olkogr

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    15/4,87
  • Публікації

    1 701
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    44
`

olkogr останній раз здобув день на червня 28 2023

olkogr має найбільш улюблений контент!

Репутація

1 247 Відмінна

9 підписників

Про olkogr

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження 02.05.82

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Олег

Відвідувачі профілю

11 572 перегляду профілю
  1. А для чого там плата контролера? В мене зроблено на кількох релюхах.
  2. Є в нас такий на виробництві в дві зміни маслає вже 4 рік. Жорсткість порівняно 1к62 і 16к20 не зрівняна . Точний. Автоматичну коробку звичайно викинули. Ну дуже вона махала мозок. Двигун 11 кВт , частотних і гальмівні резистори вирішують всі питання.
  3. Продають в Хмельницькому координатку, комплектна, на вигляд не зношена. На оптиці. Ціна просто бомба 25000 грн. Шкода верстата бо піде в металолом. Вага десь 3 т. Якщо потрібні координати продавця пишіть.
  4. Який діаметр гвинта і крок? Діаметр втулки?
  5. Яка різьба?
  6. В совку так лили. Зараз є кращі варіанти. Якщо для себе.
  7. І20)
  8. По нормальному в ерозіїі є запалювальний імпульс і робочий. На старих генераторах так прямо і зроблено два генератори в одну лінію. Перший імпульс запалює дугу, далі від другогогенератора підтримується та дуга якийсь час (він задається, і напруга при тому набагато менша ніж при запалі). І так воно імпульсами жарить. Якщо напруга на запалі недостатня (практично коротке) електрод зупиняється, якщо не допопмагає відїзджає назад. І так далі. Всі довжини імпульсів і їх частоту і паузи можна висталяти. Відповідно в готових ерозіях є технологічні таблиці і в залежності від матеріалів електроду та деталі, площі їх стикання, необхідної чистоти поверхні це все налаштовується. якщо робити то все самому вас чекає метод спроб і помилок). І на це можна пів життя потратити (як це роблять відомі фірми). Щоб ви розуміли ерозії 90х років при ті ж потужності генератора працюють в десятки разів менш продуктивно ніж сучасні. І все питання в формі імпульсів генератора ..... І чистота поверхні на сучасних станках 0,05-0,1 на чистовому проході.....
  9. Я що тут раджу розробляти свій сервопривід чи пасок? Лити гуму, штампувати залізо і намагнічувати магніти? Я раджу зі свого досвіду те що буде працювати. Ваш тролінг можете притримати для не розуміючих людей, яких мені і шкода в цій вітці. Ви разом з семеном можете рвати на собі рубахи в той час як інші будуть втілювати в життя свої задуми і насолоджуватись результатом. Я тут якраз для того встряг сюди щоб такі як ви своїм "авторитетом" не відбивали охоту людям в модернізації совкового лайна.
  10. Навчись відповідати за свій тупізм і балаболство. І можливо тоді хтось з тобою почне нормально говорити.
  11. Я вже вам все відповів по темі. І кормити троля не хочеться як тут казали. Прикладом може бути навіть мої верстати які успішно працюють в людей вже 10 рік.
  12. @Semen47 О це семена понесло))). Перехід на особистості - явний признак недолугості і брехливості. Те що ви тут понаписали про сервопривід (одна і та сама мантра) - просто ахінея і ніякого зв'язку з реальністю немає. Не знаю на чому і де ви працювали - але з таким досвідченим "працівником" мені б було шкода вашого роботодавця. Хочете щоб вас не макали? Відповідайте за свої слова. Можна по черзі: "Если правильно пересобрать маслостанцию,добавить всеми нелюбимый "гидроаккумулятор" установить новый шестеренчатый насос, там 40 литров масла в баке ВСЕГО.А вот усилия гидравлики не сравнить с ШВП и серводвигателем" Розкажіть чим допоможе гідроакумулятор та шестеренчастий насос (один з самих неефективних в гідравліці особливо на таких тисках) досконалій роботі шліфовального 3Г71. Яке зусилля розвине гідравліка а яке двигун в 1,5кВт через правильне передаточне? "за 2000 баксов я переберу всю гидравлику на Festo" Крім розказів про Женю з Харкова ніякого обгрунтування як людина має за такі гроші замінити гідравліку в 3л722 . Наведіть приклад хоча б головного насоса від фесто який би туди підійшов. А інакше це все трьоп першокласника який не розбирається в темі.
  13. Це ваші питання що там вам надоїло а що ні. Давайте бути господарем свого слова і не зїзджати на Жень з Харкова і т.д. Цитування робиться для того щоб мокнути деякі частини тіла автора посту. І той автор відповів за свої слова про вартість обладнання. Форум штука публічна, мало того має властивість запамятовування всіх опусів. У вас конкретно написано що ви всі компоненти заміните на фесто. Ще й нові. Своєю брехнею ви тут людей збиваєте з шляху істинного, зараз почнуть всім форумом тут шукати ту примарну гідравліку по таких цінах. Немає ідеальних рішень, всюжи шукається компроміс. Але на даний час за повної відсутності гідравліки в такому верстаті що б тут не пробували довести сервопривід буде рулити як по ціні так і по результату. Якщо ж вона є, комплектна і справна - для роботи в гаражі, я б залишив. Всі нападки на сервопривід вважаю надуманими і адекватних доводів, в її противників не бачу.
  14. Та вже надоїло. @Лесник E. переконувати не буду живіть з гідравлікою. Всі хто тут був думаю зрозуміли що і як. А вас мені шкода, шкода що вам прийдеться жити в світі сервоприводів та систем ЧПК - вам таких ненависних))).
  15. Ви сказали за 2000 баксів всю гідравліку замінете на фесто. А 400 баксів коштує сервопривід про який в тому повідомленні говорилось. Мало того скажу за 2000 баксів замінити в штатній гідростанції ВСІ компоненти на ФЕСТО вам не вийде ніяк. Ну і про бухлішко будете мріяти тільки.