Флекс

"Відновлення" деталі ИЖ250

10 повідомлень у цій темі

Вітаю.

Підскажіть будь-ласка, верстат ИЖ250 ИТВ, обслуговую передню бабку, звернув увагу на зношену вилку (втулка/напівкільце) яка переміщує шестерню, має зношення в місці тертя <1мм. Питання, чи можливо наварити и фрезернути, пробував полуавтоматом точкою - стріляє, погано вариться. Що то за метал, хочу ще спробувати в оргоновому середовищі, нержавійкою ER308 наплавити та фрезернути.

Хто, що порадить?

IMG_20221024_192233.jpg

IMG_20221024_192236.jpg

IMG_20221024_185017.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не краще фрезернути як чисто і приклепати з бронзи полоски 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По фото здається що зношена частина знімається. Якшо так то зробити нову з бронзи чи чавуну наприклад. 
Якшо не зйомне то можна зрізати то все і зробити типу вкладиш.

Якшо дуже хочеться наплавити то бронзова присадка продається для наплавки в аргоні. 
Нержавійка зовсім не антифрикційний матеріал, навряд такий ремонт буде жити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, moonlight_diy написав:

По фото здається що зношена частина знімається. Якшо так то зробити нову з бронзи чи чавуну наприклад. 
Якшо не зйомне то можна зрізати то все і зробити типу вкладиш.

Якшо дуже хочеться наплавити то бронзова присадка продається для наплавки в аргоні. 
Нержавійка зовсім не антифрикційний матеріал, навряд такий ремонт буде жити. 

Женя, дякую за відповідь. Так, ця частина знімається, фіксується бронзовими шплінтами, вибив їх. Вона напевно таки з чавуну, можна таки виточити нову, чи спробувати наплавити чавунную присадкою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, makks написав:

Не краще фрезернути як чисто і приклепати з бронзи полоски 

Дякую, вона знімається, якщо що, то новую дам зробити. Але треба вирішити з якого матеріалу краще.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Флекс написав:

Дякую, вона знімається, якщо що, то новую дам зробити. Але треба вирішити з якого матеріалу краще.

Так в чем проблема?В выборе  материала?Бронза,чугун,делайте из того,что у Вас есть.Если хочется заморочиться,то открыть паспорт,и посмотреть-из какой бронзы делаются быстроизнашивающиеся детали,такие как сухари переключения в коробку ИЖа.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Флекс написав:

Дякую, вона знімається, якщо що, то новую дам зробити. Але треба вирішити з якого матеріалу краще.

 

 Ні в якому разі не наплавляти нержавійкою ER 308.. Я нею часом наплавляю чорний метал, навпаки, шоб досягнути підвищеної твердості. У вашому ж випадку це призведе до зносу пари тертя. Вам найкраще наплавити присадком CuAl7 або CuSi3 в середовищі аргону. Перший краще наплавляти на змінному струмі. Прутки продаються поштучно. Можна також використати і присадок монелі, або для зварювання чавуну — ПАНЧ-11, який складається  біля 86% з нікеля. Їх вже варити ТІГом на постійному струмі.

 Це все рекомендації коли ремонтована деталь виготовлена з ливарного чорного металу чи чавуну, якщо ж деталь з алюмінієвого сплава, то там вже зовсім інше "кіно". Перевірити можна магнітом.

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Навіщо портити та наплавляти/наварювати. З чавуну/бронзи кільце в розмір виточити розрізати і назад заштифтувати. Зрозуміло по конструкції,що завод передбачав можливий ремонт,і навіть багаторазовий. Аналогічний ремонт роблять на вилках коробки наприклад 1к62,фрезерують і клепають накладки. Хоч таке там не передбачено. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bogdangrinevic86 написав:

Навіщо портити та наплавляти/наварювати. З чавуну/бронзи кільце в розмір виточити розрізати і назад заштифтувати. Зрозуміло по конструкції,що завод передбачав можливий ремонт,і навіть багаторазовий. Аналогічний ремонт роблять на вилках коробки наприклад 1к62,фрезерують і клепають накладки. Хоч таке там не передбачено. 

Дякую, так вже і роблю, з чавуну.

4 години тому, IMP написав:

 

 Ні в якому разі не наплавляти нержавійкою ER 308.. Я нею часом наплавляю чорний метал, навпаки, шоб досягнути підвищеної твердості. У вашому ж випадку це призведе до зносу пари тертя. Вам найкраще наплавити присадком CuAl7 або CuSi3 в середовищі аргону. Перший краще наплавляти на змінному струмі. Прутки продаються поштучно. Можна також використати і присадок монелі, або для зварювання чавуну — ПАНЧ-11, який складається  біля 86% з нікеля. Їх вже варити ТІГом на постійному струмі.

 Це все рекомендації коли ремонтована деталь виготовлена з ливарного чорного металу чи чавуну, якщо ж деталь з алюмінієвого сплава, то там вже зовсім інше "кіно". Перевірити можна магнітом.

Дякую, робимо нову з чавуну, без експериментів)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Питання вирішено, всім дякую. Я ще новачок в цьому ділі, будем вчитися.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку