Сергій Лавріненко

Токарний верстат із твш3.

167 повідомлень у цій темі

Товщину кілець буду заміряти мікрометром.

Це передня.

IMG_20230819_111514.jpg

Змінено користувачем Сергій Лавріненко
Доповнення.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, gesichtslos написав:

У ваших умовах логічно буде відмовитись від внутрішнього кільця.

Гайка з притупленим установочним гвинтом і мідною підкладкою. 

Пружинний компенсатор

Зовнішнє краще замовте на строні з-під шліфа (не ушатаного) 

Як колхозить, то краще вже такghff.png

 

Цей варіант цікавий а стрілки це тиск,усілениє?

Змінено користувачем Сергій Лавріненко
Не потрібне.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я собі на тв16 замість двох передніх поставив ступичний від якогось Рено. Просто підбирав по розміру. Доробити прийшлося два кільця і гайку... Одне кільце щоб компенсувати пару мм різниці довжин пари і ступичного. Друге кільце на шпіндель і гайку щоб зажати до посиніння. Рідна розрізна гайка слаба. Може згодиться ідея...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sivanko написав:

Я собі на тв16 замість двох передніх поставив ступичний від якогось Рено. Просто підбирав по розміру. Доробити прийшлося два кільця і гайку... Одне кільце щоб компенсувати пару мм різниці довжин пари і ступичного. Друге кільце на шпіндель і гайку щоб зажати до посиніння. Рідна розрізна гайка слаба. Може згодиться ідея...

Так,дякую. Але у мене дещо поїхало у потилиці. Нема цілі, що твшки будуть пахать як папа карло.Навіщо взагалі про них погані випади?

5 годин тому, gesichtslos написав:

У ваших умовах логічно буде відмовитись від внутрішнього кільця.

Гайка з притупленим установочним гвинтом і мідною підкладкою. 

Пружинний компенсатор

Зовнішнє краще замовте на строні з-під шліфа (не ушатаного) 

Як колхозить, то краще вже такghff.png

 

Червоні стрілки показують, що це жопа до жопи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gesichtslos написав:

У ваших умовах логічно буде відмовитись від внутрішнього кільця.

Гайка з притупленим установочним гвинтом і мідною підкладкою. 

Пружинний компенсатор

Зовнішнє краще замовте на строні з-під шліфа (не ушатаного) 

Як колхозить, то краще вже такghff.png

 

Дякую,із цим ще буду розбиратися.

Просто у мене не виходить все швидко. Є обставини,що заважають.

Зробив одне зовнішнє кільце товщиною 7.08мм.

І два внутрішніх. Одне товщиною 6.8мм а друге 7.05мм.

6.8мм бігає між підшипниками а з другим кільцем 7.05мм нічого нікуди не бігає (в сторону).

Хто знає яка приблизно повинна бути різниця товщин при кулькових упорних?

Товщини кілець буду підганяти вдома на вертикальному шліфовальному. Це з обробки оптики.

IMG_20230824_152854.jpg

Змінено користувачем Сергій Лавріненко
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Сергій Лавріненко написав:

Хто знає яка приблизно повинна бути різниця товщин при кулькових упорних?

Індивідуальна

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може хто знає де купити листову мідь ,латунь або сталь товщиною від 0.2 до 0.7мм і діаметром до 100мм або квадрат 100на100мм?

Бо боюся що у своєму захолусті не знайду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буду робити тимчасовий шпіндель для підбирання товщини кілець між зовнішньою і внутрішньою обоймами підшипників.

Різьба для піджима підшипників буде 49 на крок. Гайка буде зажимна.

На верстаті до якого є вихід нестандартні шестерні в гітарі (це 1е95).

В наявності,що знайшов такі кроки

1.075

1.25

1.45

1.8

Щось між 1.8та2.5 (не перевіряв)

2.5

 

1.  Який крок краще всього для зажима двух передніх кулькових підшипників,якщо різьба д49на крок на шпінделі і Розжимній гайці?

Це перше питання.

2.  Друге.

На всіх відео конічно ролікові вставляються в обойму по скользящій. Рахую що це невірно. Бо ТКЛР чугуна і сталі і шх обойми підшипника різний.

Підшипники що всставляються в обойму із чавуна можливо і по скользящій.

А якщо зовнішня обойма із сталі то підшипник треба садити на скользящу легкопресову.

Вірно я думаю?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібна верхня частина задньої бабки з КМ3 з довжиною ходу 70-100мм в робочому стані.Висота центрів буде 130мм. Нижню частину до направляючих твш3 зроблю сам.

На обмін пропоную заготовки ст35.

Д зовнішній 220-223мм. Д внутрішній 90-91мм. Товщина 20мм. Після газорізки. Можу подивитися інші розміри. Місце знаходження Корсунь,Черкаської обл.

 

IMG_20231013_135446.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Сергій Лавріненко написав:

в обойму по скользящій.

ті, що я крутив - легка напресовка. 

, Сергій Лавріненко написав:

ідь ,латунь або сталь товщиною від 0.2 до 0.7мм

Я колись купував рулончики, треба глянути. А куди такий квадрат 100*100 піде?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Богдан,дякую. Але в данний момент мені потрібна ЗБ в обмін на те,що у мене є.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Низ ЗБ буду робити сам.

Хто знає?

Глибину паза під трапецію для ЗБ треба вимірювати так,як приблизно на знімку?

Від нуля направляючих?

 

Є низ зроблений для 1605, виставлю на обмін.

Тільки не розумію,навіщо цей виступ?

Від провороту прижимної плити ЗБ при переміщенні її вперед-назад, чи він взагалі не потрібен?

IMG_20231206_185519.jpg

IMG_20231206_185319.jpg

IMG_20231206_185252.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Він зайвий. На підошві тв3 такого нема.

IMG_20231206_220110.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виходу на більші верстати більше не буде,то поки не зробив ПБ вигляд буде такий. Ця ПБ з тимчасового обладнання. ЗБ підженемо,побгризаю все зайве,висоти будуть 130мм.

Різцетримачі маленькі зробив,вже бачу.

 

IMG_20231210_175940.jpg

IMG_20231210_180007.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зробив тимчасовий вал для підбору товщини внутрішнього кільця.

Зовнішнє кільце між підшипниками в передній обоймі є.

1. Роблю фланець для притискання зовнішніх діаметрів підшипників до обойми?

2. Розрізною гайкою М49*1.25 ( вона тільки виточена) буду притискувати внутрішні діаметри підшипників. Для фіксації цієї гайки на валу шпінделя достатньо буде болта на М6 чи ставити там болт на М8?

 

І саме головне. Як правильно підібрати товщину внутрішнього кільця між двома пішипниками передньої обойми (стакана) ?

Пришліфувати кільця по товщині можливість є.

IMG_20231216_162009.jpg

IMG_20231216_161645.jpg

IMG_20231216_161857.jpg

IMG_20231216_161109.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене проблеми з телефоном,не можу вставити фото. Розберусь.

Прошу допомоги. Задам питання а наш форумчанин вставить мої фото.

Дуже вдячний.

Потрібен ходовий вал на ТВШ3 і судячи по фото то потрібен із механізмом передачі обертів з валу у фартухі. В залежності від модіфікацій ТВ3, ці вали ще й різні можуть бути а я не розбираюся.

По тій довжині,що на фото 726мм а діаметр вала 16мм.

Якщо можливо по обміну,дещо можу запрпонувати.

Підійде і з готового матеріалу із пазом,знаю що такі є.

Але,що там треба до валу,не знаю. Може,хто підкаже,щоб було швидше в пошуку. Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фото для Сергія

IMG-de08c076706b1547c5233f0c06e5ca5d-V.jpg

IMG-3fe17aa3cfb9db4da790deecf2d20354-V.jpg

IMG-0e735420cda0bb959701164b5287bf84-V.jpg

IMG-0e382b38a5ed85e805d6afaeffe1ceeb-V.jpg

IMG-04b4b48a3a78f6975d13516b57b947f6-V.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку