#319978 Опубліковано: 13 вересня, 2022 (змінено) Привіт народ! Хто може сказати щось хороше про цей раритет АБ 4-Т/230? Хочу придбати його для резервного живлення будинку, продають дешево, але .... цей динозавр трьохфазний! Якщо я правильно розумію, ним получиться тільки двигуни крутити та чай розігрівати? Видає три фази 220В. А мої потреби такі: освітлення будинку, робота пральної машини, робота телевізора , компютер, інтернет , холодильник. При потребі щоб можна було й зварювальний апарат ввімкнути, трансформаторний або інверторний. (ну, якщо це неможливо, то можна й без зварки) Змінено 13 вересня, 2022 користувачем newengine 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#319982 Опубліковано: 13 вересня, 2022 Відгуки про АБ чув від знайомих з сусідньої в/ч край негативні: жре багато бензину, ненадійний, хрен відремонтуєш (в одній з радійок в мене була якась дохла АБ'шка, дуже схожа на таку, як на фото -- наработка 200 годин, відремонтувати не змогли). Краще купіть нормальний сучасний агрегат, але ваші "хотєлки" одночасно тянуть на 10кВт по паспорту? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#319986 Опубліковано: 13 вересня, 2022 Залежить від ціни і рук. Якщо його доробити, а там вагон, що треба допрацювати і замінити, то вийде мега-ресурсний і потужний двигун. А в оригінальному стані - мега-пожираючий бензин динозавр. Якщо використовувати в оригіналі - то погана ідея. Там стоїть найгірший карбюраторів з існуючих. Поршнева не на сучасний бензин, тобто переробляти вже потрібно. На клапанах немає сальників - тобто після переробляння на сучасний бензин будуть нові проблеми, та і потужність впаде і т.д. Тобто - просто башку сточити - ефект буде більш гірший, ніж позитивний і потрібно буде над ним сидіти і довбатись. Зараз китайські дешевші і економніші. Але ресурс дуже малий і (вцілому) неремонтабельні. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#319996 Опубліковано: 13 вересня, 2022 19 годин тому, newengine написав: Хто може сказати щось хороше про цей раритет АБ 4-Т/230? Чудовий агрегат для роботи від газогенератора ( дрова, пелета). На бензині - прожора. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320002 Опубліковано: 13 вересня, 2022 Шановні однодумці! Я вдячний всім хто написав в цій темі свою думку по моєму питанню, але трапилася якась хрінь! Ще в обідній час тут було вдвічи більше повідомлень ніж зараз, і всі висловилися по ділу, і до всіх у мене були ще запитання,і ввечері я мав намір продовжити розмову з вами... Але до вечора якась скотиняка видалила з теми половину дописів! У мене просто опустилися руки! Як гадаєте, хто-б це міг зробити? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320003 Опубліковано: 13 вересня, 2022 (змінено) , newengine написав: Як гадаєте, хто-б це міг зробити? Не модератори і адміни точно.Швидше за все якийсь технічний збій. Якщо в темі щось не так - зайве приховується, і автор отримує попередження, або офіційно з покаранням, або в приватному порядку. Змінено 13 вересня, 2022 користувачем Куляста_Блискавка доповнення 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320011 Опубліковано: 13 вересня, 2022 , Куляста_Блискавка написав: Не модератори і адміни точно.Швидше за все якийсь технічний збій. якийсь дивний технічний збій, видаляє російськомовні коментарі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320026 Опубліковано: 14 вересня, 2022 Таки да. Було на російській. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320082 Опубліковано: 14 вересня, 2022 (змінено) Збирався зібрати в цій темі купу корисної інформації про військові електростанції, їх двигуни, модернізації... Коротше: купив вчора я ту електростанцію під назвою АБ-4- т -230, видає вона три фази по 220В, 4 кВт, двигун двоциліндровий УД25 ,що ще сказати.... Линув я в бак пів літра бензину, почистив трубки бензопроводу і... вона запрацювала! Гуркоче вона, скажу я вам- не те слово! Кілька разів я її завів на декілька секунд, засвітив від неї лампочку, і півлітра бензину закінчилися. Отакої! Чутки про мою електростанцію швиденько пішли по селу (я ж писав, що гуркоче голосно), зателефонував один чоловяга, трохи ми з ним перетерли і помінявся я з ним на однофазну, одноциліндрову електростанцію АБ-2-0-230 з двигуном УД 15.. Все пройшло так швидко, що я навіть не встиг сфотографувати першу електростанцію в деталях. Змінено 14 вересня, 2022 користувачем newengine 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320090 Опубліковано: 15 вересня, 2022 Сточуй башку, міняй карб на китайський. Доведеться потрудитись, але ефект буде. Швидко купувати і мінятись такими штуками не можна, часто вони вбиті вхлам і це дуже часто. В мене таких движків кілька, один попав новий, але це дуже рідко буває. Три-чотири штуки одразу розбирав на лом і на пригодиться - настільки були убитими. А ще краще, купи движок китайський на кілька коників, притули до генератора, він буде брати 1,5 літри на годину. А УД-15 продай. УД-шками штучно непрактично займатись. А доробити цей вийде 70% ціни китайського нового на 2 роки гарантії. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320093 Опубліковано: 15 вересня, 2022 (змінено) , Bogdan написав: часто вони вбиті вхлам і це дуже часто таки да, в наших місевостях народ убиває їх в хлам. Якщо й купувати таке, то з військових складів, з консервації. Але бариги моніторять ринок і продають армійські резерви не дешевше китайських виробів. Єдине, що можна купити трохи дешевше- це генератор на 30 Вольт постійного струму. Гадаю, можна до нього докупити інвертор 24\220В, або 36\220В, і отримаємо чисту синусоїду. Але знову- ж таки виходимо на середньостатистичну ціну китайського генератора. Змінено 15 вересня, 2022 користувачем newengine 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#320624 Опубліковано: 25 вересня, 2022 Якщо поженити китайський двигун з генератором то буде досить цікава річ, Двигуни розраховані на 92/95 бензин непогано працюють не пропані і на метані, не обов.язково мати редуктор , У березні на початку війни експериментував з бензогенератором ENDRES 1.5кВт заводив на бензині а потім переводив на газ, на відносно стабільну нагрузку двигун прачює стабільно, розхід газу регулював звичайною крапельницею, до балону підьєднавсь через редуктор для пропанових різаків, тиск геть низький на початку шкали , до мережі від газплити, 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах