San1084

Подрібнювач гілок. Який ставити двигун?

18 повідомлень у цій темі

Всім доброго дня. Закінчив майже свій подрібнювач. Зосталось зробити транспортер. Зараз працює від мотоблоку зубр з дизельним двигуном 6к.с та від валу відпору потужності. Але не дуже зручно кожен раз підключати його, щоб відвезти дрова. Вирішив придбати окремий двигун. Коштують вони не дешево. Думав брати 7 к.с. але боюсь що буде за слабкий. Товариш поставив на шнековий подрібнювач, то в нього чомусь лопнув картер біля вух кріплення. Купувати мені дизель 9к.с чи бензин 15к.с. ціна в них майже однакова. Це по Китайським. І який вибрати марку двигуна. Вейма занадто дорого. Можливо можна поставити на 7к.с та погратися з шківами. Чи нічого не вийде? Ще планую замінити жовтий шків. Вага в нього 12кг та на один ремінь. Є трохи більший по деаметру і на 2 ремня та вага 20кг.  Буду дуже вдячний за пораду.

Скриншот-31-12-2023 09_32_39.jpg

20231028_143533.jpg

20231028_143539.jpg

20231028_143544.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Открыть ютуб и посмотреть нужные ньюансы у других. Товарищ собирал измельчитель и прекрасно работал от 6.5 моторчика. Но кроме подбора  мотора очень много нюансов в плане редукций.маховиков.ножей. И не всегда дизель лучше. Если таскать по посадкам то бензиновый легче. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#339813 Опубліковано: (змінено)

Я з цими двигунами також вже замучився. На свої дробарки які тільки не ставив... Спробую коротко по висновках.

Дешеві на таке - гроші на вітер. Попрацює зовсім не довго, але ті пару тисяч встигне відбити.

Вейма, ліфан... і не дешевші - ці вже нормально працюють. Я зазвичай саме ці і раджу. 

Зараз на "свій парк" ремонтую Хонду - то, дійсно, якість (проти інших). Купив запорений двигун. Деталі оригінальні - на два жигулі вистачить... Тому брав то й же китай.

АЛЕ. Головне. Всі ці двигуни накриються якщо режим ударний, якщо натяг на вал завеликий, якщо не міняється олива дуже часто і при тому якісна.... Ну і ще вагон причин.

Та вони сильно виграють в вазі і економічності. Але ніяк не в довговічності.

Якщо такі брати, то з розрахунком окупності за період гарантії його роботи від виробника. В мене вже пару разів так і було... 

 

Якщо вага ролі не грає - то ставити якийсь автомобільний. Я вже кілька авто розібрав заради двигунів. Ці будуть працювати роками і роками, ціна в них - копійки. Якщо ще й на газ перевести - економно...

 

Ну і ще один двигун дуже класний. Я його також купив під реставрацію, випадково попався на очі. Трициліндровий дизель японський для морозильних причепів (до фур). Просто супер-апарат. Ціна неслаба.

 

Висновок. Бюджет малий - шукай з найбільшою гарантією.

Я ось стикнувся з Кентавром. Купував в магазині, щоб була надійна гарантія. Через рік він накрився - відремонтували по гарантії. 

 

Якщо бюджет і вага дозволяють - бери нормальний двигун, а не хондовські клони.

 

Я ці двигуни (малі) вже тоннами перебрав, щоб сильно якість в них була - то не бачив в жодному, навіть, самих козирних брендах. 

 

Щодо геть дешевих китайських - то ці стопудово не бери. 

Змінено користувачем Bogdan
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Оце відповідь! Дякую. В мене вже в планах було ставити двигун від класики. На олх вони не дорого. Побачив китайський розібраний у знайомого, так там товщина картера десь 2-3 мм. Ото і репнув при нагрузці. Я вже надивився відео про них. Ліфан теж ламається, але його рекомендують. Дома знайшов двигун  2СД. Новий. Стоїть вже років 10. Думав його переплавити на шківи, але шкода. В нього 2к.с. Хотів через редуктор його пустити, але думаю то тільки марную свій час. Шкода, що у нас в місті немає таких двигунів як вейма. По інтернету гарантія що є що немає. Шукати під відновлення за недорого, теж варіант. Треба дядькові сказати, хай повзнає за цей дизельний трьох циліндровий. Він в мене далекобійник зі стажем. Дякую. Щось буду думати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, San1084 написав:

В мене вже в планах було ставити двигун від класики.

Мені москвичевский  УЗАМ більш подобається, легкий, добрячий крутний момент, ремонт на колінці.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, San1084 написав:

двигун  2СД

В мене також такий валяється. Також новий. На дробарку такий точно не піде, а от, якщо допрацювати, на транспортер піде.

 

, San1084 написав:

від класики

В мене два жигулі і волга на продаж - але ті гроші, що я в них вклав і ті, що за них зараз дають - то і мови нема, щоб продавати, а от двигун купити і прикинути його надійність проти оцих хондовських клонів - то взагалі погріб і космос... 

Зараз з ними ситуація як з УД-шками. Раніше нові по ціні лому можна було купити, я собі кілька штук купив, зараз їх допрацювати - і буде монстр проти отих китайських. Те ж і з вазиками-газиками - можна зараз за копійки взяти і або на дробарку, або на мега-компресор і т.п. 

, San1084 написав:

По інтернету гарантія що є що немає

гарантію продавець не несе. Він тільки штамп про продаж ставить. Потрібно в сервіс відправляти. Деякі інтернет-продавці доки не заповнюють, деякі - все ок. Але простіше коли продавець сам займається гарантійним ремонтом.

Можу дати координати нормального продавця, в якого я кілька разів вже купував Ліфани. Ніби з Одеси. 

, San1084 написав:

Шукати під відновлення за недорого, теж варіант.

Варіант, але ризикований. Я брав отого дизеля з аварії. Тобто він не здох, а йому пару деталей відбило. Які купити нові - 30-40 тис коштує, але я можу зробити сам... Потрібно брати за символічну ціну, так щоб, якщо убитий, можна було частину деталей продати і окупити. Бо аналоги на такі не роблять. З хондою я вклався в 5 тис на деталі (китайські), але я там за якістю решти деталей гнався. А от з тим дизелем - там тільки оригінальні з космічною ціною. 

Надійніше з жигулів. Поставити електронне запалення - і вже достатньо. На газ переводити можна, але п'ять балонів потрібно буде заправляти. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

москвичевский  УЗАМ

цей, мабуть, зараз за шоколадку можна знайти... Я з цими не стикався, але вони і важчі, і ремонт вазиків завжди був доступнішим. Я вазики перекрутив тріхи - там все просто аж занадто. А от, до слова, з запора двигун - ще більше плюсів має, але він також важкий. Я був колись одного купив з "майже нового" запора (розбирали дідову), то залишив на запас, він на дробарку за милу піде. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Bogdan написав:

Трициліндровий дизель японський для морозильних причепів (до фур). Просто супер-апарат. Ціна неслаба.

Как правило на Алках (прицеп рефреж) стояли двигателя Ламборджини 3LD510 одно и двух цилиндровые. Они до сих пор есть. 

А вариант УД-25 ни кто не рассматривал?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

А вариант УД-25 ни кто не рассматривал?

їх по-любому переробляти потрібно. Бензин не догорить і піде в масло. А там з переробками - тільки зацепись...

Я був УД-1 почав переробляти, потім купив клона хонди. 

А якщо переробити все як потрібно - то супер-движок буде. Я потихеньку підтягую сучасні деталі щоб модернізувати уд-ешки. 

 

, Stebium1 написав:

двигателя Ламборджини 3LD510

гарний двигун, має бути дешевший за японський, бо ті завжди дуже ціна висока.

Я брав ось такий 

Thermo KING Yanmar TK 3_66

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

Бензин не догорить і піде в масло.

почему он должен недогореть?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не будет дёшево стоить двигатель рефрежераторной установки так как это коммерческий узкоспециализированный двс. Есть двигателя от трамбовок одноцилиндровый воздушник 10 л.с Хатц. Вот он более подойдёт для измельчителя. Полностью автономный заводится руками воздушное охлаждение и центробежное сцепление.Ресурсный мотор. Вес по памяти около 60кг.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ламбордини кстати одно время ставили на Зим 350. Вместо иж мотора. Три цилиндра водяное охл. Такой зим у моего товарища. Выпущен очень маленькой партией. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#339839 Опубліковано: (змінено)

, Stebium1 написав:

почему он должен недогореть?

він на 72 бензин розрахований. Одна з проблем низького ступеню стиснення - недогорання високооктанового бензину - він довше горить. Там і ще є проблеми. Але саме з цим двигуном - росте рівень оливи - яка вже не олива... 

 

, сергей1971 написав:

Хатц

Гарний двигун. 

Але я з усією цією епопеєю з двигунами зробив для себе висновок номер раз - якщо вживаний двигун, то брати як лом, бо реставрація в більшості випадків не рентабельна. Особливо незнайомі двигуни. Ще й дизель... )))) в яких я мало шарю.

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

він на 72 бензин розрахований

Он расчитан на бензин с октановым числом не ниже 76, ключевое не ниже!

Прекрасно сбя чувствует при заправке 95 тым, прекрасно уже 20 лет!

Вы путаете двигателя УД1 и УД2 это гемор, а УД12 и УД25 вполне нормальные движки которые сопаставимы по расходу с клонами Хонды. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, Bogdan написав:

 

Але я з усією цією епопеєю з двигунами зробив для себе висновок номер раз - якщо вживаний двигун, то брати як лом, 

Где ж найти эти моторы по цене лома? Промышленный мотор всегда востребованн. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, Stebium1 написав:

Вы путаете двигателя УД1 и УД2 это гемор, а УД12 и УД25

скоріш, що так. Але і ..5ті також потрібно доробляти. На рідному карбі - це жах, а не робота. Вся серія УД-шок це руко-попсво совка у всій красі. Там завжди різні розміри і кути і т.п. Але як донор - супер-штука. Якщо його довести, то кращого купити буде складно. 

 

2 години тому, сергей1971 написав:

Где ж найти эти моторы по цене лома? Промышленный мотор всегда востребованн.

Тре шукати. Часто потрапляють за нормальну ціну. Я вже тріхи нахомячив. Частину вже відновив. Але це все час займає. Якщо потрібен один - то краще не заморочуватись. Я їх вже десятки років скуповую, то там пару десятків і скупив, але я за ними не ганяюсь, тільки якщо підвернеться і є що реставрувати.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#339848 Опубліковано: (змінено)

12 години тому, Stebium1 написав:

Он расчитан на бензин с октановым числом не ниже 76, ключевое не ниже!

На 72-й, тоді і 76-го ще не було для таких задач. В нього ступінь стиснення - 6. Там ніякі 90-ті і не планувались.

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Орієнтовна формула для визначення нижнього значення октанового числа для двигуна :  Ступінь стиску множена на десять = октанове число. ( дуже приблизно) .Ступінь стискування 6 - під бензин А66.    

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку