Леня

Кустарне бронювання якоря

11 повідомлень у цій темі

Всім привіт. Купив нового якоря, але в ньому зовсім відсутнє бронювання. Бачив, як на багатьох якорях біля колектора і крильчатки обмотки заливають якоюсь смолою. Чи можна таке повторити використовуючи епоксидну смолу. Наче вона витримує високу температуру. Або чим залити, підкажіть. Дякую.

IMG-c9b8194ac5ef4b755132ff2ac59977d4-V.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трансформаторним лаком. Тут питання в іншому - чи не зміниться баланс після просочування (якщо цей китай взагалі балансували).

Просочування лаком покращить ізоляційні властивості і зашкодить механічному зносу під час пуску/гальмуванні (тертя між провідниками стирає ізоляцію).

Я коли собі міняв на електроінструменті то не заморочувався. Однаково це ,по великому рахунку, розхідник і його вистачить і такого на довго.

 

ПС Взагалі на совковому виконанні часто зустрічав щільну намотку товстої нитки (дратви) з просочуванням масляною фарбою (на вигляд як сурік). Ходили довго.

 

Змінено користувачем Si1ver
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Леня написав:

Або чим залити, підкажіть

Автомобільною емаллю гарячої сушки ( або двокомпонентною), тільки без  металіка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Si1ver написав:

Трансформаторним лаком. Тут питання в іншому - чи не зміниться баланс після просочування (якщо цей китай взагалі балансували).

Просочування лаком покращить ізоляційні властивості і зашкодить механічному зносу під час пуску/гальмуванні (тертя між провідниками стирає ізоляцію).

Я коли собі міняв на електроінструменті то не заморочувався. Однаково це ,по великому рахунку, розхідник і його вистачить і такого на довго.

 

Той лак треба сушити при 100 градусах, чи не поведе заводський лак на обмотках?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Автомобільною емаллю гарячої сушки ( або двокомпонентною), тільки без  металіка.

https://silicua.kiev.ua/ua/p539218865-epoksidnaya-dvuhkomponentnaya-emal.html

 

Ви про таку?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Леня написав:

Той лак треба сушити при 100 градусах, чи не поведе заводський лак на обмотках?

Що мається на увазі під поведе? Температура обмоточних витримує 150 і вище. Ну і трансформатори і ротори зі статорами просочують же і норм.

З іншої сторни, можете залити чим завгодно навіть як за совка робили.

Звідки там візьметься висока температура в роботі? Якщо двигун грітиметься овер 60-80 С то там або на січенні зекономили, або режими роботи не його.

Ота крильчатка то охолодження і досить таки суттєве.

Змінено користувачем Si1ver
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Леня написав:

Той лак треба сушити при 100 градусах, чи не поведе заводський лак на обмотках?

Почитайте про пропіточні лаки і сушку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Леня написав:

Ви про таку?

Да. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Епоксидкою не заливать!!

Мені колись перемотали якоря і досить гарно залили епоксидкою, але при першому ж пуску та епоксидка розлетілася побивши шматками і абмотки статора і якоря.

 Вона не еластична, потрібна якась фарба або лак як вам вище і написали.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Острозуб написав:

Вона не еластична, потрібна якась фарба або лак як вам вище і написали.

Залежить від якості, пропорції і скільки її там "наклали".

Епоксидку я б не використовував з однієї причини. Якщо так станеться що не знайдете заміни для згорівшого ротра і доведеться віддати на перемотку, то можуть відмовити.

Спробуйте відчистити ротор і пази від такого "щастя".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку