#197958 Опубліковано: 17 вересня, 2019 (змінено) Придбав я встаки дорослий верстат з більш менш нормальною геометрією та хорошою ціною правда не комплектний а саме не вистачає: Малої продольної , шестерні і приклон гітари, патрона, нутрощей ЗБ ,маслостанції та всіх двигунів якщо в когось є ці запчастини пропонуйте в лс в цій темі буду показувати всі тонкощі його відновлення. Змінено 17 вересня, 2019 користувачем PAVLOTSIUPA 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197960 Опубліковано: 17 вересня, 2019 Смачное приобретение. Принимайте мои поздравления! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197964 Опубліковано: 17 вересня, 2019 Поздоровляю. Успіхів у наладці. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197975 Опубліковано: 17 вересня, 2019 вітаю , я тоже трохи мучився із відновленням 16к20 , в барахолці бачив гітару комплектну до 16к20 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197993 Опубліковано: 17 вересня, 2019 (змінено) 2 години назад, PAVLOTSIUPA написав: а саме не вистачає: Малої продольної , шестерні і приклон гітари, патрона, нутрощей ЗБ ,маслостанції та всіх двигунів Навіть не знаю чи радіти з Вами чи жаліти Вас.Аж мурашки по шкірі.Я недавно такого відновлював.В любому випадку бажаю успіхів. Хто знає що за підшипник на шпінделі позаду?Це завод так робив чи кулібіни?Бо я коли взнав скільки коштує передній і задній також думав переробляти Змінено 17 вересня, 2019 користувачем viksel 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197999 Опубліковано: 17 вересня, 2019 Коротше кажучи все те ж саме, що з 320-им було) Стабільність - ознака якості) Ну а якщо серйозно - поздоровляю! Все ключове на місцях, а решту... досвід вже є, тому не сумніваюсь, що все вийде. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198011 Опубліковано: 18 вересня, 2019 (змінено) 10 часов назад, PAVLOTSIUPA сказал: хорошою ціною правда не комплектний в цій темі буду показувати всі тонкощі його відновлення. Поздравляю Недостающее дело наживное. Если это приемлемо, по мимо самого процесса интересно и думаю полезно было бы наблюдать за калькуляцией мероприятия. Можно завести в экселе табличку и по мере продвижения заполять графу прмые финансовые затраты и затраты времени. Учитывать все включая поиски, смотрины, доставку, погрузку/разгрузку, поездку на базар, новую почту, время необходимое для поиска на форуме информации, стоимость дров для отопления мастерской и т.п. Что бы в конечном итоге можно было понять сколько реально тугриков потрачено и сколько часов на это потребовалось. Часы косвенно можно тоже будет перевести в тугрики и получить картину прямых и фактических затрат (с учетом упущенных возможностей) мероприятия. Для чего? да что бы перед собой понять экономикий эффект проекта. Что бы потом на глаз через призму пословицы "Опыт - это когда на смену вопросам: "Что? Где? Когда? Как? Почему? " приходит единственный вопрос: "Нахреннна? " Ну типа получить ответы в виде: условно пол года мне принесло условно 30-40тыс. грн. доволен ли я этим? Способен ли на большее? и т.п. Змінено 18 вересня, 2019 користувачем Денис Береговой 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198013 Опубліковано: 18 вересня, 2019 8 годин назад, viksel написав: Навіть не знаю чи радіти з Вами чи жаліти Вас.Аж мурашки по шкірі.Я недавно такого відновлював.В любому випадку бажаю успіхів. Хто знає що за підшипник на шпінделі позаду?Це завод так робив чи кулібіни?Бо я коли взнав скільки коштує передній і задній також думав переробляти Завод . там не вистачає ще одної кришки і шліцева гайок хтось хотів вкрасти шпідель но "нє тут то било" 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198014 Опубліковано: 18 вересня, 2019 (змінено) 7 годин назад, Curandero написав: Коротше кажучи все те ж саме, що з 320-им було) Стабільність - ознака якості) Ну а якщо серйозно - поздоровляю! Все ключове на місцях, а решту... досвід вже є, тому не сумніваюсь, що все вийде. Не зовсім те саме я там довго мучився з задньою бабкою а тут вона і робити її непотрібно лише докоплетувати До тогош в даному випадку в мене є фінанси на відновлення і інструмент з тевешкою в мене такого не було Змінено 18 вересня, 2019 користувачем PAVLOTSIUPA 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198030 Опубліковано: 18 вересня, 2019 Мені, як людині, якій потрібен саме такого розміру станок під вже існуючу роботу - здається ваша покупка вдалою. Вітаю з придбанням. Працював на 16Д25. Станок "дорослий". Думаю, ви будете задоволені. Одне що ви ще не написали - немає шківів 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198031 Опубліковано: 18 вересня, 2019 Доречі, на 16Д25 всі ті щитки, що з лівого торця ПБ - з доволі тонкого металу, можна і самому зробити. І маслостанція там примітивна. Можна зварити бак, купити лише насос та фільтр. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198034 Опубліковано: 18 вересня, 2019 (змінено) Я в барахолці чи на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) бачив плиту кріплення двигуна,раджу придбати бо робити самому нема смислу.Там і місце кріплення маслостанції. , Володимир Фещук написав: всі ті щитки, що з лівого торця ПБ - з доволі тонкого металу, можна і самому зробити. І маслостанція там примітивна. думаю що ні,навіть якщо їх різати на чпу то потрібен оригінал для промірки.Знайти всі ті кришечки доволі не просто.Взагвлі пошук дрібниць це каторга,ніхто не хоче з ними заморочуватись,ті дрібниці десь валяються а шукати ніхто не хоче. Двигуна я би туда ставив 5.5 двохшвидкісного.Тоді на станку швидкостей буде....6 основних+4 перебори *2 швидкості двигуна.=48 швидкостей Мені здається що там підшипники шпінделя спрощені,то вже плюс,бо їх міняти треба полюбе а ціна там ой немаленька. Заодно перебрати всю п\б.Станок буде тихенький.Вартість всіх підшипників крім шпиндельних-1500 грн. Маслостанція як писали вище доволі примітивна але оригінального бачка ще можна знайти,ціна біля 1000 грн. Для роботи з станком потрібен хороший зворотній молоток,без нього не варто навіть починати ремонт. Змінено 18 вересня, 2019 користувачем viksel 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198035 Опубліковано: 18 вересня, 2019 @viksel Я би на місці Павла попросив би в когось з таким верстатом зняти заміри, і зробив би сам. Принаймні на 16Д25 все було з жесті товщиною приблизно 1,5. Знайти ті кришки теж вважаю що марно надіятись 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198036 Опубліковано: 18 вересня, 2019 , Володимир Фещук написав: @viksel Я би на місці Павла попросив би в когось з таким верстатом зняти заміри, і зробив би сам. Принаймні на 16Д25 все було з жесті товщиною приблизно 1,5. Знайти ті кришки теж вважаю що марно надіятись Сумніваюсь.Кришки на герметику,кришка 1і 2 осі одне ціле,щоб поміряти треба знімати шків фрікциона.На 3 осі немає ще і пробки,там місце посадки зовнішньої обойми підшипника.Всі кришки з регулятором прижиму пробки.Але може повезе і знайдеться якийсь донор....Хоча якщо знайдеться донор то там невідомо ще хто донором буде 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198039 Опубліковано: 18 вересня, 2019 @viksel Можливо ми про різні "кришки" говоримо. Я про ту, що на завісах. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198042 Опубліковано: 18 вересня, 2019 вітаю з придбаням . в мене прханя до вас ,коли будете перебирати задню бабку ,зробіть заммір того (полумісяця ) ЩО ТРИМАЕ переходні втулки в пінолі від провороту, в мене не мае дуже не зручно . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198070 Опубліковано: 18 вересня, 2019 А кусок поперечной подачи в наличии? Без него "сомнительная" покупка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198074 Опубліковано: 18 вересня, 2019 (змінено) 5 годин назад, Володимир Фещук написав: @viksel Я би на місці Павла попросив би в когось з таким верстатом зняти заміри, і зробив би сам. Принаймні на 16Д25 все було з жесті товщиною приблизно 1,5. Знайти ті кришки теж вважаю що марно надіятись Кришки є всі окрім теї що з низу мотор закриває такі як ви скинули , sadam написав: А кусок поперечной подачи в наличии? Без него "сомнительная" покупка. В наявності щей в хорошу стані винт з гайкою взагалі похожі на нові Змінено 18 вересня, 2019 користувачем PAVLOTSIUPA 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198076 Опубліковано: 18 вересня, 2019 5 годин назад, Володимир Фещук написав: Мені, як людині, якій потрібен саме такого розміру станок під вже існуючу роботу - здається ваша покупка вдалою. Вітаю з придбанням. Працював на 16Д25. Станок "дорослий". Думаю, ви будете задоволені. Одне що ви ще не написали - немає шківів Шків вже купив 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198077 Опубліковано: 18 вересня, 2019 5 годин назад, viksel написав: Я в барахолці чи на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) бачив плиту кріплення двигуна,раджу придбати бо робити самому нема смислу.Там і місце кріплення маслостанції. думаю що ні,навіть якщо їх різати на чпу то потрібен оригінал для промірки.Знайти всі ті кришечки доволі не просто.Взагвлі пошук дрібниць це каторга,ніхто не хоче з ними заморочуватись,ті дрібниці десь валяються а шукати ніхто не хоче. Двигуна я би туда ставив 5.5 двохшвидкісного.Тоді на станку швидкостей буде....6 основних+4 перебори *2 швидкості двигуна.=48 швидкостей Мені здається що там підшипники шпінделя спрощені,то вже плюс,бо їх міняти треба полюбе а ціна там ой немаленька. Заодно перебрати всю п\б.Станок буде тихенький.Вартість всіх підшипників крім шпиндельних-1500 грн. Маслостанція як писали вище доволі примітивна але оригінального бачка ще можна знайти,ціна біля 1000 грн. Для роботи з станком потрібен хороший зворотній молоток,без нього не варто навіть починати ремонт. цю плиту? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198078 Опубліковано: 18 вересня, 2019 9 годин назад, Денис Береговой написав: Поздравляю Недостающее дело наживное. Если это приемлемо, по мимо самого процесса интересно и думаю полезно было бы наблюдать за калькуляцией мероприятия. Можно завести в экселе табличку и по мере продвижения заполять графу прмые финансовые затраты и затраты времени. Учитывать все включая поиски, смотрины, доставку, погрузку/разгрузку, поездку на базар, новую почту, время необходимое для поиска на форуме информации, стоимость дров для отопления мастерской и т.п. Что бы в конечном итоге можно было понять сколько реально тугриков потрачено и сколько часов на это потребовалось. Часы косвенно можно тоже будет перевести в тугрики и получить картину прямых и фактических затрат (с учетом упущенных возможностей) мероприятия. Для чего? да что бы перед собой понять экономикий эффект проекта. Что бы потом на глаз через призму пословицы "Опыт - это когда на смену вопросам: "Что? Где? Когда? Как? Почему? " приходит единственный вопрос: "Нахреннна? " Ну типа получить ответы в виде: условно пол года мне принесло условно 30-40тыс. грн. доволен ли я этим? Способен ли на большее? и т.п. візьму на озброєння буду вести бугалтерію по станку))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198079 Опубліковано: 18 вересня, 2019 Мотор буде на 5квт + частотник 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198093 Опубліковано: 18 вересня, 2019 1 час назад, PAVLOTSIUPA сказал: буду вести бугалтерію по станку Поздоровляю! Бухгалтерия в цій темі думаю не менш буде цікавою як і саме відновлення станка... Мені бува зробити якусь приблуду для ковки цікавіше ніж сама ковка, можливо і в цьому випадку так - токарка і станок. Якщо ще не одружений, не має дітей і черги в місяць другий роботи, то чому б і ні, можливо в майбутньому і калимить будеш відновленням станків, досвід в цьому вже є. Успіхів, чекаєм продовження 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198095 Опубліковано: 18 вересня, 2019 (змінено) 2 години назад, PAVLOTSIUPA написав: Мотор буде на 5квт + частотник А-а,ну-ну,всі будови починаються в стилі хайтек а закінтуються самі знаєте. Змінено 18 вересня, 2019 користувачем viksel 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198127 Опубліковано: 18 вересня, 2019 3 години назад, viksel написав: А-а,ну-ну,всі будови починаються в стилі хайтек а закінтуються самі знаєте. Інакше в мене і не вийде 3 фаз нема.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах