#154479 Опубліковано: 4 січня, 2019 43 минуты назад, Alexandr0787 сказал: так Вам можно предложить такие двигатели? На запчасти? Есть десяток мощностью до 1кВт. Я бы с радостью, но у нас от 3 кВт начинаются. Те слишком малы. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154576 Опубліковано: 5 січня, 2019 то все згоріле 1. невідома потужність важкий і явно низькообертовий всередині норм. тільки кришка фланця рижа 2. 2,2/1400 всередині жахи))) 3. 1/3000 від насоса не розбирав але походу підшипникам ж... 4, хз/зх від пралки 100% в лом я визначився так, мотати не буду або лом або продаж людині якій ще потрібо. гратися часу не має. Після Різдва хочу розібрати 2,2 і зважити що і скільки кришки і вал напевно залишу 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156136 Опубліковано: 12 січня, 2019 Сьогодні займався варварством, з 2,2 квт 1450об 3кг лому , але по таблиці що я постив то має бути 750об чого так, хз? І ще є одне питання як перевірити двигун на працездатність, так мовити, в польових умовах на почті чи базарі??????? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156140 Опубліковано: 12 січня, 2019 10 минут назад, Anton555 сказал: І ще є одне питання як перевірити двигун на працездатність, так мовити, в польових умовах на почті чи базарі??????? http://electricalschool.info/main/naladka/1004-naladka-asinkhronnykh-dvigatelejj.html Если сопротивление изоляции нормальное то движок можно запустить " с поката" от 220 вольт, подав их на два вывода, и раскрутив при этом ротор, намотав веревку на его вал. Речь естественно о двигателях мощностью до 3 кВт. наличии сети , хорошей розетки, и разрешения на её использование. Чем больше мощность и обороты, тем тяжелее его запустить. А лучше покупать у проверенных продавцов, заведомо исправные. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156192 Опубліковано: 12 січня, 2019 , 3121 написав: где? пчёлы заинтересовались По своему опыту скажу, что есть смысл перематывать только: 1. Импортные оригинальные двигатели (Германия, Италия - не Китай), входящие в состав насосных станций и прочего оборудования. Там, где двигатель не может быть просто заменен другим без существенных переделок. Обычно, это достаточно дорогие вещи и их ремонт всегда оправдан. 2. Двигатели, конструктивно входящие в некий комплекс (мотор-редукторы, мотор-барабаны и т.д.), где замена статора из стандартного ряда невозможна. 3. Ретро двигатели в коллекционных целях и в составе станков и оборудования, представляющих музейную ценность. Во всех прочих случаях дешевле купить бу двигатель или даже бу агрегат (вентилятор, дымосос, насос отопления), чем перематывать. Если даже в углу случайно валяется 100 кг эмальпровода, доставшегося за копейки, то всё равно его лучше продать как провод, а не вкладывать в перемотку ширпотреба. Перемотанный (пусть даже и 100% рабочий двигатель всегда на торговле стоит дешевле оригинальной заводской намотки). У себя держим целую полку запчастей на движки серий АО, 4А и АИР, поскольку часто ими пользуемся. Если движок сгорел, то его разбираем. Лобовые крышки, фланцы, крышки вентилятора, сами вентиляторы, борно - на полку, подшипники снимаем (если живые) - пойдут на не ответственные цели, из ротора впрессовываем вал. Он пойдет на токарные дела как заготовка. Медь - на приёмку. Сталь и чугун - тоже. Если двигатель алюминиевый, то - на свою литейку. Как говорит знакомый - от кур у меня остаётся только кудахтанье. Всё остальное - используется. Згоден, але з деякими уточненнями. Б/В мотор можна купляти за умови що ви своїми руками обмацали його і перевірили. Покупка через той самий ОЛX, може принести неочікувані сюрпризи. Навіть якщо двигун має справні обмотки, він може мати скривлений чи потовчений вал, зношені підшипники, провернуті посадки на валу (рідше) і в кришках (частіше), тріщини в кришках (доволі непомітні) і т.п. Тож якщо маєте згорілого мотора, з хорошою механічною частиною, і за умови що саме такий вам потрібно, можна нести його в перемотку. P.S. Ще один дуже важливий момент, який багато хто не бере до уваги - це підшипники горілого мотора. Знаю багато випадків, коли після перемотки, мотор збирали без ревізії підшипників і він знову горів. Причина в тому, що коли згоряють обмотки, вони непогано прогрівають підшипники, змазка частково витікає, а та що лишається, втрачає свої властивості. Якщо мотор працює на виробництві і в важких умовах, то після ремонту обмотки підшипники міняти обов'язково. В хобійному обладнанні і виробничому обладнанні в якому мотори працюють нечасто і не особливо навантажені, варто помити підшипники малярною щіткою в бензині, просушити і набити свіжою змазкою. Буде працювати довго. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах