StatusQuo

Проблема на Aliexpress чи у мене ?

17 повідомлень у цій темі

Уже другу добу не можу попасти в центр повідомлень, не можу перейти у відслідковування трек номера...

Причому пошук по сайту працює, обране в корзину падає, навіть покупку контрольну зробив- все ок але якось мені некомфортно...

Пробував у різних браузерах, чистив історію, пробував з іншого компа - усе до спини, навіть нижче

Китайці щось накосячили чи

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Page under maintenance

We are working hard to fix this problem. Please check back later.

 

Трек не відкривається. Просто наведіть курсор на Track order і побачите трек нмер.

 

Змінено користувачем Karmadon
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це виправять, не проблема.

А ось Аліекспрес+Нова пошта+Польський кордон це вже серйозно.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, заспокоїли.

А Нова пошта думаю переорієнтується швидко на інші логістичні напрямки, приватна компанія все таки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене таке ж.

На ПК, якщо навести курсор на товар, який чекаєш, то там в оконці буде трек номер.

Скопіюйте його, в інтернеті багато сайтів де відслідковується посилки з Китаю. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

Просто наведіть курсор на Track order і побачите трек нмер

 

, Санёк. написав:

якщо навести курсор на товар, який чекаєш, то там в оконці буде трек номер.

 

Так, з цим просто, а як переглянути пепеписку? В поштову скриньку я теж не попадаю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Допоки не відкриті диспути, то можна зачекати коли китайці виправлять косяки, але можливо вони навіть не в курсі, в центр підтримки, щоб написати про помилку теж нема доступу.

Змінено користувачем StatusQuo
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зайшов,переглянув .. треки відслідковуються.. заходжу через глобал версію.. 

в поштову скриньку ,також без проблем

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене без проблем працює, що з мобіли, що з компа (опера). То мабуть всеж щось у Вас глюче. 

В мене з компа не заходило зовсім, з 11.11. по 15.11. А з мобіли працювало. Потім само наладилось.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да, є один ньюанс - трекінг починає працювати через пару-тройку хвилин після входу на алі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теж не працює (алі.фр).-сайт не відповідає. Додаток працює. З впн заходиш- норм. Це кілька днів така хня.😢

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене вже працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, StatusQuo написав:

Уже другу добу не можу попасти в центр повідомлень, не можу перейти у відслідковування трек номера...

Причому пошук по сайту працює, обране в корзину падає, навіть покупку контрольну зробив- все ок але якось мені некомфортно...

Пробував у різних браузерах, чистив історію, пробував з іншого компа - усе до спини, навіть нижче

Китайці щось накосячили чи

 

С "Евой" уже говорили?

Чтобы понять весь траги-комизм "Евы" еще и на "НовуПошту" позвонимте ))

 

ПС. Чума у них там )) Арабская вязь или что ... в меню. Это жестко.

 

Screenshot_158.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, StatusQuo написав:

в центр підтримки, щоб написати про помилку теж нема доступу.

 

При спробі поговорити з Євою деякий час тупить після чого викидає повідомлення:

 

The server at h5-global.alimebot.aliexpress.com is taking too long to respond.
The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection....

 

таке ж повідомлення я отримую при спробі зайти на :

message.aliexpress.com

track.aliexpress.com

feedback.aliexpress.com

всі інші сторінки реагують адекватно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поздравляю, вы заддосили еву.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ми її дідосили-дідосили, дідосили-дідосили...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

добре что я ошибки три раза исправил в слове заддосили :-)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку