PAVLOTSIUPA

16К25 4грн/кг

99 повідомлень у цій темі

Придбав я встаки дорослий верстат з більш менш нормальною геометрією та хорошою ціною

правда не комплектний а саме не вистачає: Малої продольної , шестерні і приклон гітари, патрона, нутрощей  ЗБ ,маслостанції та всіх двигунів 

якщо в когось є ці запчастини пропонуйте в лс

в цій темі буду показувати всі тонкощі його відновлення.

IMG_20190917_195505.jpg

IMG_20190917_192745.jpg

IMG_20190917_192826.jpg

IMG_20190917_192835.jpg

IMG_20190917_192746.jpg

IMG_20190917_113622.jpg

Змінено користувачем PAVLOTSIUPA
6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Смачное приобретение. Принимайте мои поздравления!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поздоровляю. Успіхів у наладці. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вітаю , я тоже трохи мучився із відновленням 16к20 , в барахолці бачив гітару комплектну до 16к20

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, PAVLOTSIUPA написав:

а саме не вистачає: Малої продольної , шестерні і приклон гітари, патрона, нутрощей  ЗБ ,маслостанції та всіх двигунів

Навіть не знаю чи радіти з Вами чи жаліти Вас:D.Аж мурашки по шкірі.Я недавно такого відновлював.В любому випадку бажаю успіхів.

Хто знає що за підшипник на шпінделі позаду?Це завод так робив чи кулібіни?Бо я коли взнав скільки коштує передній і задній також думав переробляти:D

Змінено користувачем viksel
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коротше кажучи все те ж саме, що з 320-им було) Стабільність - ознака якості) Ну а якщо серйозно - поздоровляю! Все ключове на місцях, а решту... досвід вже є, тому не сумніваюсь, що все вийде.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, PAVLOTSIUPA сказал:

 хорошою ціною

правда не комплектний

в цій темі буду показувати всі тонкощі його відновлення.

Поздравляю :)

Недостающее дело наживное.

Если это приемлемо, по мимо самого процесса интересно и думаю полезно было бы наблюдать за калькуляцией мероприятия. Можно завести в экселе табличку и по мере продвижения заполять графу прмые финансовые затраты и затраты времени. Учитывать все включая поиски, смотрины, доставку, погрузку/разгрузку, поездку на базар, новую почту, время необходимое для поиска на форуме информации, стоимость дров для отопления мастерской и т.п. Что бы в конечном итоге можно было понять сколько реально тугриков потрачено и сколько часов на это потребовалось. Часы косвенно можно тоже будет перевести в тугрики и получить картину прямых и фактических затрат (с учетом упущенных возможностей) мероприятия.

 

Для чего? да что бы перед собой понять экономикий эффект проекта. Что бы потом на глаз через призму пословицы "Опыт - это когда на смену вопросам: "Что? Где? Когда? Как? Почему? " приходит единственный вопрос: "Нахреннна? " Ну типа получить ответы в виде: условно пол года мне принесло условно 30-40тыс. грн. доволен ли я этим? Способен ли на большее? и т.п.

Змінено користувачем Денис Береговой
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, viksel написав:

Навіть не знаю чи радіти з Вами чи жаліти Вас:D.Аж мурашки по шкірі.Я недавно такого відновлював.В любому випадку бажаю успіхів.

Хто знає що за підшипник на шпінделі позаду?Це завод так робив чи кулібіни?Бо я коли взнав скільки коштує передній і задній також думав переробляти:D

Завод . там не вистачає ще одної кришки і шліцева гайок хтось хотів вкрасти шпідель но "нє тут то било"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Curandero написав:

Коротше кажучи все те ж саме, що з 320-им було) Стабільність - ознака якості) Ну а якщо серйозно - поздоровляю! Все ключове на місцях, а решту... досвід вже є, тому не сумніваюсь, що все вийде.

Не зовсім те саме я там довго мучився з задньою бабкою а тут вона і робити її непотрібно лише докоплетувати

До тогош в даному випадку в мене є фінанси на відновлення і інструмент з тевешкою в мене такого не було

Змінено користувачем PAVLOTSIUPA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені, як людині, якій потрібен саме такого розміру станок під вже існуючу роботу - здається ваша покупка вдалою.

Вітаю з придбанням.

Працював на 16Д25. Станок "дорослий". Думаю, ви будете задоволені.

Одне що ви ще не написали - немає шківів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доречі, на 16Д25 всі ті щитки, що з лівого торця ПБ - з доволі тонкого металу, можна і самому зробити. І маслостанція там примітивна. Можна зварити бак, купити лише насос та фільтр. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я в барахолці чи на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) бачив плиту кріплення двигуна,раджу придбати бо робити самому нема смислу.Там і місце кріплення маслостанції.

, Володимир Фещук написав:

всі ті щитки, що з лівого торця ПБ - з доволі тонкого металу, можна і самому зробити. І маслостанція там примітивна.

думаю що ні,навіть якщо їх різати на чпу то потрібен оригінал для промірки.Знайти всі ті кришечки доволі не просто.Взагвлі пошук дрібниць це каторга,ніхто не хоче з ними заморочуватись,ті дрібниці десь валяються а шукати ніхто не хоче.

Двигуна я би туда ставив 5.5 двохшвидкісного.Тоді на станку швидкостей буде....6 основних+4 перебори *2 швидкості двигуна.=48 швидкостей

Мені здається що там підшипники шпінделя спрощені,то вже плюс,бо їх міняти треба полюбе а ціна там ой немаленька.

Заодно перебрати всю п\б.Станок буде тихенький.Вартість всіх підшипників крім шпиндельних-1500 грн.

Маслостанція як писали вище доволі примітивна але оригінального бачка ще можна знайти,ціна біля 1000 грн.

Для роботи з станком потрібен хороший зворотній молоток,без нього не варто навіть починати ремонт.

Змінено користувачем viksel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@viksel

Я би на місці Павла попросив би в когось з таким верстатом зняти заміри, і зробив би сам. Принаймні на 16Д25 все було з жесті товщиною приблизно 1,5.

Знайти ті кришки теж вважаю що марно надіятись 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Володимир Фещук написав:

@viksel

Я би на місці Павла попросив би в когось з таким верстатом зняти заміри, і зробив би сам. Принаймні на 16Д25 все було з жесті товщиною приблизно 1,5.

Знайти ті кришки теж вважаю що марно надіятись 

Сумніваюсь.Кришки на герметику,кришка 1і 2 осі одне ціле,щоб поміряти треба знімати шків фрікциона.На 3 осі немає ще і пробки,там місце посадки зовнішньої обойми підшипника.Всі кришки з регулятором прижиму пробки.Але може повезе і знайдеться якийсь донор....Хоча якщо знайдеться донор то там невідомо ще хто донором буде:D:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@viksel

Можливо ми про різні "кришки" говоримо.

Я про ту, що на завісах.

Screenshot_2019-09-18-11-37-55-377_com.android.chrome.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вітаю з придбаням . в мене прханя до вас ,коли будете перебирати задню бабку  ,зробіть заммір того (полумісяця  ) ЩО ТРИМАЕ переходні втулки  в пінолі від провороту, в мене не мае дуже не зручно  .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А кусок поперечной подачи в наличии? Без него "сомнительная" покупка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Володимир Фещук написав:

@viksel

Я би на місці Павла попросив би в когось з таким верстатом зняти заміри, і зробив би сам. Принаймні на 16Д25 все було з жесті товщиною приблизно 1,5.

Знайти ті кришки теж вважаю що марно надіятись 

Кришки є всі окрім теї що з низу мотор закриває такі як ви скинули

, sadam написав:

А кусок поперечной подачи в наличии? Без него "сомнительная" покупка.

В наявності щей в хорошу стані винт з гайкою взагалі похожі на нові

Змінено користувачем PAVLOTSIUPA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Володимир Фещук написав:

Мені, як людині, якій потрібен саме такого розміру станок під вже існуючу роботу - здається ваша покупка вдалою.

Вітаю з придбанням.

Працював на 16Д25. Станок "дорослий". Думаю, ви будете задоволені.

Одне що ви ще не написали - немає шківів

Шків вже купив 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, viksel написав:

Я в барахолці чи на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) бачив плиту кріплення двигуна,раджу придбати бо робити самому нема смислу.Там і місце кріплення маслостанції.

думаю що ні,навіть якщо їх різати на чпу то потрібен оригінал для промірки.Знайти всі ті кришечки доволі не просто.Взагвлі пошук дрібниць це каторга,ніхто не хоче з ними заморочуватись,ті дрібниці десь валяються а шукати ніхто не хоче.

Двигуна я би туда ставив 5.5 двохшвидкісного.Тоді на станку швидкостей буде....6 основних+4 перебори *2 швидкості двигуна.=48 швидкостей

Мені здається що там підшипники шпінделя спрощені,то вже плюс,бо їх міняти треба полюбе а ціна там ой немаленька.

Заодно перебрати всю п\б.Станок буде тихенький.Вартість всіх підшипників крім шпиндельних-1500 грн.

Маслостанція як писали вище доволі примітивна але оригінального бачка ще можна знайти,ціна біля 1000 грн.

Для роботи з станком потрібен хороший зворотній молоток,без нього не варто навіть починати ремонт.

 цю плиту?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Денис Береговой написав:

Поздравляю :)

Недостающее дело наживное.

Если это приемлемо, по мимо самого процесса интересно и думаю полезно было бы наблюдать за калькуляцией мероприятия. Можно завести в экселе табличку и по мере продвижения заполять графу прмые финансовые затраты и затраты времени. Учитывать все включая поиски, смотрины, доставку, погрузку/разгрузку, поездку на базар, новую почту, время необходимое для поиска на форуме информации, стоимость дров для отопления мастерской и т.п. Что бы в конечном итоге можно было понять сколько реально тугриков потрачено и сколько часов на это потребовалось. Часы косвенно можно тоже будет перевести в тугрики и получить картину прямых и фактических затрат (с учетом упущенных возможностей) мероприятия.

 

Для чего? да что бы перед собой понять экономикий эффект проекта. Что бы потом на глаз через призму пословицы "Опыт - это когда на смену вопросам: "Что? Где? Когда? Как? Почему? " приходит единственный вопрос: "Нахреннна? " Ну типа получить ответы в виде: условно пол года мне принесло условно 30-40тыс. грн. доволен ли я этим? Способен ли на большее? и т.п.

візьму на озброєння буду вести бугалтерію по станку)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мотор буде на 5квт + частотник

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, PAVLOTSIUPA сказал:

буду вести бугалтерію по станку

Поздоровляю! Бухгалтерия в цій темі думаю не менш буде цікавою як і саме відновлення станка...

Мені бува зробити якусь приблуду для ковки цікавіше ніж сама ковка, можливо і в цьому випадку так - токарка і станок. Якщо ще не одружений, не має дітей і черги в місяць другий роботи, то чому б і ні, можливо в майбутньому і калимить будеш відновленням станків, досвід в цьому вже є. Успіхів, чекаєм продовження

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, PAVLOTSIUPA написав:

Мотор буде на 5квт + частотник

А-а,ну-ну,всі будови починаються в стилі хайтек а закінтуються самі знаєте.:D

Змінено користувачем viksel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, viksel написав:

А-а,ну-ну,всі будови починаються в стилі хайтек а закінтуються самі знаєте.:D

Інакше в мене і не вийде 3 фаз нема....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку