olkogr

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    1 041
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    30

olkogr last won the day on 31 мая

olkogr had the most liked content!

Репутация

685 Отличная

4 подписчика

О olkogr

  • Звание
    Прописка
  • День рождения 02.05.1982

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Тернопіль
  • Имя Пользователя
    Олег

Посетители профиля

1 486 просмотров профиля
  1. Ще раз повторюю зробіть нормальні креслення. Виготовити таку трубу навіть в сотку не проблема. Проблема в тому що ви її покладете на два кінця і вона на ту сотку прогнеться). І ви самі ті сотки не поміряєте, і виробнику буде додупи, бо як захочеш так і поміряєш). І ваш станок тих соток теж не замітить. Плита з картеками буде крутити ту трубу під себе як захоче, так як там тертья кочення, то ви від руки навіть не замітите якого небудь опору переміщенню при кривизні площини навіть в 1мм. Знаходьте трубу в полюсі (або переробіть конструкцію враховуючи припуск на обробку), поставте нормальні допуски на отвори, зробіть креслення згідно ЄСКД і я вам знайду де таке зробити, і буде площиннісіть і перепендикулярність +-0,02 для шліфувального станка це не питання.
  2. Та без питань роблять, тільки у вас тоді діаметр отвора має бути розрахований з ланцюга розмірів. Якщо міжосьова 0,02 то діаметр не гірше 0,01. Тобто розточувати. Ви хоч заглядали в каталог рельс які ви хочете ставити? бачили які виробник рекомендує дупуски на отвори? Ви не замітили що там отвір під М5 має 5,5 діаметр ? Для чого ті сотки в такому разі? Мало того як базу ви ті отвори не використаєте, тому що в рельсі отвори роставлені не точно, і як база використовуватись не можуть. Як і на всі крипильні отвори ставлять +-0,1 і радуються. Так заготовки хто дасить? Вам будьякий технолог скаже що труба є по ГОСТ така , вона доречі в мінусі по всіх розмірах згідно ГОСТ. Ви ж хочете отримати на виході вже рівну, як? Що вам таку трубу на виробництві мають зробити? ПОтім обробити? Ви ж самі собі забиваєте болт. Звичайно що з таким підходом вам ніхто нічого не зробить. Почитайте ГОСТ по яких роблять ті труби, подивіться яка нерівність вийде на вашій довжині. Тоді врахуйте що цей розмір як мінімум потрібно зняти, потім ще шліфовка для такої точності. Зробити це можна, питання в тому що від зовнішніх розмірів лишиться -2...-3 мм як мінімум. Що само собою зменшить жорсткість. То і маю, тобто доказати потім що і як йому ви вже не зможете. Тобто ви самі себе обмежуєте такими кресленнями в виборі виробників.
  3. Те що ви виставили то вже проблема. І я пояснив чому. З такими кресленнями ви не знайдете виготівника окрім гаражного. Деталь неможливо зробити бо немає припуску на обробку в заготовки. Отвори діаметр 5 без допуску, зате міжцетрове +-0,02 це теж неможливо, вірніше некоректно. Тому ви тут можете розпинатись скільки вам завгодно, але українська розкладка вас не спасе від вашого недолугого підходу. І якщо у вас такі ж 90 креслень А3 на інші деталі, то сідайте, вивчайте ЄСКД, ланцюги розмірів, конструювання машин. І робіть це самі, бо нажаль ні критики ні своїх помилок вы не сприймаєте, хоча для чогось прийшли на форум.
  4. Технологію пише технолог на виробництві, вивчивши ваші креслення і знаючи можливості свого обладнання. Вам воно без потреби. Вам головне результат.
  5. По вашому кресленні. Перше то питання що воно не по ЄСКД, тобто віддати на виготовлення будь куди не вийде, воно тупо не пройде нормоконтроль. Хочете щоб вам хтось щось зробив і відповідав за це робіть креслення згідно норм. Друге. В вас на кресленні готова труба з соточними допусками. Ви б мали намалювати деталь яку ви отримаєте після обробки тієї труби. Відповідно розміри зовнішні мали б бути менші після обробки. По допусках, для чого вам наприклад допуск +-0,02 на отворах під рельси? По якому квалітету робити розміри без допусків? Де шороховатість поверхні? Матеріал, твердість...
  6. Выставляйте проблемні деталі. Які вам не можуть виготовити. Я думаю не всі 90 листів проблемні.
  7. Продовжуйте дискусію так далі і люди до вас потягнуться). Зробити де є купа місць. Робіть креслення деталей, викладайте тут або скидайте фірмам (навіть на заході в кожному обласному центрі є не одна фірма яка вам виготовить деталі згідно ваших креслень). Без креслень з вимогами і допусками вам ніхто нічого тут не порадить. А викладаючи збірки, ви б мали зрозуміти, що люди на форумі подумали що вам потрібна допопмога в конструюванні. В вашому ж випадку (з ваших слів) вам потрібно було виставити креслення деталей, і вам би спробували допомогти в тому чого ви так хочете.
  8. П.П.С Коли проектують портал , то стараються щоб габарит деталі по висоті обмежувався практично тільки балкою У. У вас же шпиндель в верхній точці з існтрументом виступає за балку на величезну відстань. Отже у вас конструктивний недолік при такій високій балці (а це зменшення жорскості) деталь високу не поставиш.
  9. Не хотів сюди влазити, бо бачу вже радників набралось багато, але все ж вирішив написати свою думку. По конструктиву. Потрібно спочатку вирішити просторову конструкцію, далі підходити до вибору матеріалів і їх товщини. 1. У вас направляючі осі Х підняті вище стола, я думаю ви керувались тим що таким чином буде більша жорсткість так як направляючі блище до точки різу. В пром станках так не роблять знаєте чому? Тому що це ускладнює доступ до зони різу. Завантажити лист ви зможете тільки з однієї сторони. Тай потім кріпити і т.д. будуть мішати ці бокові стінки. Тому вони рельси ставлять під столом, втрачаючи деяку жосткість. У вас же якась півміра. Раз ви всерівно ускладнили собі життя з достпом до зони різу то чому не піднесете ті направляючі взагалі вверх щоб забрати боковини порталу повністю? Це спростить контрукцію, зменшить кількість точних деталей. А доступ що так що так буде поганий.... 2. Балка У , чому гвинт привідний аж зверху, по нормальному його потрібно ставити або внизу, або на край, ближче до нижньої рельси. З таким розміщенням при зусиллях різання у вас буде крутний момент на перехідну плиту який збільшить навантаження на каретки в рази. 3. Плита по Зет. Це жах. Плита такої товщини буде важити як пів станка. Для чого таке робити? Зробіть зварну коробчасту конструкцію. Вона навелика буде, можна потім відпалити і обробити на невеликому станку. Повірте просторова конструкція з товщиною в 8 мм стінки буде на порядок жорсткіша тої вашої товстенної плити, а маса в рази менша. П.С. це чисто моя думка.
  10. Все ти помічаєш). Так. Лишились з минулого станка оксидовані, цього разу таких не знайшли. І тих не вистачило, то зробили солянку))).
  11. Зібрав бабку. Поставив рельси. Катається все легко. Що радує. Доречі бабку робили на відремонтованому хаасі.
  12. Робота хоч і повільно але рухається. В чорнову обдерли станину та шліфанули підошву, для бузування. Фрезернули шпиндельну бабку, залишилось розточити посадковий отвір під шпиндель та нарізати різьби.
  13. П.С, Система змащування працює на 5 з +. Хоча дороговато як намене українці друть....