olkogr

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    7/4.71
  • Content count

    1533
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40
`

olkogr last won the day on September 16

olkogr had the most liked content!

Community Reputation

1129 Отличная

5 Followers

About olkogr

  • Rank
    Прописка
  • Birthday 05/02/82

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Тернопіль
  • Имя Пользователя
    Олег

Recent Profile Visitors

4946 profile views
  1. Пишіть в приват координати, на тижні відправлю.
  2. Це ідея. Хоча ще одна паразитка мусить бути... треба обдумати). Зоча фізично це зробити буде набагато складніше.... Доречі якщо кому потрібні шайби з чавуну ВЧ40 можу подарувати).
  3. Ну дядьки то таке, явже давно навчився їм не вірити.... Вони живуть в своєму світі. Клин може відбутись в ідеальній абсолютно жорсткій системі. Якої не існує апріорі. Якщо у вас там виявитсься неточність в долі соток, то воно там натягнеться на ті сотки і все. Справа в тому що у вас биття буде радіальне, а передача руху відбувається тангенціальною складовою. І якщо подивтись на форму зуба і на скільки та точність биття в сотку у вас змістить по евольвенті шестерню, то виявитсься що то буде мікрони, і направленні вони будуть в основному на опору кочення.... І якщо там підшипник кочення, то відповідно навантаження від неточності руху буде мізерне від реального биття. В реальних конструкціях або скрутиться вал або прогнеться опора.... так, під 100 патрон)
  4. Після неодноразвої зміни коснтрукції як завжди вилазять боки... І тут виліз конкретний бік, кабель для поворотки не поміщається при її повному пвороті. Там у станині повно перегородок (щоб часом від цирконію не зігнулось))) ). І вони не дають розпрямитись кабелю. Було вирішено кабель вивести назад, щоб його просто закручувало. Але щоб це зробити потрібен великий сквозний отвір. Причому два(станина 32мм та ребро жорсткості 22мм) . Варіант з розбіркою розглядали але.... Думали думали ну і .... побачите на відео що придумали....
  5. Загниваючий капіталізм.....
  6. Так немає люфту, воно обертається в обидві сторони ідеально і відразу. Питання що є деяка нерівномірність навантаження двигуна при цьому (район 10%). Думаю це якраз закручуються вали). Знач десь є в системі щось не точне, або шестерня ексцентриком чи вал. Чи саме колесо стола. Думаю скоріш за все воно з часом притреться, зявиться люфт і його потрібно буде вибрати....
  7. Я думав ставити, але довгі вали черв'яків самі працюють як торсіони. І все ок.
  8. В нас один двигун який передає через двоступінчатий редуктор оберти на фланець. Зрозуміло що буде люфт (хоча на шестернях з ерозії я його майже не зловив, може кілька соток). Тому вносимо ще таке саме коло шестерен. І як би зрозуміло що це нічого не дась. Але якщо зробити механізм де ми зможемо в другому колі шестерен провертати шестерні одну відноснодргої на валу. То ми зможемо вибирати люфт в зачепленні. Все питання в самому механізмі.... Я свій зробив так як в відео. Думаю є інші варіанти. Але з такою вибіркою є питаня до всіх шестерен. Битття в 2-3 сотки хоча б однієї може призвести до підклинювання....
  9. хммм. Я ж ніби там все розжував). То чому в одну сторону? Та мпросто робимо натяг , подібно як з розрізною шестернею, тільки тут двома колами шестерен.