Artem1ks

Діагноз електродвигуну)

42 повідомлення у цій темі

Сталася така біда , почало вибивати автомат при спробі запуску головного двигуна на станку , періодично він вибивав вже (але потім с 3-5 разу запускався знову ,і було все добре (напевно :_573dcf9cbd0e0154c972fc66__004:) )  і настав той момент коли він відмовився пускатись зовсім ( Поліз я міряти ізоляцію між витками і на корпус він всюди показує 5 МОм , розібравши і оцінивши візуально  я бачу майже нову обмотку )  Що це може бути за прикол , чому такі показники на візуально живому двигуні ? Перший раз   з таким зузстрічаюсь, були двигуни візуально гірші , і ті мали змогу запуститись а не рубали автомат, Що порадите перевірити ,щоб бути максимально впевниним чи везти його на перемотку чи ні (бо ціна падла трохи кусається )

двиг.jpg

двиг1.jpg

двиг2.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це трифазний двигун? Якшо так то поміряти струм на кожній з фаз, мав би бути однаковий.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так мав би ) якби я його міг запустити .. ні від пускача ні напряму від автомата він не пускаеться (63А автомат)

(Двигун 14 кВт )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Автомат замінити пробували?

Ну і так, згідний з Євгеном - струми споживання по фазам варто глянути.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Может в автомате дело ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

автомат був змінював теж кіно , завтра ще 3 тій спробую , напрягає 5 МОм опір обмоток на корпус ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

5 МОм опір обмоток на корпус ...

Це ж не тестером, нє?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

включите обмотки по отдельности через чайник или тен для замера тока, если ток разный оно покажет.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо варто також просушити. Лампочкою в середину, бо вже розібраний

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вже сушений ) як гадаєте ,який чайник витримає такі токи :D ? 

Змінено користувачем Artem1ks
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

вже сушений ) як гадаєте ,який чайник витримає такі токи :D ? 

Любой чайник 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хороший варіант , напругу є чим поміряти і без чайника ) але для того треба щоб запустився двигун )) завтра спробую ще 3 тій автомат може "пошепче" і зроблю заміри хоть якось 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1.Поміряти індуктивність кожної фазної обмотки - помітна різниця вкаже на несправність. 

2. Якщо немає чим поміряти індуктивність, перевіряємо обмотки в режимі трансформатора - подаємо на одну з обмоток змінний струм, наприклад 6,3В. Міряємо вихід на двох інших обмотках - має бути однаковим. І так по черзі всі три обмотки. Велика різниця напруги між двома обмотками - міжвиткове КЗ. 

Наприклад подали на ""С"" 6,3В - вихід ""А""= 0,25В , ""В""=0,25В ,потім подали ті ж 6,3 на ""А""  - і на ""С"" і""В"" теж 0,25В - двигун живий. 

3. Колгоспний варіант - запустити від мережі 220В ,з'єднання -""зірка""  без конденсаторів (шворкою) на холостому ходу. Якщо є міжвиткове - поганий запуск, гудіння, нагрів.

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення,граматика
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поміряйте скільки в мережі під час запуску ... може там 170 по одній фазі.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

психонув постваив статор під уфо-шку на день  ,добре пропікся )) ізоляція піднялась на 50 МОм гуд) но все одно "туше" автомат курва( спробував подади напругу 5 вольт  на виходах обмоток отримав щось 0.37-0.31 V, ну різниця  в кілька сотих ,думаю модна списати на китайськкий мультиметр) 2 спроба запуску с 5 того мабуть разу вдалось запустити . міряю ампераж 12.5 12.3 14.5 (

Я так розумію можна діагностувати міжвиткове кз ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

Я так розумію можна діагностувати міжвиткове кз ? 

Покажіть хоч шильдика того двигуна.

Дуже часто зустрічав абсолютно живий на вигляд двигун із просадженими підшипниковими місцями в кришках, валі чи зазорі в самих підшипниках (в холосту руками крутиться ідеально). За рахунок зазору при пуску ротор чіпав за статор..

На першому фото бачу задири на статорі...Гляньте ротор - може воно.

Інколи статорне осердя зміщується вздовж і прокручується, також ротор на валі від удару інколи сповзає. 

Змінено користувачем kratmel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

був підгулявший підшипник мабуть тоді і чиркало, підшипники нові поставив ... посадочні в нормі що в кришкі що на валу ... вал крутиться рукой але тяжкувато (рівномірно тяжкувато ))  Не знаю чи збіг обставин чи ...двіг запускався (ну це мабуть я так собі придумав) коли вал стояв шпонкой до верху )) ну мабуть то я собі напридумував вже ) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

Покажіть хоч шильдика того двигуна.

шильдік би зкинув але там ніфіга вже не видно .. ось з паспорта данні на двіжок 

двигатель.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Artem1ks написав:

12.5 12.3 14.5 (

Я так розумію можна діагностувати міжвиткове кз ?

 

Напевно вже час добротність поміряти...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Artem1ks написав:

міряю ампераж 12.5 12.3 14.5 (

А какая напруга была по фазам?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

А какая напруга была по фазам?

200 207 202

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може пускачь ? контакти  підгоріли ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, timonlim написав:

Може пускачь ? контакти  підгоріли ? 

ні

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, moonlight_diy написав:

Це трифазний двигун? Якшо так то поміряти струм на кожній з фаз, мав би бути однаковий.

яка саме розбіжність по фазах є допустимою ? 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Просмотри все провода от щита до двигателя, может где подгорает, перекос не так чтоб очень, но есть, может быть короткозамкнутых виток в обмотках. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку