває що явно під інший проект робились, бо тут стоять через додаткові перехідники і т.п.

а от лопнув мабудь сам у процесі використання

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не заморочуйтесь. Викиньте.

Що хотіли китайці гадати марно. Може строк служби зменшити, може зафіксувати, а може підшипник на смітнику знайшли...

Нормальним свердлом, до того призначеним, обойма свердлиться в секунди, так що сексу у горе-виробників там було мінімум.

Єдине - розміри переміряйте, бо підшипник міг бути і дюймовий, оте Х1 мені не подобається в маркуванні.

Ну і три точки, зажаючи на "прецезійність" механізму звісно сумно, якийсь з підшипників буде все на себе відловлювати і виходити з ладу. Міняти в кришці генератора найлегше. Може для того його і зіпсували - щоб при обслуговуванні гарантовано міняти підшипник, що знімається найлегше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Serbond написав:

і то що тут стоїть підшипник з отвіром, який тут вроді і не зрозуміло нащо, то на мій погляд відповідь проста...

була кількість у залишках на складі, або десь поталанило придбати такі підшипники за недорого,

Таки да!  Цей клятий підшипник ще й має нестандартні розміри! ;-(  

16,6х42,8 мм  ;-(((( 

А отвори - то да, виявляється, є таке, з отворами під змащування... 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку