Reiter

Питання до знавців дизеля

34 повідомлення у цій темі

Доброго дня.

Вступ. Його можна пропумтити :) Так як займаюсь бізнесом, то машина відіграє величезну роль. Доводиться постійно їздити далеко і з вантажем. Мій старенткий Форд Ескорт розвалюється швидше ніж я його ремонтую. Та й їздити з причепом постійно не надто зручно. Вирішив, що вже немає як далі тягнути, потрібна заміна. Буса не хочу, хочу універсальне авто. Давно подобаються пікапи. Бюджет не великий,  тому моделей на вибір не так багато. Або Мітсубісі Л200 2007 - 2008 року, або щось із китаю 2012 - 2014 років. Зупинився на останньому. Обрав модель Great Wall Wingle 5. Повнопривідний рамний пікап. Симпатичний, є необхідний комфорт, грузопідйомність 1000 кг. І з моїм бюджетлм можна взяти доволі свіженький з пробігом в районі 100 тис. Є бензинова версія 2.4 л і є дизельна 2 л з турбіною. Дивлюсь дизельну версію. Потужніша і економічніша. Продається їх не так багато. Деякі варіанти відкинув оьразу після спілкування по телефону. Декілька авто подивився і теж відмовився від покупки.

 

Останній варіант дивився вчора. 90 тис пробіг (підтверджуєттся сервісною книжкою). Кузов, ходова ок. Але мене більше всього хвилює двигун. Перевіряв як міг і як знав. На холодну заводиттся чудово, на гарячу теж. Ніякого диму з вихлопної нема, при прогазовці теж. Сторонніх звуків від мотора не чув. В ходу все чудово. Зовні всу сухо і чисто (не вимито). Лише ледве відпотіває маслом знизу повітряного патрубку в місці входження сапуна. 

 

Тепер що насторожило і на що я не знайшов однозначної відповіді в інтернеті. Відкрутив маслозаливну горловину на робочому двигуні. Кришку не підкидає. Лежить спокійно. Але все ж є вихід напівпрозорого"диму". Він наче і не синій, але і не прозорий. Чи це нормально? Іще на ходу (із салону) чути свист турбіни (схоже це не дуже добре). Хто розбирається в дизильних моторах, підкажіть. Завтра дивитимусь повторно. Треба приймати рішення купувати чи ні. Не хочеться попасти на дорогий ремонт. Вже подумую може краще взяти бензинову версію, хоч вона і менш потужна, зате там двигун мітсубісі. 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а может по месту найти спеца или поехать в сервис? одно дело прочитать, другое увидеть.

Змінено користувачем Днепровский
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Понятие картерных газов есть всегда, и ничего страшного в этом нет.

Никаких двигателей от митсубиси на китайцах нет, это все лицензия.

И на Вашем месте я б еще очень хорошо все взвесил, китайский автопром оставляет желать лутшего,

Радует одно что все запчасти будут оригинальными.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я бы не советовал брать старого китайца. В Китае емнип запрещена эксплуатация машин старше 8 ми лет. Отсюда и низкий ресурс и запланированное старение и проблемы с запчастями.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тобто краще старий японець і з більшим пробігом? То й же мітсубісі л200? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Reiter сказал:

Тобто краще старий японець і з більшим пробігом? То й же мітсубісі л200? 

По мне так да.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если найдете л200 с 2.8 атмосферником, были такие в 2006 ему цены не будет.

И Вы правы лутше старое японское чем новое китайское.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Имхо из своего опыта. С 95 по 2014 катался на японцах, атмосферный LD28, с турбиной RD28T. Все замечательно, экономично. Дизель должен дымить при резком нажатии педаль, стоя на месте. Без перегазовок  выхлоп практически не видно.

В самом начале мой двиг с турбиной на перегазовке не дыма не давал. Поехал в сервис, пока по горкам ехал, оно, видимо, все "проср...ось", приехал, слесарь газанул, дым как положено...

Турбина "посвистывала" всегда, т.е. начиная с момента, когда на ходу она "подхватывает.

Чего достало с дизелем - межсезонье, сегодня +, завтра - и если не угадал с топливом или не долил антизамерзайку, пипец. Если атмосферник иногда мог завестись и крутить не более 1500 оборотов, то с турбиной маслать стартером бесполезно.

Сейчас катаюсь на рамном китайском жжипе с 2,2 бензинкой, машина для пенсионеров, типа меня. Двиг - лицензия японцев, проблемы как и у оригинальных, не более, качество вполне. Запчасти по цене на уровне жигулей. Но бензинка жрет соответственно, таскать 2 тонны по городу...

 

ЗЫ. Старый японец может и лучше, но запчасти производят 10-ть лет, далее остатки или с разборки. Рессору из Сингапура имел удовольствие получать. Или расширительный бачок радиатора за 300 уе. Кроме того, все трубопроводы тоже не вечные, для замены тормозных, при отсутствии готовых частей только одна мастерская в городе нашлась. Благо в топливные можно вставку из шланга сваять.

Змінено користувачем Aluma
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, sullen сказал:

Если найдете л200 с 2.8 атмосферником, были такие в 2006 ему цены не будет.

И Вы правы лутше старое японское чем новое китайское.

Максимум що знаходжу 2.5 атмосферний. Але пробіг по 300 000

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спешка в этом деле враг.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Aluma сказал:

Имхо из своего опыта. С 95 по 2014 катался на японцах, атмосферный LD28, с турбиной RD28T. Все замечательно, экономично. Дизель должен дымить при резком нажатии педаль, стоя на месте. Без перегазовок  выхлоп практически не видно.

В самом начале мой двиг с турбиной на перегазовке не дыма не давал. Поехал в сервис, пока по горкам ехал, оно, видимо, все "проср...ось", приехал, слесарь газанул, дым как положено...

Турбина "посвистывала" всегда, т.е. начиная с момента, когда на ходу она "подхватывает.

Чего достало с дизелем - межсезонье, сегодня +, завтра - и если не угадал с топливом или не долил антизамерзайку, пипец. Если атмосферник иногда мог завестись и крутить не более 1500 оборотов, то с турбиной маслать стартером бесполезно.

Сейчас катаюсь на рамном китайском жжипе с 2,2 бензинкой, машина для пенсионеров, типа меня. Двиг - лицензия японцев, проблемы как и у оригинальных, не более, качество вполне. Запчасти по цене на уровне жигулей. Но бензинка жрет соответственно, таскать 2 тонны по городу...

От і я задумався чи заморочуватись з дизелем. До речі якраз дивився авто про яке писав з самого початку в Дніпрі :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter Большой сарай с бензинкой - путешествие от одной бензоколонки к другой. В трубу можно вылететь. :)

Я катаюсь мало, наездился, потому и выбрал такое, ну по нашим кучугурам позать, особенно зимой.

А так, когда то "(Слово удалено системой)" говорили про японские, потом про корейские, сейчас китай. :)

 

ЗЫ. Хороший совет когда-то увидел - покупайте не ту машину, которую можете купить, а ту, которую сможете содержать в порядке.

Змінено користувачем Aluma
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Aluma сказал:

@Reiter Большой сарай с бензинкой - путешествие от одной бензоколонки к другой. В трубу можно вылететь. :)

Я катаюсь мало, наездился, потому и выбрал такое, ну по нашим кучугурам позать, особенно зимой.

А так, когда то "(Слово удалено системой)" говорили про японские, потом про корейские, сейчас китай. :)

Современные корейцы честно говоря не фонтан. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Aluma сказал:

Большой сарай с бензинкой - путешествие от одной бензоколонки к другой. В трубу можно вылететь. :)

Не стоит забывать про газ, существенно экономитть помогает гбо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

обираючи дизель то враховуйте якість палива на наших заправках. про заправку підгонами в каністрі від різних дальнобоїв та трактористів забудьте одразу. ремонт паливної коштує досить дорого, переплюне всю вашу економію в витраті палива на раз. плюс спеціалістів нормальних ще треба знати. як на мене краще все ж гбо.

китаєць однознічно ні.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, sullen сказал:

Если найдете л200 с 2.8 атмосферником, были такие в 2006 ему цены не будет.

Не знайшов по ній інфи. Зацікавила машинка. Де б її характеристики знайти? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не знаю где найти характеристики.

Товарищу в 06 году покупали в Одессе в автосалоне, я так понимаю это арабы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, камасутра сказал:

Если много ездите - бензин и ГБО

 ГБО дешевле, хотя не считал. Патруль жрал по городу летом 12 л солярки, по трассе 10. 

На китайца моём стояла 2-го поколения. Убрал, колхозного сделано, 50 л в салоне, под днище он не влезет, так в сарае и валяется.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, sullen сказал:

Я не знаю где найти характеристики.

Товарищу в 06 году покупали в Одессе в автосалоне, я так понимаю это арабы.

А взагалі можете щось по ній розказати? Чим саме наскільки хороша? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
48 минут назад, Reiter сказал:

Чим саме наскільки хороша? 

 Я рискну встрять, имел дело с 2.8, только ниссанами. Атмосферник отзывчивее, нет провала перед подхватом турбиной. С турбиной мощнее (85 и 115) и экономичнее, но ремонт турбины или замена кусаются.

Для представления о расходе топлива, Патруль, 1900 кг (пустая,взвешивали), Днепр-Крым-Днепр, лето, 1200 км - 120 л (бак под завязку до и до отстрела запр. пистолета после). Думаю аналогичные цифирки будут и для исправных похожих машин.

Змінено користувачем Aluma
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От їй-богу, навіщо вам отой геморой з позашляховиком? Хоч круть, хоч верть, а 10-12 літрів соляри чи 16-17 газу в місті він зжере на сотку. При нинішніх цінах на паливо то неабиякий стусан по кишені. До речі: а чому саме пікап? Це , якщо покласти руку на серце, машина для дуже вузької ниші застосування - або фермерство, або мисливство, коротше, повязане з частими перевезеннями різних середньогабаритів по пересіченій місцині. Місця в тому пікапі не набагато більше, аніж в звичайній легковушці, але якщо треба з ферми по багнюці чи з лісу по кущам щось дуже брудне возити -  чи то смердюче, як-от гній чи живу худобу, або сплинаючу кров'ю свіжу дичину - то пікапові  дійсно немає альтернативи. По місті ж в корках позашляхового пікапа гоняти, розраховуючи що раптом бездоріжжя  - все одно, що ходити в одягненому презервативі, щоб бути готовим будь-якої миті на секс ;), ну й собівартіть кілометру то неабияке питання.  Я розумію, якщо ви прихильник позашляхових покатушок чи мисливець та щотижня десь у ліс, але по роботі катати містом бусові альтернативи немає , хиба возити постійно у кузові з собою п'яток мішків піску - мав справу років з десять тому з грейтволівським "Діром"  (попередник Вінгла), тож трохи розумію що воно таке - за день їзди містом на пустому пікапові через скакання того "оленя" по рейкам трамвайним та нашому суперовому асфальту хребці в труси висипаються. 

Тепер трохи щодо бензин/дизель:

Свого часу катавсь на жинціному саманді по справах, задовбався в бензин щодня 250-300 гривень вкидать, поставив ГБО, став витрачати десь біля двохсот  - двохсот п'ятдесяти гривень, бо трохи більше їздити став, але собівартість кілометру знизилася не так вже й набагато - взимку інжекторний двигун хоч-нехоч, а палить бензин на запуск та прогрів, то ж в звичному міському циклі десь 30-40 відсотків шляху їдеш на бензині. Зараз вже пів року катаю фольксвагенівським транспортером з 1,9 дизельком. Накатав за весну та літо десь 15 тисяч. По собівартості кілометру з тим самим самандом на газу влітку - ніздря в ніздрю, бо там в міському циклі було 11 газу плюс десь пару літрів прогрів, тут 7 з копійками солярки, але ж бус- то є бус - то малогабаритна квартира на колесах, єдине що все ж таки хочу багажника на весь дах вмастити, бо довгоміри возити все ж краще не в салоні. Ну й такий неабиякий нюанс, як прибирання салону - махнув пару разів віничком- й готово, а от з кузова пікапу чи з салону через поріг вигрібати - значно важче.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да, ниссановский рд28 отличнейший движок. У меня на лауреле по городу 9л хавал.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При  производстве китайских автомобилей стоИт задача сэкономить по максимуму.

А японцы стараются делать максимально качественно.

10-ти летние китайцы на дорогах выглядят хуже 30-ти летних японцев.

Если брать Л200, то лучше взять с распространенным 2,5 чем с редким 2,8, т.к. нужно иметь возможность покупки запчастей на разборках. А редких моделей там может не быть. На 2,8 наверняка как и на Паджеро трансмиссия тоже отличается от 2,5 (больше\мощнее коробка и другое передаточное в мостах). Паджеровский блок 2,8 не ремонтопригоден в виду специального порытия цилиндров.

Самый лучший расход- на Амароке, но там цена авто другая.

Змінено користувачем TDK
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, ryazanovpavel69 сказал:

От їй-богу, навіщо вам отой геморой з позашляховиком? Хоч круть, хоч верть, а 10-12 літрів соляри чи 16-17 газу в місті він зжере на сотку. При нинішніх цінах на паливо то неабиякий стусан по кишені. До речі: а чому саме пікап? Це , якщо покласти руку на серце, машина для дуже вузької ниші застосування - або фермерство, або мисливство, коротше, повязане з частими перевезеннями різних середньогабаритів по пересіченій місцині. Місця в тому пікапі не набагато більше, аніж в звичайній легковушці, але якщо треба з ферми по багнюці чи з лісу по кущам щось дуже брудне возити -  чи то смердюче, як-от гній чи живу худобу, або сплинаючу кров'ю свіжу дичину - то пікапові  дійсно немає альтернативи. По місті ж в корках позашляхового пікапа гоняти, розраховуючи що раптом бездоріжжя  - все одно, що ходити в одягненому презервативі, щоб бути готовим будь-якої миті на секс ;), ну й собівартіть кілометру то неабияке питання.  Я розумію, якщо ви прихильник позашляхових покатушок чи мисливець та щотижня десь у ліс, але по роботі катати містом бусові альтернативи немає , хиба возити постійно у кузові з собою п'яток мішків піску - мав справу років з десять тому з грейтволівським "Діром"  (попередник Вінгла), тож трохи розумію що воно таке - за день їзди містом на пустому пікапові через скакання того "оленя" по рейкам трамвайним та нашому суперовому асфальту хребці в труси висипаються. 

Тепер трохи щодо бензин/дизель:

Свого часу катавсь на жинціному саманді по справах, задовбався в бензин щодня 250-300 гривень вкидать, поставив ГБО, став витрачати десь біля двохсот  - двохсот п'ятдесяти гривень, бо трохи більше їздити став, але собівартість кілометру знизилася не так вже й набагато - взимку інжекторний двигун хоч-нехоч, а палить бензин на запуск та прогрів, то ж в звичному міському циклі десь 30-40 відсотків шляху їдеш на бензині. Зараз вже пів року катаю фольксвагенівським транспортером з 1,9 дизельком. Накатав за весну та літо десь 15 тисяч. По собівартості кілометру з тим самим самандом на газу влітку - ніздря в ніздрю, бо там в міському циклі було 11 газу плюс десь пару літрів прогрів, тут 7 з копійками солярки, але ж бус- то є бус - то малогабаритна квартира на колесах, єдине що все ж таки хочу багажника на весь дах вмастити, бо довгоміри возити все ж краще не в салоні. Ну й такий неабиякий нюанс, як прибирання салону - махнув пару разів віничком- й готово, а от з кузова пікапу чи з салону через поріг вигрібати - значно важче.

Мені треба універсальне авто. Я більше не по місту їзджу, а по Україні. Дороги в нас самі знаєте які. Плюс погода буває різна. Ось і впав вибір на грузовий позашляховик. Щоб був міцний (рамний), повнопривідний (щоб в будь-які сніги можна було проїхати), з високим кліренсом. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Reiter сказал:

А взагалі можете щось по ній розказати? Чим саме наскільки хороша? 

400000 без ремонта. это все на моих глазах с момента покупки, хотя я лично не любитель данной марки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку