#81031 Опубліковано: 6 січня, 2018 Хелп, кто может растолковать как подключить пакетник на 2 скорости на данном апарате .. уже второй час мозгую как оно там те замкнуть те розомкнуть ... замахался . вот фото пакетника .(пкп 25 24 115 ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81033 Опубліковано: 6 січня, 2018 примитивную схемку по цифрам и ту не найти . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81036 Опубліковано: 6 січня, 2018 (змінено) схема підключення? в двигунах вони різні. так само вожуся. перед цим всі імпортні успішно підключив а совієтський не вдається. Змінено 6 січня, 2018 користувачем ALTOS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81040 Опубліковано: 6 січня, 2018 осьо 8 минут назад, ALTOS сказал: схема підключення? тут як і у всих перша 3 розімкнуті на други три подаем фази . потомі друга на розімкнуті подаемо фази а ті закорочуем я ніяк не вдуплю . мені аби хто сказав яку фазу на яку цифру кидать і з якой виводить 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81050 Опубліковано: 6 січня, 2018 Є в кого які варіанти ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81053 Опубліковано: 6 січня, 2018 Не все так просто,хлопці. В мене в заточному 2 швидкості. При перевезенні обірвали провода. Підключили по кольорах,а один дротик не знали куди пристроїти на пакетнику. Ламали довго голову,пару днів з електриком, і схему мали. Там залежить ще до яких виводів на двигуні підключити. Якщо зробите навпаки,то двигун запускається , але робить шумно,якось тяжко і з не тою частотою,що потрібно. Порадив би знайти електрика з якогось заводу,який має з цим діло. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81057 Опубліковано: 6 січня, 2018 10 минут назад, Валера сказал: Не все так просто,хлопці. в мене з заводу я знаю де провода на 700 об де на 1500 . і знаю як іх замкнуть . проблема в тому шо не знаю як в пакетнику то розібрать все 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81062 Опубліковано: 6 січня, 2018 потрібна схема самого двигуна, вони по різному підключаються. в мене в совієтському на зірку одна швидкість а на трикутник інша - потрібна схема. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81064 Опубліковано: 6 січня, 2018 із схеми ото 1 минуту назад, ALTOS сказал: потрібна схема самого двигуна, все шо є . короче пішов щя закину і мать його , тут ще будем мозги е. коли і хто той двіжок наматував .... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81065 Опубліковано: 6 січня, 2018 Схема Даландера. На переключателе с торца должна быть маркировка с номером схемы переключателя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81066 Опубліковано: 6 січня, 2018 http://elektroservice.com.ua/upravlenie-indikaziya/58-pereklyuchateli/223-pereklyuchateli-kulachkovye-pku3.html http://www.electroprofi.ru/apator/pdf/4g_apator_07.pdf http://www.a-t-c.ru/docs/4g-13.htm 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81070 Опубліковано: 6 січня, 2018 (змінено) На монтажной электросхеме в скобках номера выводов переключателя. Л с цифрами - линия ( приходящие фазы ), 4С1-4С2-4С3 8С1-8С2-8С3 - выводы двигателя для 4 и 8 полюсов. Змінено 6 січня, 2018 користувачем Богдан7 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81076 Опубліковано: 6 січня, 2018 Виводи пакетника: 1,3 - фаза 1, 9,11 - фаза 2, 14,16 - фаза 3, 2,6 - вивід двигуна 8С1, 8,10 - вивід двигуна 8С2, 5,7,13 - вивід двигуна 8С3, 4 - вивід двигуна 4С1, 12 - вивід двигуна 4С2, 15 - вивід двигуна 4С3. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81110 Опубліковано: 6 січня, 2018 2 часа назад, Curandero сказал: 1,3 - фаза 1 між ними повинна бути перемичка ? на тих 2-х є перемички штатні ,на 1,3 нема ,третя на 5.7 тіпу штатна . перекидать ? 2 часа назад, Curandero сказал: 9,11 - фаза 2, 14,16 - фаза 3, 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81120 Опубліковано: 6 січня, 2018 (змінено) , Artem1ks написав: між ними повинна бути перемичка ? на тих 2-х є перемички штатні ,на 1,3 нема ,третя на 5.7 тіпу штатна . перекидать ? По паспорту так. В мене статор перемотаний, одна швидкість, пакетника нема взагалі, тому не скажу точно, але по тому, що паспорті здається все правильно. П. С. В кого рідна комплектація, наскільки нижче площини підручників від осі шпінделя? Змінено 6 січня, 2018 користувачем Curandero 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81123 Опубліковано: 6 січня, 2018 4 минуты назад, Curandero сказал: наскільки нижче площини підручників від осі шпінделя? я б глянув ну в мене все от автомата 1 го і світло не включю )) наждак той як тільки підключив як заклацав 2 часа назад, Curandero сказал: 8,10 - вивід двигуна 8С2, 5,7,13 - вивід двигуна 8С3, от такого не пойму треба подать на любу з тих цифр провід с двіжка і закоротить с остальними 2 ма чи що ? 5.7.13 зра зірвусь 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81127 Опубліковано: 6 січня, 2018 На обидва контакти, тобто там до одного з них зажимається провід і кидається перемичка на ще один. Там де три цифри це при замиканні вершин трикутника(в паспорті очепятка ВС3 це 8С3), зараз розпишу алгоритм роботи. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81128 Опубліковано: 6 січня, 2018 Только что, Curandero сказал: На обидва контакти, тобто там до одного з них зажимається провід і кидається перемичка на ще один. Там де три цифри це при замиканні вершин трикутника(в паспорті очепятка ВС3 це 8С3), зараз розпишу алгоритм роботи. давай а то не розтолкую 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81134 Опубліковано: 6 січня, 2018 По скану з паспорта, який викладено вище: При нижчій швидкості замикаються між собою контакти пакетника: 1-2(подається фаза 1 на вивід движка 8С1), 9-10(подається фаза 2 на вивід движка 8С2), 13-14(подається фаза 3 на вивід движка 8С3), При вищій швидкості замикаються між собою контакти пакетника: 3-4(подається фаза 1 на вивід движка 4С1), 11-12(подається фаза 2 на вивід движка 4С2), 15-16(подається фаза 3 на вивід движка 4С3), 5-6 і 7-8 замикаються між собою виводи движка 8С1, 8С2, 8С3. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81200 Опубліковано: 7 січня, 2018 3 часа назад, Curandero сказал: 1-2(подається фаза 1 на вивід движка 8С1), фаза заходе на 1-чку а виходе на 2-йкі яка йде на обмотку , так ? еще теперь и провода потерял ) какие на 700 об какие на 1500 теперь загадка ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81206 Опубліковано: 7 січня, 2018 8С - 750 об/мин, 4С - 1500. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81219 Опубліковано: 7 січня, 2018 7 часов назад, Богдан7 сказал: 8С - 750 об/мин, 4С - 1500. У меня 1 пучек и второй ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81262 Опубліковано: 7 січня, 2018 12 години назад, Artem1ks написав: фаза заходе на 1-чку а виходе на 2-йкі яка йде на обмотку , так ? еще теперь и провода потерял ) какие на 700 об какие на 1500 теперь загадка ) Так. Подаєте на один пучок три фази, потім на другий, там відразу стає ясно на якому пучку двигло не виходить на режим, закорочуєте вільний пучок і тестуєте знову, картина відразу прояснюється. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81530 Опубліковано: 8 січня, 2018 https://vk.com/videos155794713?z=video155794713_456239089%2Fpl_155794713_-2 (не знаю як відео залить ..) короче ось силка . чьотко робе ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#81531 Опубліковано: 8 січня, 2018 Малоінформативно, це як було, чи вже після всієї писанини так підключити вдалося? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах