Rat_stainless_steel

Выбор грунтовки для нанесения кистью и с пульта

28 повідомлень у цій темі

Буду грунтовать после удаления ржавчины. Временами ожидается повышенная влажность.
Поверх будет автокраска и обычная эмаль.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

УР-099

Не боїться вологи при нанесенні. Більше того - можна водою розводити.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години тому, break написав:

Більше того - можна водою розводити

Спасибо, такая 100% не для металла.  Как-то покрасил такой новый завес - он поржавел через неделю. Прямо сквозь краску. В сухом помещении.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та будь ласка.

Тільк ви помиляєтесь у своїх характеристиках. Це - хороша грунтовка.

І грунт - це тільки початок. Грунтовку треба чимось вкривати для повного щастя.

Та оця УР-099 мало не єдине, що з "індастріал" поліуретанових грунтів можна придбати в дрібній тарі.

Воду туди можна лити, трошки. Якщо от дуже треба. Взагалі вона розводиться розчинником Р-4. Тільки Р-4 така штука, що без нормального респіратора там здохнути можна при розведенні. Тож якщо в'язкість треба зкорегувати ледь-ледь, то допускається вода.

І вона двохкомпонентна.

Змінено користувачем break
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, break написав:

а оця УР-099 мало не єдине, що з "індастріал" поліуретанових грунтів можна придбати в дрібній тарі.

Тара 5 кг, срок хранения - полгода. А помельче тара есть?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rat_stainless_steel написав:

Поверх будет автокраска

так від неї і брати грунт.

Брав реактивний для жужика - дуже добре наносится і пензлем, і пульвером і якість дуже добра, та ціна... тоді була 50 баксів за літру. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зараз є фарби 3-в-1. Не супер, але достатньо добра штука. Я свої дробарки такими фарбую. Потрібно щоб з тиждень "вистоялась".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По мокрому залізу, по ідеї, нормально працюватимуть виключно поліуретани. Ну може ще яка екзотика.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, break написав:

По мокрому залізу, по ідеї, нормально працюватимуть виключно поліуретани

Я фарбую тільки сухе і знежирене залізо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rat_stainless_steel написав:

Временами ожидается повышенная влажность.

А це про що? Я думав волога при фарбуванні..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, break написав:

А це про що?

Про то, что покрашенная поверхность будет подвергаться увлажнению.

 

Пообщался я с менеджером с https://3605727.com.ua/

На украинскую краску нет сертификата.

 

Есть
812 фасовка мини
1 кг(А)+0,25 л(Б)=1,25 кг=527 грн за комплект
751 фасовка мини
1 кг(А)+0,1 л(Б)=1,1 кг= 860 грн за комплект
можно до 10% растворителя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rat_stainless_steel написав:

Поверх будет автокраска и обычная эмаль.

Ви справді вважаєте, що такого формулювання достатньо?

Купа "абычьных эмалей" злізе з купи хороших якісних грунтів. Просто тому, що вони несумісні по смолам/розчинникам.

 

Стандартний алгоритм:

1. Формулюєте фактори корозійного впливу та їх інтенсивність. Загальнозрозуміло, а не у вигляді "врємєнами ожидаєтся повишеная влажность", бо воно і на балконі, і у некондиціонованій кімнаті, і на вулиці, і навіть у посудомийці так. Інші умови - колір, ступінь матовості, ефекти поверхні (текстура, молоткова, антик, ітп).

2. Підбираєте фарбу під ці умови.

3. Грунти та підготовка під них, як правило, прописані у детальній інструкції застосування обраної фарби.

 

Можна і так я Ви намагаєтесь... але то як зуби через дупу рвати, притому видаваючи це за досягнення : "В нас все через дупу роблять!".

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин тому, Олек77 написав:

Купа "абычьных эмалей" злізе з купи хороших якісних грунтів. Просто тому, що вони несумісні по смолам/розчинникам.

Мены треба прибрати корозію та після грунтовки пофарбувати авто.

На підлогу після грунтовки буду наносити захист.

Більшу частину машина живе біля багатоквартирного будинку на вулиці.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, Rat_stainless_steel написав:

прибрати корозію та після грунтовки пофарбувати авто.

так от від слова "авто" і треба було починати.

Корозію прибирають або болгаркою або хімічно/елетрично. Нового ніхто нічого не придумав.

Грунтують відповідно АВТОМОБІЛЬНОЮ грунтовкою, наприклад 2К епоксидною.

Фарбують зверху знову ж таки автоемалью. Або база + лак. Або для любителів "екшену" - автоемаль + лак.

Матеріалів, якими можна фарбувати ржаву сталь і після того розраховувати на кілька років цілостності покриття, вкрай мало в природі. Переважна більшість з них мають примітку - не для декоративних покриттів.

Тобто - коли вам треба пофарбувати ржаву цистерну і потім в ній возити кислоту - то одне. І там естетика до спини, головне щоб кислота несподівано на ноги не потікла. І абсолютно інше - пофарбувати автівку, де з певного часу виробникам на ржу після гарантійного терміну абсолютно начхати, головне "стразікі", щоб блискітки були і все красиво блищало. Бо так купують краще.

До речі - з повною відповідальністю можу заявити, що фарбування ржавого авто вкрай тимчасова міра. По одній простій причині - ви фарбуєте не з того боку, звідки розповсюджуватиметься ржа. А пофарбувати внутрішні порожнини без басейну в розмір авто - задачка така собі. Всілякі "мовілі" з довгими трубочками на практиці працюють з ефективністю мертвому припарок. Хоча трошечки допомагають, звісно.

Метушитись треба було за рік-два до того, як з'явилась перша ржа...

На моє особисте переконання ржавий автомобіль (якщо це не лютий колекційний вінтаж типу Хорьха 930) потребує здирання фарби в проблемних місцях до металу, промазування чимось типу ортофосфорної кислоти, грунтування епоксидним грунтом і далі - дешевою емаллю, пензликом. З метою трошки тормознути ржу, щоб в дощ на коліна не ляпало і щоб собаки бездомні не могли скрізь двері за ногу вкусити.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, break написав:

так от від слова "авто" і треба було починати.

На 812-ий грунт можна наносить
https://rozetka.com.ua/363997839/p363997839/
https://rozetka.com.ua/359537031/p359537031/
Запитав фірму-продавця 812-го, у них є автофарби. На рахунок сумістності з Mixon вони не знають.

812. (5-1) TDS-UA.pdf

AUTOLUX. TDS-UA.pdf

Змінено користувачем Rat_stainless_steel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Rat_stainless_steel написав:

Запитав фірму-продавця 812-го, у них є автофарби.

То фарби трактор або вантажівку фарбувати. Абревіатура RAL ніяких асоціацій не викликала?

Вам що фарбу, що грунт треба 2К з будь-якого магазину з автомаляркою, купуєте і не мучаєтесь.

Нє, ну можна і 812 грунтувати. Та зверніть увагу на дві речі - в технічці написано, що полімерізується повністю за 72 години (ну якщо є камера +60 градусів, то швидше). Це раз.

Два - автохімію роблять не для тих, хто експлуатує авто, а для тих, хто з нею працює. Тому шліфонути автомобільний грунт не важко. "індустіальний" 812 - можете трохи втомитись. І, зважаючи на невідому сумісність, доведеться таки шліфувати і чекати три доби, перетирати і потім фарбувати. А "авто" матеріали допускають "мокрим по мокрому".

Тобто - треба колір, як було - працюйте з автохімією. Треба трохи більшу стійкість - працюйте з промисловими матеріалами, але тоді взагалі не звертайте уваги на колір.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, break написав:

То фарби трактор або вантажівку фарбувати.

Та мені колір лише приблизно треба: машина вже плямиста. Аби іржи не було.
Термокамери, звісно, нема. Як і бажання зайвої роботи.
У попередньому посту  2 фарби. Яка з них краще піде? Грунт брати теж Mixon?
"грунт 2К" на жаль, мені ні про що не говорить.

Або просто дайте посиланя на на потрібні фарбу та грунт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та просто там, де знайшли фарбу, кажете продавцю - треба під цю фарбу грунт, епоксидний, півлітра(наприклад). Та й все. Вони всі +/- однакові. В хитрі подробиці вам лізти не треба.

1 година тому, Rat_stainless_steel написав:

"грунт 2К" на жаль, мені ні про що не говорить

грунт 2К означає, що він двохкомпонентний, основа плюс затвердник.

Промислова фарба, якщо вам колір треба не той, що у них в 200-літрових бочках є, а по каталогу, цінник дуже відрізняється, при чому - залежно від кольору. І можуть після прохання продати літр певного кольору просто послати, в автомагазин.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 години тому, break написав:

грунт 2К означає, що він двохкомпонентний, основа плюс затвердник.

Чим поганІ алкідні фарби? Двохкомпонентні требі змішувати маленькими обсягами, щоб на залишилось.
Ше компонент "акріл" не надихає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Алкідні фарби хороші.

Та є нюанси.

Основа алкідної фарби - рослинні жири чи їх похідні (та хоч і з нафти). Полімерізовані. Пластифікатором виступає також рослинний жир, не полімерізований. Проблеми настають в тому, що процес полімерізації дуже залежить від навколишніх умов, дотримання виробником технологій і відбувається в основному від поверхні вглиб. А це означає, що абсолютно висохша на дотик фарба має під верхньою плівкою рідкий шар, який може таким лишитись дуже на довго, аж до назавжди при недотриманні якоїсь дрібниці виробником чи маляром. Тому більшість алкідних фарб потребують високотемпературної сушки для зменшення отих всіх косяків. Або ж мають час полімерізації в дні. І все одно процес полімерізації відбувається безперервно, у нього початок - коли виробник почав колотити фарбу (або навіть коли насіння наприклад рапсу побачило сонячний промінь в полі) і закінчується коли фарба починає тріскатись і сипатись. Щоб фарба не перетворилась на пил виробник розробляє рецептуру так, щоб якась частина смол не полімерізувалась, по його уявленню, ніколи. Але проти природи не попреш. Тому - нормальні алкідні фарби дорогі, мають залежність твердості і пластичності покриття від технології фарбування, змінюють свої характеристики на пофарбованій поверхні від часу і умов експлуатації.
Двохкомпонентні фарби полімерізуються в об'ємі, повністю. Розчинник зазвичай використовують вкрай леткий, який випаровується значно швидше, ніж фарба полімерізується. Всі компоненти - продукти хімічного синтезу, тому їх склад і характеристики абсолютно прогнозовані.

Ну і слово "акрилова" означає досить широкий перелік абсолютно різних фарб з різними властивостями.

Мені більше подобається слово "поліуретанова". Хоча їх теж безліч різних. При чому від тих, в основі яких поліуретани на 100% і до таких, де поліуретан тільки поруч стояв.

 

п.с.Все що вище - написав з голови, не користуючись паперовими чи електронними джерелами. Якщо десь помилився - з радістю прийму зауваження.

Змінено користувачем break
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А, ще хотів зауважити - абсолютно всі епоксидні матеріали бояться ультрафіолету. В тому числі і епоксидні автомобільні грунти (в яких, до речі, епоксидні смоли тільки поруч стояли). Їх, якщо це грунт, треба ховати під емалями для викоритання на вулиці і ховати в приміщенні від сонця, якщо це просто щось епоксидне. Всякі "стабілізатори" додають стійкості до УФ, та не 100%, просто процес "крейдування" відбувається дещо повільніше.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Беру Mobihel. Надам звіт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подсказали способ подготовки к грунтовке:
— зачистить, обезжирить.
(БЕРЕЧЬ ГЛАЗА ОТ ВОЗМОЖНЫХ БРЫЗГ,ОБРАЗУЕМЫХ ПРИ РАБОТЕ КИСТЬЮ, ЛУЧШЕ ВСЕГО НАГОЛОВНЫМ ЩИТКОМ!).
— обработать при достаточной экспозиции только крепкой ортофосфорной кислотой,
— естественным образом просушить.
— обработать азотнокислотной хромовкой в соотношении ~ 5-7 частей HNO3 на 0,5-1 часть Na2Cr2O7•2H2O), причем, желательно - способом окунания и даже некоторого выдерживания (- ~30 минут), после чего извлечь и дать высохнуть естественным путём.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім вітання. потрібна консультація на рахунок малярки. є універсально заточний 3д642е який по більшій частині буде плоско та іноді круглошліфом. зара в розібраному стані і майже без старої фарби. ниркувши в інтернет і неможу розібратись що краще для мене підійде, рекомендують по типу хв-124, эп-1294 . задача така: відшпаклювати, погрунтувати і покрасити бажано попасти в RAL5014 і щоб покриття була стійке до МОР (емульсії) марка десь записана якщо принципово, обєм роботи приблизно 10-13м2 враховуючи маслостанцію і витяжку. буду вдячний за технологію і марки матеріалів які потрібно придбати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку