Rat_stainless_steel

Уплотнение лобового стекла ВАЗ 2102

14 повідомлень у цій темі

Заменил резинку.

После поездки на 75 км они отошла в правом верхнем углу. В левом верхнем все ОК.

Чтобы на заливало водой, засиликонил.

Силикон прилип к кузову, а резинка пошла волной.

В принципе, получившаяся ступенька как преграда от воды меня устраивает.

Чем резину приклеить к силикону? Иначе я ее просто прижму жесткой медной фольгой.

1.jpg

Змінено користувачем Rat_stainless_steel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все шо наліплено відчистити, обезжирити і на суперклей

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

колись для такого був герметик "крокодил". На кілька років вистачало.

Якщо так покрутило - викинути ту гуму і поставити нову, бо за зиму можуть бути веселі сюрпризи. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Есть специальный клей для стекол а также кузовной герметик, но с такой покрученной резиной это все фигня полнейшая. Меняй уплотнитель, остальное лишь зря потраченное время и материалы. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А можна фотографію нижнього правого кутка,і загальне фото всього скла.

А то складається враження, що від неправильного встановлення скла, воно просто опустилося вниз.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Yunytexnik написав:

опустилося вниз

І втиснулося всередину.Тому пішла зморшка.

Уважно придивіться до верхнього правого кутка і все побачите.

Зробіть фото цього кутка зпереду.

Ви самі міняли ущільнення,чи хтось робив.?

Змінено користувачем Yunytexnik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

Якщо так покрутило - викинути ту гуму і поставити нову, бо за зиму можуть бути веселі сюрпризи. 

Якщо не куплю ще гіршу. Це - БРТ. Купив без замка.

, Шура Балаганов написав:

Есть специальный клей для стекол а также кузовной герметик,

Использовал силиконовый герметик для аквариумов. Менять резину не хочу по причинам указаным выше.

, Yunytexnik написав:

Ви самі міняли ущільнення,чи хтось робив.?

Допомогав мій автомеханік, він усе життя авто ремонтує. У нього самого довго була 2104.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

А можна фотографію нижнього правого кутка,і загальне фото всього скла.

Звісно, можна. На жаль, постарждав тільки верхній правий кут.

Якщо цю резину "веде" від клею, то краще лишити так. Мені механік сказав, шо у ВАЗ-класика завжди пропускало воду верх лобового скла.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На першій фотографії чітко видно,що проводилися ремонтні роботи кузова.Можливо це і є причиною того,що скло трохи втиснулося всередину,що і стало причиною зморшки

За тих 75км в ямку правим колесом не попадали?

Слідкуйте,так як під дощем на стоянці може просочуватися вода.

Змінено користувачем Yunytexnik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rat_stainless_steel написав:

Мені механік сказав, шо у ВАЗ-класика завжди пропускало воду верх лобового скла

Гоните того механика. 

То что вижу, это не севший на место замок резинки.

Есть три варианта

Брак уплотнителя

Неудачный ремонт кузова

Не правильная установка уплотнителя с смещением радиусов. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Rat_stainless_steel написав:

Мені механік сказав, шо у ВАЗ-класика завжди пропускало воду верх лобового скла.

разом з гумою і того валянка-механіка женіть. 

Якщо гума не тримає - то вона ніяк не краща. Не потрібно виснути на "колись робили..., а зараз...". Знайдіть вживану, зараз оці старі тазики ніхто не купує і їх в лом розбирають, деталей повно.  Провірте правильність "рами", а потім критикуйте гуму.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

На першій фотографії чітко видно,що проводилися ремонтні роботи кузова.Можливо це і є причиною того,що скло трохи втиснулося всередину,що і стало причиною зморшки

Тільки зачистка іржи та фарбуваня. Зі старою гумкою підтікало, потім засиликонив

 

і припинилося.

, Stebium1 написав:

Гоните того механика. 

резинка стояла нормально. Гармошкой взялась после применения силикона.

 

, Bogdan написав:

Знайдіть вживану, зараз оці старі тазики ніхто не купує і їх в лом розбирають, деталей повно. 

А вона стане нормально? Задубіла ж!

 

Що до замка - він після демонтажу стає меншим. І це ніяк не впливає на кутки.

Змінено користувачем Rat_stainless_steel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години тому, Rat_stainless_steel написав:

резинка стояла нормально. Гармошкой взялась после применения силикона.

Это понятно, я о его высказывании, что у ВАЗ подтекает по лобовухе.

Вазовский уплотнитель держит очень хорошо.

Ищите причину. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

Вазовский уплотнитель держит очень хорошо.

Да я на всякий случай засиликонил. В ночь на понедельник был дождь - в салоне сухо. Чтоб не сглазить...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку