Reiter

Питання до знавців дизеля

34 повідомлення у цій темі

23 минуты назад, Reiter сказал:

Мені треба універсальне авто. Я більше не по місту їзджу, а по Україні. Дороги в нас самі знаєте які. Плюс погода буває різна. Ось і впав вибір на грузовий позашляховик. Щоб був міцний (рамний), повнопривідний (щоб в будь-які сніги можна було проїхати), з високим кліренсом. 

Ну, якщо катати поза містом, то подивіться краще в бік классичного американського фермерского пікапу під замовлення - ці  трактори сто км/год ледь не на холостих обертах пруть, при чому половина горшків в шоссейному режимі працюють в якості компресора через що розхід по трасі геть не кусючий виходить, а якщо вже треба на повну капцю притопити, то деякі моделі на дрібних з/д станціях замість маневрових тепловозів юзають. І коштують вони у Америці копійки, а під привіз в порту Одеси десь плюс-мінус сопоставимо з ціною п'ятирічного китайця, але ресурс китайця закінчуєттся на трьохста тисячах км остаточно, а в Тахо чи Бронко такий самий пробіг, але в милях - то ще далеко не зрілість. І в глибокі сніги, до речі, не тільки їхати, але й якщо відвал зробити, то ще й неабияк заробляти можна ;)

  Років сім тому хтось з колег на харківському оф-роуд форумі такі пікапи в Україну завозив - лише приємні враження.

https://columbauto.com.ua/catalog/avto/pikapy/ford-f150-supercrew-2014.html ось як наприклад

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, ryazanovpavel69 сказал:

Ну, якщо катати поза містом, то подивіться краще в бік классичного американського фермерского пікапу під замовлення

 Ну если в мировом масштабе... :)

Самые жесткие условия в Африке и выживают там, по статистике, Лендровер Дефендер и Тоета. Хотя, если хочется каждый болтик, шоб не как у всех, а дюймового калибру...

Млин, амер. авто, как диван на колесах, валкий и неповоротливый, дороги у них широкие и хорошие.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трохи все ж відхилились від теми. Перейшла у розряд вибору авто. Хоча теж добре. Багато гарних порад. 

 

Але спокою мені не дає таки перше питання. Бо, думаю, зіткнусь із ним іще не раз. 

 

Димок з під заливної горловини. 

Картерні гази повинні бути, то зрозуміло. Але чи мають бути абсолютно прозорими чи не обов'язково? Тобто якщо схобе на пар, то норма чи мотор вже трохи підубитий? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В картерных газах всегда будут влага, пары масла и продукты сгорания. Что бы не гадать, есть объективные показатели - компрессия, скорость падения давления в системе охлаждения и т.п. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В китайця та й сучасного європейця будь-який сучасний двигун та кузов в середньому розраховано на або 5 років, або десь на 400 тисяч пробігу,  що раніше трапиться і капіталити його, навіть в умовах добре обладнаної майстерні майже безсенсово. Саме тому ви можете придбати в тій же німеччині чи голандії т6 буса 13-14 року випуску і з пробігом під чотири сотні за півторашку євро, а от т4, що має ще більш-менш ремонтоздатний двигун і менше програмованої на відмову через певний строк електроніки, коштує з таким самим пробігом й вдвічі старшого віку вдвічі-втричі дорожче. 

Якщо в того вінгла на бензині з прогрітим двигуном димить з вихлопу чи картерної трубки, то вже привід або його не брати, або викручувати продавцеві руки на скидку в розмірі вартості ремонту того двигуна.

Змінено користувачем ryazanovpavel69
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Aluma сказал:

 Ну если в мировом масштабе... :)

Самые жесткие условия в Африке и выживают там, по статистике, Лендровер Дефендер и Тоета. Хотя, если хочется каждый болтик, шоб не как у всех, а дюймового калибру...

Млин, амер. авто, как диван на колесах, валкий и неповоротливый, дороги у них широкие и хорошие.

Вы таун-кары с субурбан и рэднек пикапами не путайте, а в Африке (если, конечно, не экваториальное Конго и к ней соседние страны не брать, где из-за 100% влажности и 50-градусной жары камок на людях за неделю сгнивает) при их климате и полном отсутствии зимних солей на дорогах, там не только цельноалюминиевые ведроверы, но и довоенные шедевры Веймарской республики встретить можно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, ryazanovpavel69 сказал:

Якщо в того вінгла на бензині з прогрітим двигуном димить з вихлопу чи картерної трубки, то вже привід або його не брати, або викручувати продавцеві руки на скидку в розмірі вартості ремонту того двигуна.

Я про дизельний говооив. З вихлорної жодного диму, а от з заливної горловини нп холостих легкий димок

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Reiter сказал:

Доброго дня.

Вступ. Його можна пропумтити :) Так як займаюсь бізнесом, то машина відіграє величезну роль. Доводиться постійно їздити далеко і з вантажем. Мій старенткий Форд Ескорт розвалюється швидше ніж я його ремонтую. Та й їздити з причепом постійно не надто зручно. Вирішив, що вже немає як далі тягнути, потрібна заміна. Буса не хочу, хочу універсальне авто. Давно подобаються пікапи. Бюджет не великий,  тому моделей на вибір не так багато. Або Мітсубісі Л200 2007 - 2008 року, або щось із китаю 2012 - 2014 років. Зупинився на останньому. Обрав модель Great Wall Wingle 5. Повнопривідний рамний пікап. Симпатичний, є необхідний комфорт, грузопідйомність 1000 кг. І з моїм бюджетлм можна взяти доволі свіженький з пробігом в районі 100 тис. Є бензинова версія 2.4 л і є дизельна 2 л з турбіною. Дивлюсь дизельну версію. Потужніша і економічніша. Продається їх не так багато. Деякі варіанти відкинув оьразу після спілкування по телефону. Декілька авто подивився і теж відмовився від покупки.

 

Останній варіант дивився вчора. 90 тис пробіг (підтверджуєттся сервісною книжкою). Кузов, ходова ок. Але мене більше всього хвилює двигун. Перевіряв як міг і як знав. На холодну заводиттся чудово, на гарячу теж. Ніякого диму з вихлопної нема, при прогазовці теж. Сторонніх звуків від мотора не чув. В ходу все чудово. Зовні всу сухо і чисто (не вимито). Лише ледве відпотіває маслом знизу повітряного патрубку в місці входження сапуна. 

 

Тепер що насторожило і на що я не знайшов однозначної відповіді в інтернеті. Відкрутив маслозаливну горловину на робочому двигуні. Кришку не підкидає. Лежить спокійно. Але все ж є вихід напівпрозорого"диму". Він наче і не синій, але і не прозорий. Чи це нормально? Іще на ходу (із салону) чути свист турбіни (схоже це не дуже добре). Хто розбирається в дизильних моторах, підкажіть. Завтра дивитимусь повторно. Треба приймати рішення купувати чи ні. Не хочеться попасти на дорогий ремонт. Вже подумую може краще взяти бензинову версію, хоч вона і менш потужна, зате там двигун мітсубісі. 

дым из горловины должен пропасть совсем на турбодизеле при 1200об.мин.Многие современные турбодизели дымят на холостых по причине очень сильного форсирования,сильнее всех воняют фольксвагены.И крышки прыгают.Но когда турбинка раскручивается чуть сильнее и вытягивает через вентиляцию газы,все становится в норму.А вот если дым усиливается,бежим вприпрыжку от этого автомобиля к другому.Или Вам сделают скидку на ремонт такого мотора,есть где и кто это выполнит и минус 2000 баксов за 2000 кубиковый двигатель,включая все.Но это рискованно по причине возможного нахождения трещин головки,драного колена и далее по списку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Трохи все ж відхилились від теми. Перейшла у розряд вибору авто. Хоча теж добре. Багато гарних порад. 

 

Але спокою мені не дає таки перше питання. Бо, думаю, зіткнусь із ним іще не раз. 

 

Димок з під заливної горловини. 

Картерні гази повинні бути, то зрозуміло. Але чи мають бути абсолютно прозорими чи не обов'язково? Тобто якщо схобе на пар, то норма чи мотор вже трохи підубитий? 

не имея некоторого опыта и понимания что и как должно или не должно быть в горловине,расширительном бачке,на щупе,в и возле выхлопа,не угадаете.Учитывая еще и наличие кучи разовых волшебных химий,когда все вылезет при замене масла-лотерея даже для глубоко знающего.

Это же к вопросу совести продающих,у 90% из них на месте совести совсем другое выросло.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку