#241459 Опубліковано: 29 травня, 2020 Монтаж кінцевиків, кабелів, двигунів, КГП. 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#241629 Опубліковано: 30 травня, 2020 Шафа з монтажем кабелів. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#245251 Опубліковано: 18 червня, 2020 Перший пішов. 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#245255 Опубліковано: 18 червня, 2020 прикольно. а відсос стружки буде? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#245261 Опубліковано: 18 червня, 2020 , aegis написав: прикольно. а відсос стружки буде? Буде, але не у всіх. Бо верстат підключається до центральної системи аспірації. То ж як її немає то... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#245446 Опубліковано: 19 червня, 2020 Верстат вже у замовника. 10м/хв, 1500 прискорення, та без проблем.... 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#245456 Опубліковано: 19 червня, 2020 В 01.05.2020 в 16:30, olkogr сказал: Тому що такий варіант був. І після того як місяць шукали виконавця, який зробить +-2мм і гарно. Потім 2 тижнів спроб виправити косяки. Потім зачистки і фарбування. І ще потім гдянувши як то все виглядає. Ми зрозуміли що це цього не коштує.... П. С. Щоб ви розуміли в Європі з цього профілю (а тут бош рестрот) роблять, столи, полички, перегородки в цеху та інше. І незаморочуються). +1 я сам был сначала в шоке, когда большинство станков сконструированные на таком профиле в Европе, причём на конвейере и работают по 24 часа в сутки, и "прессы" в том числе 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#245478 Опубліковано: 19 червня, 2020 В мене працював ось такий довбальний ,перероблений з бувшого свердлильного .На даний момент шукає нового власника . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#245493 Опубліковано: 20 червня, 2020 @Володимир 53 Прадід.) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#250152 Опубліковано: 21 липня, 2020 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#250204 Опубліковано: 21 липня, 2020 Шо усьо?? Тема закриваеться?? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#250224 Опубліковано: 22 липня, 2020 10 годин назад, Ganch_er написав: Шо усьо?? Тема закриваеться?? Ну верстати готові. 2 ще чекають оплати). Як би все готово і випробовано. Якщо є питання - давайте, з радістю відповім. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#250242 Опубліковано: 22 липня, 2020 2 часа назад, olkogr сказал: Ну верстати готові. 2 ще чекають оплати). Як би все готово і випробовано. Якщо є питання - давайте, з радістю відповім. та в мене "таких" схожих вертсатiв 5 штук..питань нема! гарна робота! А що так багато це в один цех станки? чи рiзнi люди замовлюють? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#250244 Опубліковано: 22 липня, 2020 , Ganch_er написав: А що так багато це в один цех станки? чи рiзнi люди замовлюють? Ні, 2 верстати одному замовнику але в різні цехи. і два іншому замовнику але в один цех. Всі верстати цього року випуску ідентичні) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252110 Опубліковано: 5 серпня, 2020 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252244 Опубліковано: 6 серпня, 2020 Працюємо над режимами, ця версія верстату реально робить врізку в два рази скоріше за попередній. Тепер взяти і поставити днврі довше ніж процес врізки 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253174 Опубліковано: 14 серпня, 2020 Підкажіть по тримачу кареток? Так зрозумів що на замовлення його виготовляють для вас. То виходить що по ньому і базується уся збірка: каретки у притул до заглиблення, і по кареткам вже рейки на профілі виставляєте? Ця деталь не шліфується, а одразу у розміри фрезерується? Для ціього достатньо якісного фрезерного верстата? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253181 Опубліковано: 14 серпня, 2020 , executer написав: Ця деталь не шліфується, а одразу у розміри фрезерується? Для ціього достатньо якісного фрезерного верстата? Точність виставлення кареток визначається виробником. В каталогах все вказано. Для даного типу і точності кареток та рельс точність їх базування легко досяжна фрезерним центром. , executer написав: То виходить що по ньому і базується уся збірка: каретки у притул до заглиблення, і по кареткам вже рейки на профілі виставляєте? Так, спочатку прикручуємо каретки до плити, там є уступи для базування. Далі виставляємо один рельс на профілі з допомогою приспособи. А другий рельс виставляємо плитою. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253211 Опубліковано: 15 серпня, 2020 @olkogr , так цікаво а шо за приспособа? І звідки берете пневмоупори? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253330 Опубліковано: 16 серпня, 2020 , Гаврилів Василь написав: @olkogr , так цікаво а шо за приспособа? І звідки берете пневмоупори? Приспособа це Г подібна деталь із шліфованими торцями. Прикручую в бік профіля, рельс до притискаємо до таких деталей, затягуємо гвинти. , Гаврилів Василь написав: І звідки берете пневмоупори? Циліндри маєте на увазі? Camozzi 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253634 Опубліковано: 19 серпня, 2020 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253636 Опубліковано: 19 серпня, 2020 @olkogr Олег, у меня есть вопрос по аспирации. Бо как-то не заметил. А пыль очень бодро убивает направляющие и винты ШВП... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253641 Опубліковано: 19 серпня, 2020 , Одессит написав: @olkogr Олег, у меня есть вопрос по аспирации. Бо как-то не заметил. А пыль очень бодро убивает направляющие и винты ШВП... Аспірацію можна підєднати. Але це якщо хоче замовник. Як показала практика пилюка деревини ні рельси ні КГП не вбиває. Якщо їх хоча би раз в 3 місяці шприцевати консистентним мастилом. Перший верстат такої ж механіки і з тих же комплектуючих без аспірації 5 років працює справно. Хоча я за аспірацію. П. С. Але КГП з пильниками має бути. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253643 Опубліковано: 19 серпня, 2020 8 минут назад, olkogr сказал: Як показала практика пилюка деревини ні рельси ні КГП не вбиває. Моя практика показывает обратное. Как раз за пять лет ШВП у "ровера" который сверлит отверстия по трём координатам убивается окончательно и бесповоротно. При наличии аспирации. Правда там ШВП по "Х" расположена крайне неудачно на мой взгляд (в самом низу станка). ШВП там Ф25 шаг 25. Четырёхзаходный винт. Шустрый он до жути. Это тоже влияет, конечно. Но то таке. Просто спросил-напомнил. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253648 Опубліковано: 19 серпня, 2020 аспирация не нужна .. и она не особо поможет.. вот гофрозащита спасет! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах