Reiter

Кран "Журавель"

96 повідомлень у цій темі

, Bogdan написав:

тоді з болтом в упор, там де я лінію освітлив

Тобто? Поставити болт через колону, що буде впиратись в палець? Чи як? Щось не зрозумів :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чи маєте на увазі отак? Бо так і думав робити. Так же і на стрілі зробив.

IMG_20230717_222321.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колону не різати. На колоні розгрузочний упор і в нього болт - так як на листозгинах.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для моноліта можна і простіше
00.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

але я б варив ребро - там не в одну сторону викривлення буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

але я б варив ребро - там не в одну сторону викривлення буде.

Та вже нема з чого вирізати. Хіба просто ту ж смушу і вварити

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, Bogdan написав:

Для моноліта можна і простіше
00.jpg

Отак теж думав.... 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Іще отаке прийшло в голову. Чи можна таким чином зробити ребро жорсткості? Тобто привати позаду кутник? 

 

Іще. Оті розтяжки колони, вони взагалі щось дають? На всіх заводських кранах вони є. Але грають вони добряче. Може я тонкі взяв? (4 мм) 

IMG_20230719_014647.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось так стає кутник 35х35

IMG_20230719_205618.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там дуже нерівномірна нагрузка на колону, тому в одному місці кутника буде аж занадто, а в іншому - мало. 

Тяги витримають, вони на розтяг працюють.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

Там дуже нерівномірна нагрузка на колону, тому в одному місці кутника буде аж занадто, а в іншому - мало. 

Тяги витримають, вони на розтяг працюють.

Тобто кутник не найкращий ввріант? А якщо кутник + упор? 

Просто немає з чого зробити ребро :(

Або розтяжку позаду колони (є іще шмат полоси 1,5 м) або кутником + можна упор зробити

00.jpg.5ab83db7e3e81f1bf47ce73e07362a24.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поки не щакінчив, то трохи перероблятиму. Розтяжки центральної колони трохи зміщу всередину - там вварю 2 кутники (труби кінчились і бюджет на кран теж практично :D) паралельно ногам. 

 

Взяв таку компоновку з того ж Canbult, але більш серйозної моделі. Зверніть увагу на розміри, компоновку та інше. І при цьому на параметри ваги, яку кран підіймає. 

 

Одразу виникає питання а яку вагу реально піднімають оті худенькі китайські крани? 

 

 

Screenshot_20230722_151720_com.google.android.apps.docs.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буде якось отак

IMG_20230722_163329.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підкадіть іще таке. Як "окультурити" зварні шви? Бо вони в мене не дуже гарні. По міцності питань нема, все гарно проварено, а ось естетично не  ідеал. Ну не вчився я ніде варити :) Просто варив методом спроб і помилок. Треба було б підтягти свій "скіл", але немає на то часу щоб просто взяти залізяки і вчитися класти красиві шви. 

 

Так ось. Зашліфовувати, думаю, не варіант, бо тоді може постраждати міцність з'єлняння. Які іще є варіанти? Може чимось замазюкати? Чи залити великим шаром грунтовки? 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо є "провар" то міцність від зішліфовування не постраждає, бо метал міцно з'єднаний на глибині в товщі, для цього робиться розділка правильна, виставляються зазори між деталями і т. д., якщо ж у вас "зварна перемичка" вся поверху, то значить технологія не дотримана, може і струм замалий, і питання по швах таки є. І в цьому випадку нічого не зробиш, так ці "ковбаси" нехай і залишаються.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, nero написав:

Якщо є "провар" то міцність від зішліфовування не постраждає, бо метал міцно з'єднаний на глибині в товщі, для цього робиться розділка правильна, виставляються зазори між деталями і т. д., якщо ж у вас "зварна перемичка" вся поверху, то значить технологія не дотримана, може і струм замалий, і питання по швах таки є. І в цьому випадку нічого не зробиш, так ці "ковбаси" нехай і залишаються.

Чесно, робив рощділку лише там де варив вухо з двох шматків в стик. Все решту просто притулив і на хорошому струмі проварив

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Замало ввідних данних, неясно наскільки глибоко воно проварено, тому я б залишив як є, мені надійність важливіше естетики

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

 

Так ось. Зашліфовувати, думаю, не варіант, бо тоді може постраждати міцність з'єлняння. Які іще є варіанти? Може чимось замазюкати? Чи залити великим шаром грунтовки? 

Пелюстковим кругом збити те що надто сильно випирає, а потім то ще частково згладиться фарбою. (Дивіться як зварники спилюють замки швів на трубопроводах)

А надмірно уділяти увагу естетиці нідочого - це ж не на ВДНГ)) 

Як кажуть: "дивляться поки роблять"

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кутові - автомобільною шпатлівкою і прямо пальцем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

кутові - автомобільною шпатлівкою і прямо пальцем.

Про такий варіант думав :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З переїздами та іншими справами зовсім не до крану було. Але найближчим часом буду доробляти. Поки на отакому етапі :)

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку