olkogr

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    466
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    11

olkogr last won the day on 7 апреля

olkogr had the most liked content!

Репутация

225 Отличная

О olkogr

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 02.05.1982

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Тернопіль
  • Имя Пользователя
    Олег

Посетители профиля

456 просмотров профиля
  1. Та там запас по міцності 50 крат. Не бачу великого сенсу
  2. Думаю кольорові фрезою до д4. Сталь меншими.
  3. Ааа, ці гвинти кріплять прижими кареток збоку. А ті що посередині заодно кріплення кронштейна гайки швп та двигуна.
  4. Забув описати один нюанс при роботі крокових двигунів на один вал. Головне не забути при установці двигунів попустити або муфту або шків щоб при включенні живлення двигуни встали як їм потрібно в крок. Тоді все затягуємо.
  5. Це ж крокові двигуни. Можна взагалі на один драйвер повісити , обмотки паралельно або послідовно (залежно чи драйвер паралельно тягне) і все вперед все працює. Перевірено). Якщо це ті що я подумав то якраз каретки і тримають. Я робив вже таке. В мому випадку простіше цільний. На лазері вирізав, зенковку зробив. Сторони підшліфував до розміру і все. Ну якщо хоч комусь цікаво то продовжу).
  6. Двигуни зет. Там буде рейковий привід.
  7. Так я й про те, фрезерну, тоді щось сюди закину.
  8. Просуваємось в проектуванні по трішки. Правда не бачу активності в вітці. Якщо не цікаво то викладу в кінці готовий станочок.
  9. Можливо, я ж самого початку писав що потрібний мануал. Питання в якості його роботи. Всі такі комплекти в тому числі на китайських станках чомусь тільки через аналог пускають. Тому СТеп дір може і бути (є й мітсубіші які мають такі входи але позиціонувння через них не працює) але працює воно погано або взагалі ніяк. Потрібно купувати, юзати, пробувати налагоджувати. Електроніка йде вперед і китайці з кожним разом роблять кращі вироби. Питання хто буде тестером.
  10. Залежить від контроллера яким ви будете управляти.
  11. В тому то і справа що це привід з аналогом на вході (тобто вся робота по позиціонуванні проводиться самою стійкою). Від того і ціна.
  12. У вас з двигунів є вихід енкодера. Тобто можна управляти аналогом зчитуючи положення енкодера зовнішнім контроллером. А сам контроллер двигуна буде брати сигнл енкодера як тахо. Це теж варіант, але краще тоді лінійки завести на контроллер.
  13. А ви паспорт маєте від цього комплекту? Думаю прочитавши його ви трохи розчаруєтесь)
  14. Енкодер описаний в паспорті. 12біт це добре. Їх би вистачило вам з головою. Але сама електроніка режиму позицвонування по швидкісних входах на борту немає. Це я мав на увазі. Є режим швидкості через аналог. Тоді Енкодер використовужться як тахогенератор. А ваші лінійки можна на позицвонування використати. Якщо вам вдасться запустити позицвонування через КАН, і зробити контроллер який би мав на вході степ дір. То можна би було і без лінійок, хоча це зменшить точність станка. Я б не мучився. Зробив би через аналог. По шпинделю, другий роз'єм думаю це кінцевими положення механізму зажиму інструменту. Було б добре мати мануал по шпинделю. Попитайте продавана.