4x4

Перевів бензогенератор на газ -- супер.

52 повідомлення у цій темі

1 година тому, Viktor_KVS написав:

хай торохтить и не ломается  -главное о сроках замены масла не забывать у меня на малом по паспорту 48 часов на большом 100 

50 годин, 10w30. Спалю в ТП котлі)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще один недолік. В господарство заведено 3ф, вимикаю вхідний автомат. Коли дають світло генератор на газу починає казитися. Це таке відбувається через нуль? Мо і його якось розмикати чи забити? На бензині такого не помічав.

світло вже як хвилин п’ятнадцять є, а в сусіда бензиновий торохтить досі.

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, Y.fowler. написав:

Це таке відбувається через нуль?

В мене розведено - один автомат від централі, другий чисто від генератора, треба включати/виключати щоб подача не розмішувалась коли включають центральне, ніяких проблем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Один суттєвий момент по двигунах GC-135, 160, 200. Як на GX не знаю. На них стоять вакуумні паливні насоси, при роботі на газу вакуумну трубку тра знімати з картера, без цього стабільної роботи не отримати, принаймі я не зміг. Я ще її впираю в картер, типу заглушую.

Перед вимиканням одягнути назад, відкрити паливний кран й заглушити, це полегшить наступний запуск. 

IMG_20221201_190553.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз вимикав генератора й провів експеремент, ввімкнув три холодильники почергово, перший морозильна камера - просадки не помітив, другий двокамерний- просадка помітна, світло на мить пропало але за секунду гена стабілізувався, третій так як і перший. Завтра запускатиму зразу з трьома.


до цього агрегати були без напруги 14 годин, всі були в пусковому режимі. Можливо крім морозилки, стоїть на веранді..

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години тому, Y.fowler. написав:

Завтра запускатиму зразу з трьома.

Не роби цього! Краще першим запускай самий потужний, а решту через окремі реле часу (6...10 хвилин).

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пізно))) Вже запускав два рази, вранці і ось годину назад. Все працює. На майбутнє врахую, дякую.

відразу все зручніше, на бензині воно все відкоригувало працює пару хвилин й тоді перехід на газ вже з постійним навантаженням. Сьгодні був рекорд, світло з’явилось після 28 годин.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Все працює.

Як спалиш AVR в генераторі - відразу зробиш як я сказав...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зрозумів, більше так не буду, правда.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Не працює Бро! В теорії карб може в магистральний газ (переключалка є NG (Natural Gas) <-> LPG (скраплений, типу), але там (в магістралі, тобто плитку включи та нюхай на звук) тиск менше ніж потрібний, сіль (чумацька) в тому, що якщо ти не можеш дати тиск природного (магистрального) газу як із балона після редуктора, то будеш мати голий вася, а не електричний струм.

Не кажіть дурниць- у 2000 році,після обледеніння у мене  4 Квт гена,працюючи від магістрального газу живив чотири будинки мало не три тиждні. Але гені газ не до вподоби.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Viktor_KVS написав:

а так все закончилось что прогорел выпускной клапан через примерно 200 часов работы 

если газа подавать больше обороты становились не стабильными 

а меньше все ок  в итоге у меня была бедная смесь

Тому програма мінімум-змінити момент запалювання і раз на 20 годин роботи перевіряти зазори клапанів.А враховуючи що більшість цих дирчиків не мають можливості регулювання моменту і зазорів-економія виходить на сірниках.Особисто я НЕ РЕКОМЕНДУЮ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Kardan написав:

економія виходить на сірниках

Особисто я зараз не планую більше ніж на три-чотири дні, ну як і прогорить той клятий клапан й не вийде по бистрому відремонтувати - куплю інший генератор.

Це як з переводом автівки на газ, хтось якусь єконмію рахуює, а хто нерви береже від споглядання цінників)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин тому, Kardan написав:

у 2000 році

 

Тиск газу в магістралі 23 роки тому та тиску газу в магістралі зараз, коли навіть котли не можуть включитись (датчик-клапан не бачить газу) у той час, коли немає електрики, ну це так собі аргумент.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, 4x4 написав:

 

Тиск газу в магістралі 23 роки тому та тиску газу в магістралі зараз, коли навіть котли не можуть включитись (датчик-клапан не бачить газу) у той час, коли немає електрики, ну це так собі аргумент.

Якщо таки хочеться (чи безвихідь)підключитися до мережі,то можу порекомендувати максимально скоротити довжину шланга підключення і максимально збільшити діаметр.Головне правильний редуктор,робочий вакуум на впуску двигуна,витягне з магістралі навіть той газ,якого там немає))) Але наголошую,то у випадку безвиходу,у інших випадках такі переобладнанняНЕ РЕКОМЕНДУЮ взагалі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин тому, Y.fowler. написав:

Особисто я зараз не планую більше ніж на три-чотири дні, ну як і прогорить той клятий клапан й не вийде по бистрому відремонтувати - куплю інший генератор.

Це як з переводом автівки на газ, хтось якусь єконмію рахуює, а хто нерви береже від споглядання цінників)))

Якщо я правильно розумію,Ви знаходитесь у Києві чи поблизу-це ніяк не Бахмут чи Херсон.Економити в данному випадку на різниці в ціні газу і бензину недоречно,а новий генератор не факт що вдасться купити через відсутність у продажу.Задумайтеся про зміну моменту запалювання і контроль зазору.Як тільки зазор стане близьким нуля-прогар сідла і клапана неминучий.Тому краще заздалегідь про це подумати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Kardan написав:

Якщо я правильно розумію,Ви знаходитесь у Києві чи поблизу-це ніяк не Бахмут чи Херсон.Економити в данному випадку на різниці в ціні газу і бензину недоречно,а новий генератор не факт що вдасться купити через відсутність у продажу.Задумайтеся про зміну моменту запалювання і контроль зазору.Як тільки зазор стане близьким нуля-прогар сідла і клапана неминучий.Тому краще заздалегідь про це подумати.

Все це вірно. 
Але...
В генераторах зазвичай не використовують мотори працюючи на межах можливостей.
Як приклад наведу мотор Honda G-101. Працює з генератором 700 ватт. Має об'єм 97сс.
Зазори - більши ніж зазвичай. Тиск аж 4,5 атм і дві кінських сили... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Не працює Бро! природного (магистрального) газу як із балона після редуктора, то будеш мати голий вася, а не електричний струм.

Працює Бро!)) Врізав штуцер у фільтр, під'єднав шлангу з газом,  відрегулював краном газ і працює.  Котел, холодильник, комп, світло. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Налякали мене цими клапанами, поліз регулювати, ледь кришку відер, від заводу стояла. А там повний порядок, впуск 0,15, випуск 0,2. Це він на газі відпрацював 82 години, а на бензині хз скільки, купував використаним. 

IMG_20221223_122239.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю всіх. На метані низького тиску  кітаєць forte 2,8 ква ,прошу не плутати з квт (ква х0,8 = квт)), валить ,як то кажуть ,на "ура".Що було зроблено: в карб був врізаний штуцер різьба м8х1 внутрішній діаметр 5,5мм.Свердлив (і нарізав різьбу )спозиціонувавши карба на столі горізонталки (дрелькою не раджу - є великий шанс вграти карба)) Отвір має бути (як пишуть книжки )в місті максимальної швидкості потока (тобто як можна ближче  до головного жиклера). Штуцер через "регістр мощности" (в народі гвинт жадності) , з"єднуємо з редуктором "томасетто", чи якім небудь іншим другого покоління .Оскільки тиск в магістралі низький, ,то газ подаємо прямо в "першу камеру"(в канал котрий йде до клапана  "другої камери"  (в корпусі редуктора сверлимо ,ріжем різьбу  і вкручуємо штуцер (діаметр прибл 10-12  мм)Звертаємо увагу на стан мембрани 2 камери (бажано поміняти на нову).Редуктор має стояти вертикально (мембрана 2 камери в вертикальній площині.ДАННА КОНСТРУКЦІЯ НЕ МАЄ  ЗАХІСТУ ВІД ЗУПИНКИ ДВИГУНА !!!!Тобто якщо потухне з"якихось причин двигун (зупинка через низький рівень мастила)газ буде, собі, виходити через "воздухан" , тому БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!!!.Таким чином у нас з Вами з"являється двигун який може робити на бензині ,пропан-бутані і магістральному газі.Звісно, після заміни типу газу ,потрібні додаткові регулювання паливної суміши .Але то таке)) Висновок: на природному газі при роботі холодильник ,котел, телевизор ,лампочки маємо розход 0,5 куба на годину (5грн). Всім скорішої перемоги   !! З повагою Олександр

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще :раджу всім перевіряти частоту струму на виході з генератора (будете здивовані адже 50 славнозвісних Гц там нема ))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alex 6088 написав:

І ще :раджу всім перевіряти частоту струму на виході з генератора (будете здивовані адже 50 славнозвісних Гц там нема ))))

дивився на своему осцилом - 50,1 Гц i 229 V. но пiдключена земля  i тд

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А нафіг ту частоту контролювати якщо все працює?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Alex 6088 написав:

...маємо розход 0,5 куба на годину (5грн). 

От і вся економія, ато - в Бахмуті  та Херсоні можна, а в Києві тіки бензин)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Y.fowler. написав:

А нафіг ту частоту контролювати якщо все працює?

Як би так мовити...
Існує певна кількість приладів які потребуть 50Гц +/- 3%...
Навіть "он-лайн" безперебійник від АРС перейде на батарею якщо відхілення по частоті буде більшим.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

Як би так мовити...
Існує певна кількість приладів які потребуть 50Гц +/- 3%...
Навіть "он-лайн" безперебійник від АРС перейде на батарею якщо відхілення по частоті буде більшим.

Та ладно, зараз головне тепло дати та інформацію отримати.. на моєму кутку колапс якийсь, за чотири доби світло вимкнули на 4'5 години, перед цим 28 годин не було.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку