olkogr

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    996
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    29

olkogr last won the day on 1 февраля

olkogr had the most liked content!

Репутация

648 Отличная

2 подписчика

О olkogr

  • Звание
    Прописка
  • День рождения 02.05.1982

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Тернопіль
  • Имя Пользователя
    Олег

Посетители профиля

1 167 просмотров профиля
  1. Мені здається що там питання було і в стінах також. В мене моноліт 400мм. Під панелями армований 4 арматури 16. Сумніваюсь що щось буде грати. Після встановлення кранбалки буду утепляти зверху напиленням пінополіуретану 50мм. А далі армована стяжка. Далі гідроізоляція і плитка. Подивимось чи буде текти. Мій експеримент). На весь гараж 9,5м на 6 м всередині. Хочу щоб по максимуму. Якщо підвісна таль то буде десь 8,5м на 5. Якщо ту зі зменшеною висотою то буде 8на 4.
  2. Ггг, о це би було. Фурор на виставці забезпечено).
  3. До проектував кабінет.Попив він мені крові). Але врахував всі затики з минулим. Зробив безкаркасним. При тому буде внутрішня частина з нержавійки 1,5мм , яка буде безпосередньо контактувати з продуктами обробки і охолодження. Та зовнішня яку можна зробити фарбованою, гарною, покрученою, коротше дизайнерською (в чому я не сильний) . Двері зробив розсувними, і вони будуть заходити в зазор між зовнішньою та внутрішньою обшивкою. Ззаду буде панель на гвинтах, знімна, для доступу до точок змащування та насосу ЗОР, охолодження шпинделя та іншого. Електрична шафа буде в столі. Там же буде комп'ютер та пилосмок (буде варіант "сухого" виконання)
  4. Гарно. Але я вже їздив дивився на болгарську таль на 1т з зменшеною висотою. Виявляється що то таж таль що в мене, тільки немає тросоукладальника і змонтована на іншому візку. Візок яв же змалював). Але для початку так як є повішу тальку свою. Подивлюсь, якщо буде потрібно таки тих 400мм висоти то перероблю. Так і думаю робити. Навіть відстань між шпильками зробив таку ж як відстань між пустотами. Тому свердлити отвори в балках не варант , потім не попаду.... По перше над цим гаражем в мене немає другого поверху, там тираса, відповідно навантажень на перекриття немає взагалі, окрім майбутньої стажки в 50мм і керамічної плитки. По друге з колонами не все так просто, розглядав таку конструкцію, під саму стіну її не поставиш, потрібно в гараж виступати з обох сторін приблизно на 30см. Закріпляти ті колони до стіни (а там в мене вікна місцями.) Вантажопідйомність крана 1т. При такому навантаженні нічого там кривити не буде. Занадто мала вага того всього. У мене екструдовані 1000кг на м2. Ну і кріпитись я буду біля самої стіни. Тому там взагалі того навантаження .... Я перед тим консультувався по питанні панелей з хлопцями які проектують кранбалки . Кажуть не один такий проект здали. До 3т без проблем. Далі вже потрібно щось підсилювати.
  5. Через балку важко буде попасти. Свердлити через плити перекриття точно не вийде. Потрібно попасти в пустоти. Тому зроблю так, відрегулюю. А для надійності ще можна приварити потім. Тоді вже точно нічого не відвалиться)
  6. Є ще варіант талей зі зменшенням монтажної висоти. Притому я їх дивився, там та ж таль що в мене тільки перероблений візок. Висотка до гачка 500мм для 1т талі. Так як в мене 12м таль. То можна поставити 4х поліспаст і мати 2т вантажопідіймальності. Тоді реально 3,15-0,5 = 2,65 для 2т. Правда в такій схемі без поліспасту працювати не можна. І крадеться хід балки трохи, але не значно.
  7. Так в моєму випадку не закріпиш, в мене балка не за два кінця закріплена, а кожні 1.2 м. Відстань до низу поперченої балки 3,15. По паспорту Таль на 1т має 780мм до гачка. Якщо перелаштувати кінцевик то спокійно в 650мм поміщається. Якщо піднімати 500кг і забрати блок то 530мм всього. Але мені реально піднімати високо не потрібно. В основному зняти з машини, поставити на станок. Тому навіть 2 м це норм. Я розумію що краще мати 5м, але їх немає, виходимо з того що є).
  8. Дякую, але перестороги людей з досвідом завжди слухаю, і як потрібно то вношу зміни в конструкцію). Для цього і форум існує).
  9. Ну то зрозуміло. Я ж їх не брав як робочі). В зарубіжній практиці проектування беруть максимальне допустиме навантаження. Далі працюють від нього враховуючи запас. Навіть для класу 4,6 макс навантаження 23 кН, (це вже зовсім пластилін, я брав шпильки 8,8 в них 47кН). Запас для вантажопідйомних механізмів вважають 3х більш ніж достатнім. Цим і керувався.
  10. Ну він своє справно відпрацював. Реальне місце яке б я підсилив то дав косинки додаткові в місцях кріплення двотавра ніг до фланців які прикручувались до поворотного пристрою. Там були максимальні навантаження. Коли проектував мені було 26.
  11. Випробування буде однозначно. Але навіть якщо шпилька витримає тону, то це всерівно запас 3 крат. Мало того кріплення в мене кожні 1,2м що буде розприділяти навантаження. Моделював в редакторі то при 2т навантаження макс напруження в елементах всього 40 МПа. Це десь 6 крат запас. Щось в політесі коли нас вчили різьбові з'єднання про таке викладачі не згадували....
  12. Це чому ж? Де таке написано?
  13. Ну балка для всього. Підкатним краном користувався. З кран балкою рівняти нічого, це зі свого досвіду. Мені висоти підйому в 2,5 м поза очі. Кожному своє.