nand1024

Стрічкопильний верстат чи циркулярна пила?

59 повідомлень у цій темі

, Bogdan написав:

Для всього потрібно 380 вольт. Якщо тільки 220 - нема про що говорити - все це буде бій з вітряками ручним інструментом, яки буде дохнути постійно. 

Серйозні столярні вироби вимагають потужності, а меблі ще й різний інструмент. 

дякую за поради, нажаль 220, перероблювати на 380 поки не буду, бо треба з документами їздити возитись, в мене тут взагалі по договору ліміт на 3кВт, навіть не думав що в селі такі потужності бувають, проект на підході буду робити "розумне" розподілення енергії, якщо перенавантаження то вимикаються найменш пріоритетні пристрої, поки струм споживання не опуститься нижче верхньої межі. Взагалі навіть на зварку вистачає якщо 2мм, 3мм електрод але постійно доводиться слідити за тим що ввімкнено.

 

 

, Bogdan написав:

Якщо для бізнесу - має бути серйозний бізнес-план і аналіз. Щодо бізнесу - то я б не радив в дерево влазити - з металом працювати набагато простіше і вигідніше.


це не бізнес, в мене зовсім інший рід діяльності, просто типові задачі які можуть виникнути в приватному будинку і мені цікаво щось майструвати а тут є де розвернутись.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоді - малі станки і ручний інструмент.

Моцне - бензиновий двигун на газу. Нормальна циркулярка - від 3-х кВт. І т.д. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Панове, дуже дякую за тему. Почерпнув для себе багато корисного. Теж цікавлюсь подібним, але зі специфікою: лише легкі та ультралегкі (модельні) роботи.

Мрія: ідеально прямий і перпендикулярний різ, можливість криволінійного різу, косий різ, різ по шаблону, різання замкнених отворів, різ без сколів!!!

Матеріали: дерево, фанера, пластики (у тому числі тверді, типу капролону), плексиглас, текстоліт та гетінакс, листовий дюраль та профіль, як виняток рідко - сталь до 3мм

Проблема: руки в мене поставлені так, що я просто не вмію робити прямий та перепендикулярний різ ножівкою. З ручним лобзиком те саме, плюс - пилочки рвуться просто блискавично! Можливо, це такі погані пилочки? :(

Втрачаю віру в ручний інструмент.
Історія з життя: нещодавно тре було вирізати прямокутне вікно десь 60х100 у оргсклі. Випилявши його дрелькою і пилкою грубо, я почав рівняти тупим напилком, надфілем і наждачкою. Промучився годину-дві...
І тут мені прийшла у голову рятівна ідея. Я згадав, що у мене є бормашинка з наждачними колечками на ґумовій основі. Взявши її у руки, я протягом кількох хвилин ідеально вирівняв вікно! Наскільки я зрозумів, весь секрет у тому, що за рахунок  великої швидкості пил розлітається і наждачка не засалюється. Тому вона ріже, а не гладить матеріал.


Купив собі мініатюрну (2кг на долоню мужика) циркулярочку на алі, ще не встиг випробувати у роботі.
Роздумую теж над лобзиковим верстатом, ручним електричним лобзиком, стрічковою пилкою.

Обмеження: квартира! Все має бути мініатюрне!

Питання:
1. Чи правильно я зрозумів, що адекватних стрічкових пил у мініатюрному варіанті просто не існує?
2. Якщо стрічкове полотно настільки ніжне, що ламається від найменшого перегину, то за рахунок чого воно може робити криволінійний різ? Адже будь який криволінійний різ це і є бокове навантаження на полотно, перегин?

Змінено користувачем Quercus
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Quercus написав:

руки в мене поставлені так, що я просто не вмію робити прямий та перепендикулярний різ ножівкою. З ручним лобзиком те саме, плюс - пилочки рвуться просто блискавично! Можливо, це такі погані пилочки?

Полку прибыло! 

Не скромный вопрос, под линейку прямая то же не очень прямая?

И с орфографией не порядок?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

Не скромный вопрос, под линейку прямая то же не очень прямая?

Ну це вже тут офтопік, але так, з розміткою цілий окремий клас проблем. Лінія під лінійку пряма, але на цьому її переваги закінчуються. Якшо нахилити олівець під різним кутом - лінія легко сповзе на міліметр. Це багато, хочеться "ловити сотки". Якщо розмічати голкою - лінії просто не видно на оксидованій дюралі. Дійшло було до того, що я городив приспособу з УСП і розмічав бритвою!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Quercus написав:

Панове, дуже дякую за тему. Почерпнув для себе багато корисного. Теж цікавлюсь подібним, але зі специфікою: лише легкі та ультралегкі (модельні) роботи.

Мрія: ідеально прямий і перпендикулярний різ, можливість криволінійного різу, косий різ, різ по шаблону, різання замкнених отворів, різ без сколів!!!

Матеріали: дерево, фанера, пластики (у тому числі тверді, типу капролону), плексиглас, текстоліт та гетінакс, листовий дюраль та профіль, як виняток рідко - сталь до 3мм

Проблема: руки в мене поставлені так, що я просто не вмію робити прямий та перепендикулярний різ ножівкою. З ручним лобзиком те саме, плюс - пилочки рвуться просто блискавично! Можливо, це такі погані пилочки? :(

Втрачаю віру в ручний інструмент.
Історія з життя: нещодавно тре було вирізати прямокутне вікно десь 60х100 у оргсклі. Випилявши його дрелькою і пилкою грубо, я почав рівняти тупим напилком, надфілем і наждачкою. Промучився годину-дві...
І тут мені прийшла у голову рятівна ідея. Я згадав, що у мене є бормашинка з наждачними колечками на ґумовій основі. Взявши її у руки, я протягом кількох хвилин ідеально вирівняв вікно! Наскільки я зрозумів, весь секрет у тому, що за рахунок  великої швидкості пил розлітається і наждачка не засалюється. Тому вона ріже, а не гладить матеріал.


Купив собі мініатюрну (2кг на долоню мужика) циркулярочку на алі, ще не встиг випробувати у роботі.
Роздумую теж над лобзиковим верстатом, ручним електричним лобзиком, стрічковою пилкою.

Обмеження: квартира! Все має бути мініатюрне!

Питання:
1. Чи правильно я зрозумів, що адекватних стрічкових пил у мініатюрному варіанті просто не існує?
2. Якщо стрічкове полотно настільки ніжне, що ламається від найменшого перегину, то за рахунок чого воно може робити криволінійний різ? Адже будь який криволінійний різ це і є бокове навантаження на полотно, перегин?

в нас мабуть дещо схожі задачі, треба інколи робити вирізи для електронних пристроїв і дисплеїв.

Якщо працюєте надфілем або напилком заготовку треба закріпити в лещатах, нормальна фіксація заготовки напряму впливає на швидкість та еффективність роботи.

Напилком потрібно не "гладити" а нормально оппилювати, тримати двома руками, за рукоять і протилежний кінець та робити достатній притиск. за 20-40 хвилин, лише надфілями я робив ключ до рігельного замка з полоски заліза 4мм товщиною.

Я користуюся topex і stanley які програють радянським напилкам(тим що в нормальному стані) і тим не менш метал гризе інколи впененіше за малу болгарку, головні 2 умови: фіксація і достаній притиск напилка до заготовки.

Зараз рідко можна зустрітити нормальний ручний лобзик, всюди одне лайно, 1 раз мені пощастило в Києві на Юності купити ручний лобзик  grozz, там доволі товста пружня рамка з достатньою жорсткістью, різ виходить по лінії рівний, полотна не рвуться(звичайні дешеві). лобзик має мати достанью жорсткість, рамка не повина гуляти. Ще додам зуби на полотні мають дивитися на рукоятку лобзика, ви ріжети коли тягнете лобзик а не штовхаєте, в ножовці по металу навпаки зубчики дивлятся в протележну від рукоятки сторону.

Робочий стіл розташуйте так щоб він впирався в кут кімнати це дасть вам додаткову жорсткість робочого місця, використовуйте лещата які надійно тримають заготовку, щоб не псувати м'який матеріал заготовки використовуйте додаткові губки/щічки на губках лещат, по швидкому я робив з пластикового та алюмінієвого кутника, можна до алюмінієвого кутника приклеїти тонкий щар гуми для більшої м'якості. при опилюванні напилком або надфілем має бути нормальний притиск ріжучої поверхні напилка до заготовки. ручний лобзик шукайте з нормальною товстою рамкою яка дасть необхідну жорсткість та пружність. для лобзика вам ще знадобиться дощечка з V образним вирізом вона допоможе фіксувати заготовку при пилянні лобзиком.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Quercus написав:

Ну це вже тут офтопік, але так, з розміткою цілий окремий клас проблем. Лінія під лінійку пряма, але на цьому її переваги закінчуються. Якшо нахилити олівець під різним кутом - лінія легко сповзе на міліметр. Це багато, хочеться "ловити сотки". Якщо розмічати голкою - лінії просто не видно на оксидованій дюралі. Дійшло було до того, що я городив приспособу з УСП і розмічав бритвою!

чертилка з вольфрамовим наконечником

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Quercus написав:

лише легкі та ультралегкі (модельні) роботи

вже 21-е століття. Є гравери, є фрезери, є лазері - які працюють від компа. Купити - вже доступно, зробити - ще доступніше. 

І не обов'язково від компа, є і простіші методи. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин тому, Quercus написав:

Якщо стрічкове полотно настільки ніжне, що ламається від найменшого перегину, то за рахунок чого воно може робити криволінійний різ? Адже будь який криволінійний різ це і є бокове навантаження на полотно, перегин?

 

Не від найменшого. Просто від багатьох циклів "згинання-розгинання", і тим швидше, чим на більший кут відгинається.

При криволінійному різі - полотно гнеться не дуже сильно, в порівнянні з тим, як воно перегинається на колесах, тому це навантаження, на мою думку, практично не впливає на час життя полотна.

 

Але пиляти криволінійно, при моїх руках, було не дуже просто. Виходило не дуже точно. Ну, там де радіус 20мм - там ок, кут спилювати зручно. А випилював з МДФ заготовки на ролик до гріндера - там припуск залишався великуватий, як на мене. Я бачив десь (у канадця, ніби), як випилювали круги одразу на осі (вісь кріпилась на столі), але то вже трохи циркова вправа :-) .

 

Нічим не можу довести свою думку, крім невеликої кількості спостережень, але мені здається, що значна проблема в малих китайцях в поганій якості коліс та їх кріплення. Все трохи некругле, не збалансоване, не жорстке. Можливо, акуратно зроблений станок таких габаритів (але більшої ваги трохи) - не вбивав би так полотна. Можливо, такі станки існують (серед старих моделей, виготовлених не в Китаї, або ранні "китай для Європи" чи "китай для США"), я не знаю. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку