• Announcements

olkogr

Пользователи
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    8/4.75
  • Content count

    1602
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42
`

olkogr last won the day on April 5

olkogr had the most liked content!

Community Reputation

1181 Отличная

7 Followers

About olkogr

  • Rank
    Прописка
  • Birthday 05/02/82

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Тернопіль
  • Имя Пользователя
    Олег

Recent Profile Visitors

6192 profile views
  1. Шум пропаде. Зараз просто все сухе і шорстке. Воно під ЗОР чуть поїздить, притреться і шум пропаде. Це вже перевірено і пройдено).
  2. Залишилось скребки зет поставити, пройтись герметиком , освітлення встановити і по внутрішньому кабінету все).
  3. Я пишу про базові функції які мають бути в частотнику який я б купив порівняно з заводськими . Я ж не кажу ввести векторний режим, внутрішній високошвидкісний ПІД, вхід для енкодера, автовизначення параметрів двигуна і т.д.
  4. А де я про виходи писав? Я писав про гальванічну розвязку задаючого частотного входу від входів управління. І вона є в багатьох перетворювачах.
  5. Зима закінчилась. Потрібно довгобуд зрухати з місця))
  6. Для захисту двигунів є спеціальні теплові реле з налаштуванням або автомати з тепловим захистом. А ці іграшки що на фото краще не ставити.
  7. Всі рекомендації по регулюванні ступичних підшипнків з зазором від того що правильний натяг (а він вимірюється в мікронах) в більшості станцій і підручними способами виконати неможливо. Тому краще невеликий люфт ніж перенатяг підшипників. Більшість сучасних виробників підшипників рекомендують їх роботу с попереднім натягом (для збільшення їх терміну роботи). В ступицях вантажних авто в книгах конкретно написано що підшипники регулюються з попереднім натягом. Якщо ви бачили конструкцію ступиці то при нагріві там зазори тільки збільшуються. Ви її не там шукаєте, беріть сервісні інструкції від авто. Для прикладу тойота камрі 2005 Я нівчому не вмпевнений по відношенні до інших людей. Але я впевнений що зробити 2 днакові втулки простіше ніж конус на шпинделі і проставочне кільце з точністю в мікрони.
  8. П.С . Збрехав, книга пише що ВАЗ потрібно регулювати із зазором в 0,02мм. Хоча як знаю я всі регуюють натяг , мінімальний. Інакше підшипник ходить дуже не довго... На таких же конструктивно ступицях вантажних авто (наприклад моєму ГАЗ66)) підшипники по книжці тягнуться до тугого обертання колеса. (уявляєте яке там колесо і коли воно почне крутитись туго...).
  9. Биття тормозного диску вимірюється на ступиці, притягнутим до неї гайками. Індикатором на відстані 5-10мм від краю. В різних виробників допуски різні, максимум що бачив 5 соток, мінімум 2. Тобто биття на самій ступиці має бути набагато менше. Так вносить, шпинделя фрезерні теж зараз досить довгі, і є багато схем де вони тиснуться з обох кінців. В автора короткий шпинедль, тому не бачу проблем в цьому напрямку. Хоча я теж за те щоб тільки одна опора (бажано передня) тримала осьове навантаєження.... Але тоді набагато важче зробити корпус шпинедля. Навіть ступицю жигуля на двох підшпниках регулюють під натяг. Ніяких люфтів і теплових зазорів там не роблять. Тим більше підшипники дворядні з натягом із заводу. В більшості виробників автомобілів вказано що при люфті більше 0,01 підшипник під заміну.
  10. ви маєе на увазі що у мене підшипники по Х схемі? Я їх навіть не дивився як кидав у збірку). Крім того переваги у Х схеми при кривому корпусі теж є... вони мають бути одинакові, я це писав.
  11. А хто вам сказав що там с3? Всі сучасні ступичні двухрядні підшипники йдуть з преднатягом. Як же ви без преднатягу виставите у допуск наприклад тормозний диск (допустиме биття 0,02). Я запропонував найпростіший варант, корпус якщо буде варити то значить відпалювати і розточувати після цього....
  12. В них все залежить ві дточності обладнання яке вони роблять. Буває і 5 клас і гільденмейстера...
  13. А я не думаю а знаю на 100% що в хааса стоїть 4 клас. Вибір класу підшипника залежить від точності виготовлення самих деталей шпинделя, необхідного ресурсу, жорсткості і вашого бажання. Наприклад при ремонті хаасовсьокого шпинделя поставивши 2 класу підшипники ви б зробили тільки гірше , тому що биття конусу шпинделя в призмах там в районі 6 мікрон. Завдяки биттю підшипників 4 класу в 5 мікрон, можна лешко довести биття конусу до 1-2 мікрон. З другим класом 4 мікрони залишилось би 100%
  14. Ось ще скрін із всім відомого сайту по теоретичному розрахунку шпинделів.