Едвард

Глюк китайського електровелосипеда

19 повідомлень у цій темі

Доброго часу доби усім,приволокла сусідка чудо китайського велопрому..

Різко знизилась швидкість,з 42км/год до 20км/год,+ почались глюки з фарою-сам по собі загоряться ближній

АКБ поміняні,свинцеві, заряджені до 50V,

Але,під час руху,показометр різко падає до повного розряду,після перезапуску-знову показує повний заряд,+пищить штатна сигналізація...

На останньому фото-розєднана фішка,як сказано хазяйкою-так йшло з заводу(чудо бралося новим)

Може бути таке,що полетів блок управління?

17126474393307189875938384541837.jpg

17126474685156184731021126403151.jpg

17126474923302301040514726437024.jpg

17126475434374059623428582665850.jpg

Запобіжники цілі,клеми,фішки не окисленні 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо,що не в тому розділі створив тему,то прошу модератора перенести в потрібний розділ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щось акуми не виглядають новими. Я почав би з перевірки і тестування кожного акума конкретно. Якщо один помирає або слабшає при послідовному з'єднанні то вся збірка стає фігнею і займається саморуйнацією в прискореному темпі. А тут збірка ще й без балансування, тому батареї мають ідеально відповідати одна одній. Тому заряджаємо кожен акум окремо, міряємо опір, і розряджаємо міряємо ємність а заодно знову опір. І от коли будуть зібрані ці дані можна буде оцінити збірку. Дуже схоже на провалений 1 або 2 акума.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Але аккуми не пояснюють, фару. Може звісно і блок... Перевірив би ще напругу і струм що видаює збірка при настанні глюків. Додатково поцепив би вольтметр. Якщо просадка є різка то все таки АКБ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З приладів...тільки китайський тестер,і паяльник...чудо по ходу не нове,не можуть з заводу,бути відсутніми кілька шурупів...

Акумулятори свинцеві 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще одне-усі банки заряджені до 12,5 вольт...но,при вимкненому замку "запалення"...при підключенні провода до акума,якось сильно іскра проскакує...невже він повністю не розриває коло?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перемацали усі клеми...по рівному розвиває максимум 27км/год...і усе... напевно що все-таки потрібно до аккумуляторщика...

, sv80 написав:

Але аккуми не пояснюють, фару. Може звісно і блок... Перевірив би ще напругу і струм що видаює збірка при настанні глюків. Додатково поцепив би вольтметр. Якщо просадка є різка то все таки АКБ.

То все-таки не фара,а якби денний ходовий вогонь,чи катафот...він штатно вмикається при повороті ключа в замку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хотя бы импеданс померять. А потом и емкость замерять.

И можно спросить сколько ездила и как заряжала - каждый день, или иногда.

 

, Едвард написав:

Ще одне-усі банки заряджені до 12,5 вольт.

 

Напряжение не имеет значения - вообще.  Надо знать емкость.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Едвард написав:

З приладів...тільки китайський тестер,і паяльник...

 

Нихром или фехраль тут поможет )) проверять надо на 250+ Ваттах нагрузки где-то. То есть около 0,5Ом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

 

Нихром или фехраль тут поможет )) проверять надо на 250+ Ваттах нагрузки где-то. То есть около 0,5Ом.

Нагрузрчна вилка потрібна ...якої немає...відправляти до авто електрика,бо одною викруткою там нічого не зробиш 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

Хотя бы импеданс померять. А потом и емкость замерять.

И можно спросить сколько ездила и как заряжала - каждый день, или иногда.

 

 

Напряжение не имеет значения - вообще.  Надо знать емкость.

Заряджала по мірі розходу батарейки ,зі слів...на зиму банки знімались,щоб не перемерзли

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Едвард написав:

Ще одне-усі банки заряджені до 12,5 вольт...но,при вимкненому замку "запалення"...при підключенні провода до акума,якось сильно іскра проскакує...невже він повністю не розриває коло?

12,5 скорее всего конец очень близок. Если при подключении автолампы (1-1,5 ампера (габариты)) просадка напряжения очень быстрая (до минуты ниже 12,2) - конец уже пришел.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

4 години тому, Едвард написав:

Заряджала по мірі розходу батарейки ,зі слів...на зиму банки знімались,щоб не перемерзли

 

Вопроc в количестве циклов... и емкости.

Автоелектрик умеет емкость мерять? Он молодец!

Правда нагрузочная вилка - для стартеров . Там тот мотор 1250 ватт. . Но на сколько вольт ... на 48 или 60! 20А! А вилка это обычно 125А+- Если не на больше. Добьете той АКБ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если совсем с приборами плохо, то можно автоламп насколько в паралель и получится загрузка нормальная. И вот перемычки все откинул и к каждому АКБ цепляешь лампочки и замечаешь время просадки до 10.5. или 11вольт в такой способ можно получить ориентир на ёмкость. А вообще сейчас у многих китайских зарядках есть и тестер сопротивления АКБ. Батареи предварительно зарядить до одинаковой напруги, но отдельно. Если батареи не агм то можно ещё плотность замерить электролита но в каждой по 6 банок - муторно.и рефлектометр нужен

Кстати если все разряжены одинаково, то по зарядке также можно судить. Чем быстрее батарея зарядились тем хуже.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sv80 написав:

Если совсем с приборами плохо, то можно автоламп насколько в паралель и получится загрузка нормальная. И вот перемычки все откинул и к каждому АКБ цепляешь лампочки и замечаешь время просадки до 10.5. или 11вольт в такой способ можно получить ориентир на ёмкость. А вообще сейчас у многих китайских зарядках есть и тестер сопротивления АКБ. Батареи предварительно зарядить до одинаковой напруги, но отдельно. Если батареи не агм то можно ещё плотность замерить электролита но в каждой по 6 банок - муторно.и рефлектометр нужен

Кстати если все разряжены одинаково, то по зарядке также можно судить. Чем быстрее батарея зарядились тем хуже.

Банки усі по 12,5 вольт,закриті,тобто густину електроліту не поміряєш...

Поїде бабулька на СТО до електрика,де є необхідне начиння,бо...розбереш,а завтра бог зна будеш,то то ще той гемор

Дякую усім за підказки

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Едвард написав:

Ще одне-усі банки заряджені до 12,5 вольт.

Акамулятори дохлі або пересохли. Можна вскрити кришки,під кришками гумові пробки. Під кожну пробку шприцом додати по 5 кубиків електроліту (не води) і на зарядку. Якщо оживуть- добре, не оживуть- туди їм дорога.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там и электролит может быть  загущенный ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заряджати  не довго (не всю ніч), 2-3 години кожен

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, Едвард написав:

Ще одне-усі банки заряджені до 12,5 вольт

Якщо на відімкнених акумуляторах 12,5В - вони не заряджені.

13 години тому, Едвард написав:

З приладів...тільки китайський тестер

Достатньо, щоб побачити дохлі акуми. Ставите того ровера на дві цеглини, щоб колеса висіли, вмикаєте і газуєте один раз, дивлячись на тестер, підключений до акумулятора. Впаде під навантаженням нижче 12,0 від 12,5 - акумулятори в сміття. 12,5 - це десь 60% заряду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку