Михайло 79

Порадьте підшипники для колінвала ЯВА 350/638

19 повідомлень у цій темі

Підійшов час капіталити  колінвал    ЯВА 350/638. Вибір підшипникий  величезний, але... . Які підшипники краще поставити  на колінвал 2Т техніки ? 

Як по якості підшипники часів СРСР ?   Чи маоже хтось порадити       підшипники   на сьогодні чи продавців  ? Блін , багато виходить в мене запитань.... Неможку сам розібратись в цьому і вирішити....

  На колінвал ідуть :     -305А-1 шт.

                                      - 6206 AC 36-2 шт.

                                      - 3205 С3 (5205 С3)-1шт

Змінено користувачем Михайло 79
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

скф нормально работают во всем что вращается.А лучше-топаем в спецмагазин(у нас например их штук 5-6)и обьясняем продавану шо нужно и где оно будет жить.Возможно подскажут усиленную серию или другого хорошего производителя.Только жадничать не надо,205 подшипник может стоить 50 и 450 грн.Качество примерно в пропорции.А работают они в мототе на коленвале в условиях хуже некуда.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Містечко в мене невелики , пройшовся  по магазинах .... .Непорадили нічого ,Максимум  на що дають  гарантію що непідробка так це на підшипники " КІНЕКС" ... .Через те  і створив тему. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тогда ищите в сети всякие галпидшипники и т.п. конторы по продаже настоящего товара.Для меня такой проблемы нет.Любое в любое время.Многие из таких контор торгуют еще тросами,цепями,подшипниковыми узлами.Типа автомобильных ступиц.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Михайло 79 написав:

Як по якості підшипники часів СРСР ? 

Радянські підшипники-сміття. Беріть SKF.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добра! Себе ставил SNR, коробка и правый (кажись), тот что возле гены, skf серии эксплорер, все ок. Хотя наработка пока небольшая. В основном ява у меня, как подопытный пациент).

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

PS Думаю, куда важнее, качественно перепресовать колено, без биений.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перепресовка та це взагалі проблема... так і неможу знайти провіренуу людину  яка б взялась за роботу. Непідкажете когось ?

Змінено користувачем Михайло 79
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Михайло 79 Кстати,по поводу центральной опоры коленвала.Давно уже,где то читал,что вместо двух подшипников туда инсталируют один ступичный автомобильный.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, KOLIAN75 сказал:

@Михайло 79 Кстати,по поводу центральной опоры коленвала.Давно уже,где то читал,что вместо двух подшипников туда инсталируют один ступичный автомобильный.

это,как его-брехня.Двухрядный ступичный требует натяга внутренних обойм,причем серьезного,по крепежу порядка 20кг.см.Чем это обеспечить?Кроме того там пластиковые сепараторы и много чего еще не моциклетного.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, KOLIAN75 сказал:

@Михайло 79 Кстати,по поводу центральной опоры коленвала.Давно уже,где то читал,что вместо двух подшипников туда инсталируют один ступичный автомобильный.

Там центральный палец нужно делать свой и блины растачивать. Хотя наверно имеет смысл заморочится, имея доступ к станкам.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
49 минут назад, Михайло 79 сказал:

Перепресовка та це взагалі проблема... так і неможу знайти провіренуу людину  яка б взялась за роботу. Непідкажете когось ?

Профиль пользователя OlegHunter на форуме https://roker.kiev.ua О нем хорошие отзывы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Брат пробував таку конструкцію. Підшипник від ступиці "девятки".Проточували опору  , палець,плюс шайби для того щоб здавити  сам підшипник. До продажі проїхав на ній біля 2500 км. ,дальшої долі мотора я незнаю, але   працював чітко.Сам підшипник  виступає  і в якості " лабіринта".

Змінено користувачем Михайло 79
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, Barth сказал:

это,как его-брехня.Двухрядный ступичный требует натяга внутренних обойм,причем серьезного,по крепежу порядка 20кг.см.Чем это обеспечить?Кроме того там пластиковые сепараторы и много чего еще не моциклетного.

Я таким не занимался,просто всплыло в памяти.А вот с полиамидным сепаратором подшипники ходят замечательно на коленвале.Мотор на моем скутере крутится довольно весело,обороты максимальные будут побольше чем на Явовском моторе,и как раз коренные стоят SKF с полиамидными сепараторами.

 

27 минут назад, Naval сказал:

Там центральный палец нужно делать свой и блины растачивать

Довольно часто,центральный палец приходится так же менять,в следствие прослабленого посадочного под подшипники.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у пластмассовых сепараторов одно преимущество-они не дадут резко заклинить подшипнику,именно потому их ставят в колеса и коробки.В свое время был вынужден сделать самодельный сепаратор из капроновой пробки для мопедного подшипника.Покатался пока нашел настоящий.Всякая дрянь была дефицитом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ZVL. Середнє між якістю і ціною.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 KOLIAN75 - там натяг обеспечивается за счет гаек. Само собой, гайки делать, в блинах проточки делать. Чертеж давно в сети гуляет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години назад, Михайло 79 написав:

Перепресовка та це взагалі проблема...

Взагалі не проблема, займаюсь цим вже більше 3-х років...

Шатуни рекомендую тільки CKR (Тайвань), бо вони сертифіковані заводом Ява і встановлююються самим заводом на 640-ві яви. Шатуни приємно взяти в руку, хонінговані головки як НГШ, так і ВГШ, всі розміри чотко витримані, вага комплектів різниться не більше 2-3 грам, ресурс за словами "свідків преподобного Іржі Дочкала" може навіть перевищувати оригінал ЧРСР.

Підшипники на центральну опору тільки з маркіровкою С3, а кантор купа - SKF, Nachi, KOYO, NSK і т.п.

Моя робота вартує 500 грн.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Михайло 79 сказал:

Перепресовка та це взагалі проблема... так і неможу знайти провіренуу людину  яка б взялась за роботу. Непідкажете когось ?

https://www.youtube.com/channel/UCPV_wzHI_XwLMXsk1LaTm0A

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку