Володимир_Фещук

Кран в майстерню, ремонт ланцюгової талі

64 повідомлення у цій темі

, bioname написав:

знайдеш схеми строповки, правила не складні, і так, це критично, може в тебе не настільки скільки в моєму досвіді було, але ціна за помилку буває на всі гроши та жіття

В тому і справа, що досвіду я не мав ніякого, тому я і питаю.

Ще раз дякую. Це вносить суттєву конкретику, отже стрілу варто підіймати максимально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цепку шукайте вантажну у спеціалізованих магазинах, а не абияку китайську. Гачок можна вчіпити на таку скобу:

скоба.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sasha_kosak написав:

Цепку шукайте вантажну у спеціалізованих магазинах, а не абияку китайську. Гачок можна вчіпити на таку скобу:

скоба.jpg

Так, ланцюг ще не знайшов поки. А цю скобу вже бачив, дякую. Але ось Анатолій збив мене з пантелику :) каже, що варто брати гак, який обертається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

Так, ланцюг ще не знайшов поки. А цю скобу вже бачив, дякую. Але ось Анатолій збив мене з пантелику :) каже, що варто брати гак, який обертається.

Це зайве. Любий гачок буде обертатися на круглозвенному ланцюгу як завгодно.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sasha_kosak написав:

Це зайве. Любий гачок буде обертатися на круглозвенному ланцюгу як завгодно.

Щойно знайшов гаки

750кг - 150₴

1000кг - 200₴

Обидва обертаються

Єдине лише, що це вкраде трохи висоти

Змінено користувачем Володимир Фещук
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якби таль була з роліковим ланцюгом (як на фото), тоді б гачок не обертався і треба булоб шукати щось особливе. В мене саме така таль на 3т, там специфічний вузел підвіски гачка.

chain.jpeg

Змінено користувачем sasha_kosak
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sasha_kosak зрозумів, дякую.

З гаком проблема відпала. Залишається знайти ланцюги, і дізнатися їх довжину і параметри ланцюга керування.

Ну і, звісно, питання по конструкції

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Володимир Фещук я в этом случае взял таль подмышку и пошёл на базар. Денег за те цепи просят негуманно. Но и выхода нет. Пришлось примерять по-месту и таки покупать...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Володимир Фещук сказал:

 

@Иванович чи не могли б ви назвати мені параметри ланцюга керування (довжина звена, та товщина дроту), а також якої довжини має бути ланцюг керування, та вантажний ланцюг.

 

  Размеры следующие :  звено цепи управления  длина -30, ширина - 21 и толщина  прута - 6 мм. , подъемной цепи 45, 32 и 9 мм. соответственно.

 

    Длина подъемной цепи зависит от высоты подвеса тали, должна быть такой чтобы  крюк доставал  до пола, а нижний край петли управляющей цепи до пояса  работника.

Змінено користувачем Иванович
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добавлю, табличных данных по цепным талям и рассказ про свою таль.

Моя таль исполнения А, по параметрам на 1 или 2 тонны. Докупал цепь(грузовую), для удлинения, т.к. поставил полиспас для увеличения грузоподъёмности. Был у меня пример цепи, но даже имея его, цепь удалось удалённо (в интернете) купить со второго раза. Не хотел напрягать лишними замерами продавца и был чуток в эйфории, что нашёл сильно похожую цепь. За эталонный размер был выбран диаметр прута цепи(11мм +-0,5мм). Операясь на параметры цепей ниже приведенных.

По итогу, нужная мне цепь на фото справа, а ошибочная слева.

IMG_20181128_001501-2.jpg

cepi_GOST_2319-81.gif

Screenshot_2019-12-03-19-24-55-371_com.miui.gallery.png

Screenshot_2019-12-03-19-27-17-357_com.miui.gallery.png

Змінено користувачем ZkostyaZ
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, sasha_kosak сказал:

Це зайве. Любий гачок буде обертатися на круглозвенному ланцюгу як завгодно.

Оце ви по малоопитності стверджуєте.

Ланцюг передбачено навантажувати тільки вздовж вісі, а зкручувати його при цьому непотрібно.

Та й не дуже приємно коли крутиш груз, а він намагається назад вертатися. І чим він важчий, тім дужче назад хоче.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, ZkostyaZ сказал:

Был у меня пример цепи, но даже имея его, цепь удалось удалённо (в интернете) купить со второго раза.

А у меня был пример, заказал в Германии из каталога какой-то фирмы цепной ( забыл название, давно дело было) цепь по типу той, что из тельфера GIF торчала. Прислали автобусом и стала как родная. До сих пор все как часики.

Кстати не от хорошей жизни такой поиск пришлось сделать. Думал ГОСТовскую применить, а дудки. Советская ф8 шаг имеет 24мм, а там шаг был 22. И все,  дергался, дергался по базарчикам, а пришлось по взрослому сработать. Кстати мне та цепь стала дороже в 2 раза, чем тельфер.

Правда я на них вышел в июне, так они сказали подождать до сентября. У них фирма летом вся в отпуску. Но 10 сентября уже цепка у меня была. Вот как люди живут. Степенно.

Кстати, основной размер цепи не длина звена, а шаг. Его не так просто померять. На цепи управления он всегда 19мм, при толщине звена 6мм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Оце ви по малоопитності стверджуєте.

Ланцюг передбачено навантажувати тільки вздовж вісі, а зкручувати його при цьому непотрібно.

Та й не дуже приємно коли крутиш груз, а він намагається назад вертатися. І чим він важчий, тім дужче назад хоче.

 

Отже вирішено, обов'язково з вертлюгом

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От ще один німецький прилад. Дуже маленький розмір від точки закріплення до верха гачка. Десь 170мм усього. Ланцюжок з 5-ки.

Вантажопідьємність 250 кг. Через поліспаст 500кг.

IMG_20181005_132631_HDR (1).jpg

IMG_20181005_132947_HDR.jpg

IMG_20181005_133017_HDR.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Володимир Фещук сказал:

досвіду я не мав ніякого, тому я і питаю.

По конструкції я б без усілякіх підкосів робив би розрахунок на необхідну висоту двутавра, і під прямим кутом варив його до труби.

Розрахунок цього усього нескладний, але безкоштовно навряд чи хто з кваліфікацією буде робить. 

Там вам вище радили між двох швеллерів колеса кішки пустить, то слушна порада. 

Правда, як ви усе це задєлаєте, то та ваша талька буде недолуго виглядати на взірці інженерної культури, і треба буде туди німецький, або хоча б болгарський цепний тельферок запустить. До речі, отой пультик жовтенький мае кнопочки з двума ступенями нажиму. Придавив трохи - перша швидкість підьєму, надавив до кіньця - максимальна можлива.

Удачі вам.

Змінено користувачем Дядя Уєф
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Дядя Уєф Дякую за поради. Мабуть таки робитиму з двотавра.

Ну, я зроблю, а там подивимося. Якщо виглядатиме недолуго - шукатимемо тельфер, але таль все-одно залишу, в хазяйстві згодиться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Володимир Фещук сказал:

але таль все-одно залишу, в хазяйстві згодиться.

В мене теж декілька штук є. Не використовую, бо тельфери зручніше, але не продаю. Хозяцство воно таке.Не завжди три фази може знайтися у потрібному місті.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Володимир Фещук сказал:

Мабуть таки робитиму з двотавра.

Якщо з двотавра, то треба брати для монорельсового путя з буквою М.  Він маркуєтся, наприклад №24М. 24 це висота у сантіметрах.

 У нього полички нахилені, та він більш массивний. ніж просто конструкційний з буквою А.

Ще одне. Якшо хочете збільшить висоту иаксимальну до гачка, викиньте верхній гачок , а тальку закріпіть до щічок каретки шкворенем через отвори у щічках каретки.

Змінено користувачем Дядя Уєф
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ИДем написав:

Дякую, я вже бачив.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щоби підняти несучу балку якнайвище до стелі, можна ще зробити обабіч неї два паралельні підкоси з труб, і рознести їх на відстань, яка дозволить проходити між них лебідці. Думаю, що вантажу вони  не будуть заважати, якщо закріпити їх до вертикальної стійки на висоті від підлоги десь 180 см. За вертикальну стійку я би, все ж таки, взяв трубу більшого діаметра, - десь 219 мм: - нехай і з меншою товщиною стінки, але жорсткішою на згин, оскільки на неї тиснутимуть підкоси і вона має витримувати від них  запланований згинаючий момент від вантажу 250 кг на вильоті 2.5 м. Втім, тут сопромат має допомогти.

Змінено користувачем Кіт.Сірко
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Кіт.Сірко написав:

Щоби підняти несучу балку якнайвище до стелі, можна ще зробити обабіч неї два паралельні підкоси з труб, і рознести їх на відстань, яка дозволить проходити між них лебідці. Думаю, що вантажу вони  не будуть заважати, якщо закріпити їх до вертикальної стійки на висоті від підлоги десь 180 см. За вертикальну стійку я би, все ж таки, взяв трубу більшого діаметра, - десь 219 мм: - нехай і з меншою товщиною стінки, але жорсткішою на згин, оскільки на неї тиснутимуть підкоси і вона має витримувати від них  запланований згинаючий момент від вантажу 250 кг на вильоті 2.5 м. Втім, тут сопромат має допомогти.

Трубу іншу немає де взяти, а ця труба вже є. Загалом про таку ідею теж думав. Але хотілося б щось компактніше, якщо і робити підпорку знизу. А як ви би запропонували в такому разі закріпити труби до двотавра? І в якому місці, посередині стріли?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня на работе такие,очень удобно,в любую точку достает

IMG_20191102_174730.jpg

IMG_20191102_174719.jpg

IMG_20191102_173341.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@сергей-к гарна конструкція, і дуже компактна. Але, нажаль, я не можу кріпитися до стіни.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Володимир Фещук написав:

А як ви би запропонували в такому разі закріпити труби до двотавра? І в якому місці, посередині стріли?

Ні, посередині не раціонально, - краще десь на 1/4.5 - 1/5 від кінця. Щоб та кінцева ділянка 1/5 балки могла працювати як консоль і могла би витримати заданий момент 250кг*2.5м/5, а інша ділянка, - 4/5 від 2.5м, працювала би як двоопорна балка і могла би посередині свого польоту зазнавати такого самого максимального згинаючого моменту. Але це так, грубо з пам'яті. Якщо виникає необхідність порахувати точніше, то треба враховувати ще: спосіб закріплення двотавра до вертикальної стійки, - шарнірний, чи жорстко приварений; треба враховувати сили від реакції підкосів і інші моменти. Треба, власне, згадувати сопромат...

Підкоси до двотавра, - щоб не заважали, закріпив би до верхньої його полички через проміжний місток із короткої прямокутної труби.

Змінено користувачем Кіт.Сірко
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку