#341448 Опубліковано: 12 березня , Stebium1 написав: Я Вам с начала темы твержу, что это комплекс проблем. Тут варіантів не багато: Не правильний натяг Знос підшипників (але ставив нові, це відпадає)... Посадка на вал шпінделя (прослаблена або крива). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342153 Опубліковано: 2 квітня Підкажіть розміри ключа для гайки, що на хвості шпінделя. На Барахолці є подібні ключи, цікавить розмір (міжцентрове отворів на гайці). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342243 Опубліковано: 5 квітня Почав розбирати ПБ. Підшипники всі купив фірми Койо, маде ін "Джапан". А як впливає рівність дистанційного кільця? Посадка радіально упорних підшипників на шпінделі прессова. Перекосити їх не можливо. Максимальний розмір кільця впливає тільки на відстань між ними. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342252 Опубліковано: 5 квітня 2 години тому, Marafon333 написав: Перекосити їх не можливо. Максимальний розмір кільця впливає тільки на відстань між ними. Та нет перекашивает как при запресовке, так и во время работы от температуры. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342270 Опубліковано: 6 квітня Дистанційне кільце перевірив. Воно ровне, має однакову товщину. Ці нові радіально упорні підшипники треба перед змазкою і установкою промивати? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342409 Опубліковано: 10 квітня , gesichtslos написав: В деякій радянській літературі рекомендується для подібних шпінделів саме схема Х. І тут ми бачимо, що в тв-16 зроблено саме так, а вже в тв-4 - навпаки, по О. Так теоретично схема О наче більш "жорстка". Ось з сайту https://www.krw.de/ru/izdelija/sharikopodshipniki/shpindelnye-podshipniki/ ...В зависимости от формы линий контакта в комбинированных комплектах подшипников различают схему установки «O», «X» или параллельно. Подшипники со схемой «X» менее подходят для восприятия моментов, в то время как подшипники со схемой «O» отличаются высокой жесткостью при минимальном зазоре отклонения. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342411 Опубліковано: 10 квітня , Marafon333 написав: Дистанційне кільце перевірив. Воно ровне, має однакову товщину. Ці нові радіально упорні підшипники треба перед змазкою і установкою промивати? Промыть лишим не будет и после промывки продуть воздухом, если есть компрессор (они в консерванте). Смазывать же будете новой. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342413 Опубліковано: 10 квітня , Marafon333 написав: Дистанційне кільце перевірив. Воно ровне, має однакову товщину. Ці нові радіально упорні підшипники треба перед змазкою і установкою промивати? Перевірте ще перпендикулярність червоних площин до осі обертання шпинделя. Якщо будуть не перпендикулярні, зовнішні обойми підшипників будуть зажаті не рівномірно. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342418 Опубліковано: 11 квітня 5 годин тому, Tarasyk написав: Якщо будуть не перпендикулярні, зовнішні обойми підшипників будуть зажаті не рівномірно. И крышки то же стоит проверить 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342421 Опубліковано: 11 квітня 15 годин тому, Nikita написав: Промыть лишим не будет и после промывки продуть воздухом, если есть компрессор (они в консерванте). Смазывать же будете новой. Я вже зібрав шпіндель. Підшипники не промивав- вони були герметично запаковані. Крім того, почитавши довідник SKF, не зустрів там вимоги промивання.т Надіюсь що у процессі виробництва їх промивали. Набив універсальною змазкою з літієвим загущевачем- "Multifak T EP 2". 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342425 Опубліковано: 11 квітня (змінено) , Marafon333 написав: EP 2 Не густая? Глянул Класс NLGI у Kluber Isoflex такой же, считал что меньше Змінено 11 квітня користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342437 Опубліковано: 11 квітня 5 годин тому, Marafon333 написав: Я вже зібрав шпіндель. Підшипники не промивав- вони були герметично запаковані. Крім того, почитавши довідник SKF, не зустрів там вимоги промивання.т Надіюсь що у процессі виробництва їх промивали. Набив універсальною змазкою з літієвим загущевачем- "Multifak T EP 2". Промываю для своего спокойствия и чтобы не смешивать смазки). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342453 Опубліковано: 11 квітня , Marafon333 написав: Так теоретично схема О наче більш "жорстка" 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342454 Опубліковано: 11 квітня (змінено) , gesichtslos написав: З цього матеріалу не зовсім ясно, як це стосується ТВ-16. Змінено 11 квітня користувачем Marafon333 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342464 Опубліковано: 11 квітня , Marafon333 написав: З цього матеріалу не зовсім ясно, як це стосується ТВ-16. З ваших слів не зовсім зрозуміло, як ви розумієте "жорсткість" опори... Там на картинці два приклади: верхній -"0", нижній -"Х" І перші два абзаци до них.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342485 Опубліковано: 12 квітня Ну в тому скані, мова йде що по схемі "а" будуть додаткові навантаження на підшипник, що приводить до його більшого зносу. А про механічну жорсткість вузла- ні слова. Як по мені, то схема "Х" завідомо "в програші" по жорсткості. Бо передбачає "ковзаючу" посадку підшипників у корпус. А "ковзаюча" посадка деталей - це "по-любому" зазор ! Феніта.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342505 Опубліковано: 12 квітня Ви то знаєте! Ви то вмієте! Ви на тім всьо розумієте!.. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342508 Опубліковано: 12 квітня Я навів свої аргументи вище. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342711 Опубліковано: 19 квітня Бабку зібрав. Натяг наче виставив. При отжимі ричагом довжиною 45 см, люфт 1/2 соткі, з навантаженням 6 кг. При обкатці на середніх обертах, за 10 хв темп піднялась десь на 8 градусів. Від руки шпіндель крутиться тугенько. Залишити так? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342712 Опубліковано: 19 квітня (змінено) А як правильно виставити натяг радіально упорних підшипників? Змінено 19 квітня користувачем Marafon333 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342713 Опубліковано: 19 квітня Фото процессу 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342742 Опубліковано: 21 квітня (змінено) При 10 кг, якщо врахувати важель, це приблизно 100 кг люфт 12 мікрон. Сьогодні дотиснув гвинти кришкі . Підшипники гріються, станина 15 грд, а опори 37-39. Візьму пірометр, визначу точніше. Змінено 21 квітня користувачем Marafon333 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342799 Опубліковано: 23 квітня 100кг - то дуже багато, ви шпиндель гнете, й деформацію окрім зазору міряєте. Треба ловити момент коли зазор вибрався, а деформація від вигину ще не почалася. До того ж ви ще міряєте ймовірний люфт/розтяг болтів якими прикручена ПБ до станини. Ставте індикатор на ПБ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342839 Опубліковано: 24 квітня Не думаю, що дробління при від різанні, у Вашому випадку було повязане зі шпінделем пб. Ви перевіряли зазори між супортом і станиною? Особливо задню сторону супорта, бо при відрізанні, якщо там є неприпустимий зазор, Ваш супорт буде підривати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342842 Опубліковано: 24 квітня 8 годин тому, влад55 написав: Не думаю, що дробління при від різанні, у Вашому випадку було повязане зі шпінделем пб. Ви перевіряли зазори між супортом і станиною? Особливо задню сторону супорта, бо при відрізанні, якщо там є неприпустимий зазор, Ваш супорт буде підривати. Суппорт у мене наново шліфований. Планки підогнані. Зазор звичайно є, але на крайніх положенях станини суппорт клинить- зазор вибирається. Крім того, на ТВ-16 суппорт може зажиматись до станини (винт на задній частині суппорта). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах