#121521 Опубліковано: 14 липня, 2018 Добрий день. Недавно став власником фрезерного верстата ВМ 131, в хорошому стані, електро шафа начебто комплектна (основний шпіндель крутиться). І стикнувся зі складністю, такою як документація, вона частково є в інтернеті, але в дуже паскудній якості, щось прочитати не можливо і копія не повного паспорту, а тільки частини. Оскільки це мій перший фрезер і досвіду роботи в мене з такими верстатами немає, то виникла проблема з оправками у вертикальну голову. Оправки ISO 40, але кріплятся дивним чином, і на вертикальній голові якась незрозуміла приспособа з двома пластиковими шлангами, які ідуть в якийсь насос чи ХЗ що це. Прошу допомогти, може хтось ще з таким зтикався, або має такий верстат і знає що це. Фото на опізнання. Дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121526 Опубліковано: 15 липня, 2018 Подайте воздух в шланг который кто то отрезал.... Может быть электросхема целая 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121553 Опубліковано: 15 липня, 2018 Полюбому то в шо шланги входять то електро пневмо клапан, треба компресор, тиск подавати саме в обрізаний шланг, для початку поклацайте кнопкою зажим-розжим інтрументу, якщо клапан клацає то є надія що все запрацює. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121556 Опубліковано: 15 липня, 2018 @karp Коли натискаю кнопку на пульті або на голові то реле клацає. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121561 Опубліковано: 15 липня, 2018 І мені ще цікаво який тиск туди подавати ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121564 Опубліковано: 15 липня, 2018 В в паспорте есть информация? Вот почему то думаю что должна быть) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#121571 Опубліковано: 15 липня, 2018 , bioname написав: В в паспорте есть информация? Вот почему то думаю что должна быть) Підтримую bioname . Якщо не знайдете інфи то на любому компресорі є редуктор , відкручуєте в ноль тиск , і потрохи додаючи пробуєте розжим інструменту , коли почне спрацьовувати добавте ще пів атмосфери , це й буде ваш потрібний тиск . Без тиску інструмент повинен бути постійно затиснутий у пінолі тому ви й не можете вставити оправку. Вам дуже пощастило що ця приблуда стоїть на голові , вона дуже спрощує зміну інструменту . Хоча роблячи висновки з ваших питаннь ви це оцінете ще не скоро ))) Без образ. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122206 Опубліковано: 19 липня, 2018 Може комусь буде цікаво, методом спроб і помилок був досягнутий результат і інструмент вдалось розтиснути і затиснути повторно. Необхідний тиск: 5 бар. Всім дякую за інформацію, бо не знаю щоб робив без вас =) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122250 Опубліковано: 19 липня, 2018 А какие были ошибки?) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122254 Опубліковано: 19 липня, 2018 5 часов назад, HOSTER сказал: Необхідний тиск: 5 бар Какой-то лютый самопал... В 67К25 с гидроотжимом инструмента ИСО-40 примерно такого-же диаметра исполнительного механизма рабочее давление 35 бар. Усилие на штоке при этом - 1000 кг/с (1 тонна)... Маловато у вас. Для реализации такого усилия при 5 бар нужен диаметр поршня не менее 200 мм (на вскидку). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122255 Опубліковано: 19 липня, 2018 Если там паровоз из поршней то можно и не 200 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122292 Опубліковано: 19 липня, 2018 Не знаю чи самопал, але на вигляд як з заводу. Якщо треба то можу зробити детальніші фото. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122312 Опубліковано: 19 липня, 2018 Там тандем стоїть. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах