#118851 Опубліковано: 25 червня, 2018 Чи можливо хтось має досвід ремонту промислових енкодерів (можливо займався таким чи знає когось хто вже таке робив)? Суть питання наступна: є в наявності отакий енкодер https://www.sick.com/us/en/encoders-and-inclination-sensors/incremental-encoders/dgs35/dgs35-1h402048/p/p50614 на 2048 імпульсів та на A B Z канали проблема в тому, що пряцює лише A (перевіряв осцилографом), потрібно оживити ще хоча б Z (точку нуля) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119701 Опубліковано: 1 липня, 2018 Я бы попытался починить ваш энкодер. Но позже. Сейчас в отпуске. Если не решите проблему раньше - пишите начиная с 10-го июля. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119726 Опубліковано: 2 липня, 2018 Займався успішно, але конкретно такий конструктив мені не траплявся. Ви напишіть, що саме Ви хочете: знайти майстра, або порад по ремонту? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119762 Опубліковано: 2 липня, 2018 Дякую за відповідь, думаю що краще майстра, я хоч з електронікою дружу але по енкодерах багато досвіду не маю. Ефективніше було б якби хтось взявся поремонтувати 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119901 Опубліковано: 3 липня, 2018 То вірне рішення. Думаю, @Одессит Вам скорше допоможе. Якщо час чекає (до морозів ) і ніхто не візьметься, то звертайтеся . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122389 Опубліковано: 20 липня, 2018 Починилось. Каналы А и В. Индексная метка. В электронике главное - механика! В данном случае внутри энкодера мусор поцарапал индексный диск и интерференционную пластину ИК-излучателя. Разборка (акриловый диск на клею, зараза). Полировка. Механическая калибровка излучателя до получения одинаковых по амплитуде и сдвинутых на 90 электрических градусов сигналов АВ после предусилителя. Повезло что царапало со стороны обратной меткам нанесённым на диск. 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122512 Опубліковано: 21 липня, 2018 Что-то градусов получилось больше, чем надо . Хотя при таком разрешении попасть в норму вообще большая пооблема, особенно после полировки. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122541 Опубліковано: 21 липня, 2018 @Fyva спасибо за замечание! Вы абсолютно правы: попахивает халтурой... Уточнил калибровку. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122556 Опубліковано: 21 липня, 2018 Совершенно другое дело! Теперь прям идеально. Теоретически, теперь и репер должен был подравняться и его двоение уйти. Хотя, это зависит от типа оптики и логики его формирования по электронике. Главное, чтобы он не ухудшился. Проверьте на всякий аварийный.? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122560 Опубліковано: 21 липня, 2018 Он двойной по жизни. Такое бывает частенько. При вращении в обратную сторону картина меняется на 180 гр. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122566 Опубліковано: 21 липня, 2018 Раз меняется, значит что-то сдвинуто или растянуто по времени, скорее всего, в канале репера. Обычно он формируется из 3-х сигналов так, что если сигнал репера на входе длиннее 270 градусов (относительно А В каналов) или пояляется с запозданием, то вылазит такая бяка. Подозреваю, надо его сдвинуть на градусов 10-15, если есть возможность. Скрытый текст Я тут разумничался, не примите за "наезд", просто пытаюсь делиться информацией, надеюсь, полезной всем 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122569 Опубліковано: 21 липня, 2018 @Fyva Я ещё тщательней уточнил. И таки он стал одиночным и по прежнему синхронным с каналом В. Насчёт 10-15 градусов то занадто, конечно. Там всё что можно подвигать друг относительно друга не более 1-го градуса в сумме. Как формируется R я в курсе. Просто на эти микрухи информации ноль (что-то заказное с "левой" маркировкой (предусилитель 2010-LS и интерполятор 2015-LS без обозначения производителя)). И ни с одной из мне известных они не "бьются". Вот и приходится гадать... А поумничать когда на то есть основания очень даже полезно 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122571 Опубліковано: 21 липня, 2018 (змінено) 14 минуты назад, Одессит сказал: Насчёт 10-15 градусов то занадто, конечно. Я имел ввиду "электрические градусы", т.е. по осциллограмме, где видно репер, относительно других каналов. Ну, теперь полный зачёт. А насчет заказных деталей, особенно у японцев, так это да, напрягает сильно при ремонтах и тянет время. Змінено 21 липня, 2018 користувачем Fyva Дополнил 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122583 Опубліковано: 21 липня, 2018 можливо будуть фото як така штука влаштована. так би мовити faq для підростаючого покоління 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122586 Опубліковано: 21 липня, 2018 40 минут назад, voronin_10 сказал: можливо будуть фото як така штука влаштована. так би мовити faq для підростаючого покоління Честно говоря провтыкал пофоткать. А ещё раз разбирать не хочется. Общий вид есть по ссылке ТС на документацию. Внутри всё достаточно тривиально: круглая печатная плата с тремя микросхемами (предусилитель сигнала оптопар, интерполятор, формирователь выходного сигнала). Несколько примечателен тот факт(ы), что оптопары в бескорпусном исполнении приклеены к плате с нижней стороны и их выводы приварены золотыми проволочками к дорожкам платы. Т.е. деталь по-сути несменная. Излучатель представляет собой обычный ИК-светодиод дооборудованный щелевой решёткой (сканирующая маска).Классика. Не самое лучшее исполнение маркерного диска - акрил а не стекло. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122618 Опубліковано: 21 липня, 2018 Если очень интересно, поищу свои старые фото энкодера, не этого, но принцип не меняется. Если найду. Когда-то давно восстанавливал в срочном порядке эти "золотые проволочки". 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122620 Опубліковано: 21 липня, 2018 1 минуту назад, Fyva сказал: Когда-то давно восстанавливал в срочном порядке эти "золотые проволочки". Так вопрос-то не "проволочках". А в том, что приобрести запчасть практически невозможно. Да и пёссым. При таких глубоких ремонтах зачастую проще приобрести новый-не новый но исправный энкодер. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122621 Опубліковано: 21 липня, 2018 Так отож :-) Заказать можно было у производителя, но срок поставки в Украину около пары месяцев. А оборудование надо запустить "вчера". Энкодер миниатюрный, ничего распространенного не втулишь на замену. А то, что влезет, тоже из-за рубежа надо было ждать, а потом химичить переходники и т.п. Просто фото ремонта именно того энкодера должны где-то быть. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122804 Опубліковано: 23 липня, 2018 Обещанные фото. Энкодер на 500 импульсов, с металлическим диском. Общий вид (кто-то его уже вскрывал, судя по вмятинам): Скрытый текст Без крышки: Скрытый текст Блок оптики: Скрытый текст Разобранный. Всё было приклеено/приплавлено/приварено. Только диск крепится стопорной шайбой: Скрытый текст Модуль фотоприемников после восстановления. Кто паял тонкое золото (или позолоченное что-то) обычным припоем, знает, как быстро оно растворяется в припое. Так что тут было не до красоты. Плюс всё залито каким-то прозрачным компаундом, пришлось сначала зачищать: Скрытый текст Более крупно: Скрытый текст C установленной назад решеткой. "Коцки" остались от разборки, лучше не получилось бы. Главное было "поймать место": Скрытый текст Всё благополучно работает. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#123442 Опубліковано: 27 липня, 2018 Всем добрый день! А энкодеры Mitsubishi кто-нибудь пробовал чинить (настраивать)? Марка энкодера OSA18-130 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#123467 Опубліковано: 27 липня, 2018 Абсолютные мне в ремонт пока не попадались. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182763 Опубліковано: 6 червня, 2019 Всім привіт, можливо пишу не зовсім в потрібній темі якщо так то вибачте, маю таку проблему, придбав китайський електромобіль не на ходу, завіз на ремонт - там майстер сказав що не справний енкодер, сам енкодер не торкається вала, шукав такі в інтернеті - не знайшов, подібних теж не можу знайти, чи є можливість відремонтувати його? Зарання дякую за відповідь. Фото додаю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182780 Опубліковано: 7 червня, 2019 Не зрозуміло що воно, де, звідки і куди. Але по фото та опису зхоже на або просто датчик Хола, або на магнітний енкодер. В залежності де воно стоїть. Скоріш за все друге. У всякому разі треба проектувати щось взамін. Бо дуже часто китайські вироби (і не тільки) виготовляються на замовних елементах і їх неможливо придбати окремо. Взагалі, для початку мало інформації. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182797 Опубліковано: 7 червня, 2019 Знайшов фото подібного двигуна до того що встановлений у мене в автомобілі, там правда енкодер інший, але розташування таке ж. Майстер каже що вал розташований рівно з корпусом двигуна і на ньому магнітік актуатор. Плюс місця додатково практично немає щоб встановити щось крупніше. В інтернеті знайшов характеристики даного авто. http://www.evalbum.com/4398 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182852 Опубліковано: 7 червня, 2019 Так, то енкодер. Думаю, поремонтувати рідний навряд чи вийде, якщо компаунд, яким воно залите, твердий, а не гумовий. Якщо компаунд м'який, то треба дивитися/думати чи можна щось зробити. Можна при деяких умовах (див. нижче) спроектувати новий. Розміри там достатні. Тільки то потребує багато зусилль та часу. Якщо двигун не один і є такий робочий у наявності, то треба зняти якось дані як енкодер під'єднаний, як живиться та який/які сигнали видає (аналог, цифра, кодований, і т.д) і на цій основі розробити новий. Магніточутливі мікросхеми-енкодери можливо придбати і на їх базі спроектувати. Але то дуже муторно і довго. А якщо працюючого датчика немає, то варіантів немає - тільки шукати новий, або ремонтувати. Варіантів раздобути працюючий немає? Чи просто дорого? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах