San1084

Подключение электродвигателя от беговой дорожки

18 повідомлень у цій темі

Всем доброго здоровья. Решил я изготовить ВФГ на свой нгф110. Буду крепить на хобот. Что скажите, если установить на неё такой двигатель от беговой дорожки. Хочу подключить его от сети 220 вольт и плюс с регулятором оборотов. Может на али есть подобный частотник, чтобы не заморачиваться. Буду очень благодарен за помощь. 

20220107_171123.jpg

20220107_171128.jpg

20220107_171133.jpg

20220107_171141.jpg

20220107_171216.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий вечір. Цьомудаигуну не потрібний перетворювач частоти. Він постійного струму. Можна обійтись семісторним регулятором напруги та діодним містком. Але  збудження на постійних магнітах то регулювання обертів під навантаженням не стабільне. Можна шим регулятор.

Змінено користувачем Yabluchko
Погуглив про перманент магнет мотор.
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yabluchko написав:

 або на постійних магнітах 

Саме це на двигуні й написане. 

 

Ще там сказано, що на номінальній потужності він може працювати максимум 2,5 хвилини і потім 7,5 хвилини має відпочивати. Або ж навантажувати не більше ніж на чверть потужності (це 460 ват). 

 

На алі шукайте широтно-імпульсний модулятор, англійська абревіатура PWM. Необхідні напруга та струм є на двигуні. Беріть із запасом, це ж Китай. 

 

А от взяти десь 180 В постійного струму потужністю під 2 кВт -- цікава задача. 

Змінено користувачем depomytymoped
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, depomytymoped написав:

Саме це на двигуні й написане. 

 

Ще там сказано, що на номінальній потужності він може працювати максимум 2,5 хвилини і потім 7,5 хвилини має відпочивати. Або ж навантажувати не більше ніж на чверть потужності (це 460 ват). 

 

На алі шукайте широтно-імпульсний модулятор, англійська абревіатура PWM. Необхідні напруга та струм є на двигуні. Беріть із запасом, це ж Китай. 

 

А от взяти десь 180 В постійного струму потужністю під 2 кВт -- цікава задача. 

Треба дізнатись який у цьому двигунці стоїть таходатчик , і тоді можна пробувати шукати схему керування від двигунів пральної машинки , там двигуни теж на 180 вольт , і десь у 30% пралок , стоять двигуни на постійну напругу , правда на статорних обмотках , а не на магнітах !

Змінено користувачем 032triton
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем спасибо. А как узнать кчему кой таходатчик. Я смотрел на али регулятор для мотора стиральной машины. Просто лежит двигатель этот без применения уже 2 года. Мы пробовали с товарищем запускать его от 220 вольт через трансформатор. То работает тихо. Вот и решил его применить. Если не пойдёт на фрезррный, то главное найти как им управлять. А далее найдём куда поставить. Может заточной в голову стрельнет сделать. Но пока ВФГ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, San1084 написав:

Всем спасибо. А как узнать кчему кой таходатчик. Я смотрел на али регулятор для мотора стиральной машины. Просто лежит двигатель этот без применения уже 2 года. Мы пробовали с товарищем запускать его от 220 вольт через трансформатор. То работает тихо. Вот и решил его применить. Если не пойдёт на фрезррный, то главное найти как им управлять. А далее найдём куда поставить. Может заточной в голову стрельнет сделать. Но пока ВФГ.

До вихода таходатчика підключіть тестер на постійну напругу , і крутаніть в ручну вал двигуна , якщо вольтметер відхилиться , то це фактично таходатчик/генератор , і саме такі стоять на більшості двигунів від пралок , бо бувають ще з датчиком Холла , но у Вас скоріш за все , саме таходатчик який видає саме напругу , бо з таходатчика виходять лише два дротики !

Тепер залишиться визначити , яку напругу видає таходатчик цього двигуна , бо в пралках таходатчики видають 3 вольта ( якщо не помиляюсь ) , але якщо будете використовувати плату керування від пралки , то там напруга від таходатчика регулюється , так що це не так аж важливо !

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знаю одно, что мы ради эксперемента зажимали за шкив в токарном станке и точно не помню обороты станка, то лампочка 12 вольт светила. Когда крутишь за шкив с маховиком и при замыкании проводов двигатель резко останавливается. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

http://chipmaker.com.ua/index.php?/topic/14497-ленточная-пила-по-дереву-совет/через пошук знайшов тему про стрічкову пилу де Ви згадували про цей двигун.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені доводилось ремонтувати регулятор бігової доріжки для такого двигуна.

Тахогенератора там ніби немає... Регулювання обертів по ЕРС (напрузі) двигуна. 

Регулятор ШІМ на одному транзисторі із обмеженням струму.

 

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, San1084 сказал:

Знаю одно, что мы ради эксперемента зажимали за шкив в токарном станке и точно не помню обороты станка, то лампочка 12 вольт светила. Когда крутишь за шкив с маховиком и при замыкании проводов двигатель резко останавливается. 

Логічно. Електрична машина на постійних магнітах є обертовою. Тобто може працювати як в режимі двигуна так і генератора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, kratmel сказал:

Мені доводилось ремонтувати регулятор бігової доріжки для такого двигуна.

Тахогенератора там ніби немає... Регулювання обертів по ЕРС (напрузі) двигуна. 

Регулятор ШІМ на одному транзисторі із обмеженням струму.

 

 

 

 

 

Мабуть тільки власник двигуна може точно сказати що в конструкції двигуна спостерігається. Тому що на фото видно 3 дроти. А скільки щіток? 2 чи 3? Можливо хтось використовував для живлення двигуна постійного струму блок живлення з однопівперіодного випрямляча та великого електролітичного конденсатора для живлення такої потужності і таким чином зниженої напруги? 

11 минуту назад, kratmel сказал:

Мені доводилось ремонтувати регулятор бігової доріжки для такого двигуна.

Тахогенератора там ніби немає... Регулювання обертів по ЕРС (напрузі) двигуна. 

Регулятор ШІМ на одному транзисторі із обмеженням струму.

 

 

 

 

 

А як реалізоване живлення в тій доріжці? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yabluchko написав:

на фото видно 3 дроти

жовто-зелений - заземлення двигуна.

, Yabluchko написав:

А як реалізоване живлення в тій доріжці? 

Стандартно, як в частотнику діодний міст, схема заряду конденсатора на NTC резисторі і реле, далі конденсатор.

Далі ШІМ на одному транзисторі із шунтом в колі "-" живлення.

Транзистор був пробитий - бігова доріжка палила запобіжник і вибивала автомат при спробі включити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yabluchko написав:

Мабуть тільки власник двигуна може точно сказати що в конструкції двигуна спостерігається. Тому що на фото видно 3 дроти.

От я теж бачу три дроти , і вони якось ну явно не розраховані на 1,8кВт !!!

Screenshot_20220107-231038_Chrome.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

жовто-зелений - заземлення двигуна.

Стандартно, як в частотнику діодний міст, схема заряду конденсатора на NTC резисторі і реле, далі конденсатор.

Далі ШІМ на одному транзисторі із шунтом в колі "-" живлення.

Транзистор був пробитий - бігова доріжка палила запобіжник і вибивала автомат при спробі включити.

А схеми керування не маєте від тих бігових доріжок !?

Бо вона напевно би підійшла ТС !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В доріжці цікава характеристика, чим скоріше біжиш тим менше струму в колі мотора :)

А тих дротів 1.5мм2 там хватає на тих 10А. бо більше драйвер тому мотору ні в якому режимі не дає - обмежує.

 

Щось таке там стояло.

https://www.ebay.com/itm/275090104351?hash=item400ca5e01f:g:LdkAAOSwC9xhnS3n

Нажаль реальних фото не зберіг. А схеми не малював.

Змінено користувачем kratmel
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем спасибо. В общем решил не заморачиваться. Выставлю на обмен. Не будет желающих пусть лежит. Может латром попробую управлять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, San1084 написав:

Всем спасибо. В общем решил не заморачиваться. Выставлю на обмен. Не будет желающих пусть лежит. Может латром попробую управлять.

От і правильно , краще купіть від швейки серводвигун на 800Вт !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 07.01.2022 в 20:35, San1084 сказал:

Всем спасибо.

  Поставил такой ( шо нашёл) на BF-16 Vario  Вместо родного на 0,5 квт   тот чугунный вентилятор- сразу в топку, заменил обыкновенным на 220 вольт, установил сверху, можно включать и выключать- очень эффективно. обороты выдаёт за 4000 по тахометру, пользуюсь оборотами 600-900, работал целый день по стали, в момент когда мотор выключен вентилятор работает , двигатель принудительно охлаждается. То же пугался этих 180 вольт питания, а на своём не пойму сколь у меня написано- затерто. Валялся у меня много лет Lenze 534 серии, там вольтаж от 0- 180 подключается и до 2-х квт. Один форумчанин сказал, что можно подключить на штатный  привод постоянного токана фрезере, но  поставить новый  большой  радиатор, что и сделал, но ещё не подкрутил сопротивление ограничивающий ток, работаю пока на Lenze. пока без тахо.  вот привод https://aliexpress.ru/item/4000497839761.html?spm=a2g0v.12057483.0.0.3f2b152cnfemLQ

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку