Саша

Реновація 6720 ВФ2, 1988 року.

652 повідомлення у цій темі

Ну на шпинделе и плавного пуска хватит или у Вас  380В нет? Вроде как со скоростями там всё нормально (хотите коробку скоростей убрать)?

Кстати, нашёл в паспорте наибольшее усилие подачи: 4.5Кн (458.87кг)! Можно прикинуть момент на валу привода подач.

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, ig3757 написав:

Ну на шпинделе и плавного пуска хватит или у Вас  380В нет? Вроде как со скоростями там всё нормально (хотите коробку скоростей убрать)?

Кстати, нашёл в паспорте наибольшее усилие подачи: 4.5Кн (458.87кг)! Можно прикинуть момент на валу привода подач.

 

Та я так і думав спочатку про пристрій плавного запуску. Але його ціна наближається до ЧП. 

А з ЧП змінюється і логіка керування шпінделем.

Скажимо виставив я на КПП 1000 об/хв. І далі резистором ЧП дію: плавно розгоняючи шпіндель і так само плавно спиняючи його.

Тобто з ЧП трохі цікавіше.

За тим всім бюджетний ЧП на 380/2,2 kWt  з оглядом тут.

Змінено користувачем Саша
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за гарну тему. Я вам скажу що це накраща тема що я зустрічав. Цікаво ви придумали по змащуванню вертикальної осі  з отворами в болтах. Я сьогодні також займався системою змазки, грязі там неміряно. Звернув увагу що у вас масло якесь не схоже на И30А, що ви використовуєте в системі змазування яке мастило

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В суботу 2 листопада закінчив підключення верстату, помпи ЗОР і електрошафи до заземлення.

У мене на цьому вестаті через 2-3 години роботи з помпою ЗОР було легке биття струмом.

Підозрюю, що одна з обмоток помпи ЗОР з часом починає пробивати на корпус.

Міряв потенціал, показала більше 56 вольт.

Заземлення вирішило цю неприемність. 

Ну і сьогодні мав вперше попрацювати на заземленому верстаті.

Включив, а автоматичні подачі перестали функціонувати... Релюхі в шафі клацають, а подач немає.

Поліз до блока керування. А він світить діодіком про те, що він відмовляється працювати:

 

IMG_2947_thumb.jpg

 

Виявилося, що згорів один з запобіжників на виході.

Питання: все раніше працювало пару місяців, чому запобіжник згорів сьогодні?

Ну я провірив всі варіанти, що прийшли мені в голову.

Покі провіряв зпалив ще 4 таких самих запобіжника.

Виявилося, що ті всі запобіжникі згорали за струму меньше від зазначеного на них.

Приніс з машини запобіжник куплений 8-10 років тому і все запрацювало навіть краще ніж раніше.

Справа в тому, що покі я шукав причину, попробував одну з перетинок відповідальну за тахогенератор переставити в інше положення яке краще відповідає напрузі мого тахогенеатора.

В результаті регулювання подач стало більш плавним і змістилося в бік повільшіних подач. А для мене це було дуже бажаним. Бо раніше найповільнішу швидкість подачі доводилося дещо "ловити" перемінним резистором.

Отже, верстатик сьогодні лишився чистеньким і заземленим , а подачі стали легшими в налаштуванні.

Причина чому це сталося сьогоді напевно в теперишніх коливаннях температури і вологості. У мене в гаражі тепер прохолодніше ніж на вулиці.

Напевно на колекторові двигуна були графітові порохі що поєдналися з конденсатом.

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

Дякую за гарну тему. Я вам скажу що це накраща тема що я зустрічав. Цікаво ви придумали по змащуванню вертикальної осі  з отворами в болтах. Я сьогодні також займався системою змазки, грязі там неміряно. Звернув увагу що у вас масло якесь не схоже на И30А, що ви використовуєте в системі змазування яке мастило

 

 

Дякую.

Мастило в мене змішане : і20а змішане з і40а в пропорції 50/50. Тобто сумарно десь близько до і30а.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 24.09.2019 в 19:54, Саша сказал:

А далі був процес чищення від іржі, відмивання, шпаклювання, грунтування і фарбування:

 

DSC_2450_thumb.jpg DSC_2457_thumb.jpg 

Хоч так був толк з порошенка!:D:59de5a1589b9e_4_1_721:

 

В 29.09.2019 в 18:38, Саша сказал:

Ось наприклад попередник даного верстату 6б75в одеського заводу:

 

1-frezernyij-stanok-6b75v.jpg

 

На всіх 6б75в маслостанція закрита спеціальним корпусом.

А на 6720 такого немає..

На  моделях 6Б75В немає маслостанції взагалі! то пустий короб, а з іншої сторони такий самий і в ньому встановлений насос для СОЖ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

Звернув увагу що у вас масло якесь не схоже на И30А

 

Якщо ви розглянете І-30А різних виробників - то побачите, що відтінок відрізняється. Тому "на око" міряти не варто.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

В суботу 2 листопада закінчив підключення верстату, помпи ЗОР і електрошафи до заземлення.

У мене на цьому вестаті через 2-3 години роботи з помпою ЗОР було легке биття струмом.

Підозрюю, що одна з обмоток помпи ЗОР з часом починає пробивати на корпус.

Міряв потенціал, показала більше 56 вольт.

Заземлення вирішило цю неприемність. 

Ну і сьогодні мав вперше попрацювати на заземленому верстаті.

Включив, а автоматичні подачі перестали функціонувати... Релюхі в шафі клацають, а подач немає.

Поліз до блока керування. А він світить діодіком про те, що він відмовляється працювати:

 

IMG_2947_thumb.jpg

 

Виявилося, що згорів один з запобіжників на виході.

Питання: все раніше працювало пару місяців, чому запобіжник згорів сьогодні?

Ну я провірив всі варіанти, що прийшли мені в голову.

Покі провіряв зпалив ще 4 таких самих запобіжника.

Виявилося, що ті всі запобіжникі згорали за струму меньше від зазначеного на них.

Приніс з машини запобіжник куплений 8-10 років тому і все запрацювало навіть краще ніж раніше.

Справа в тому, що покі я шукав причину, попробував одну з перетинок відповідальну за тахогенератор переставити в інше положення яке краще відповідає напрузі мого тахогенеатора.

В результаті регулювання подач стало більш плавним і змістилося в бік повільшіних подач. А для мене це було дуже бажаним. Бо раніше найповільнішу швидкість подачі доводилося дещо "ловити" перемінним резистором.

Отже, верстатик сьогодні лишився чистеньким і заземленим , а подачі стали легшими в налаштуванні.

Причина чому це сталося сьогоді напевно в теперишніх коливаннях температури і вологості. У мене в гаражі тепер прохолодніше ніж на вулиці.

Напевно на колекторові двигуна були графітові порохі що поєдналися з конденсатом.

 

Я собі поставив УЗО . Чудова штука є гарантія що током не вдарить . І 6720 підключився безпроблем. Рекомендую

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Frezchik написав:

Хоч так був толк з порошенка!:D:59de5a1589b9e_4_1_721:

 

На  моделях 6Б75В немає маслостанції взагалі! то пустий короб, а з іншої сторони такий самий і в ньому встановлений насос для СОЖ

 

 

Так, притягнув я гаранта на допомогу, хоча він і не думав допомагати.

 

Щодо маслостанції на 6б75в - а як жеж воно тоді там все змащується? O.o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, prdesna написав:

 

Я собі поставив УЗО . Чудова штука є гарантія що током не вдарить . І 6720 підключився безпроблем. Рекомендую

 

Я ще аматор, з узо покі не стикався.

Я звісно розумію що то є пристрій захисту, але практикі його застосування не маю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Саша сказал:

 

 

Так, притягнув я гаранта на допомогу, хоча він і не думав допомагати.

 

Щодо маслостанції на 6б75в - а як жеж воно тоді там все змащується? O.o

Масляний насос знаходиться в ШБ, як і резервуар для масла . Привід від головного двигуна.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, Саша написав:

 

Я ще аматор, з узо покі не стикався.

Я звісно розумію що то є пристрій захисту, але практикі його застосування не маю.

Та я теж аматор. Вартує недорого а користь з нього велика. Одна проблема що там використовується 5 проводна система. Тобто 3 фази 0 і земля і все окремо якщо скрутите вкупу 0 і землю як робили при совку  то зразу спрацює узо.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Встановив сьогодні масляний фільтр замінив масло   поміняв шланги. Ще треба придумати на злив якось по іншому вихід бо дуже торчить в сторону. У вас змащується винт і підшипники вертикальної подачі за рахунок отворів у болтах. У мене виникло таке запитання а чи немає масляного голодання у відділенні де стоять дві косозубі шестерні

20191105_170026.jpg

до речі по штревелю , в мене є електрозажим інструменту  і штревель в мене ось такий , але я непевний що він правільний

20191025_104900.jpg

20191025_112422.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, prdesna написав:

 У мене виникло таке запитання а чи немає масляного голодання у відділенні де стоять дві косозубі шестерні

 

до речі по штревелю , в мене є електрозажим інструменту  і штревель в мене ось такий , але я непевний що він правільний

 

 

 

Ні, мастильного голодання шестерен немає, бо зливний шланг приглушений корком. Тому в супорті мастило дещо накопичується і зливається потім швилин 15 після зупинкі маслостанції.

 

Штревель в мене теж був такий, я не використовую цю конструкцію, бо електрозажим до мене не добрався...

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, prdesna написав:

Та я теж аматор. Вартує недорого а користь з нього велика. Одна проблема що там використовується 5 проводна система. Тобто 3 фази 0 і земля і все окремо якщо скрутите вкупу 0 і землю як робили при совку  то зразу спрацює узо.

 

Тоді виходе, що УЗО відрубатиме живлення при настанні "моменту пробою ізоляції"?

Але в мене інша потреба- злити на "землю" зайвий потенціал, коли той з'являється.

І то все зробити без переривання живлення верстату.

Неприкольно при фрезеруванні отримати раптове вимкнення живлення  O.o

УЗО в даному випадку трохі не те, що мені хотіся би...

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, Саша написав:

 

Тоді виходе, що УЗО відрубатиме живлення при настанні "моменту пробою ізоляції"?

Але в мене інша потреба- злити на "землю" зайвий потенціал, коли той з'являється.

І то все зробити без переривання живлення верстату.

Неприкольно при фрезеруванні отримати раптове вимкнення живлення  O.o

УЗО в даному випадку трохі не те, що мені хотіся би...

так і при пробою ізоляції і коли земля на ноль і коли ноль на фазу  чи фаза на землю і навіть при загоранні проводки як птишуть.  В мене на старій роботі стояли узо і таке поняття як щипає током було відсутне або робить все або не робить, якщо не робить значить десь є проблема. Дуже чудова штука. До узо ви можете зєднати землю і 0 вкупу як при совку робили а ле в узо заходить окремо 3 фази і 0  і земля поза узо окремо. Земля через узо не прозходить вона йде як окремий провід. У нас 0 заземлений на стовпах щитках 0 зєднаний із землею. Після узо це неможна робити бо спрацює узо Якщо в станку а в совковийх станках часто в шафах управляння 0 зєднують із землею то узо спрацює. Треба розєднати 0 це 0  а 3 фази це 3 фази а земля до корпуса . Це і є 5 проводна схема і скажу що не дурні її придумали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зайвий потенціал у вас піде двома шляхами  : 1 через 0  через узо  а потім в землю бо 0 і земля замкнуті по схемі У нас на стовпах через один стовп 0 заземлено.  2 шлях прямо на землю. Все працює чудово і без проблем і вартує порядка 400 грн. Якщо спрацює узо то у вас уже не потенціал зайвий а проблема є або двигун коротнув або пробита ізоляція або провід відпав або десь свистить на корпус . Я не бачив але мені говорили що шибайголови електрики брали фазу голими руками і узо відсікало і вони нічого не відчували

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

добрий вечір. Як ви знімали верхній вал що приводить в дію вертикальну фрезерну головку. Бо я щось ніяк не можу зрозуміти як його розібрати , в мене з під нього масло йде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий вечір.

Щоби повністю зняти той верхній вал в мене треба спочатку зняти КПП. Бо цей вал з'єднано з КПП пластиковою муфтою:

 

DSC_2529_thumb.jpg  DSC_2531_thumb.jpg

 

DSC_2382_thumb.jpg  DSC_2385_thumb.jpg

 

Може вийде зняти передне кільце, що впирається в підшипникі.

DSC_2530_thumb.jpg

Я вже не пригадую, але можливо там є повстяний сальнік.

Масло туда нагнітається, бо підшипникі відкритого типу встановлені з заводу. Іх треба замінити на закриті. Тоді і сальніка не треба.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мені щось так тоже здається що без зняття коробки  швидкості не зніму. Я зробив знімача і досить легко воно пішло а потім стопор. Я  так розумію що вперлося в муфту. А муфта так розумію що кріпиться гайкою і щоб її відкрутити треба знімати коробку швидкості

20191109_182443[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хоча і купа роботи виходить напевне її треба робити. В мене  якась була жижа внизу бачка а зверху щось схоже на мастило. Там в коробці напевне також страх що робиться. А оскільки туди масла подавалось мало то там і підшипники напевне вже недобрі. У вас який був стан підшипників

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

мені щось так тоже здається що без зняття коробки  швидкості не зніму. Я зробив знімача і досить легко воно пішло а потім стопор. Я  так розумію що вперлося в муфту. А муфта так розумію що кріпиться гайкою і щоб її відкрутити треба знімати коробку швидкості

 

 

Так, все вірно. А щоби зняти КПП треба знімати мотор і перебор. Така конструкція...

 

, prdesna написав:

 У вас який був стан підшипників

 

У мене всі підшипникі були браковані з моменту іх встановлення у верстат, совітські бо....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

Так, все вірно. А щоби зняти КПП треба знімати мотор і перебор. Така конструкція...

 

 

У мене всі підшипникі були браковані з моменту іх встановлення у верстат, совітські бо....

значить і мені потрібно готувати гроші на підшипники. В електромоторі голомовному і моторі маслостанції я вже замвнив ще буду міняти в помпі. Проблема в зніманні коробки є

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, prdesna написав:

значить і мені потрібно готувати гроші на підшипники. В електромоторі голомовному і моторі маслостанції я вже замвнив ще буду міняти в помпі. Проблема в зніманні коробки є

 

Флянець КПП скорше за все приклеєний герметиком до ШБ. Щоби відірвати його треба вкручувати гужон, що розташований зверху поруч з болтами кріплення. Конічні штіфти теж треба витягнути.

Флянец перебору так само на штіфтах і герметику.

Спочатку знімається перебор, а КПП для роз'єднання з муфтою валу ВФГ зсувається трохі назад в бік перебору. Так вона виймається повністю.

Підшипникі я ставив чеські ZKL. Вони не дорогі і хорошої якості.

 

А про заміну підшипників в помпі ЗОР розкажить докладніше, бо там довгий вал напресований на вал якоря. Мені це страшенно заважало замінити один з підшипників.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Саша сказал:

 

 

А про заміну підшипників в помпі ЗОР розкажить докладніше, бо там довгий вал напресований на вал якоря. Мені це страшенно заважало замінити один з підшипників.

Что б не городить каких то съемников с длинными лапами,поступить проще-разбить/срезать наружную обойму,затем подпилить аккуратно на наждаке или болгаркой внутреннюю обойму,и снять ее.Так же говорят,что если поставить точку сваркой на обойму,то она ослабляет посадку,и обойма легко снимается,но я не проверял.Посадка то там только под подшипник,а дальше занижение.Ну,или по быстрому можно сгородить съемник в виде подковообразной шайбы,двух длинных шпилек,и пластины с отверстиями и резьбой с болтом по центру.

 

12 часа назад, prdesna сказал:

хоча і купа роботи виходить напевне її треба робити. В мене  якась була жижа внизу бачка а зверху щось схоже на мастило. Там в коробці напевне також страх що робиться. А оскільки туди масла подавалось мало то там і підшипники напевне вже недобрі. У вас який був стан підшипників

На своем опыте,перебрав по винтику два с половиной рабочих станка,я понял,что не зря это затеял-все подшипники нужно было менять,хотя вроде были и нормальные,но крутились как то нехорошо-с шумом и перекатами.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку