grek-y

запитання до власників 16м 05а

17 повідомлень у цій темі

вітаю всіх форумчан.  чисто випадково придбав токарний даноі моделі.  підкупило те що комплектний . в хорошому стані .  як по механіці так і геометрія.  є маслостанція .  правда  була не підєднана.  ну і ціна.  неспішно буду перебирати .  буде заміна моєму тв-6.   власне не можу  вирішити що робити з шпінделем.  з заводу він повинен працювати на гідростатичних опорах.  читав на форумі  чипмейкер ру.  також є відео в ютубі . що переводять шпіндель на підшипники. як буде краще в експлуатаціі.  можливо хтось з форуму пройшов цей шлях.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю. А він з коробкою чи ДПТ. Маю 16и05а тому можу дещо порадити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так я пройшов цей шлях, була схожа модель 16б05а,  короче кажучи ті самі яйця, не рекомендую мати діло з даними моделями станків.  Шукайте краще іжа. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

маю 16б05а, перебирав влітку, лишив все як було по заводу (втулки)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня два таких  один донор Половины уже нет Но втулки не менял Не рекомендую менять

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я такий давно ганяю на втулках. Варто перебрати шпіндель, передивитись втулки. Якщо їх не загнали до вас, збирайте все назад і користуйтесь. При працюючій маслостанції втулки практично вічні. Правильний перевід на підшипники влетить в копійку. Ще й можуть вам запороти і шпіндель, і посадку підшипників у передній бабці. Видимого підвищення жорсткості не отримаєте, бо сам шпіндель тонкий і довгий, при прикладанні важеля згинається. Вчора точив на своєму валик, 5 поверхонь, всюди вписався в сотку допуску. Ще не повністю впевнений, треба перевірити, здалось що точність може гуляти якщо шпіндель крутити вище за десь 2300-2400 об/хв. Але нижче за 1800 як казав в соточку, хоча насправді точніше, просто не маю мікронного мікрометра в діапазоні 0-25 мм щоб виміряти. 

Якщо маслостанція рідна, варто поміняти насос на пластинчатий і мотор на 0.75 кВт, буде тихіше. Все я описав у своїй темі.

І дуже варто забрати пропуск в моделі в назві теми, бо пошукова машина вас не побачить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, ДЮП сказал:

Вітаю. А він з коробкою чи ДПТ. Маю 16и05а тому можу дещо порадити

верстат з варіатором .  міряв биття шпінделя радіальний люфт 0.07  продольний  0.025 це нормально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, grek-y сказал:

верстат з варіатором .  міряв биття шпінделя радіальний люфт 0.07  продольний  0.025 це нормально.

Ось і уся відповідь на ваші вагання. Можна прислухатись поради Тараса і заміняти насос, а також можна загнати маслостанцію в станину

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
54 минуты назад, grek-y сказал:

верстат з варіатором .  міряв биття шпінделя радіальний люфт 0.07  продольний  0.025 це нормально.

як міряли люфт з включеною маслостанцією чи без? як писали вище шпіндель досить тонкий і при надмірному зусиллі може деформуватися через те і радіальний люфт великий, якщо правильно пам'ятаю, то він має бути біля 4 соток

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

маслостанція не підключена . так і міряв.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, grek-y сказал:

маслостанція не підключена . так і міряв.

При виключеній маслостанціі установіть індикатор на шпиндель і включіть масло. Подивіться на скільки шпиндель спливе і значення поділене на два буде люфт шпінделя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ні, зігнути шпіндель так щоб була залишкова деформація нереально важко, не бійтесь. Я говорив про пружну деформацію, це якщо затиснути довгий вал у патрон і тягнути його десь біля задньої бабки, можна наміряти десятку на індикаторі на патроні легко. Радіальний рідний 5 соток, варто міряти в горизонтальній і вертикальній площині. Осьовий великий, має бути біля 4 соток. Але осьова опора ремонтується елементарно, лише треба пошліфувати деталі в правильний розмір.

, ДЮП написав:

При виключеній маслостанціі установіть індикатор на шпиндель і включіть масло. Подивіться на скільки шпиндель спливе і значення поділене на два буде люфт шпінделя.

саме при вимкненій станції треба міряти люфт, бо сплисти шпіндель може і не в центр, якщо подача не збалансована.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Наливайко сказал:

саме при вимкненій станції треба міряти люфт, бо сплисти шпіндель може і не в центр, якщо подача не збалансована.

А хіба там подача роздільна?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ДЮП написав:

А хіба там подача роздільна?

подача настроюється на заводі, визначається діаметрами отворів, які живлять кожну кишеню. Але там часто є стружка і здоровенні заусенці, ще з заводу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поки що розбираю верстат по агрегатно для ревізіі  і видалення консерванту.  до шпінделя ще не добрався.  підкажіть як провірити маслостанцію не підключаючи до верстата.  масло в ній є  шланги також. і в яку сторону має обертатися двигун. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Срілка має бути на корпусі насоса. На мою думку варто запустити станцію так як є. І подивитись по штатньому манометрі тиск. Бо так ви можете побачити тільки чи він робочий, а масло і фільтра треба міняти

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дякую всім хто відгукнувся на мою тему.  шпіндель всеж перевів на підшипники.  так як на шийках були глибокі задири.  мабуть включали без масла.  сьогодні закінчив роботу з електрикою.  все працює.  тільки гальмування шпінделя дуже неефективне.  залишив заводську схему. що може бути не так. при виключенні шпінделя на нього подається 24 вольт.  в чому причина.  може в когось була така проблема.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку