#28860 Опубліковано: 7 квітня, 2017 ну а теперь смотри с другой стороны. отодвинул суппорт влево, смазал, отодвинул вправо. если направляющие ровные (после шлифовки) то смазка тупо соберется кареткой и ничего не останется. если же разбивка будет на них, то зайдет под каретку. не ну я про количество смазки говорю не в смысле все останется или все сотрется, а больше останется или больше сотрется 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28862 Опубліковано: 7 квітня, 2017 (змінено) 9 минут назад, aegis сказал: ну а теперь смотри с другой стороны. отодвинул суппорт влево, смазал, отодвинул вправо. если направляющие ровные (после шлифовки) то смазка тупо соберется кареткой и ничего не останется. если же разбивка будет на них, то зайдет под каретку. не ну я про количество смазки говорю не в смысле все останется или все сотрется, а больше останется или больше сотрется Там тавотніци є, чітко під супорт на напрямні мастило закрапується. До того ж нові щіткі з фторопласту будуть щильні по краях супорта. Вони і триматимуть мастило під супортом. Змінено 7 квітня, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28864 Опубліковано: 7 квітня, 2017 ну смотри сам. тонкий слой масла (который в ямках) имеет высокую жесткость, так что есть там неровности или их там нет всеравно по большому счету 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28865 Опубліковано: 7 квітня, 2017 5 минут назад, aegis сказал: ну смотри сам. тонкий слой масла (который в ямках) имеет высокую жесткость, так что есть там неровности или их там нет всеравно по большому счету Звісно я подивлюся як воно буде. Розбивку/мороз нанести можна буде швидко в разі потреби. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28891 Опубліковано: 8 квітня, 2017 Мені процесс дуже імпонує. Свіжий погляд на відновлення, без зайвих заяв - виявив недолік- виправив. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28937 Опубліковано: 8 квітня, 2017 18 часов назад, Саша сказал: Класичні методи ремонту тут не дуже пасуватимуть. Теж займаюся реставрацією станини, також бачу що верхній твердіший шар знявся, а далі чавун шкребеться дуже легко.Також планую ставити зедекс, може й справді не обов,язково робити мороз,бо затреться скоро. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28968 Опубліковано: 8 квітня, 2017 4 часа назад, Cергей сказал: Теж займаюся реставрацією станини, також бачу що верхній твердіший шар знявся, а далі чавун шкребеться дуже легко.Також планую ставити зедекс, може й справді не обов,язково робити мороз,бо затреться скоро. Я планував зробити розбивку півмісяцем вже поверх шліфовкі, при потребі. Такого штибу: Мені здається півмісяць краще затримуватиме мастило на призмі, ніж то зробить пряма розбивка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28972 Опубліковано: 8 квітня, 2017 44 минуты назад, Саша сказал: Мені здається півмісяць краще затримуватиме мастило на призмі, ніж то зробить пряма розбивка. Гарна чешуя,шкода що для такої краси в нас малі площі але варто спробувати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29029 Опубліковано: 9 квітня, 2017 Я впевнений - найкраще- коли масло на призмах поновлюється- памятаєте насоси лубрикатори на фрезерних станках.... І чим регулярніше- тим краща геометрія 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29032 Опубліковано: 9 квітня, 2017 54 минуты назад, Владимирович сказал: Я впевнений - найкраще- коли масло на призмах поновлюється- памятаєте насоси лубрикатори на фрезерних станках.... І чим регулярніше- тим краща геометрія Я також про це міркував. Та й з заводу напрямні верстатів йдуть шліфовані, без лузгі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29034 Опубліковано: 9 квітня, 2017 12 минуты назад, Саша сказал: з заводу напрямні верстатів йдуть шліфовані, без лузгі. на заводе делают часто как быстрее. процесс шабрения имеет сильно непредсказуемый результат по производительности, в то время как шлифовка может быть менее точным способом обработки, но более быстрым и с определенной ритмичностью... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29036 Опубліковано: 9 квітня, 2017 5 минут назад, aegis сказал: на заводе делают часто как быстрее. процесс шабрения имеет сильно непредсказуемый результат по производительности, в то время как шлифовка может быть менее точным способом обработки, но более быстрым и с определенной ритмичностью... Так, до того ж у Пекеліса є таке, що шабрування є дорогим методом для заводу. А в умовах масового виробництва навіть уявити важко. У мене така спеціфіка- вертат потрібен з точністю переміщень. Партій краму я не роблю, того в мене немає інтенсивних переміщень супорта по напрямних. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29037 Опубліковано: 9 квітня, 2017 Шабрити, шліфувати, строгати- всі операціі підходять для отримання певноі чистоти поверхні- і все залежить від потреб та можливостей. Якщо є можливість- шліфовати з необхідною точністтю- то навіщо вигадувати велосипед. Як нема можливості- користуються альтернативою, головне мати час і натхнення. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#29882 Опубліковано: 14 квітня, 2017 Вітаю. Процес тривав. Закінчую останню призматичну напрямну - ЗБ і люнєта. Роблю відбиток лінійкою ШД-630. Далі шабрування. Перевірка індикатором відхилення.Ще раз відбиток, для оцінки наступного шліфування. І шліфування із ЗОР. І повторне прикладання ШД-630 для оцінкі контакту: Далі треба розібратися з привалочними площинами КП. Там таке криве литво..., що утворилася шпарина близько 0,8 мм. Болгарочка і шабрування по лінійці. Кутова лінійка на 1 м., - важкенька. Підкачаю м'язи! 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#30649 Опубліковано: 18 квітня, 2017 (змінено) Боротьба тривала... Гвинтонарізний вал не був паралельним до напрямних. Непаралельність складала близько 2,5 десяток у обидвох площинах. Одну я міг підкоректувати рухом сережкі, а в горизонті треба було шабрити. Але спершу усуваю впирання коробкі у верстат, так все криве... План по валу на заводах срср, пригадую. Ніхто на якість уваги не звертав. Отже, НГФ мені на допомогу: Все, коробка встала на своє місце без перекосу: Через пару годин шабрування, і болгаркою також..., площини співпали: Далі буде. Змінено 18 квітня, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#31132 Опубліковано: 21 квітня, 2017 Прийшов час женити станіну і ЗБ. По показам індикаторів у двох площинах процес йде: Пішло добре, я був налаштований на складніщий процес. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#31181 Опубліковано: 22 квітня, 2017 @Саша высота центров не ушла? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#31182 Опубліковано: 22 квітня, 2017 33 минуты назад, aegis сказал: @Саша высота центров не ушла? Це вагомий момент. Думаю вияснити це при підгонці ПБ до станіни. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#31300 Опубліковано: 22 квітня, 2017 (змінено) 14 часа назад, aegis сказал: @Саша высота центров не ушла? Сьогодні майже закінчив з посадкою ЗБ. Поміряв висоту від станіни до нерухомого центра вкладеного в конус ЗБ. Вийшло 108 мм. Це як в паспорті. Трохі шкода. Я сподівався , що ЗБ трохі опуститься і тоді я підклею підкладочкі під неї як під супорт. А тепер виходе, що ні. ЗБ буде їхати по станіні - чавун по чавунові + мастило. Змінено 22 квітня, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#33357 Опубліковано: 6 травня, 2017 Вдалося мені посадити і передню бабку. Не легко було, бо при затягуванні болтів бабку веде. Але вдалося. Суппорт. Спроєктований так, що дрібна стружка набивається до поперечного гвинта. В те місце проситься кювета-стружкозахист. Якщо кювету загерметизувати, то можна налити мастило і гвинт поперечної подачі купатиметься в ньому разом з бронзовою гайкою і ніяка стружка ім не завадить. Отже: Поперечна подача почала вирівнюватися. Але, щоби не знімати багато чавуну і зберегти шкалу поворота малої продольної між фарбуванням і шабруванням я трохі вигінаю деталь в потрібний мені бік грубою струбциною: Отакє. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34145 Опубліковано: 11 травня, 2017 (змінено) Напрямні поперечної подачі на супорті. Непаралельність сягала - 0,1 мм. Як воно працювало 33 роки? Роблю по лінійці із замірами мікрометром і рівнем: Також контроль на фарбу по зробленій поперецчі: Борюся. Змінено 11 травня, 2017 користувачем Саша 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34864 Опубліковано: 15 травня, 2017 Клин поперечної подачі був нерівний, отже шабрую: Сталь піддається шабруванню , звісно не так як чавун. Наніс мастильну змійку на поперечну карєтку: Як я то зробив? Просто! Зробив спочатку хвилястий шаблон, закріпив його струбцинами і по ньому гравером нарізав. Лінійка (шаблон) ось: 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#34991 Опубліковано: 16 травня, 2017 Клину тепер бракувало товщини. Наклеїв текстоліт поліурєтановим герметиком на нерухомий бік клина: Наклейка дуже міцна, зрізати можна лише монтажним лезом. Так він виглядає зі своєї шпарини потовщений текстолітом: Наніс фарбу всередину шпарини і шабрую клина: Текстоліт добре передає контакт на фарбу, змінюючи синій колір на чорний. Лише треба поматувати текстоліт наждачним папером перед тим. Коли клин майже сховався у шпарині я зупинив шабрування: Тепер, можна переходити до супорта. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36182 Опубліковано: 23 травня, 2017 Супорт. Наклеювання текстолітових смужок : Автомобільна малярна стрічка захищає супорт від приклеювання до станіни. Це замість мастила, що намащується... Клей (поліурєтановий герметик) застигає за 2-3 години, але в моєму випадку пройшло 2 доби. Знімаю: Надлишкі затверділого клея легко видаляються: Далі мастимо станіну фарбою, накладаємо супорт, робимо заміри індикатором і починається шабрування: Але шабер має бути загострений і довений, так само як і для чавуну. Тоді шабрування йде приємно. Шабрую вже другий день, по троху роблячі заміри, щоби вевести коректний стан супорта. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36587 Опубліковано: 26 травня, 2017 Закінчую супорт. Роблю мастильні канавкі: Велика допомога тепер - наявність відео, з котрих можна навчитись або зауважити корисні дрібниці. Подивився я відео із зауваженнями щодо ЗБ і собі це виправив: Отвір по краях намастив фарбою і за відбитком прорізав його у накладці: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах