Саша

Реновація 6720 ВФ2, 1988 року.

652 повідомлення у цій темі

Чего это редкость, по моему все 6720ВФ2 идут на швп по всем осям. У меня тоже такой есть, но без головы правда

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, вф2 всі на КГП, я теж таке чув.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А далі був процес чищення від іржі, відмивання, шпаклювання, грунтування і фарбування:

 

DSC_2450_thumb.jpg DSC_2457_thumb.jpg DSC_2456_thumb.jpg    DSC_2462_thumb.jpgDSC_2464_thumb.jpg  

 

Після того почалося збирання фрезера на його ПМД:

 

DSC_2492_thumb.jpg 

 

А так влаштовані мастильні уловлювачі в основі колони:

 

DSC_2500_thumb.jpg  DSC_2503_thumb.jpg  DSC_2504_thumb.jpg

 

Колір верстату старався підігнати до кольору морської хвилі. Приємний колір, та й верстат родом з Одеси...

 

 

Змінено користувачем Саша
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

DSC_2556_thumb.jpg

 

Збирання також краном.

 

Як подати мастило на нижню призму ластохвоста шпіндельної бабкі?

Так само як і на верхню частину - гнітом.

Сверлимо отвори, нарізаємо канавкі бормашинкою і вкладаємо відрізкі шнурків:

 

DSC_2545_thumb.jpg DSC_2548_thumb.jpg  DSC_2549_thumb.jpg  DSC_2550_thumb.jpg

 

DSC_2551_thumb.jpg DSC_2552_thumb.jpg  DSC_2553_thumb.jpg  DSC_2554_thumb.jpg

 

Але кінчикі шнурків треба перекінути в напрямі до КПП, бо зпереду мастильну вану займає велика косозуба шестерня горизонтального шпінделя. І вона може висмикнути ті шнуркові гніти з їх отворів.

DSC_2544_thumb.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Елєктрошафа перед чищенням і фарбуванням:

 

DSC_2473_thumb.jpg

 

Перед тим як зафарбувати виявив на шафі такій привітик з тих часів:

 

DSC_2469_thumb.jpg

 

На колоні напрямні без видимого зносу:

 

DSC_2482_thumb.jpg  DSC_2486_thumb.jpg

 

Для самозаспокоєння приклав кутник до напрямних, тіпа перевірити перпендикуляр...

 

DSC_2532_thumb.jpg

 

Отвори в тумбі під віброопори в мене були ф18 мм., а шпилькі віброопор були М16.

Та як я є аматор, то я ці діла поженив на власний розсуд. Нарізів різьбу м20 в отворах тумби.

Купив на базарі шпильку М20, відрізав від неї 4 шмати по 10 чи 12 см.

З одного іх боку профрезерував квадрат, а з іншого просверлив отвори Ф12 мм.

Шпилькі віброопор вкоротив і проточив до ф11,8. Так, щоби вони вкладалися в шпильки м20.

Все зібрав. Вийшло отак:

 

DSC_2519_thumb.jpg DSC_2520_thumb.jpg

 

Тепер верстат можна виставити по верстатному рівню, чи ніжно нахилити для кращого зтоку ЗОР.

Покі виставив по рівню:

 

DSC_2518_thumb.jpg

 

Всі підшипникі того періоду я замінив на сучасні закритого типу фірми ZKL.

КПП теж перебирав:

 

DSC_2567_thumb.jpg  DSC_2568_thumb.jpg

 

Звісно при переборці КПП активно фоторгафував процес, щоби не лишилося зайвих деталей при зборці.

Але зібрав вірно, всі швидкості наявні.

 

Змінено користувачем Саша
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Супорт теж краном навішував:

 

IMG_2061_thumb.jpg

 

КГП в процесі переборкі і заміни кульок:

 

IMG_2057_thumb.jpg IMG_2058_thumb.jpg

 

Щодо розбирання/збирання КГП, виборкі люфта в них - в мережі є купа інформації. Дублювати ії сюди недоцільно.

Я збирав і розбирав за допомогою отой трубочкі. Ій трохі бракувало діаметра (приблизно 0,5 мм), але малярний скотч вилікував цей негаразд.

 

КГП по вісі Х з заводу змащюється неякісно. Там є всього один отвір для подавання мастила на всю довжину КГП.

Тому була проведена імплантація "розбризкувача" - V- подібного корита з отворами:

 

IMG_2107_thumb.jpg  IMG_2106_thumb.jpg

 

Корито зроблено з бляшанкі товщиною 0,3 мм.

 

 

Разом із тим змащування вертикальної вісі теж було покращено. Тепер вона купається в мастилі.

 

 

Я сподіваюся ви здогадалися, що імбус- болти просвердлені вздовж іх вісей для зливу мастила в долину.

Але для кращого наповнення супорта мастилом бічну гумову дренажну трубочку , що йде з супорта до тумби треба дещо приглушити. Наприклад, вклавши корок з меньшим прохідним отвором.

Змінено користувачем Саша
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для змащування упорних і шпіндельних підшипників була куплена бюджетна консистентна змазка німецького виробництва 150 гр./туба:

 

DSC_2539_thumb.jpg DSC_2540_thumb.jpg DSC_2541_thumb.jpg DSC_2542_thumb.jpg

 

На дорожчі змазкі фінансів забракло...

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прийшов час лізти в електрику верстату.

Електросхеми доступні за посиланнями:

 

1 частина

2 частина

 

Щоби отримати  схеми, треба роздрукувати файли з 0,2 по 0,5 і з 0,13 по 0,20 на звичайному принтерові у форматі А4.

Далі зклеїти іх по 4 шт., і отримаєте схеми у форматі А3.

 

IMG_2671_thumb.jpg

 

Файл 0,6 нікуди не клеїться, це окремий аркуш схеми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хє-хе... 

Просто так перекомутувати кнопочкі у відвовідності до сучасних позначень вісей не вийде, бо поруч є позначкі з напрямами руху вісей:

 

IMG_2672_thumb.jpg

 

 

Тому обійдемось без втучань в електросхему.

Все простіше зробилося:

 

IMG_2674_thumb.jpg

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При спробі запустити автоматичні подачі, що керуються нижнім двигуном постійного струму дістав фіаско.

Щодо даної проблеми мною була відкрита тема:

 

 Там все докладно описано.

Хочу лише додати інструкції на електроприводи постійного струму, що можуть замінити застарілі аналогі на кшталт ЕТЗІ, та подібних радянського періоду і сучасних московськіх поробок.

 

1. Штатівській електропривід:

 

 

2. Його ананалог з Китаю. Його можна придбати на Аліекспресі.

 

 

Маленьке доповнення щодо штатних пускачів і реле.

Багато хто жаліеться на них: глючать, іскрять і т.п.

Оскількі я аматор, ще і незаможній, то дану проблему я вирішив просто- купив на базарі спрей "Контакт". Якщо по чесноку, то він мене вже давно виручає.

У реле є спеціальні віконця в корпусах для спрею "Контакт". 

Шануймося.

 

Змінено користувачем Саша
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну тепер, коли все завертілося і ожило можна було міркувати про гофрозахист.

Технологію його виготовлення і "смикнув" з-за "парєбріка".

Купив на базарі дермантин чорний, матовий, завтовшкі 0,6 мм.

Ще придбав меблевої кромкі, щоправда вона мінімально завширшкі 20 мм. А мені треба було 15 мм. Урізав..., бо мусив.

У світлинах ноу-хау виглядає так:

 

IMG_2516_thumb.jpg  IMG_2517_thumb.jpg  IMG_2518_thumb.jpg IMG_2519_thumb.jpg

 

CIMG0235.jpg  CIMG0237.jpg  CIMG0236.jpg

 

Щоправда зі споду я то все закріпив підкладковою матерією з клеєм типу "88" або "момент". Або іншим, що дає гнучке з'єднання.

 

Але виклеїти гофру то є пів біди. Основний гемор починається з примірками гофри, коли вона починає "ставати дибкі", тобто відходити від напрямних при складаннях.

Щоби гофра ходила рівно, не дибилася ії треба "прив'язати" до напримних додатковими кріпленнями. В орігіналі на 6720 гофри бігають по дротиками і мають для того спеціальні сталеві гачкі.

Мені то не сподобалося, до того ж я трохі збільшив бічні частини гофрозахисту на колоні. Тому прийшлося робити отак:

 

 

IMG_2676_thumb.jpg  IMG_2677_thumb.jpg IMG_2678_thumb.jpg

 

Ті саморобні текстолітові вставочкі також бігають по сталевому дротику з обох боків колони. Те саме відноситься і до гофрозахисту супорта.

 

Страшенно нудна робота виготовляти самому ту всю фурнітуру, грамотно вклеювати в гофру, придумувати як ії укріпити, без кінця примірювати і знімати...  Наприкінці мені хотілося якоїсь реабілітації...

 

Але верстат прийняв такий вигляд:

 

IMG_2553_thumb.jpg  IMG_2556_thumb.jpg

 

Відео роботи гофрозахисту:

 

 

 

Психологічно це був найважчій етап.

Змінено користувачем Саша
7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у мене на 676 майже до самого верха стіл штатно піднімається... така висота складеного захисту не підходить... чи ви пожертвували ходами?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Саша что бы не сильно мучатся с гофрой - ещё нужно отпресовать пару дней.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, aegis написав:

у мене на 676 майже до самого верха стіл штатно піднімається... така висота складеного захисту не підходить... чи ви пожертвували ходами?

 

Загалом в мене лишається 35 мм., від сухариків до поверхні горизонтального столу:

 

IMG_2744_thumb.jpg  IMG_2745_thumb.jpg

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, sadam написав:

@Саша что бы не сильно мучатся с гофрой - ещё нужно отпресовать пару дней.

 

 

Немаю такого пресу. Маю лише струбцини. 

 

До гофрозахисту, напрямний дротик  в долині супорту. Там  теж та сама саморобна фурнітура. 

Зверху так само є подібний дротик, але він більш прикритий само гофрою.

 

IMG_2732_thumb.jpg

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перед тим як придбати даний верстат я перечитав по 5 разів всі теми про нього. Навіть теми по 6б75в і 67к25. 

Звісно воно принесло свої плоди і продовжує приносити.

Ось наприклад попередник даного верстату 6б75в одеського заводу:

 

1-frezernyij-stanok-6b75v.jpg

 

На всіх 6б75в маслостанція закрита спеціальним корпусом.

А на 6720 такого немає... А стружка то сипеться і там.

Тому я теж собі зробив такий захисний корпус над маслостанцією:

 

IMG_2636_thumb.jpg  IMG_2637_thumb.jpg IMG_2734_thumb.jpg

 

Тильної стінкі немає для вільного доступа повітря.

 

Якщо з середини цей корпус оклеїти автомобільними матеріалами для шумо-вібро-ізоляції то гуркіт маслостанції стане не таким надокучливим.

 

 

Змінено користувачем Саша
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мережі трапилася мені така світлина:

 

post-3946-058286400 1308849620.jpg

 

І помітив я оту детальку... Що це? Якійсь додатковий захист? Від стружкі захащає оптичну лінійку вісі х?

Цікава бляшанка. Алеж вона такох захищає гофри супорта від гострої стружкі, що налипає і проколює гофру коли вона складається щільно своїми складками.

Те саме налипання стружкі має місце і на верхній гофрі. З часом гофри стають дирчатими.

 

IMG_2575_thumb.jpg

 

Мені такий стружкозахист підходить, але вдосконалений під мої потреби.

Я зробив ту бляшанку загнутою догори, щоби стружка не летіла на тильну частину фрезера.

 

IMG_2761_thumb.jpg

 

Вона ніяк не заважає переміщенням:

 

IMG_2747_thumb.jpg IMG_2753_thumb.jpg

 

Але по центру є пройма. Картонку ставити там не хотілося, бо може намокнути від ЗОР.

Вирішив зробити жалюзі з бляшанкі теж.

Йдеться про подобу телескопічного стружкозахисту:

 

IMG_2764_thumb.jpg  IMG_2763_thumb.jpg

 

Вона легко знімається при потребі- висить на гвинтиках М3.

 

На мінімумі шторка віддаляє шпіндель від столу на літрову баночку фарби:

 

IMG_2758_thumb.jpg

 

З лещатами чи УСП на столі буде нормально.

Але, нижче можна:

 

IMG_2754_thumb.jpg

 

Так воно працює:

 

 

Бляшанка оклеєна автомобільним віброізоляційним матеріалом, щоби не резонувала.

Бляшанка кріпиться до країв супорта 4 гвинтами М5.

 

IMG_2688_thumb.jpg

 

Ось таке невеличке вдосконалення під мої потреби.

9

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Значит то косяк конструкторов, в 67к25 та бляшанка есть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Y.fowler. чому косяк? рацуха)) он зустрічаютья сф676 з 3пазами на столі вдумайтесь - поперечний хід 300мм, між дальними пазами 100мм

Змінено користувачем aegis
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні запустив систему ЗОР.

Помпа з бачком будуть окремо від верстату, поза місцем встановлення помпи.

Помпа приєднана до електрики верстату через автомобільний герметичний роз'єм. Тобто від'єднати ії можна скоренько.

Так зроблено для зручності промивок цієї системи.

Бачок ЗОР  на гумових ніжках - віброопорах.B|

IMG_2774_thumb.jpg IMG_2775_thumb.jpg IMG_2776_thumb.jpg IMG_2778_thumb.jpg

 

Все добре, але струмень ЗОР занадто потужній. Треба врізати кранік в магістраль для регулювання струменя.

Цей верстат в мене перший, який має штатну систему ЗОР. Так мені ії бракувало.

Робоча зона тепер зі струмочком ЗОР:

 

IMG_2790_thumb.jpg

 

Із запуском системи ЗОР робота з реновації 6720ВФ2 може вважатися завершеною.

На все пішло 7 місяців щоденної праці по 3 години після основної роботи.

Все зробилося своїми силами без залучення сторонньої допомоги.

З оснащення є лише лещата, цанговий патрон з цангою на Ф7 мм., і перехідник ІСО40/КМ2. Все решта доведеться докупати.

При збиранні верстату частенько залучалася допомога двох інших верстатів майстерні : фрезера НГФ і токарного КП-69.

Змінено користувачем Саша
10

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ще бюджет підбийте)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я би на вашому місці насос ЗОР ставив би якийсь менш потужний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, aegis написав:

ще бюджет підбийте)))

 

Ок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Володимир Фещук написав:

Я би на вашому місці насос ЗОР ставив би якийсь менш потужний.

 

Я згоден з вами, тим більше що є такий - менш потужний, але це згодом.

На тепер верстат дуже потрібен просто працездатним. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

Я згоден з вами, тим більше що є такий - менш потужний, але це згодом.

На тепер верстат дуже потрібен просто працездатним. 

Я і не критикую вашу роботу, в жодному разі. Якщо будете ставити менш потужний - теж відзвітуйте, будь-ласка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку