kostyanuch83

Прес гідравлічний ручний

14 повідомлень у цій темі

IMG-b15521c5faccb2e69945c4c500e44c6b-V.jpgПопав мені в руки прес ручний. Хочу відремонтувати і залишити собі в гаражі. Хочу знайти яку небудь інформацію про цей прес. І не можу витягнути з гідроциліндра поршень, тому що пружина тягне назад. Допоможіть.

IMG-04b2549023c5a9a0b7e4c56d84e6e90a-V.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це одна з модифікацій преса з пересувних військових майстерень. Зазвичай комплектуються купою приспосіблень для впресовки/випресовки. Зусилля 10 тон. Шток викручується проти годинникової стрілки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щоб вийняти пружинну необхідно відкрутити боковий штуцер.

В даному отворі є шток за який тримається пружина.

Виймаємо шток і пружина вільна.

А дальше все елементарно розбираємо.

 

P/S Якщо гідроциліндр нормально працює і масло з нього не тече не має чого туди лізти.

Зробити ТО:

Відкрутити штуцер злити залишки старого масла.

Залити бензин і добре промити.

Зібрати пофарбувати і хай собі працює.

Змінено користувачем лейтенант
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, kostyanuch83 написав:

Попав мені в руки прес ручний. Хочу відремонтувати і залишити собі в

 

Як написав clio, це з військового пемонтного кунга, Працює в обидві сторони, як прес і як зйомник для шківів і т.д. 

Модель 2153М2

В мене такий само, але з литими верхньою і нижньо частинами. В мене теж голий, без приспособ. Думав переробити його на маслостанцію чи шасос НШ, щоб автоматично качало, а не вручну, але поки не дійшли руки...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розібрав тільки гидроциліндр. На корпусі гідроциліндра є з одного боку трішки іржа. Зачистив і побачив що невеличка ямка від іржі. Манжети 2 шт, мають подряпини, якщо знайду, то поміняю.

IMG-3361a83f1cab2881420644beddc16c41-V.jpg

IMG-ab222a8c180bc60817591a918d0e9a39-V.jpg

IMG-36230347d34ffc22ddc04cc8a238fbe8-V.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо в себе в місті не знайдете манжету зверніться на дану фірму.

Не раз виручали

https://genpostach.com/ua/

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

лейтенант. дякую вам за допомогу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На фото схоже звичайна шеврона манжета (Манжеты шевронные (МШ) резинотканевые ГОСТ 22704-77, ГОСТ 9041-59 ). Але шевронки ставлять в наборі (опорне кільце, нажимне і між ними вже самі манжети),  якщо за правилами. Якщо розміри дозволяють, то краще поставити звичайний воротничок. Розміри брати не з резини, а з заліза (діаметри циліндра, штоку). І по висоті воротничку треба залишати зазор(1-2мм).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На корпусі гідроциліндра з внутрішньої сторони є невеличкий очаг іржі. Тому даже не знаю чи ризикнути востановити гідроциліндр. Хотя маю прес з перевернутого домкрата Шааз 5т і також має в одному місці іржу і домкрат працює і не тече і запресовую сайленблоки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kostyanuch83 написав:

На корпусі гідроциліндра з внутрішньої сторони є невеличкий очаг іржі. Тому даже не знаю чи ризикнути востановити гідроциліндр.

При бажанні можна знайти аргонщика, який заплавить сліди корозії присадком СuSi3, головне, щоб можна біло туди підлізти пальником з короткою капою. Після цього те місце можна легко зашліфувати. На Ю-Тубі має бути відео прапорщика гени з кацапстану, де він так "лікує" штоки гідроциліндрів. Після ремонту вони ще довго ходять.

 

 Знайшов

 

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, IMP написав:

При бажанні можна знайти аргонщика, який заплавить сліди корозії присадком СuSi3, головне, щоб можна біло туди підлізти пальником з короткою капою. Після цього те місце можна легко зашліфувати. На Ю-Тубі має бути відео прапорщика гени з кацапстану, де він так "лікує" штоки гідроциліндрів. Після ремонту вони ще довго ходять.

 

 Знайшов

 

хром вигорає скоріш за все, видно що по краях зварки воно припалене,

звичайно краще ніж було до того, питання чи не почне хром осипатись навколо зварки

 

також для того щоб не рвало манжету місце забою треба максимально гладким робити, питання чи оправдані такі процедури

Змінено користувачем voronin_10
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, voronin_10 написав:

хром вигорає скоріш за все, видно що по краях зварки воно припалене,

CuSi3 застосовують як для зварко-пайки, так і для зварювання, але в обох випадках з застосуванням захисного газу — аргон. Це він дає сліди кіптяви біля ЗТВ.

 Температура плавлення складає 1025°С (ліквідус) та 910°С (солідус).

https://jasic.ua/ua/product/ercusia-12-3st-1089

 

Температура плавлення: 1 907°C

https://www.google.com/search?q=температура+плавлення+хрому&oq=температура+плавлення+хрому&aqs=chrome..69i57j0i22i30.13673j1j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Там лише одна проблема — підлізти до місця ремонту.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там проблемотично підлизти, тому, що диаметр циліндру 48 мм і знаходиться іржа в середині гідроциліндру. Все таки постараюсь ризикнути зібрати з новими манжетами, а там як вийде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kostyanuch83 написав:

Там проблемотично підлизти, тому, що диаметр циліндру 48 мм і знаходиться іржа в середині гідроциліндру. Все таки постараюсь ризикнути зібрати з новими манжетами, а там як вийде.

Я б рекомендував попробувати запаяти олівцем. 
колись пробував подібну проблему вирішити.
Результат тримається і працює по сьогодні

https://nono.in.ua/p1371226577-svarochnyj-karandash-ekstrapajk.html?source=merchant_center&gclid=CjwKCAjwwL6aBhBlEiwADycBIBzKt4nTsRJ4AjGSVP816bCKMxDW-yGb0PI77d2T8mlB7k6SWK0eBxoC6jAQAvD_BwE

Змінено користувачем лейтенант
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку