kolish

3е710в дуже повільний ремонт..

67 повідомлень у цій темі

Колись придбав такий верстат 3е710в і тільки тепер потроху добираюся до нього.. Для початку розбираю і вишкрабую, і вимиваю весь бруд.. 

По мірі просування буду запитувати тут речі які мені не зрозумілі ..

IMG_20230322_114320_730.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знявши столи , і захист колони помітив таке нерівномірне  розташування роликів. Це так має бути чи вони зїхали з одної сторони? 

IMG_20230629_170338_230.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ролики мають бути на одному рівні що справа що зліва, мабуть зазор клином не вибрали до кінця от ролики по троху спустились вниз

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Острозуб написав:

ролики мають бути на одному рівні що справа що зліва, мабуть зазор клином не вибрали до кінця от ролики по троху спустились вниз

Дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

скоріш за все коли шліфбабку підняли по максимуму вгору і вперлися в механічний обмежувач, то трохи роздавили колону от і випали роліки, таке довольно часто буває на шліфовальних станках. 

не питайтеся шліфовати деталі, які по висоті не проходять.

а якщо потрібно шліфонуть за габаритами деталь, то краще використовуйте зношений шліфкруг. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Процес розбірки і мийки триває...Практично цілий день зайняло вишкробування застиглого "мастила" і бруду ...

IMG_20230701_155213_438.jpg

IMG_20230701_125559_218.jpg

IMG_20230630_200407_694.jpg

IMG_20230630_184258_564.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Питання таке ..Чим можна пофарбувати бак маслостанції ? Звичайна фарба 3в1 підійде? 

І ще одне.. коли знімав гідроциліндри помітив що в них різний хід 16 і19см . Це при тому що вони одинакові на вигляд .Це так може бути ?

Також цікавить чи вони розбірні? І чи там міняються якісь сальники/резинки? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поміряйте конус шпінделя, здається маю до неї пару оправок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мав такий.Відразу замініть всі радянськи транзистори на сучасні аналоги і конденсатори теж всі під заміну.

Сімтему змазки теж бажано модифікувати,запізно воно на направляйки попадає

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в даній моделі транзисторів немає, реверс стола переключається гідрокраном, а поперечна подача суто механічна, пульт управління простий. зверніть увагу на шпіндель, без потреби не розбирайте. підшипники разові, виставляються один раз при при збиранні і на весь срок служби верстата. смазку бажано добавить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Дядько Максим написав:

Поміряйте конус шпінделя, здається маю до неї пару оправок.

Конус 19х24,5

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sergej66 написав:

в даній моделі транзисторів немає, реверс стола переключається гідрокраном, а поперечна подача суто механічна, пульт управління простий. зверніть увагу на шпіндель, без потреби не розбирайте. підшипники разові, виставляються один раз при при збиранні і на весь срок служби верстата. смазку бажано добавить. 

А як можливо добавити туди змазки? Потрібно розбирати?  Я б не хотів туди лізти без потреби , але можливо прийдеться...

Ось чому я думаю що прийдеться розібрати 

IMG_20230701_155228_756.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все крутисься наче норм , і сам шпіндель без ржавчини... Але не знаю чи могла вода в середину якось попасти... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolish написав:

Все крутисься наче норм , і сам шпіндель без ржавчини... Але не знаю чи могла вода в середину якось попасти... 

Смазка в тому вузлі закладена раз і на весь строк служби.

Оправка на жаль в мене інша

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

скажу по правді смазка добавляєтьься майже в усі шпінделя, але є свої складності. 

смазка повинна бути правильна, бажано рідна.

імпортні аналоги не проходять, гудіть і шелестіть  шпінделя починають ще бистріше.

якщо немає навиків ремонту верстатів- краще в такі вузли не лізти, проблеми можуть стати набагато більші чим були

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зняв кришку , підшипник без корозії... Заміряв биття ,десь  до сотки.. Міряв радянським ірб індикатором. Я так розумію до багато для плоскошліфа? 

IMG_20230702_192921_346.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, sergej66 написав:

скажу по правді смазка добавляєтьься майже в усі шпінделя, але є свої складності. 

смазка повинна бути правильна, бажано рідна.

імпортні аналоги не проходять, гудіть і шелестіть  шпінделя починають ще бистріше.

якщо немає навиків ремонту верстатів- краще в такі вузли не лізти, проблеми можуть стати набагато більші чим були

 Хочу подивитись як ви добавите рідку смазку в шпіндель 3л722, 3д711вф, і який рецидив вона зробить з рідним повидлом і пилом який живе в шпінделі:))

Що значить рідка? Нагрієте як парафін і залиєте? Більшість смазок після 60 градусів стають сміттям.

Єдиний варіант "заміни" смазки це розборка, мийка і закладення нової, але аж ніяк не добавляння ріденького. Шпіндель шліфлвального станка не пробачить як дефіцит смазки так і її надлишок. На кожен підшипник своя норма, міряю або шприцом, або ювелірними вагами. То не шкворень в тракторі де можна шприцувати поки надвір не вилізе:) 

Змінено користувачем Дядько Максим
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

якби смазку не добавляв і верстати після цього переставали працювать, як не писав про це. але ресурс підшипників  на декілька років збільшується. тому добавлять смазку чи мінять підшипники кожний станочник рішає сам. як то кажуть на кону стоїть довольно велика різниця в ціні.

не спорю, є шпінделя де вже немає резону добавляти смазку. 

коли міряєте люфт підшипників, індикатор ставите на корпус шпінделя, не міряйте від стола. бо заміри будуть завищені і не правильні.

на верхньому фото шпіндель візуально стан не поганий, смазка хоч і потемніла , але латуні не видно. попробуйте акуратно почистить грязь, і переміряйте рядіальний і осьовий люфт.

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Дядько Максим написав:

 Хочу подивитись як ви добавите рідку смазку в шпіндель 3л722, 3д711вф, і який рецидив вона зробить з рідним повидлом і пилом який живе в шпінделі:))

Що значить рідка? Нагрієте як парафін і залиєте? Більшість смазок після 60 градусів стають сміттям.

Єдиний варіант "заміни" смазки це розборка, мийка і закладення нової, але аж ніяк не добавляння ріденького. Шпіндель шліфлвального станка не пробачить як дефіцит смазки так і її надлишок. На кожен підшипник своя норма, міряю або шприцом, або ювелірними вагами. То не шкворень в тракторі де можна шприцувати поки надвір не вилізе:) 

Сергій написав не рідка а рідна ! В моєму випадку з 722 прийнято рішеня  добавити  рідної змазки в передні підшипники так як станок  майже без експлуатації    ,є метод без розбирання  шпінделя.

Змінено користувачем Ruslan Oleksiyovuch
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Сергій написав не рідка а рідна ! В моєму випадку з 722 прийнято рішеня  добавити  рідної змазки в передні підшипники так як станок  майже без експлуатації    ,є метод без розбирання  шпінделя.

Не дочитав. Навряд чи ви мені розкажете щось про шпіндель 3л722, уже з десяток я їх зробив:) У 3Е710 спереду підшипник 1, а не 3 чи 4. У лки в оригіналі нема ні сальників нічого, лише лабіринт і гайка.  Перших два підшипника завжди беруть на себе весь пил, сож. Там завжди брудно. Дуплексаційні компенсатори практично закривають весь зазор між підшипниками.  До задніх без зняття кришок, гайок і муфти не доберетеся.  Пхаючи нагло свіжу смазку ви нічого не доб'єтеся, хіба вимішаєте в першому підшипнику старе повідло з новою. Я розбирав шпінделя з НОВИХ станків, там мрак, особливо простір між опорами в гільзі. Його спеціально мазюкають смазкою, далі вона стає як карамель і плавно разом з пилом і конденсатом перетворюється на болото. І це все живе всередині шпінделя. Наголошую: надлишок смазки це завжди погано. Тут логіка як в авто: старе масло треба злити і залити нове, а не на воко добавити нового до старого. До речі, бачив в Києві станок, то там хлопці просверлили в корпусі 2отвори, вкрутити дві тавотниці і напресували ПОВНИЙ шпіндель смазки. Наслідок: шпіндель перестав прокручуватись від руки:))

П.с. Фотки кусків від лки скину в фейсбук.

Змінено користувачем Дядько Максим
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, sergej66 написав:

індикатор ставите на корпус шпінделя, не міряйте від стола. бо заміри будуть завищені і не правильні.

Так він міряє зазор в шпінделі+зазор в вертикальних направляючих.

Ну і індикатор треба мікронний, соточником там робити нічого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не міряйте доходи свої і рядових станочників, вони різні. не кожний станочник зможе витратить на  ремонт шпінделя станка типу 3л722 як мінімум 40.000 грн,

для верстатів типу 3е, 3д приблизно 15-25.000 грн

як ви пишете в 3л внутрі багато мазюки. пишу - не має.

шпіндель з заводу легенько змазаний звичайним мастилом для цих підшипників, щоб не було корозії.

в підшипник з заводу закладено приблизно 5 мл смазки.

в станках типу 3е чи 3д деякі діячі через сапун заливали масло - але це скоріше виключення.

якщо там є лишня смазка - значить там вже хтось.був і добавив те що було під руками. 

гудуть в шпінделях як правило передні опори, дуже рідко - задні.

якщо підшипник ще живий - то бажано трохи добавить смазки.

смазки потрібно не багато - для 3л приблизно  30-50 мл, для 3д і подібних вузлів - 15-30 мл на одну опору

це - не великі затрати і попробувати  продовжити роботу  можна.

смазку для цих вузлів потрібно брати типу окб122-7 або аналог. смазка  "старт" -це для фортун - для цих вузлів вона слаба.

імпортні аналоги смазки в цих вузлах не працюють.

і ще одне. в деяких імпортних верстатах з подібними системами є передбачені тавотниці. чомусь буржуї не кажуть що добавить нової смазки - це злочин.

тому - ВЕРСТАТНИКИ - рішайте самі - є гроші міняйте, не має працюйте так.

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На станку є така таблиця з змазками які там використовуються 

IMG_20230703_102203_206.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так я міряв биття. Знаю що потрібно мікронний, але поки такий. Сотка , завжди в одному і тому місці... Таке враження що шпіндель чуть підігнутий... Чи може таке бути ? Слідів молоточка навколо не видно... На скільки критично якщо це так? 

IMG_20230703_112329_021.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще на кришці є така канавка Там моє бути якась набивка? 

IMG_20230703_105732_087.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку